Jump to content

Motocicleta cazuta-dispozitiv ridicare.


Recommended Posts

Am vazut doua modele asemanatoare ai as construi unul. Problema este materialele. Poate aveti sfaturi.

https://eastbound.shop/product-info/lifting-a-motorcycle-motowinch-info/

 

https://www.keithproducts.us/product/dirt-napper-adventure-bike-spill-recovery-jack

 

Ideea este de afolosi materiale de calitate ca dimensiunile, greutatea sa fie minima, cam 2 kg. maxim.

La o motocicletă de 250 kg, este suficienta chinga de 25 mm, ce clichet de calitate gasim ? 

Stiu ca nu ridicam toate cele 250 kg dar probabil ca vreo 100 kg tot sunt.

Dispozitivul poate fi folosit si pentru dezlipirea anvelopei de pe janta. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

E mai ușor de ridicat dacă ai cutii. Părerea mea, umblu cu 50 kg de bagaj.

Părerea mea e că te complici inutil.

 

Dai jos topcaseul și una din cutii, ridici mobra, pui înapoi. La voi e simplu, la mine doar topcaseul e pe prindere rapidă, lateralele au șuruburi și piulițe cu blocaj.

Edited by Lucian_M
Link to comment
Share on other sites

Acum 9 minute, george13 a spus:

 Singur in Mongolia, 65 ani...

a, pai spune asa de la inceput ...

 

FLOTOAREEEEEEE

Acum 9 minute, george13 a spus:

sper ca ati vazut cum sunt drumurile. 

 

sper sa nu le vad , asta sper eu

Link to comment
Share on other sites

Am văzut clipul.

Țeavă de 3 cm, țeavă de 2 cm, un clichet și aia e. Talpa o poți face detașabilă. Nu-i mare inginerie.

În al doilea clip nenea folosește o cârjă și un clichet.

Edited by Lucian_M
Link to comment
Share on other sites

Gata, iti faci duba izolata pentru ridicat motoare? Sa ne facem griji cand le parcam? :D

 

Serios acum, nu e mai simplu sa inveti sa o ridici? Pana asamblezi jucaria o ridici de trei ori... iar daca ai probleme tehnice care nu iti permit sa o ridici, oricum nu prea ai de ce sa mergi cu motoru, nu?

Edited by switch
Link to comment
Share on other sites

Acum 12 minute, george13 a spus:

Astept raspuns la intrebari. Ce clichet , ce fel de aluminiu, probabil dural, unde gasesc, deastea. 

 

La minima cautare poti incepe de aici :

Aluminiu
https://www.metal-online.ro/teava-patrata-aluminiu-40-x-40-x-4-mm_3901
chinga cu clichet
https://www.leroymerlin.ro/products/chingi/778/chinga-fixare-catarama-25-mm-x-5-m-sarcina-400-kg/19457

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Îi trebuie un metru de țeavă mai groasă (2-3 mm) și vreo 20-30-40 cm de țeavă care să intre pe interior, depinde câte segmente vrea. Chingă de 3 cm lățime e destul, tine vreo 200-300 kg. Mă uit mâine în garaj.

În plus, câteva șuruburi sau nituri groase.

Asta dacă vrea musai să-și facă de treabă.

Pozele promise:

IMG_20200420_161746.jpg

IMG_20200420_161736.jpg

IMG_20200420_161723.jpg

Edited by Lucian_M
Link to comment
Share on other sites

Acum 20 ore, george13 a spus:

Hai sa ne ducem cu gandul.... Singur in Mongolia, 65 ani...sper ca ati vazut cum sunt drumurile. 

Raspunsuri constructive nu...#staiacasa😀😀

"Dracul nu e negru, e blond". Si nici Mongolia nu mai e ca pe vremuri. Ramane o aventura, insa una ceva mai... accesibila.
 

=

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

O mică poveste adevărată.

Cu ceva timp înainte să moară, celebrul ghid himalayan - rusul Anatoli Boukreev - a fost chestionat despre ajutorul pe care trebuie să îl primească cei care escaladează celebrul vârf Everest. Era vorba despre relația dintre ghizii alpini de mare altitudine și clienții lor, în expedițiile ghidate plătite de către aceștia din urmă. 

Boukreev a spus ceva de genul "cred cu tărie că cine nu se poate descurca singur acolo sus, pur și simplu nu ar trebui să încerce să urce!" 

Și venind din partea unuia dintre cei mai buni alpiniști ai acelor timpuri, dar mai ales a cuiva care trăia de pe urma clienților, cred că vorbele lui au ceva însemnătate, indiferent de domeniu!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest _Raul_

Si eu care am crezut ca iar se plictiseste seniorul si a mai deschis un topic de inventii. 

Csf, ncsf, trista batranetea asta in ...

Link to comment
Share on other sites

Facand ture lungi singur, si eu am cochetat cu ideea de a avea un cric de ridicat mai ales pentru momentele cand am avut motorul cu cutii incarcatre full cu piese ca deh nu as fi avut sanse sa gasesc iar peste cutii inca 4x5L bidoane de benzina. Nu aveam nici o sansa sa ridic 990-ul in acele conditii. Plus ca dupa ce ridici motorul de cateva ori, spre sfarsitul zilei o sa-ti cam scada puterile mult. Iar demontarea/remontarea cutiilor ia o gramada te timp.

 

Cred ca un profil de la Hornbach de 30mm aluminiu patrat si perete de 3mm e de ajuns. Cat despre coarda cu clichet, orice cu latimea de 30mm e de ajuns si tine destul pentru cat e de ridicat. Eu folosesc 2 astfel de corzi ca sa comprim arcul de spate pentru a regla lantul si tin fara probleme.

 

Bogdan

 

 

 

Edited by motosilent
Link to comment
Share on other sites

Eu ma gandesc ca pentru o astfel de tura, de mii de km pe drumuri proaste, off, echipament mult,ar trebui conditie fizica buna si tehnica. Respectiv motoreta potrivita. Ceva mai usoara, ce utilizatorul poate ridica relativ usor. In plus, se ridica de jos cu tehnica, nu cu muschi. S a mai discutat. Inclusiv postat. Este un clip pe iutib cu o tipa de 1.60 si 50 kile, care ridica gsa din toate pozițiile . Eu as propune reanalizarea povestii. 

Sau, cum zice @superbec, flotoare🤣🤣🤣

Edited by Adrian M.
Link to comment
Share on other sites

Acum 53 minute, george13 a spus:

Multumesc tuturor pentru sfaturi. 

 

Mie varianta Dirt Napper mi se pare cea mai cinstita. Daca faci ceva functionabil, da de stire. La profilul de 30x30x3 (interior 24x24) ar trebui un profil de 25x25x3 pentru interior insa trebuie polizat 1mm. Mai ramane talpa care la Dirt Napper e o inginerie intreaga. Trebuie facut ceva mai simplu. Daca s-ar ajunge la 1 - 1.2Kg ar fi si mai bine.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut! Ca remarca la videoclipurile puse: tine cont si de conditia terenului (noroi)  dupa sau in timpul ploii.Ca idee,talpa patrata pentru sprijin fa o la o dimensiune mai mare,prevazand si cateva ghiare care intra in pamant,noroi.Astea ar putea avea filet pentru demontare.

In loc de Mongolia,Pamirul nu ti-ar surade? 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...