george13 Posted April 19, 2020 Share Posted April 19, 2020 Am vazut doua modele asemanatoare ai as construi unul. Problema este materialele. Poate aveti sfaturi. https://eastbound.shop/product-info/lifting-a-motorcycle-motowinch-info/ https://www.keithproducts.us/product/dirt-napper-adventure-bike-spill-recovery-jack Ideea este de afolosi materiale de calitate ca dimensiunile, greutatea sa fie minima, cam 2 kg. maxim. La o motocicletă de 250 kg, este suficienta chinga de 25 mm, ce clichet de calitate gasim ? Stiu ca nu ridicam toate cele 250 kg dar probabil ca vreo 100 kg tot sunt. Dispozitivul poate fi folosit si pentru dezlipirea anvelopei de pe janta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
superbec Posted April 19, 2020 Share Posted April 19, 2020 eu zic ca cel mai misto e sa mergi cu o platforma cu macacara dupa tine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted April 19, 2020 Share Posted April 19, 2020 Dacă și stroama e greu de ridicat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george13 Posted April 19, 2020 Author Share Posted April 19, 2020 (edited) Inca ridic V strom-ul la 62 ani, totusi... Incarcat de bagaje . Edited April 19, 2020 by george13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted April 19, 2020 Share Posted April 19, 2020 (edited) E mai ușor de ridicat dacă ai cutii. Părerea mea, umblu cu 50 kg de bagaj. Părerea mea e că te complici inutil. Dai jos topcaseul și una din cutii, ridici mobra, pui înapoi. La voi e simplu, la mine doar topcaseul e pe prindere rapidă, lateralele au șuruburi și piulițe cu blocaj. Edited April 19, 2020 by Lucian_M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
superbec Posted April 19, 2020 Share Posted April 19, 2020 sau inveti sa mergi cu cotetzul si sa nu mai dai cu el de terra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george13 Posted April 19, 2020 Author Share Posted April 19, 2020 Hai sa ne ducem cu gandul.... Singur in Mongolia, 65 ani...sper ca ati vazut cum sunt drumurile. Raspunsuri constructive nu...#staiacasa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
superbec Posted April 19, 2020 Share Posted April 19, 2020 Acum 9 minute, george13 a spus: Singur in Mongolia, 65 ani... a, pai spune asa de la inceput ... FLOTOAREEEEEEE Acum 9 minute, george13 a spus: sper ca ati vazut cum sunt drumurile. sper sa nu le vad , asta sper eu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grigore1 Posted April 19, 2020 Share Posted April 19, 2020 (edited) Simplu si destept. Sint convins ca se pot face doar grijja mai mare la detaliile finale. @george13 , cind pleci ? Edited April 19, 2020 by Grigore1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted April 19, 2020 Share Posted April 19, 2020 (edited) Am văzut clipul. Țeavă de 3 cm, țeavă de 2 cm, un clichet și aia e. Talpa o poți face detașabilă. Nu-i mare inginerie. În al doilea clip nenea folosește o cârjă și un clichet. Edited April 19, 2020 by Lucian_M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george13 Posted April 19, 2020 Author Share Posted April 19, 2020 Astept raspuns la intrebari. Ce clichet , ce fel de aluminiu, probabil dural, unde gasesc, deastea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
switch Posted April 19, 2020 Share Posted April 19, 2020 (edited) Gata, iti faci duba izolata pentru ridicat motoare? Sa ne facem griji cand le parcam? Serios acum, nu e mai simplu sa inveti sa o ridici? Pana asamblezi jucaria o ridici de trei ori... iar daca ai probleme tehnice care nu iti permit sa o ridici, oricum nu prea ai de ce sa mergi cu motoru, nu? Edited April 19, 2020 by switch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grigore1 Posted April 19, 2020 Share Posted April 19, 2020 Acum 12 minute, george13 a spus: Astept raspuns la intrebari. Ce clichet , ce fel de aluminiu, probabil dural, unde gasesc, deastea. La minima cautare poti incepe de aici : Aluminiu https://www.metal-online.ro/teava-patrata-aluminiu-40-x-40-x-4-mm_3901 chinga cu clichet https://www.leroymerlin.ro/products/chingi/778/chinga-fixare-catarama-25-mm-x-5-m-sarcina-400-kg/19457 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted April 19, 2020 Share Posted April 19, 2020 (edited) Îi trebuie un metru de țeavă mai groasă (2-3 mm) și vreo 20-30-40 cm de țeavă care să intre pe interior, depinde câte segmente vrea. Chingă de 3 cm lățime e destul, tine vreo 200-300 kg. Mă uit mâine în garaj. În plus, câteva șuruburi sau nituri groase. Asta dacă vrea musai să-și facă de treabă. Pozele promise: Edited April 19, 2020 by Lucian_M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pierrotlefou Posted April 20, 2020 Share Posted April 20, 2020 Acum 20 ore, george13 a spus: Hai sa ne ducem cu gandul.... Singur in Mongolia, 65 ani...sper ca ati vazut cum sunt drumurile. Raspunsuri constructive nu...#staiacasa "Dracul nu e negru, e blond". Si nici Mongolia nu mai e ca pe vremuri. Ramane o aventura, insa una ceva mai... accesibila. = Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted April 20, 2020 Admin Share Posted April 20, 2020 O mică poveste adevărată. Cu ceva timp înainte să moară, celebrul ghid himalayan - rusul Anatoli Boukreev - a fost chestionat despre ajutorul pe care trebuie să îl primească cei care escaladează celebrul vârf Everest. Era vorba despre relația dintre ghizii alpini de mare altitudine și clienții lor, în expedițiile ghidate plătite de către aceștia din urmă. Boukreev a spus ceva de genul "cred cu tărie că cine nu se poate descurca singur acolo sus, pur și simplu nu ar trebui să încerce să urce!" Și venind din partea unuia dintre cei mai buni alpiniști ai acelor timpuri, dar mai ales a cuiva care trăia de pe urma clienților, cred că vorbele lui au ceva însemnătate, indiferent de domeniu! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _Raul_ Posted April 20, 2020 Share Posted April 20, 2020 Si eu care am crezut ca iar se plictiseste seniorul si a mai deschis un topic de inventii. Csf, ncsf, trista batranetea asta in ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Penetru Posted April 20, 2020 Share Posted April 20, 2020 Mai lasă ochelarii ăia cenuşii, ia unii cu lentile roz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
motosilent Posted April 20, 2020 Share Posted April 20, 2020 (edited) Facand ture lungi singur, si eu am cochetat cu ideea de a avea un cric de ridicat mai ales pentru momentele cand am avut motorul cu cutii incarcatre full cu piese ca deh nu as fi avut sanse sa gasesc iar peste cutii inca 4x5L bidoane de benzina. Nu aveam nici o sansa sa ridic 990-ul in acele conditii. Plus ca dupa ce ridici motorul de cateva ori, spre sfarsitul zilei o sa-ti cam scada puterile mult. Iar demontarea/remontarea cutiilor ia o gramada te timp. Cred ca un profil de la Hornbach de 30mm aluminiu patrat si perete de 3mm e de ajuns. Cat despre coarda cu clichet, orice cu latimea de 30mm e de ajuns si tine destul pentru cat e de ridicat. Eu folosesc 2 astfel de corzi ca sa comprim arcul de spate pentru a regla lantul si tin fara probleme. Bogdan Edited April 20, 2020 by motosilent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george13 Posted April 20, 2020 Author Share Posted April 20, 2020 Multumesc tuturor pentru sfaturi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian M. Posted April 20, 2020 Share Posted April 20, 2020 (edited) Eu ma gandesc ca pentru o astfel de tura, de mii de km pe drumuri proaste, off, echipament mult,ar trebui conditie fizica buna si tehnica. Respectiv motoreta potrivita. Ceva mai usoara, ce utilizatorul poate ridica relativ usor. In plus, se ridica de jos cu tehnica, nu cu muschi. S a mai discutat. Inclusiv postat. Este un clip pe iutib cu o tipa de 1.60 si 50 kile, care ridica gsa din toate pozițiile . Eu as propune reanalizarea povestii. Sau, cum zice @superbec, flotoare Edited April 20, 2020 by Adrian M. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
motosilent Posted April 20, 2020 Share Posted April 20, 2020 Acum 53 minute, george13 a spus: Multumesc tuturor pentru sfaturi. Mie varianta Dirt Napper mi se pare cea mai cinstita. Daca faci ceva functionabil, da de stire. La profilul de 30x30x3 (interior 24x24) ar trebui un profil de 25x25x3 pentru interior insa trebuie polizat 1mm. Mai ramane talpa care la Dirt Napper e o inginerie intreaga. Trebuie facut ceva mai simplu. Daca s-ar ajunge la 1 - 1.2Kg ar fi si mai bine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muretto Grundieg Posted May 4, 2020 Share Posted May 4, 2020 Până pleci ți-l fac eu. Dai și tu o bere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarolyTM Posted May 4, 2020 Share Posted May 4, 2020 Salut! Ca remarca la videoclipurile puse: tine cont si de conditia terenului (noroi) dupa sau in timpul ploii.Ca idee,talpa patrata pentru sprijin fa o la o dimensiune mai mare,prevazand si cateva ghiare care intra in pamant,noroi.Astea ar putea avea filet pentru demontare. In loc de Mongolia,Pamirul nu ti-ar surade? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vis-a-vis Posted May 4, 2020 Share Posted May 4, 2020 La 20.04.2020 la 21:17, Adrian M. a spus: Sau, cum zice @superbec, flotoare Uite că din glumă mi-a venit o idee... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.