Jump to content
Sign in to follow this  
ssk

mortal intrare in Calarasi

Recommended Posts

Mortal intrare in Calarasi. Frontal moto/auto. Motociclist si sofer abii decedati.

Moto intrat pe contrasens. 

 

Daca altii colegi au detalii.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Informatiile sunt eronate! Ambii se deplasau in aceeasi directie iar condocatorul auto a intors in fata motociclistului, pe linia dubla continua...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce dezastru!

Cam cu ce viteza sa dai bice cu mobra ca sa se ajunga la acest deznodamant tragic?

@XaeL ce crezi soferul a facut intoarcerea peste linia dubla cu cap si ochii in patru? Din pacate nu mai este sa ne spuna dar iti garantez ca ar fi spus ca da.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ramai fara cuvinte cand vezi asa ceva... un dezastru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu siguranta viteza a fost una astronomica, cum se intampla de obicei pe aceea portiune de drum din Calarasi, din nefericire, dar problema este ca nu au existat urme de franare,  in ciuda faptului ca motociclistul era experimentat, ceea ce denota ca sunt sanse destul de mari ca automobilistul sa nu se fi asigurat absolut deloc si totul s-a petrecut in scurt. Probabil, la o viteza redusa ar fi fost alt deznodamant...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ma bucur de raul nimanui, dar sper ca restul soferilor sa se gandeasca macar la ce a patit individul asta cand vor sa faca o manevra dubiosa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-o crezi tu ca un sofer te poate anticipa cand zbori prea jos.
Cel mai bine ar fi sa lasati dracu viteza. La volan se afla oameni normali, nu piloti de curse care sa poata anticipa ca vii tu cu minim 40m/s din spate...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 25 minute, brancardierul a spus:

Cu siguranta viteza a fost una astronomica

 

Te asigur ca si la un impact la sub 100km/h urmarile structurale asupra a doua vehicule pot fi mult mai grave. Depinde de masa si unghi.

Cat despre sansele de supravietuire ale unui motociclist, tin mult de costum, casca etc. Dar cel mai mult tin de noroc, respectiv de ce se intampla DUPA impactul initial.

 

Nu e vorba mea, e tot de pe forum:

Nu viteza omoara, ci decelerarea prea rapida. 

 

Dumnezeu sa-l odihneasca si pe noi sa ne pazeasca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DOUA BENZI pe sens....

LINIE DUBLA CONTINUA.....

SOSEAUA DREAPTA CU VIZIBILITATE BUNA 

 

cu cat mama dracului ati merge voi SFINTILOR MOTOCICLISTI.....50 KM/H??.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Alex_NRG said:
 

Te asigur ca si la un impact la sub 100km/h urmarile structurale asupra a doua vehicule pot fi mult mai grave. Depinde de masa si unghi.

Cat despre sansele de supravietuire ale unui motociclist, tin mult de costum, casca etc. Dar cel mai mult tin de noroc, respectiv de ce se intampla DUPA impactul initial.

 

Nu e vorba mea, e tot de pe forum:

Nu viteza omoara, ci decelerarea prea rapida. 

 

Dumnezeu sa-l odihneasca si pe noi sa ne pazeasca.

 

Eu am lovit un Logan mai vechi decat asta la 80-90 la ora si masina nu arata asa dupa impact...

 

1 minute ago, ianachim said:

DOUA BENZI pe sens....

LINIE DUBLA CONTINUA.....

SOSEAUA DREAPTA CU VIZIBILITATE BUNA 

 

cu cat mama dracului ati merge voi SFINTILOR MOTOCICLISTI.....50 KM/H??.


Maxim! Cat duce bordul... !
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 22 minute, Kosh a spus:

 

Eu am lovit un Logan mai vechi decat asta la 80-90 la ora si masina nu arata asa dupa impact

 

Nu a fost ăla impact la 80-90 km/h! Ai fi postat prin spiritism acum... Viteza inițială poate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bulangiul ala cu Loganul a vrut sa intoarca de pe prima banda,confratele venea pe banda a doua,la prins direct in usa,altfel murea doar motociclistul!

Daca nu exista urme de franare,totul s-a intamplat la secunda!

Si de unde ati dedus voi expertii ca venea cu viteza astronomica?Lovitura in zona aia creaza efectul de armonica!Tabla e subtire,iar Loganul e stiut ca e 

slab la structura!Daca venea cu adevarat racheta,motocicleta intra in masina si acolo ramanea!

Cei mai vechi stiu de accidentul de pe DN1,la intersectia cu Izvoraniul,cand un  Mercedes a iesit in DN si a fost izbit de un motor cu doi pusti!

Toti trei si motorul au fost gasiti in Mertan!Care nu era un belit de Logan!

S-a umplut forumul de experti cu radar in kur!

Acum 4 minute, john17 a spus:

Nu a fost ăla impact la 80-90 km/h! Ai fi postat prin spiritism acum... Viteza inițială poate.

S-a discutat aceeasi chestie atunci,Kosh care acum face pe calugarul,spunea acelasi lucru!

I s-a explicat si atunci ca la viteza aia nu se lasa cu daune minore!Dar asa-i place lui sa faca pe gigidurul!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate l-am cunoscut pe motociclist.Se dadea de multi ani cu sportive si avea experienta.Totusi nu l-a ajutat.Nu cred ca are vreunuo r1 si merge pe drumul ala cu 80-90.Lasati ipocrizia...RIP VALERICA !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Acum 1 oră, Alex_NRG a spus:
 

Te asigur ca si la un impact la sub 100km/h urmarile structurale asupra a doua vehicule pot fi mult mai grave. Depinde de masa si unghi.

Cat despre sansele de supravietuire ale unui motociclist, tin mult de costum, casca etc. Dar cel mai mult tin de noroc, respectiv de ce se intampla DUPA impactul initial.

 

Nu e vorba mea, e tot de pe forum:

Nu viteza omoara, ci decelerarea prea rapida. 

 

Dumnezeu sa-l odihneasca si pe noi sa ne pazeasca.

Pai ai masa ambelor utilaje implicate, unghiul macar aprox iti dai seama, baga un calcul si fa o aproximare macar grosiera. Eu sunt slab la fizica deci pas. 

Doi la mana, casca, costum, cizme, robocop sa fii si tot nu te salveaza nici un noroc la IMPACT initial direct. Sau crezi sau poti calcula altfel? 

Impactul initial crezi ca i-a omorat pe cei doi sau ce a urmat? Rostogoliri, alunecari, whatever. 

Daca tot sustii ceva, fă-o pana la capăt la modul concret. Nu asa ar fi fair? Daca tot sustii ca "asiguri" ceva ma gandesc ca ai studii de specialitate sau macar lucrezi într-un anumit domeniu și poți face o "expertiza" grosiera cel putin. 

 

1 oră în urmă, adiy32 a spus:

 

Daca nu exista urme de franare

Poate a încercat cel cu moto o eschiva ceva? Sau franarea blana e singura optiune? 

Acum 2 ore, Silver Arrow a spus:

 

@XaeL ce crezi soferul a facut intoarcerea peste linia dubla cu cap si ochii in patru? Din pacate nu mai este sa ne spuna dar iti garantez ca ar fi spus ca da.

 

Epic! 

Edited by george05

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 7 ore, Kosh a spus:

La volan se afla oameni normali, nu piloti de curse care sa poata anticipa ca vii tu cu minim 40m/s din spate...

Nici la 30m/s (108 Km/h) ai tăi din spate, oamenii (a)normali de la volan nu ar putea anticipa că s-au pus iute şi la "ohaa" de-a curmezişul, în drumul altora.

 

R.I.P.  :rose::rose:

Acum 7 ore, brancardierul a spus:

Probabil, la o viteza redusa ar fi fost alt deznodamant...

 

Improbabil.

Obstacolul avea viteza redusă (cam la 0), chiar aici este problema.

Plus că "legea nouă" (rebut) nu te mai obligă (reflex) să opreşti ca să te asiguri (360 grade) înainte de manevra de întoarcere.

Asta ... neglijând percepţia unora despre linia continuă dublă. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, Alex_NRG a spus:
 

 

 

Dumnezeu sa-l odihneasca si pe noi sa ne pazeasca.

Pazaste-te tu bre ....nu vezi ca barbosu e ocupat ?...pffff... mereu tre sa faca cineva treaba in locu nostru 

 

 

Urat accident ....pacat  😠

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astea-s situatii fucked up, total diferite de "baiatul fara faruri, fara casca si fara permis".

 

Sunt adeptului mersului preventiv si de fiecare data cand ma urc pe moto imi propun sa merg cat mai atent si mai incet. 

 

Nu vizualizez drumul pe care s-a intamplat accidentul insa daca vorbim de un drum cu doua benzi pe sens, intins, cu vizibilitate, in afara localitatii, sa fim sinceri cu noi, ca te cam "intinzi" cel putin la 140/h. Nu zic de vitejii de 180, 200 si peste. Ori la 140 daca apare animalu in fata ta e urat! 

Se stie ca din momentul sesizarii obstacolului si pana la a initia o actiune trec mini 1,5 secunde. Daca esti obosit, etc sari de 2 secunde. Si apoi de la initierea manevrei, fie ca e franare, evitare, etc (plecand de la premisa ca manevra initiata este cea optima pentru evitarea impactului sau minimizarea efectelor acestora) si pana la a se intampla ceva efectiv mai trece timp. Iar la 140/h motociclistul, si la 0km/ora pe directia de mers a motociclistului pe care ii avea loganul iese ce vedem in stire.

 

Acum mai e scenariul in care motociclistul mergea cu o viteza mult mai mare. Aia nu disculpa clar Loganistul de vina, insa rezonabil gandind, la 200 - 240 sau chiar mai mult, el stand pe loc, nu stiu cat a apucat si cum a apucat sa vada, si daca din momentul in care l-a vazut a mai apucat sa faca ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, ianachim a spus:

 

SOSEAUA DREAPTA CU VIZIBILITATE BUNA 

 

 

Probabil ca asa s-a gandit si ala cu masina inainte sa incalce regulile de circulatie. Solutia e sa gasim o chestie sa facem ceilalti participanti la trafic sa mearga corect la sange pentru ca noi sa putem incalca regulile de circulatie in siguranta. Poate o campanie de constientizare, ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la cum vad masina indoita, as zice  ca e perfect posibil ca moto sa fi avut in jur de 100, aka viteza legala pe acolo.... Si soseaua nu era dreapta, ave ao cura in spate de und evenea moto. 

 

Citat

 Solutia e sa gasim o chestie sa facem ceilalti participanti la trafic sa mearga corect la sange pentru ca noi sa putem incalca regulile de circulatie in siguranta.

Maxima asta, o pun la semnatura

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, brancardierul a spus:

Cu siguranta viteza a fost una astronomica,

se pare ca nu....

Sunt sigur ca nu am luat totul in calcul, si am luat in considerare ce au scris astia aici: https://prnt.sc/odfxtu


Deci, soferul lovit intr-un accident lateral, are sanse sa decedeze la o diferenta a vitezelor vehiculelor de 40 mph, deci 64 km/h, si cand vehiculele sunt aproximativ la fel.

Consideram ca viteza masinii din accidentul de fata era zero in momentul impactului, iar masa ei este , sa zicem 1300 kg. Calculand la un impact lateral cu o masina similara, deci tot de 1300 kg si care circula cu 64 km/h (deci sa fie letal pentru soferul lovit), rezulta ca energia de impact este aproximativ 2.660.000 J conform ecuatiei: E=(m*v*v)/2

Acum, putem sa calculam cat trebuie sa fie viteza unui vehicul mai usor ca sa disipe aceeasi energie. Luam masa motocicletei+riderului de 350 kg. Rezulta ca viteza motocicletei ar trebui sa fie de vreo 125 km/h ca soferul din masina sa decedeze.

 

Cum am zis, sunt sigur ca nu am luat totul in calcul, dar concluzia este una cat se poate de nasoala. 

 

Acum, daca am gresit la calcule sau interpretare si viteza motocicletei trebuie sa fie mai mare de 125 km/h, imi pun cenusa in cap, dar chiar si la un impact la viteza aia, motociclistul e cam mort. Deci concluzia colegului Kosh (chiar daca face pe maicuta virgina - asa cum zicea cineva) e cat se poate de corecta. Sa lasam dracului viteza...

 

Multa putere familiei si apropiatilor ambilor. RIP!

Share this post


Link to post
Share on other sites

masina loveste pe un front lat, in prag, deformeaza multa tabla (se deformeaza si masina care loveste si absoarbe ). motoreta oveste ingust, ca un stalp, concetrat si cu intruziuni mari. Daca loveste in dreptul toracelui, si la 50 la ora cred ca il poate omora pe sofer in logan. Daca loveste mai in fata sau mai in spate si la viteze mari soferul poate scapa. 

Trust me, I'm an engineer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prea multe accidente.pe fb-infotrafic ,vad multe accidente în care sunt implicate motoare.saptamana trecută ce m a tăvălit o începătoare.cu permis și mașină,de o luna. nu prea știa semnificatia indicatorului stop,la o lună după ce a luat permisul.asa memorie scurta are.rip pentru rider.sunt situații în care nu poți să reactionezi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce conteaza...au gresit amandoi, unu mai mult ca altu...deznodamantul e acelasi. De data asta nu puteti urla "moarte conservariilor", ca s-a curatat si el.

Viteza pe care a avut-o motociclistul nu e relevanta, cert e ca nu avea 200km/h ca ar fi taiat loganu ca un cutit.

 

Ce imi pare grotesc,  ai 2 victime, inchide naiba circulatia daca nu poti controla gura casca. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, Endurache a spus:

Solutia e sa gasim o chestie sa facem ceilalti participanti la trafic sa mearga corect la sange pentru ca noi sa putem incalca regulile de circulatie in siguranta. Poate o campanie de constientizare, ceva.

+1

 

Se cere un mars cu turat motoare pe bulivar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...