yglos Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 (editat) Prieteni, nu am gasit un astfel de topic, asa ca intiez eu unul, din necesitatea de a ne putea misca cat mai bine in orasele mari superaglomerate si cu blocaje mari in trafic. Dupa cum bine stiti, in capitala, probabil si in alte orase mari, primariile au venit cu ideea imbecila de a delimita traficul auto de cel al tramvaielor, cu tot felul de garduri si stalpi, care au luat o buna parte din banda de circulatie auto si ingreuneaza decisiv fluiditatea, rezultatul fiind blocaje mari, gatuiri, limitarea vitezei de trafic cat mai ales a volumului. Partea cea mai proasta pentru noi, este ca nu mai putem circula printre masinile blocate, adica asa numitul filtering, din cauza ca masinile sunt prea inghesuite de acele garduri si nu mai exista spatiu suficient de trecere printre ele. Doua initiative legislative se impun: 1. Legalizarea filteringului. Aici pana acum nu au fost raportate probleme cu Politia rutiera, care este f intelegatoare din acest punct de vedere, majoritatea agentilor sunt tineri si au alta mentalitate. Problema se poate pune la un posibil eveniment rutier, cand din cauza ca nu e legal filteringul, esti in culpa din start. 2. Legalizarea circulatiei motocicletelor si a mopedelor pe liniile de tramvai unde exista posibilitatea tehnica de circulatie. Va dau un singur exemplu: Bd Vasile Milea cum cobori de pe podul Basarab este atat de inghesuit de nenorocirile alea de garduri, astfel incat am fost obligat sa intru pe linia de tramvai ca sa nu stau 10 min in blocaj pana ajung la semafor Apaca. Nu poti circula printre masini de niciun chip. Ce spuneti de aceste lucruri? Ne organizam putin ca sa ne sustinem drepturile? Editat Februarie 9, 2020 de yglos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 Urmeaza sa vina si posesorii de bmw-uri sa spuna ca vor si ei pe linia de tramvai legal. Tu esti serios? Nu au modificat ei legislatia astfel incat sa permita autobuzelor sa mearga pe linie si tu vrei sa ai voie cu partaitoarea? :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 Acum 14 minute, yglos a spus: Va dau un singur exemplu: Bd Vasile Milea cum cobori de pe podul Basarab este atat de inghesuit de nenorocirile alea de garduri, astfel incat am fost obligat sa intru pe linia de tramvai ca sa nu stau 10 min in blocaj pana ajung la semafor Apaca. Nu poti circula printre masini de niciun chip. Culmea ca acolo stai maxim 5 minute. De la baza dealului se lateste si pe dreapta ai un fel de piatră cubica pe unde urci fără jenă. Iar scoaterea gardurilor...nu stiu daca ai prins cozile celor care se grăbeau .. Vrei cu masina sau motor -stai in trafic. Merge mai repede STB - ia-l pe ala. Tramvaiele alea au sute de călători -motoarele si masinile isi duc doar posesorul in general. 41 si linia aia mi se pare cele mai ok mijloace de transport ( lăsând la o parte înghesuială). Daca scoti gardurile sigur se gaseste vreunul care se grăbește.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 (editat) 1.Ce motor ai de nu ai avut cum sa te strecori, Hornetelul trece lejer pe acolo si fara mult stres, 2. in unele zone inrradevar au inghesuit banda dar daca mergi cu tramvaiul si nu se mai baga tot felul de &(*&)*)(*_(_ fiind gardul ) pe linia de tramvai ,ajungi destul de lejer la destinatie Plus ca de cativa ani am observat ca soferii fac loc foarte repede, inclusiv foarte multe Doamne si Domnisoare si daca opresti si zici un multumesc zambesc si ele Editat Februarie 9, 2020 de Djenavar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aion2014 Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 Gardurile sunt foarte bune pt a facilita transportul in comun cu tramvaiele, inainte era jale, numai masini. S-a mai discutat treaba, om fi noi motociclisti dar tot participanti la trafic suntem. Eu spre exemplu ca sa evit statul in trafic(fac des militari baneasa) prefer metrou+41. Simplu si nici nu imi cad cojones-urile, pur si simplu nu halesc sa stau aiurea in trafic si sa ard benzina de pomana. Mai venise cineva cu ideea de a permite motocicletelor pe linia de tramvai... Fssss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 1 hour ago, yglos said: 2. Legalizarea circulatiei motocicletelor si a mopedelor pe liniile de tramvai unde exista posibilitatea tehnica de circulatie. Linia de tramvai aluneca, in caz ca ai uitat. Atat sina, pe care sa zicem ca nu mergi pana la un punct. Dar vei fi nevoit sa faci o manevra peste ea la un moment dat. In afara de sina, terasamentul este de multe ori pin de gropi, santuri pe langa sina, si murdar pe sectoarele pe care nu merg masinile pe sina (de exemplu Stefan cel Mare). Alte ocazii de a da cu motocicleta de asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B299JOY Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 Asta cu motocicletele pe linia de tramvai (pe langa faptul ca i periculos) e fix ca aia cu pensiile speciale ... nu suntem de acord cu ele , dar parca toti le am vrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 Prima idee e foarte buna. A doua e extraordinar de proasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 La inceput si eu am fost impotriva gardurilor, dar pe masura ce am mai mers cu tramvaiul am vazut ca.s chiar utile - nu se mai baga toti bizonii pe linia de tramvai, nu mai intoarce nimeni pe unde.l taie capul, nu se mai bloheaza tramvaiul din cauza unuia care s.a gandit el sa depaseasca coloana si apoi nu este lasat sa intre inapoi in rand. Da, la noi civilizatia trebuie facuta cu paru'. Si azi l.am auzit pe Ludovic Orban sustinand sus si tare desfiintarea acestor garduri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 Eu am o singura problema cu gardurile astea: imi inchipui cum ar arata un motociclist care se lovește de gardul asta. Adica fara o mana sau un picior... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 De ce sa atingi gardul? Pe langa ca au luat putin din banda pt a-l pune, este o initiativa buna. Mi-ar placea sa vad stalpisori pe fiecare trotuar, eu detest masinile parcate pe trotuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 38 minutes ago, TrekOut said: De ce sa atingi gardul? Pe langa ca au luat putin din banda pt a-l pune, este o initiativa buna. Mi-ar placea sa vad stalpisori pe fiecare trotuar, eu detest masinile parcate pe trotuare. Eu stiu? Pentru ca aluneci? Pentru ca te uiti dupa o bucă si strada coteste iar tu nu? Pentru ca te împinge un bou pe 4 (sau 2 sau 3 roti)? Ideea este ca un parapet in care poti sa ajungi cu moto sa nu fie ceva desprins din filmele Saw. In plus, e posibil ca si cu masina sa ai probleme mari daca intri mai hotarat in parapetul asta, comparativ cu un impact cu un parapet din ala "normal" de care vezi pe toate DN-urile. Pentru ca, daca te gandesti tot la filme dar de data asta la Final Destination, acest parapet are multe segmente care se pot rupe si intra in masina peste sofer si pasageri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 Pentru un trafic civilizat numai asa se poate. Pana la urma toti trebuie sa fim atenti in trafic. Ca te impinge cineva cu masina, te poate impinge si fara gard, si daca dai in tranvai il cam indoi si nu e bine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 Acum 18 minute, XaeL a spus: Eu stiu? Pentru ca aluneci? Pentru ca te uiti dupa o bucă si strada coteste iar tu nu? Pentru ca te împinge un bou pe 4 (sau 2 sau 3 roti)? Ideea este ca un parapet in care poti sa ajungi cu moto sa nu fie ceva desprins din filmele Saw. In plus, e posibil ca si cu masina sa ai probleme mari daca intri mai hotarat in parapetul asta, comparativ cu un impact cu un parapet din ala "normal" de care vezi pe toate DN-urile. Pentru ca, daca te gandesti tot la filme dar de data asta la Final Destination, acest parapet are multe segmente care se pot rupe si intra in masina peste sofer si pasageri. Pe principiul cea mai buna dubla continua este din beton si are 1m innaltime , nu? Bucurestiul si asa este suficient de cenusiu, despartitoare de beton mai lipsesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 Trebuie schimbata intai fudulia din romania, apoi mai vorbim de legi din astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 Acum 4 minute, unaetnumitsirc a spus: Trebuie schimbata intai fudulia din romania, apoi mai vorbim de legi din astea. 0 barat sanse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 Acum 4 ore, leopold a spus: Prima idee e foarte buna. A doua e extraordinar de proasta. +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 Eu vreau să se abroge aia cu gravitația, să nu mai fie mereu tendința mobrei de a se culca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yglos Postat Februarie 9, 2020 Autor Share Postat Februarie 9, 2020 (editat) Eu imi sustin parerea ca ambele sunt utile, indiferent ca sunt singur impotriva tuturor. (desi nu tin cu Rapid) La un moment dat se vorbea de faptul ca in tarile (mai civilizate decat noi) si bicicletele au acces pe acele portiuni ca in palma (cum e de ex Stefan cel Mare) unde impart cu tramvaiele calea de rulare. Este un motiv mai putin stiut de toti pentru care s-au montat acele garduri: Facilitarea accesului autovehiculelor de urgenta pentru urmatorul cutremur major care e pe aproape... E adevarat ca salvarile si SMURD-urile se misca pe acolo mult mai bine, dar bicicletele in opinia mea sunt prea lente ca sa mearga pe acolo, motoarele nu. In plus la scoala toti ati invatat sa mergeti si sa traversati liniile de tramvai, deci nu e o scuza ca nu e safe. Cine vine cu asta poate sa se intrebe ca e posibil sa-i intre unul din fiarele alea prin geamul de la portiera si sa-i intre-n gat, asta la o manevra a unuia de pe banda 1, care evitand un prost care iese in sosea, trage stanga de volan si intra-n tine, iar tu in gardul acela. Daca pana acum inca nu s-a intamplat vreo nenorocire de genul asta, asta nu inseamna ca nu e posibil. Solutia cu gard metalic + bordura jos gen linia 41 e cu totul altceva decat prostia de improvizatie pusa in practica pe mai toate bulevardele in capitala. S-au limitat mult posibilele accidente si nesimtirea, da...e adevarat. Dar puteau sa faca stalpi de cauciuc, gen Calea 13 septembrie, in niciun caz prostiile alea. Mai asteptam opinii si din alte orase. In Cluj primarul Boc a facut tot asa prieteni? La Timisoara, Oradea, Brasov, Iasi, Constanta, tot asa e? Eu am trecut ultima data acum cativa ani prin toate, dar nu prea am vazut tampeniile astea de garduri, cu o singura exceptie. Editat Februarie 9, 2020 de yglos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 In orice alt oras din romania, este mai civilizat decat in Bucuresti. Aici vin toate scursurile romaniei care isi parcheaza cazanele pe liniile de tramvai, pe benzile pe care trolebuzele merg si exemplele pot continua. "Prostia" aia de pe linia lui 41 e foarte buna dupa mine, merg zeci de mii de oameni cu tramvaiul pe ruta aia si toti vor sa ajunga rapid acasa. Si chiar si cu bordurile alea, daca cauti pe youtube, o sa vezi tot felul de idioti sau de ametite cum ar zice o clasica, care ajung cumva pe linia aia. Eu nu tin partea nici bordurii, dar nici a cocalarului din bucuresti. Stau de 30 de ani in bucuresti, in fiecare an e mai rau si totul se rezuma la bunul simt si civilizatie, doar ca Vasile cand vine de la tara, nu stie ca trebuie sa dea ghiozdanul jos din spate cand urca intr-un mijloc de transport public. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Boros Postat Februarie 10, 2020 Share Postat Februarie 10, 2020 Acum 22 ore, yglos a spus: Ne organizam putin ca sa ne sustinem drepturile? Ce drepturi sa sustinem? Ai dreptul cu motocicleta sa ocupi intreaga suprafata a unei benzi de circulatie si ai dreptul la un trafic civilizat. Lane filtering si mersul pe linia de tramvai mi se par niste chestii extra. Am observat mentalitatea asta recent. Sa ne cerem drepturile... Sa facem sa dregem. Oameni buni, la ora de varf dimineata 9 din 10 masini in medie au 1 persoana in ele... soferul. Sau... 2: mamica si plodul ce trebuie dus la gradi cu bolidul de 5 metri. Pute mersul cu mijlocul de transport in comun. Motocicleta nu este un mijloc de transport urban... Scuterul este facut special pentru asa ceva. Dar... bikerii cam evita scuterele. N as putea sa spun de ce... Apoi, soferii bucuresteni cam evita metrou / tramvai / autobuz. N as putea sa spun de ce... Despre ce drepturi vorbim? Nu mai iau in calcul ce au spus colegii mai sus ref. pericole samd. Sigur, oricine e liber PE BARBA LUI sa foloseasca linia de tramvai (chiar si cea ingradita) pentru a merge mai repede ca cei ce stau in coloana. Dar... sa ceri si drepturi sa te apere legea sa le razi in fata celor ce stau la coada... asta imi suna a Liviu Dragnea. Fara suparari, nu e un atac la persoana... te rog nu o lua personal. E doar punctul meu de vedere ref mers pe linia de tramvai LEGAL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Februarie 10, 2020 Share Postat Februarie 10, 2020 (editat) Acum 14 ore, yglos a spus: Eu imi sustin parerea ca ambele sunt utile, indiferent ca sunt singur impotriva tuturor. (desi nu tin cu Rapid) La un moment dat se vorbea de faptul ca in tarile (mai civilizate decat noi) si bicicletele au acces pe acele portiuni ca in palma (cum e de ex Stefan cel Mare) unde impart cu tramvaiele calea de rulare. Este un motiv mai putin stiut de toti pentru care s-au montat acele garduri: Facilitarea accesului autovehiculelor de urgenta pentru urmatorul cutremur major care e pe aproape... Macar esti hotarat. Daca filtering am vazut in alte tari, deplasat pe linia de tramvai, nu am vazut. Si de ce 2 roti cu motor ar fi prioritare? In plus, gandeste-te ce inseamna sa derapezi pe linii cu configuratia actuala (garduri sau borduri). Eu am avut o experienta neplacuta cu liniile de tramvai intr-o intersectie, din acel moment sunt si mai atent. Acum 14 ore, yglos a spus: Mai asteptam opinii si din alte orase. In Cluj primarul Boc a facut tot asa prieteni? La Timisoara, Oradea, Brasov, Iasi, Constanta, tot asa e? Eu am trecut ultima data acum cativa ani prin toate, dar nu prea am vazut tampeniile astea de garduri, cu o singura exceptie. Nu consider ca sunt o tampenie, avand in vedere haosul din Bucuresti. Nu sunt o solutie ideala, insa pana se vine si cu alte masuri complementare, sunt un rau necesar. Sa nu credem ca in alte orase (din cele citate) lumea ar fi mult mai civilizata. Dar sunt un cap peste Bucuresti. Pot sa confirm experienta din Cluj, Oradea pe partea de servicii. In aceste 2 orase se poate plati biletul pe loc, parcarea prin SMS etc. La Bucuresti, sunt inca la Compania Municipala Parking Bucuresti S.A., cu angajati ce nu prea au auzit de tichet. Exemplele date au incercat sa arate ca in alte orase lucrurile au inceput sa se miste intr-o directie buna. Sa vedem ce se va intampla la Bucuresti cu "sarma ba, sarma...". Editat Februarie 10, 2020 de pierrotlefou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Ny Postat Februarie 10, 2020 Share Postat Februarie 10, 2020 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat Februarie 10, 2020 Share Postat Februarie 10, 2020 Acum 2 ore, einstein1984 a spus: e buna ideea cu legalizarea filteringului, dar fost cineva amendat pentru asta pana cum? Ti s-a intamplat pana acum sa treci cu circa 15 la ora printre masinile care stau la stop si sa-ti sara in mijlocul bulevardului in fata un destept mascat de o duba? De ce ai vrea sa dea politaiul culpa comuna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 10, 2020 Share Postat Februarie 10, 2020 Nu ai ce cauta cu motoreta in spatiul dintre gardurile pentru tramvai. Nu esti nici transport in comun nici serviciu de ambulanta sau interventie. 1. Pt imbunatatirea traficului ar putea suprapune statiile de autobuz cu cele de tramvai, astfel incat pe portiunile unde liniile celor 2 se supraun sa foloseasca portinile pe care gardul le ingradeste, totodata coroborat cu ajustarea semafoarelor, semafor dedicat, pentru ca autobuzul STBul sa aibe timp sa iasa de pe portiunea ingradita inapoi pe sosea. 2. s-ar mai putea copia de afara multe solutii si as zice Line fileringul sa fie acceptat prin lege, precum si un spatiu de 3-5m lungime la fiecare semafor in care sa te poti alinia dupa ce ai trecut printre masini (am vazut asta undeva in Spania) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.