Sari la conținut

Moto Guzzi V85 TT


Postări Recomandate

motorul pare sa fie un downgrade de la Motto Guzzi Griso 1200 , l-am vazut la SMAEB si arata ok

altfel V85 arata bine , nu stiu insa ce sa zic de fiabilitate (seamana putin cu VFR 1200 X)

Editat de angus_young
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dati-mi un Guzzi de asta si niste lovele si ma duc eu.

 

Daca trebuie sa o repari la fiecare 500 km ca pe Harley, nu ajungi prea departe :crack:

 

In alta ordine de idei, is curios de pret si de greutate. Estimez ca va costa cat o Africa Twin si mai mult ca un 790 Adv ori Tenere 700. Iar impatimitii off-road-ului vor alege mai mult ca sigur aceste variante.

 

Las si o poza cu cel care a facut design-ul mobrei, calare pe ea. Ce-i drept pare o jucarie in imaginea asta, dar nu-i exclus ca omul sa fie f inalt (gen 1.90m+)

 

marco-lambri-moto-guzzi-sitting.jpg?itok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nenea asta cred ca e inalt bine ca motoreta mai e si pe stander si tot pare mica, mai ales pentru clasa ei. Si nu stiu de ce am impresia ca un nene de inaltime medie ar da cu genunchii in cilindri, topesti naiba pantalonii. Cu aparatoarea aia fata, ca pe spate n-are deloc, tot noroiul ajunge pe motor, pe galerii, peste tot. Eu lant nu vad, o fi pe cardan desi pare cam fragila partea aia. Mie nu imi place.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca trebuie sa o repari la fiecare 500 km ca pe Harley, nu ajungi prea departe :crack:

 

In alta ordine de idei, is curios de pret si de greutate. Estimez ca va costa cat o Africa Twin si mai mult ca un 790 Adv ori Tenere 700. Iar impatimitii off-road-ului vor alege mai mult ca sigur aceste variante.

 

Las si o poza cu cel care a facut design-ul mobrei, calare pe ea. Ce-i drept pare o jucarie in imaginea asta, dar nu-i exclus ca omul sa fie f inalt (gen 1.90m+)

 

marco-lambri-moto-guzzi-sitting.jpg?itok

Si cam cate Harley-uri ai reparat dumitale dupa drumuri de 500 de km?Numai aberatii debitati...Moto Guzzi fac motoare fiabile si bine inchegate, stai chill!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere este superba ca si design, totusi mai este si Moto Morini Il Paso care este SUPERB de asemenea.

Seria GS de la BMW ar trebui sa ia lectii intensiv de la italieni la capitolul design. Eu unul cand vad un GS ma gandesc la un Fiat Multipla ca si design, daca ala se poatenumi desing .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nenea asta cred ca e inalt bine ca motoreta mai e si pe stander si tot pare mica, mai ales pentru clasa ei. Si nu stiu de ce am impresia ca un nene de inaltime medie ar da cu genunchii in cilindri, topesti naiba pantalonii. Cu aparatoarea aia fata, ca pe spate n-are deloc, tot noroiul ajunge pe motor, pe galerii, peste tot. Eu lant nu vad, o fi pe cardan desi pare cam fragila partea aia. Mie nu imi place.

E pe cardan, iar in privinta noroiului... tu chiar crezi ca astea vor vedea noroi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am dat cu una de enduro fabricată în `88, o reparase omul singur, rectificase cilindrii şi pusese pistoane de Fiat Panda cred.

Mergea frumos, ciclistica bună dar era vară şi mă frigea la picioare. Mi s-a părut ciudată combinaţia aia la frână, un disc de pe faţă era la mână şi unul era la picior împreună cu spatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cu aparatoarea aia fata, ca pe spate n-are deloc, tot noroiul ajunge pe motor, pe galerii, peste tot.

În cazul în care motocicletă asta chiar ajunge prin noroaie, aparatoarea față ridicată ajută. La motocicletele cu apărătoare joasă roata se blochează, dacă noroiul e lipicios și se acumulează între cauciuc și apărătoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru 1% sanse ca motoreta asta sa ajunga prin noroaie nu se justifica aparatoarea de hard enduro, asta nu e motoreta pentru asa ceva. Pe o strada udata cum fac astia prin Bucuresti te stropesti si pe viziera cu aparatoarea aia. Sa fim seriosi, asta e o mobra de hipsteri batrani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îmi coace cizmele la fel ca boxerul BMW.

Eu nu am probleme cu caldura pe a mea. Nu stiu cum e la boxer.

 

A mai avut Guzzi incercari, fara mare succes, in segmentul asta.

» Post actualizat in 24 Sep 2018 07:04

In alta ordine de idei, is curios de pret si de greutate.

Quota de o mie avea 210kg fara lichide..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îmi coace cizmele la fel ca boxerul BMW.

 

 

Desi am pedalat putin peste 3k km cu "noul" meu GS, nu am avut problema asta.

 

OT: Motorul arata super, dar sunt curios cat de fiabil este...

Am doi colegi in club, unul cu un Nevada si altul cu o California, si repara la ele, de zici ca sunt harli...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

https://www.motociclismo.it/moto-guzzi-v85-tt-2019-tutti-dettagli-tecnici-71226#top-carousel

Eu unu am zis stop cand vazut ca sunt cauciucuri cu camera. Chiar urmaream motocicleta asta pentru ceva diferit la anul..

Aici sunt fragmente traduse din articol : https://advrider.com/f/threads/moto-guzzi-v85.1265870/page-94

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...