john17 Postat August 19, 2020 Share Postat August 19, 2020 1 oră în urmă, thesaw a spus: Volanta se schimba cu variante de greutati diferite Era o poveste anii trecuți, parcă pianiștii se plângeau că la motorul lor 4L nu e posibil, la 4V ar fi. Nu mai rețin exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat August 19, 2020 Share Postat August 19, 2020 Let the game beguin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 19, 2020 Share Postat August 19, 2020 Acu' dacă e adevărat că tâmplarul a frânat cel mai târziu în turul ăla înseamnă că Frankie uitase complet de punctul lui de frânare... Doar din slipstream l-ar fi percutat mai târziu, după ce apuca viteza să scadă nițel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 19, 2020 Share Postat August 19, 2020 Acum 6 minute, john17 a spus: Acu' dacă e adevărat că tâmplarul a frânat cel mai târziu în turul ăla înseamnă că Frankie uitase complet de punctul lui de frânare... Doar din slipstream l-ar fi percutat mai târziu, după ce apuca viteza să scadă nițel. eu ziceam aici : ca pare ca zarco a venit franand pe trasa lui Franky si acesta nu a mai avut unde si ce sa faca fiind deja pe franare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat August 19, 2020 Share Postat August 19, 2020 1 oră în urmă, john17 a spus: Acu' dacă e adevărat că tâmplarul a frânat cel mai târziu în turul ăla înseamnă că Frankie uitase complet de punctul lui de frânare... Doar din slipstream l-ar fi percutat mai târziu, după ce apuca viteza să scadă nițel. Au vrut sa fie viteji cred s.au intaratat unul pe altul... Bai nene nici pt episodul ciubotica n.a fost atata frasuiala,atatea presupuneri si analize. Sunt chemati toti la comisie - si Zarco si Morbi si Pol si Oliveira pt cele 2 incidente.Sunt convins ca o sa.l admonesteze pe Zarco,e bun de victima.Daca era altul implicat,mai ales unul galonat era incident de cursa. Sunt curios ce zic de incidentul Pol-Oliveira pt ca e aproape identic cu cel de la Brno dintre Pol si Zarco. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat August 19, 2020 Share Postat August 19, 2020 (editat) 1 oră în urmă, Method a spus: Au vrut sa fie viteji cred s.au intaratat unul pe altul... Bai nene nici pt episodul ciubotica n.a fost atata frasuiala,atatea presupuneri si analize. Sunt chemati toti la comisie - si Zarco si Morbi si Pol si Oliveira pt cele 2 incidente.Sunt convins ca o sa.l admonesteze pe Zarco,e bun de victima.Daca era altul implicat,mai ales unul galonat era incident de cursa. Sunt curios ce zic de incidentul Pol-Oliveira pt ca e aproape identic cu cel de la Brno dintre Pol si Zarco. . cum o dai tu la intors. Toti pilotii au zis im mare parte acelasi lucru, ca Zarco a fortat peste talentului acolo si de aia a si pierdut trasa. Toti la unison au recumoscut ca Mor nu pitea sa faca nimic, ca pur si simplu i-a aparut in fata, dar ti tot pe a ta o ti. Ca o sa-l scoata victima pe Zarco nevinovat. Plm, tu ai bazut cum a fugit sa vada cum e Mor? E clar ca si-a dat seama ce a facut. Cu franarea, exista niste date puse de bremo de anul trecut. Din ele reiese ca cel mai bine si mai curat franeaza Rossi. E si o comparatie cu MM si explica de ce roata spate a lui MM e mai mult in aer. in alta ordine de idei, ducati franeaza mai tarziu pt ca franeaza mai putin inclinata, ea fiind obligata sa ascuta mult virajele ca sa isi puna in valoare tractiunea pe iesire. In schimb, yamaha, care poarta o viteza mai mare pe viraj intra cu mai mult trail-braking. E dificil de comparat franariile intre ele pt ca nu poti sa le vezi singular. avantajul ducati este stabilitatea la franarea pe drept. o sa caut linkul ca era si un grafic. Cea mai mare presiune pe frane o puna MM. am tot cautat o reluare cu Oliveira si Pol si nu am vazut decat una f tarziu, in care Oliveira deja cazuse. Nu pot sa imi dau seama dc a cazut inainte si l-a luat pe faras oe Pol sau a cazut la contact. cum a fost? Editat August 19, 2020 de damager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
linoleu Postat August 19, 2020 Share Postat August 19, 2020 s-au atins si au cazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 19, 2020 Share Postat August 19, 2020 Acum 1 oră, Method a spus: Sunt curios ce zic de incidentul Pol-Oliveira pt ca e aproape identic cu cel de la Brno dintre Pol si Zarco. Ceva similar a fost intre Rea si sykes acum ceva sezoane, 1-2? Cand inca erau coechipieri. La fel l-a scos sykes. Sper sa nu ma-nsel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat August 19, 2020 Share Postat August 19, 2020 Cursele sunt acum pe DigiSport2HD Pentru nostalgici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 19, 2020 Share Postat August 19, 2020 Acum 52 minute, damager a spus: am tot cautat o reluare cu Oliveira si Pol si nu am vazut decat una f tarziu, in care Oliveira deja cazuse. Nu pot sa imi dau seama dc a cazut inainte si l-a luat pe faras oe Pol sau a cazut la contact. cum a fost? pai Pol a luat-o razna din cauza intreruperii, si era pe tot circuitul intrari gresite, iesiri largi, multe greseli, nu mai era concentrat si s-a pierdut cu psihicu, acolo intrat larg, se vede in momentul in care se muta camera pe el ca era aproape de marginea circutului cu motoreta dreapta, deci putea vedea foarte bine ce vine din dreapta de pe viraj si sa evite sau franeze. De acolo a venit Oliveira, inclinat pe viraj in viteza maxima care i-o permitea virajul si s-a intersectat cu un Pol care era pierdut pe circuit cu mintea hai hui. Avand in vede pozitia lui Pol la momentul virajului as spune ca e vinovat de incident a venit din afara trasei ideale si a intrat pe trasa ideala la iesirea dintr-un viraj. Unde pt un pilot care inclinat in viraj e destul de greu sa vezi ce face/ ce traiectorie are Pol in acel viraj.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 19, 2020 Autor Share Postat August 19, 2020 Acum 5 ore, thesaw a spus: Sunt inca alte zeci de elemente pe langa disc etrieri si placute care influenteaza enorm fenomenul de franare: Iti recomand urmatoarea carte daca esti pasionat. Contine explicatii tehnice la nivel de detaliu referitor la multe aspecte din sportul asta. https://motogptechnology.com/ Bineinteles ca sunt mai multe variabile care lucreaza impreuna. Linkul este bine primit. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
linoleu Postat August 19, 2020 Share Postat August 19, 2020 Explica aici Pol de ce dupa reluarea cursei "a luat o razna" + parerea lui despre incidentul cu Oliveira https://www.gpone.com/en/2020/08/16/motogp/p-espargaro-the-red-flag-ended-my-race-not-the-fall.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat August 19, 2020 Share Postat August 19, 2020 (editat) Acum 4 ore, damager a spus: . cum o dai tu la intors. Toti pilotii au zis im mare parte acelasi lucru, ca Zarco a fortat peste talentului acolo si de aia a si pierdut trasa. Toti la unison au recumoscut ca Mor nu pitea sa faca nimic, ca pur si simplu i-a aparut in fata, dar ti tot pe a ta o ti. Ca o sa-l scoata victima pe Zarco nevinovat. Plm, tu ai bazut cum a fugit sa vada cum e Mor? E clar ca si-a dat seama ce a facut. Pana acum cateva pagini ziceai cam altceva....dar eu sunt ala care o dau la intors.Mhmmm...echidistant ce sa zic... La 16.08.2020 la 20:51, damager a spus: nici eu nu cred ca Zarco e vinovat in litera regulamentului. Era in fata, a iesit un pic larg, Mor tb sa inchida. Rossi e singurul care tipa si desigur cel mai vocal.Rossi care intotdeauna l-a iubit pe Zarco.Dovi spune cu totul altceva decat Rossi,l-ai si citat,acum ai uitat brusc ce zice Dovi. Ce dovezi graitoare ai..."ai vazut cum a fugit sa vada cum e Mor?" - sigur e vinovat.Esti ca si colegul cu "Zarco e vinovat pt ca nu se uita la camera si vorbeste emotionat". ...macar (sper ca )el o spunea la caterinca tu vad ca esti serios. Ce ma frapeaza e cum Zarco pica vinovat la orice - e in fata,e in spate e pe interior pe ext cu Pol cu Morbi cu Rossi cu Marquez,baaa nu conteaza - Zarco vinovat.Dar la o cursa distanta,cand se lovesc Oliveira cu Pol la indigo - Pol vinovat...cum poate gandi lumea asa nu pricep.Cand Pol iese de pe trasa ideala si Zarco se baga pe sub el iar Pol il loveste si cade - Zarco de vina - penalizare (ca e Pol in fata),dar cand o face Oliveira - incident de cursa (tot cu Pol in fata).Cand Marquez se misca pe franare si intra in fata lui Zarco - de vina tot Zarco.Cand Zarco il depaseste pe Morbi si apoi inchide si pune frana - tot Zarco vinovat (cu Zarco in fata liber sa-si aleaga trasa)....Accidentul de la moto2 nu e si el tot vina lui Zarco?Ca nu m-ar mira. Iar acum mai nou Rossi e scandalizat si preocupat de safety.Bai ce grijuliu e Rossi ma cu safety de cand a imbatranit...da cand i-a luat fatza lui Stoner pe Laguna Seca 2008 si a mai si fortat franarea (asta apropo de Zarco care a fortat aici franarea) si a iesit fix in fata lu ala de era sa-l bage in parapeti in corkscrew,si Stoner a zis ca e f periculos ce face si ca puteau muri amandoi ca acolo nema spatii de esapare,Rossi facea caterinca de el.E pe safety maxim si Rossi.Si cand Lorenzo ii explica lui Simoncelli ca piloteaza periculos si Rossi langa ei radea pe sub mustata de Lorenzo,atunci era tot pe safety nu?Hai mai lasa-ma si cu opinia lui Rossi care se suceste dupa cum ii dicteaza interesul si cum ii sunt implicati baietii de la VR46.Cand ii dadea cu piciorul in ghidon lui Marquez nu mai era cu gandul la safety?Bai ma lesi?Macar Marquez e ghiolban si agresiv dar e dintr-o bucata,nu e acum golan si maine virgina.Chel la fel.Dovi e baiat salon si chiar daca il da altul pe jos ii bate obrazul dar nu se ofuscheaza tot.Coloana vertebrala.Jos palaria. Referitor la incidentul cu Zarco,parerea mea e ca ce a zis Dovi e de bun simt : Zarco era in fata si putea sa-si aleaga trasa.A fost o trasa ciudata,trebuie vazut ce faceau ei inainte,dar Zarco era liber sa iasa pe exterior daca vroia.Ca Morbi nu se astepta/nu a actionat la timp samd,asta e problema lui Morbi.Ok,daca Zarco s-a miscat pe franare si nu inaintea de franare,atunci e alta problema.Insa ce a zis Dovi mi se pare logic si de bun simt. Acuma ca parerea mea nu conteaza,ca toti cauta tot felul de unghiuri de declaratii ale unor piloti,toata lumea e urticata ca a trecut o motoreta razant pe langa legenda moneymaker,asta e altceva.Ei merg la cativa cm unul de altul la 300kmh,daca unul greseste o franare sau are o defectiune,se intampla acelasi lucru ca in cazul acestui incident,si nici un safety comission nu va schimba asta.Asta e racing'ul,vorba lui Miller - "daca am fi normali si ne-am gandi la aspectele de siguranta,nu ne-am mai urca nici unul pe o moto de gp". Nu mai pot cu Zarco asta,numa despre asta se vorbeste,dar sa-l crucifice odata,sa-i dea penalizari sa faca ce vor ei ca deja mi s-a acrit de batut apa'n piua despre nimic.Sa fie sanatosi si el si Morbi si Rossi samd.Succesuri la comisii,eu ma retrag din discutia asta fara rost si fara sfarsit. Acum 4 ore, damager a spus: Cu franarea, exista niste date puse de bremo de anul trecut. Din ele reiese ca cel mai bine si mai curat franeaza Rossi. E si o comparatie cu MM si explica de ce roata spate a lui MM e mai mult in aer. in alta ordine de idei, ducati franeaza mai tarziu pt ca franeaza mai putin inclinata, ea fiind obligata sa ascuta mult virajele ca sa isi puna in valoare tractiunea pe iesire. In schimb, yamaha, care poarta o viteza mai mare pe viraj intra cu mai mult trail-braking. E dificil de comparat franariile intre ele pt ca nu poti sa le vezi singular. avantajul ducati este stabilitatea la franarea pe drept Am fost tras de urechi pt ca am indraznit sa afirm ca Ducati franeaza mai bine decat Yamaha (asta n-am spus-o eu ci Lorenzo, singurul pilot (a mai fost si Chel,stiu) care a mers pe ambele moto in cauza) si asta poate fi si ea o cauza a incidentului dintre Morbi si Zarco.Intradevar,sunt dificil de comparat franarile intre ele,pt ca au cu totul alte perioade de franare,insa eu cred ca Ducati e mai puternica la acest capitol,e o moto care incearca sa maximizeze tractiunea si deci imbunatateste atat franarea cat si aceel.Iata ce zice Lor : JL: ...Secondly, the braking. The Ducati is very stable on the brakes. Also very stable when you start to block the rear. You can block the rear with a lot of confidence. So you need to take profit of all this stability and all this confidence in braking to make the lap time just on braking. Instead the Yamaha is not very stable on braking, and you need to brake much before and release the brake very quick to take profit of the smooth engine and the chassis and the corner speed." So, these two things are completely opposite." Trageti voi concluziile. Hai cu RB Ring ep.2.Hai Quarta Editat August 19, 2020 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat August 20, 2020 Share Postat August 20, 2020 10 hours ago, frigider said: Ceva similar a fost intre Rea si sykes acum ceva sezoane, 1-2? Cand inca erau coechipieri. La fel l-a scos sykes. Sper sa nu ma-nsel Nu te inseli, acu' doi ani a fost... De la Rea a luat Bautista citatul "cu asa coechipier nu am nevoie de dusmani" pe care l-a servit anul trecut dupa ce l-a trantit Chaz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 20, 2020 Share Postat August 20, 2020 Acum 47 minute, Kagemusha a spus: .... "cu asa coechipier nu am nevoie de dusmani"......... hahahahaha, buna asta!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat August 20, 2020 Share Postat August 20, 2020 Acum 7 ore, Method a spus: Pana acum cateva pagini ziceai cam altceva....dar eu sunt ala care o dau la intors.Mhmmm...echidistant ce sa zic... ... Hai cu RB Ring ep.2.Hai Quarta e incredibil cat de putine poti spune in atat de multe cuvinte ti-ai ratat cariera, ai material de politician Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat August 20, 2020 Share Postat August 20, 2020 (editat) Acum 8 ore, Method a spus: Pana acum cateva pagini ziceai cam altceva....dar eu sunt ala care o dau la intors.Mhmmm...echidistant ce sa zic... Rossi e singurul care tipa si desigur cel mai vocal.Rossi care intotdeauna l-a iubit pe Zarco.Dovi spune cu totul altceva decat Rossi,l-ai si citat,acum ai uitat brusc ce zice Dovi. Ce dovezi graitoare ai..."ai vazut cum a fugit sa vada cum e Mor?" - sigur e vinovat.Esti ca si colegul cu "Zarco e vinovat pt ca nu se uita la camera si vorbeste emotionat". ...macar (sper ca )el o spunea la caterinca tu vad ca esti serios. Ce ma frapeaza e cum Zarco pica vinovat la orice - e in fata,e in spate e pe interior pe ext cu Pol cu Morbi cu Rossi cu Marquez,baaa nu conteaza - Zarco vinovat.Dar la o cursa distanta,cand se lovesc Oliveira cu Pol la indigo - Pol vinovat...cum poate gandi lumea asa nu pricep.Cand Pol iese de pe trasa ideala si Zarco se baga pe sub el iar Pol il loveste si cade - Zarco de vina - penalizare (ca e Pol in fata),dar cand o face Oliveira - incident de cursa (tot cu Pol in fata).Cand Marquez se misca pe franare si intra in fata lui Zarco - de vina tot Zarco.Cand Zarco il depaseste pe Morbi si apoi inchide si pune frana - tot Zarco vinovat (cu Zarco in fata liber sa-si aleaga trasa)....Accidentul de la moto2 nu e si el tot vina lui Zarco?Ca nu m-ar mira. Iar acum mai nou Rossi e scandalizat si preocupat de safety.Bai ce grijuliu e Rossi ma cu safety de cand a imbatranit...da cand i-a luat fatza lui Stoner pe Laguna Seca 2008 si a mai si fortat franarea (asta apropo de Zarco care a fortat aici franarea) si a iesit fix in fata lu ala de era sa-l bage in parapeti in corkscrew,si Stoner a zis ca e f periculos ce face si ca puteau muri amandoi ca acolo nema spatii de esapare,Rossi facea caterinca de el.E pe safety maxim si Rossi.Si cand Lorenzo ii explica lui Simoncelli ca piloteaza periculos si Rossi langa ei radea pe sub mustata de Lorenzo,atunci era tot pe safety nu?Hai mai lasa-ma si cu opinia lui Rossi care se suceste dupa cum ii dicteaza interesul si cum ii sunt implicati baietii de la VR46.Cand ii dadea cu piciorul in ghidon lui Marquez nu mai era cu gandul la safety?Bai ma lesi?Macar Marquez e ghiolban si agresiv dar e dintr-o bucata,nu e acum golan si maine virgina.Chel la fel.Dovi e baiat salon si chiar daca il da altul pe jos ii bate obrazul dar nu se ofuscheaza tot.Coloana vertebrala.Jos palaria. Referitor la incidentul cu Zarco,parerea mea e ca ce a zis Dovi e de bun simt : Zarco era in fata si putea sa-si aleaga trasa.A fost o trasa ciudata,trebuie vazut ce faceau ei inainte,dar Zarco era liber sa iasa pe exterior daca vroia.Ca Morbi nu se astepta/nu a actionat la timp samd,asta e problema lui Morbi.Ok,daca Zarco s-a miscat pe franare si nu inaintea de franare,atunci e alta problema.Insa ce a zis Dovi mi se pare logic si de bun simt. Acuma ca parerea mea nu conteaza,ca toti cauta tot felul de unghiuri de declaratii ale unor piloti,toata lumea e urticata ca a trecut o motoreta razant pe langa legenda moneymaker,asta e altceva.Ei merg la cativa cm unul de altul la 300kmh,daca unul greseste o franare sau are o defectiune,se intampla acelasi lucru ca in cazul acestui incident,si nici un safety comission nu va schimba asta.Asta e racing'ul,vorba lui Miller - "daca am fi normali si ne-am gandi la aspectele de siguranta,nu ne-am mai urca nici unul pe o moto de gp". Nu mai pot cu Zarco asta,numa despre asta se vorbeste,dar sa-l crucifice odata,sa-i dea penalizari sa faca ce vor ei ca deja mi s-a acrit de batut apa'n piua despre nimic.Sa fie sanatosi si el si Morbi si Rossi samd.Succesuri la comisii,eu ma retrag din discutia asta fara rost si fara sfarsit. Am fost tras de urechi pt ca am indraznit sa afirm ca Ducati franeaza mai bine decat Yamaha (asta n-am spus-o eu ci Lorenzo, singurul pilot (a mai fost si Chel,stiu) care a mers pe ambele moto in cauza) si asta poate fi si ea o cauza a incidentului dintre Morbi si Zarco.Intradevar,sunt dificil de comparat franarile intre ele,pt ca au cu totul alte perioade de franare,insa eu cred ca Ducati e mai puternica la acest capitol,e o moto care incearca sa maximizeze tractiunea si deci imbunatateste atat franarea cat si aceel.Iata ce zice Lor : JL: ...Secondly, the braking. The Ducati is very stable on the brakes. Also very stable when you start to block the rear. You can block the rear with a lot of confidence. So you need to take profit of all this stability and all this confidence in braking to make the lap time just on braking. Instead the Yamaha is not very stable on braking, and you need to brake much before and release the brake very quick to take profit of the smooth engine and the chassis and the corner speed." So, these two things are completely opposite." Trageti voi concluziile. Hai cu RB Ring ep.2.Hai Quarta Eu nu m-am sucit... am zis 2 lucruri care le sustin in continuare. Era in fata si avea dreptul sa isi aleaga trasa. 2. Ambitia i-a depasit talentul la acea faza. Nu cred ca Mor poate fi invinovatit ca a intrat in Zarco. tu tot o dai cu lumea care-l scoate vinovat pe Zarco. Rossi a zis-o mai vocal pt din 2 motive: 1. Ca Mor e pilot la academie, yamaha, etc... 2. Deja are ceva antecedente cu Zarco. dar, in rest, toti au declarat ca Mor nu avea ce sa faca acolo, si ca a fost o manevra riscanta acolo. oricum nu ar mai fi reusit sa tina virajul 3, ca deja era prea in interior. ce tot tipi da Zarco nu are nici o vina? Dovi a zis f simplu ca e acoperit de regulament, dar nu avea ce sa caute acolo. iar cu frana, Lorenzo a declarat cand era la Ducati, si a declarat ca e mai stabila, tocmai pt ca franeaza mai drept. Cf datelor de la brembo, cel mai eficient la franare este Rossi, sau cel putin era in 2019. Si nu e la ducati. ducati compenseaza prin frana lipsa de viteza pe viraj. Dar sa zici simplu ca franeaza mai bine, ar insemna ca franand toate de la aceeasi viteza drept, ducati se opreste primul. Nu exista testul asta, se unde a venit si replica colegului la remarca ta ca ducati franeaza mai bine. Ma repet, faptul ca Lorenzo a declarat ca e mai stabila, nu inseamna neaparat ca e mai buna. e normal sa fie mai stabili din simplu motiv ca e mai lunga. in rest sunt o gramada de variabile cum ziceq un coleg mai sus. daca lungesti bascula la yamaha o face mai stabila, dar mai greu de intors. daca intaresti furca o sa stea mai bine pe franarile violente, dar o sa ai mai putin feeling inclinat. totul este despre compromis, cand reglezi ceva intr-o directie, pierzi in alta. Ideea este sa gasesti compromisul ideal la motoreta in functie de pilot, stil, etc... Editat August 20, 2020 de damager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 20, 2020 Share Postat August 20, 2020 Acum 45 minute, damager a spus: Eu nu m-am sucit... am zis 2 lucruri care le sustin in continuare. Era in fata si avea dreptul sa isi aleaga trasa. 2. Ambitia i-a depasit talentul la acea faza. Nu cred ca Mor poate fi invinovatit ca a intrat in Zarco. tu tot o dai cu lumea care-l scoate vinovat pe Zarco. Rossi a zis-o mai vocal pt din 2 motive: 1. Ca Mor e pilot la academie, yamaha, etc... 2. Deja are ceva antecedente cu Zarco. dar, in rest, toti au declarat ca Mor nu avea ce sa faca acolo, si ca a fost o manevra riscanta acolo. oricum nu ar mai fi reusit sa tina virajul 3, ca deja era prea in interior. ce tot tipi da Zarco nu are nici o vina? Dovi a zis f simplu ca e acoperit de regulament, dar nu avea ce sa caute acolo. iar cu frana, Lorenzo a declarat cand era la Ducati, si a declarat ca e mai stabila, tocmai pt ca franeaza mai drept. Cf datelor de la brembo, cel mai eficient la franare este Rossi, sau cel putin era in 2019. Si nu e la ducati. ducati compenseaza prin frana lipsa de viteza pe viraj. Dar sa zici simplu ca franeaza mai bine, ar insemna ca franand toate de la aceeasi viteza drept, ducati se opreste primul. Nu exista testul asta, se unde a venit si replica colegului la remarca ta ca ducati franeaza mai bine. Ma repet, faptul ca Lorenzo a declarat ca e mai stabila, nu inseamna neaparat ca e mai buna. e normal sa fie mai stabili din simplu motiv ca e mai lunga. in rest sunt o gramada de variabile cum ziceq un coleg mai sus. daca lungesti bascula la yamaha o face mai stabila, dar mai greu de intors. daca intaresti furca o sa stea mai bine pe franarile violente, dar o sa ai mai putin feeling inclinat. totul este despre compromis, cand reglezi ceva intr-o directie, pierzi in alta. Ideea este sa gasesti compromisul ideal la motoreta in functie de pilot, stil, etc... *pe care Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat August 20, 2020 Share Postat August 20, 2020 Acum 35 minute, frigider a spus: *pe care Corect :). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 20, 2020 Autor Share Postat August 20, 2020 (editat) Acum 16 ore, damager a spus: Cu franarea, exista niste date puse de bremo de anul trecut. Din ele reiese ca cel mai bine si mai curat franeaza Rossi. E si o comparatie cu MM si explica de ce roata spate a lui MM e mai mult in aer. in alta ordine de idei, ducati franeaza mai tarziu pt ca franeaza mai putin inclinata, ea fiind obligata sa ascuta mult virajele ca sa isi puna in valoare tractiunea pe iesire. In schimb, yamaha, care poarta o viteza mai mare pe viraj intra cu mai mult trail-braking. E dificil de comparat franariile intre ele pt ca nu poti sa le vezi singular. avantajul ducati este stabilitatea la franarea pe drept. Cred ca ai atins foarte bine un punct aici, in ceea ce priveste felul in care franeaza Ducati si cum franeaza Yamaha. Normal ca pare mai stabil Ducati, daca franeaza drept. Vad cursa de cursa cat de tarziu franeaza Yamaha si cat de stabila este pe franare si la intrarea pe viraj, nu trebuie sa o spuna Lorenzo. Il contrazice flagrant pe colegu'. Si in alta ordine de idei, Lorenzo nu este cel mai in masura sa vorbeasca despre subiect, el fiind unul dintre cei mai slabi franaci, pe vremea cand concura. Despre cum franeaza M1 este mai in masura sa vorbeasca Rossi, ori eu nu l-am auzit vreodata plangandu-se de franarea cu o motocicleta Yamaha. Ar fi interesant sa pui linkul cu acele date Brembo, la care faci referire. Merci! @Method, stai linistit, nu sunt haterul tau sau al lui Zarco. Postarile tale sunt delicioase (doar ca sunt prea lungi), deci nu pot sa te hateresc (nici nu merita efortul, daca stau sa ma gandesc bine), iar Zarco chiar imi place. Cand nu a fost vinovat (a se vedea faza cu Pol) am sustinut si eu ca este nevinovat, dar duminica a intrat la gioale*. Cu intentie! (ca Bumbescu.. )... si puteau sa moara oameni. * formularea este cu sens figurat, desigur... Editat August 20, 2020 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat August 20, 2020 Share Postat August 20, 2020 (editat) Acum 2 ore, xt600 a spus: Cred ca ai atins foarte bine un punct aici, in ceea ce priveste felul in care franeaza Ducati si cum franeaza Yamaha. Normal ca pare mai stabil Ducati, daca franeaza drept. Vad cursa de cursa cat de tarziu franeaza Yamaha si cat de stabila este pe franare si la intrarea pe viraj, nu trebuie sa o spuna Lorenzo. Il contrazice flagrant pe colegu'. Si in alta ordine de idei, Lorenzo nu este cel mai in masura sa vorbeasca despre subiect, el fiind unul dintre cei mai slabi franaci, pe vremea cand concura. Despre cum franeaza M1 este mai in masura sa vorbeasca Rossi, ori eu nu l-am auzit vreodata plangandu-se de franarea cu o motocicleta Yamaha. Ar fi interesant sa pui linkul cu acele date Brembo, la care faci referire. Merci! @Method, stai linistit, nu sunt haterul tau sau al lui Zarco. Postarile tale sunt delicioase (doar ca sunt prea lungi), deci nu pot sa te hateresc (nici nu merita efortul, daca stau sa ma gandesc bine), iar Zarco chiar imi place. Cand nu a fost vinovat (a se vedea faza cu Pol) am sustinut si eu ca este nevinovat, dar duminica a intrat la gioale*. Cu intentie! (ca Bumbescu.. )... si puteau sa moara oameni. * formularea este cu sens figurat, desigur... il caut, statisitica era in 2019 din 2018 sau 2019 nu mai tin minte exact. si, ai dreptate cu Lorenzo, era unul din pilotii care frana cel mai devreme, dar reusea sa duca viteza mare pe viraj. De unde si cursele spectaculoase cand pleca in fata.:). daca era la bataie, era extrem de dificil ca nu putea sa depaseasca. Cam ce i se intampla si lui Vinales... Caut articolul ca era foarte intresant. si, ca sa ne linistim cu Ducati franeaza cel mai bine, uite declaratia lui Cal de anul trecut vis-a-vis de franare: "Yes, it would be grand to be able to have it all—to brake late and hard, enter the corner decisively, apex at high speed, and then lift and accelerate. But, Crutchlow continued, “[Honda riders] brake so late; some corners we can brake 50 meters later than the other manufacturers and still stop the bike. We can see it on our video. Fifty meters is a lot. We blow the middle of the corner, but we may gain three-tenths in one corner.” Editat August 20, 2020 de damager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 20, 2020 Share Postat August 20, 2020 Deci pianul nu frânează! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
September Postat August 20, 2020 Share Postat August 20, 2020 (editat) Acum 2 ore, damager a spus: Ca sa ne linistim cu Ducati franeaza cel mai bine, uite declaratia lui Cal de anul trecut vis-a-vis de franare: "Yes, it would be grand to be able to have it all—to brake late and hard, enter the corner decisively, apex at high speed, and then lift and accelerate. But, Crutchlow continued, “[Honda riders] brake so late; some corners we can brake 50 meters later than the other manufacturers and still stop the bike. We can see it on our video. Fifty meters is a lot. We blow the middle of the corner, but we may gain three-tenths in one corner.” Hondele ce drac de control al tracțiunii au de nu "topesc" cauciucurile alea, cu sistemul lor stop & go? Editat August 20, 2020 de September Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat August 20, 2020 Share Postat August 20, 2020 Sistemul "Marcel" se numeste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat August 20, 2020 Share Postat August 20, 2020 Acum 20 ore, Method a spus: Hai cu RB Ring ep.2.Hai Quarta Dovi favorit, Binder podium. Quarta si Zarco5-6 Acum 11 ore, damager a spus: 2. Deja are ceva antecedente cu Zarco. cazier direct!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.