Jump to content

05-06. 14-16 august 2020 my World Motorrad Grand Prix von Osterreich & 21-23 august, BMW M Grand Prix of Styria


Recommended Posts

  • Replies 501
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da...dar in condintiile in care revine o sa vedem cat de mult isi asuma o cazatura...mai ales in FP...ca strategia asta e veche la el ...

Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, ilarionciobanu a spus:

Adica nu a fortat sa apere o pozitie despre care stia/simtea ca e de neaparat. A lasat loc la interior.

 

Sa il aperi interpretand diametral opus 2 situatii similare (de asta am dat citatele respective) poate fi deranjant pentru altii si sunt de parere ca nu il ajuta si nu te ajuta.

Sunt departe de a fi fanul lu’ MM si nu ma sfiesc sa-mi spun parerea cand consider ca face nasoale.

Mi se pare aberant sa spui/sa crezi ca Morbi i-a lasat loc adversarului direct...de ce ar face asa ceva?Exista vreun motiv plauzibil pt asa ceva?wtf?Mi se pare mult mai logica presupunerea ca Morbi a iesit pe exterior in linia dreapta tocmai pt a-l incurca pe Zarco si a nu-l lasa sa faca uz de puterea superioara a Ducati.

Sunt 2 situatii similare,dar nu sunt identice,aia tot spun de am obosit - la Philip Island,MM s-a miscat cand erau amandoi hat departe pe frane,a venit din lateral in fata lui Zarco pt a se inscrie in felu'i caracteristic pe viraj de aia efectiv n-a mai avut ala ce sa faca si a dat ca boul in el.Miscarea pe franare,repet,e penalizata (in F1).In gp e penalizataprobabil  la neica nimeni,la MM nu e.

Aici Zarco nu s-a miscat pe franare,ci s-a pus in fata lui Morbi si abia dupa aia a aruncat ancora,cel putin eu asa am vazut.Nu stiu Morbi cum franeaza,dar Zarco franeaza al draq de bine(a zis Dovi nu eu),iar Ducati mai bine ca Yamaka.Plus slipstream'ul care l-a accelerat si mai tare pe Morbi - rezulta ce s-a intamplat.Dovi mi se pare ca spune foarte bine ce spune.Iar daca tie ti se par situatiile identice (repet,mie nu mi se par),tu cum il scoti pe Zarco vinovat din amandoua?E o carenta de logica aici,nu crezi? :)

In fine,eu nu mai pot cu Zarco vs restul lumii asta,sa creada fiecare ce vrea.Daca iti place tie sa crezi ca Zarco e un dobitoc care intra in toata lumea de pe circuit pt ca e el dus cu pluta,feel free.In Zarco ne proptiram,el e demonul.Mhmm.

 

Nu inteleg insa faza cu Pol vs Oliveira,ca vad ca se injura cei 2 prin presa.Pai cand Pol s-a lovit ca talanu de Zarco,a fost de vina Zarco...desigur.Acum cam aceeiasi situatie,dar Oliveira il face albie de porci pe Pol.Nu am vazut faza,deci nu comentez,dar mi se pare amuzanta deja diferenta de abordare.

Oliveira: “Not everyone is born with the same intelligence”

Acum 8 ore, damager a spus:

asta e declaratia lui. Pe de alta parte, nu ai cum sa mergi 1.27 3 tururi si apoi sa mergi 1.24 decat dc ai o pb.

qua cu franele.

 

"

Maverick Vinales painted a picture of pure frustration after yesterday’s Austrian MotoGP as, for the second race in succession, a technical problem made it impossible for him to challenge for the win. 

Vinales had got away well in the opening part of the clash before the huge crash between Johann Zarco and Franky Morbidelli brought out the red flags. On the re-start, the Spaniard’s Monster Yamaha developed a slipping clutch which put paid to his hopes of a win. Excessive wheelspin did the same thing last time out at Brno."

Greseala Yamaka.La HRC nu s-ar fi intamplat asa ceva.Dupa ce ca o gresira cu supapele,acuma il lasa si pe unul fara frane (cum draq a putut mere fara frane?Probabil frana spate?),si pe altul fara ambreiaj.Ce sa mai zic,ca sunt speechless.Cum sa castige campionatul?CU CE?

Acum 6 ore, frigider a spus:

Da, pana revine MM LOL

Dacă făcea vreunu 4 rez bune din 4.. Mai greu.

Dar asa ei merg bine cu rândul. Avantaj MM.

:10:  Exaaact.Dupa ce s-a uitat de pe hapilica la Brno si la RBR,cred ca MM isi freeaca mainile.Mai bine de atat n-are cum sa fie pt el.Sunt prosti de ii doare ca nu stiu/nu pot sa profite de absenta lui.

Acum 3 ore, danypop a spus:

Nu o sa facă nimic MM,vă dau în scris. Aveți impresia că o să vină 100% fit? Ca sa obții rezultate cu 'Onda aia trebuie sa o duci la limita și chiar dincolo de limite, ori nu prea vad cum ar putea face asta un MM cu un braț beteag. Om trăi și om vedea😀

Mie in locul lui Quarta/Dovi/Vinales mi-ar fi frica de el ca de draq.Si ar fi cazul sa faca tot ce e omeneste posibil ca sa ia avans cat mai mare.Ca poate ai dreptate si merge prost.Dar daca incepe sa mearga macar la 85-90%,pai s-au dus sansele tuturor la campionat.Si e pacat.

Clar se va amesteca si #93 in trebusoara asta din 2020 in ciuda accidentarii suferite.Ca el stie sa seteze moto pt gumele noi (a stiut direct de la prima cursa din Jerez - ba cum poate asta din prima cursa sa fie profi si Dovi isi da seama dupa 3 curse de setupul corect???),stie sa si franeze,si inca bine,iar HRC stie sa puna frane bune pe moto si ambreiaje care nu scapa/motoare cu supape bune.Cu MM in forma,ceilalti nu au nici o sansa,imi pare rau sa o spun,insa iata ca ceilalti pretendenti la titlu ne arata rapid limitele lor/ale echipelor lor.

Edited by Method
Link to post
Share on other sites
Acum 12 ore, Method a spus:

Nu stiu Morbi cum franeaza,dar Zarco franeaza al draq de bine(a zis Dovi nu eu),iar Ducati mai bine ca Yamaka

De unde dreakk scoti tu afirmatiile astea, nu stiu. Ai vazut tu date de telemetrie, care sa iti confirme ca Ducati franeaza mai bine? Pe ce te bazezi????? 

Cred ca oricine se uita atent la curse si se mai si documenteaza, vede/intelege altceva: 

1. Din ceea ce am vazut pana acum, M 1 sta al dracului de bine pe franare. Parca e pe sine motocicleta aia, pe perioada de franare si nu numai.

2. Cam toti pilotii Yamaha, mai ales Rossi si Quart, franeaza extraordinar cu M1, de multe ori mai bine decat concurenta de la Ducati si HRC, inclusiv Il Fenomeno.

3. Nu am auzit plangeri la pilotii Yamaha, in legatura cu franarea. Au ei problemele lor, dar franarea nu este printre ele.

4. Din cate stiu, sistemele de franare sunt furnizate pentru toti concurentii (cel putin pt motocicletele de uzina) de acelasi producator: Brembo, cu mentiunea ca Honda este singura care foloseste discuri de 320, in timp ce restul folosesc discuri de 340. Ce sa inteleg din ce afirmi? Ca Brembo face frane mai bune pentru Ducati si mai proaste pentru Yamaha? 

Ti-am mai spus... faci afirmatii fara nici o acoperire, doar ca sa se fituiasca in rationamentele tale ciudate.  Incerci sa il scoti basma curata pe Zarco si contorsionezi informatia cum iti vine tie bine. Calmeaza-te! De data asta a facut o mare mizerie, care se putea lasa cu morti. 

 

Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, xt600 a spus:

Ca Brembo face frane mai bune pentru Ducati si mai proaste pentru Yamaha? 

nu, ca ducati nu ia curbe bine pt ca poate e mai lunga/stabila pe franare?

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, xt600 a spus:

 

4. Din cate stiu, sistemele de franare sunt furnizate pentru toti concurentii (cel putin pt motocicletele de uzina) de acelasi producator: Brembo, cu mentiunea ca Honda este singura care foloseste discuri de 320, in timp ce restul folosesc discuri de 340. Ce sa inteleg din ce afirmi? Ca Brembo face frane mai bune pentru Ducati si mai proaste pentru Yamaha? 

 

 

Sunt inca alte zeci de elemente  pe langa disc etrieri si placute care influenteaza enorm fenomenul de franare:

 

-Arcurile din furca

-Golul de aer din furca

-Uleiul din furca

-Setarile de amortizare ale furcii:

-Unghiul de atac dat de inaltimea jambelor in jug

-Flexibilitatea sasiului

-Arcul amortizorului spate

-Setarile de amortizare spate

-Lungimea basculei

-Unghiul si pozitia de montaj ale basculei in sasiu.

-Profilul si greutatea arborelui cotit - La motogp au un fel de sistem de hot-swap prin care mecanicii schimba arborele in cateva minute.

-Rapoartele de viteza

-Engine Maps

 

etc etc etc

 

Iti recomand urmatoarea carte daca esti pasionat. Contine explicatii tehnice la nivel de detaliu referitor la multe aspecte din sportul asta.

 

https://motogptechnology.com/

 

 

 

Edited by thesaw
Link to post
Share on other sites
Acum 13 minute, thesaw a spus:

Profilul si greutatea arborelui cotit - La motogp au un fel de sistem de hot-swap prin care mecanicii schimba arborele in cateva minute

🤔😳

Link to post
Share on other sites

Ma gandeam la una si am scris altceva. Volanta se schimba cu variante de greutati diferite in functie de cursa, nu arborele duh..

Edited by thesaw
Link to post
Share on other sites

Pentru hater : Am spus mai demult ca nu iti voi mai da nici o replica pt ca pe langa faptul ca esti hater nici nu vorbesti civilizat,faci atacuri la persoana desi nu ma cunosti si mai faci si spume la gura cand te contrazice cineva fara de fapt sa vii cu vreun alt argument in afara de jigniri.Eu sunt foarte calm,tie iti sare capul de pe umeri de obicei.

O sa iti raspund la intrebarea ta - domnul Jorge Lorenzo a spus asemenea blasfemie.A fost un interviu cu el in care,intrebat despre diferentele dintre cele 2 motorete,a spus ceva de genul ca pe Ducati you have better braking and acceleration so you can break harder and later si ca poti sa sari pe gaz mult mai devreme,in timp ce pe Yamaha trebuie sa franezi mai devreme si mai fin si carry more speed corner si mai spunea ca Ducati e mai stabila pe franare,ceva cu frana spate,nu imi mai aduc aminte bine.Daca nu ma crezi,google it,ca probabil vei gasi acel interviu.

Stiu ca probabil in acceptiunea ta parerea lui Jorge Lorenzo despre asa ceva nu e un argument,dar na,pentru mine si probabil pt restul lumii este.Si Dovi stiu ca lauda Ducati pt franari dar in fine.De aia am zis ca Ducati e mai bun ca Yamaha pe frane,asa ca nu mai fii hater,ca iti sare capul de pe umeri de atata ura.

Franele normal ca sunt identice,e vorba despre stabilitate,forta pe care o poti exercita pe frane inainte sa se blocheze roata samd samd.Exista diferente.

1 oră în urmă, thesaw a spus:

-Profilul si greutatea arborelui cotit - La motogp au un fel de sistem de hot-swap prin care mecanicii schimba arborele in cateva minute.

Ummm....motoarele nu sunt sigilate?nu cred ca pot schimba/umbla acolo.

Edited by Method
Link to post
Share on other sites
Acum 17 ore, Method a spus:

Mi se pare aberant sa spui/sa crezi ca Morbi i-a lasat loc adversarului direct...de ce ar face asa ceva?Exista vreun motiv plauzibil pt asa ceva?

Am explicat in textul citat de tine motivul pentru care cineva ar face asta: nu forteaza apararea unei pozitii care e de neaparat. Cea mai recenta situatie care imi vine in minte e depasirea lui MM la Rossi din prima etapa, cu cateva zeci de secunde inainte de cazatura. Un alt exemplu celebru e sarabanda lui Rossi la Valencia in 2015.

Presupunerea prezentata de tine este logica, poate fi “mai logica” daca vrei, insa eu nu am vazut asta pe reluari si cu siguranta nu face aberanta presupunerea mea.

 

Acum 17 ore, Method a spus:

Iar daca tie ti se par situatiile identice (repet,mie nu mi se par),tu cum il scoti pe Zarco vinovat din amandoua?E o carenta de logica aici,nu crezi? :)

Situatiile mi se par similare. Asta am scris. E diferit de “identice”, chiar daca, in unele situatii, termenii pot fi inlocuiti unul cu celalalt. Am si explicat un lucru pe care il vad diferit in cele doua situatii.
Da, il scot vinovat pentru ambele incidente, insa e vorba de ambele din sezonul in desfasurare. Nu am avut vreo pozitionare pentru incidentul din Australia.

Avand in vedere cele de mai sus, daca exista o carenta de logica, nu imi apartine.

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, thesaw a spus:

Volanta se schimba cu variante de greutati diferite

Era o poveste anii trecuți, parcă pianiștii se plângeau că la motorul lor 4L nu e posibil, la 4V ar fi. Nu mai rețin exact. 

Link to post
Share on other sites

Let the game beguin.

FB_IMG_1597852736962.jpg

Link to post
Share on other sites

Acu' dacă e adevărat că tâmplarul a frânat cel mai târziu în turul ăla înseamnă că Frankie uitase complet de punctul lui de frânare... Doar din slipstream l-ar fi percutat mai târziu, după ce apuca viteza să scadă nițel. 

Link to post
Share on other sites
Acum 6 minute, john17 a spus:

Acu' dacă e adevărat că tâmplarul a frânat cel mai târziu în turul ăla înseamnă că Frankie uitase complet de punctul lui de frânare... Doar din slipstream l-ar fi percutat mai târziu, după ce apuca viteza să scadă nițel. 

 

eu ziceam aici :

 

ca pare ca zarco a venit franand pe trasa lui Franky si acesta nu a mai avut unde si ce sa faca fiind deja pe franare

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, john17 a spus:

Acu' dacă e adevărat că tâmplarul a frânat cel mai târziu în turul ăla înseamnă că Frankie uitase complet de punctul lui de frânare... Doar din slipstream l-ar fi percutat mai târziu, după ce apuca viteza să scadă nițel. 

Au vrut sa fie viteji cred s.au intaratat unul pe altul...

Bai nene nici pt episodul ciubotica n.a fost atata frasuiala,atatea presupuneri si analize.

 

Sunt chemati toti la comisie - si Zarco si Morbi si Pol si Oliveira pt cele 2 incidente.Sunt convins ca o sa.l admonesteze pe Zarco,e bun de victima.Daca era altul implicat,mai ales unul galonat era incident de cursa.

Sunt curios ce zic de incidentul Pol-Oliveira pt ca e aproape identic cu cel de la Brno dintre Pol si Zarco.

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Method a spus:

Au vrut sa fie viteji cred s.au intaratat unul pe altul...

Bai nene nici pt episodul ciubotica n.a fost atata frasuiala,atatea presupuneri si analize.

 

Sunt chemati toti la comisie - si Zarco si Morbi si Pol si Oliveira pt cele 2 incidente.Sunt convins ca o sa.l admonesteze pe Zarco,e bun de victima.Daca era altul implicat,mai ales unul galonat era incident de cursa.

Sunt curios ce zic de incidentul Pol-Oliveira pt ca e aproape identic cu cel de la Brno dintre Pol si Zarco.


😂😂😂😂. cum o dai tu la intors. Toti pilotii au zis im mare parte acelasi lucru, ca Zarco a fortat peste talentului acolo si de aia a si pierdut trasa. Toti la unison au recumoscut ca Mor nu pitea sa faca nimic, ca pur si simplu i-a aparut in fata, dar ti tot pe a ta o ti. Ca o sa-l scoata victima pe Zarco nevinovat. Plm, tu ai bazut cum a fugit sa vada cum e Mor? E clar ca si-a dat seama ce a facut.

 

Cu franarea, exista niste date puse de bremo de anul trecut. Din ele reiese ca cel mai bine si mai curat franeaza Rossi. E si o comparatie cu MM si explica de ce roata spate a lui MM e mai mult in aer.

in alta ordine de idei, ducati franeaza mai tarziu pt ca franeaza mai putin inclinata, ea fiind obligata sa ascuta mult virajele ca sa isi puna in valoare tractiunea pe iesire. In schimb, yamaha, care poarta o viteza mai mare pe viraj intra cu mai mult trail-braking. E dificil de comparat franariile intre ele pt ca nu poti sa le vezi singular. 
avantajul ducati este stabilitatea la franarea pe drept.

o sa caut linkul ca era si un grafic. Cea mai mare presiune pe frane o puna MM.

 

am tot cautat o reluare cu Oliveira si Pol si nu am vazut decat una f tarziu, in care Oliveira deja cazuse. Nu pot sa imi dau seama dc a cazut inainte si l-a luat pe faras oe Pol sau a cazut la contact. 
cum a fost?

Edited by damager
Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, Method a spus:

Sunt curios ce zic de incidentul Pol-Oliveira pt ca e aproape identic cu cel de la Brno dintre Pol si Zarco.

Ceva similar a fost intre Rea si sykes acum ceva sezoane, 1-2? Cand inca erau coechipieri.

La fel l-a scos sykes. Sper sa nu ma-nsel

Link to post
Share on other sites
Acum 52 minute, damager a spus:

am tot cautat o reluare cu Oliveira si Pol si nu am vazut decat una f tarziu, in care Oliveira deja cazuse. Nu pot sa imi dau seama dc a cazut inainte si l-a luat pe faras oe Pol sau a cazut la contact. 
cum a fost?

 

pai Pol a luat-o razna din cauza intreruperii, si era pe tot circuitul intrari gresite, iesiri largi, multe greseli, nu mai era concentrat si s-a pierdut cu psihicu, acolo intrat larg, se vede in momentul in care se muta camera pe el ca era aproape de marginea circutului cu motoreta dreapta, deci putea vedea foarte bine ce vine din dreapta de pe viraj si sa evite sau franeze. De acolo a venit Oliveira, inclinat pe viraj in viteza maxima care i-o permitea virajul si s-a intersectat cu un Pol care era pierdut pe circuit cu mintea hai hui.

 

Avand in vede pozitia lui Pol la momentul virajului as spune ca e vinovat de incident a venit din afara trasei ideale si a intrat pe trasa ideala la iesirea dintr-un viraj. Unde pt un pilot care inclinat in viraj e destul de greu sa vezi ce face/ ce traiectorie are Pol in acel viraj..

Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, thesaw a spus:

 

Sunt inca alte zeci de elemente  pe langa disc etrieri si placute care influenteaza enorm fenomenul de franare:

 

 

Iti recomand urmatoarea carte daca esti pasionat. Contine explicatii tehnice la nivel de detaliu referitor la multe aspecte din sportul asta.

 

https://motogptechnology.com/

Bineinteles ca sunt mai multe variabile care lucreaza impreuna.  

Linkul este bine primit. Merci! 

Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, damager a spus:

😂😂😂😂. cum o dai tu la intors. Toti pilotii au zis im mare parte acelasi lucru, ca Zarco a fortat peste talentului acolo si de aia a si pierdut trasa. Toti la unison au recumoscut ca Mor nu pitea sa faca nimic, ca pur si simplu i-a aparut in fata, dar ti tot pe a ta o ti. Ca o sa-l scoata victima pe Zarco nevinovat. Plm, tu ai bazut cum a fugit sa vada cum e Mor? E clar ca si-a dat seama ce a facut.

Pana acum cateva pagini ziceai cam altceva....dar eu sunt ala care o dau la intors.Mhmmm...echidistant ce sa zic...

La 16.08.2020 la 20:51, damager a spus:

nici eu nu cred ca Zarco e vinovat in litera regulamentului. Era in fata, a iesit un pic larg, Mor tb sa inchida.

Rossi e singurul care tipa si desigur cel mai vocal.Rossi care intotdeauna l-a iubit pe Zarco.Dovi spune cu totul altceva decat Rossi,l-ai si citat,acum ai uitat brusc ce zice Dovi.

Ce dovezi graitoare ai..."ai vazut cum a fugit sa vada cum e Mor?" - sigur e vinovat.Esti ca si colegul cu "Zarco e vinovat pt ca nu se uita la camera si vorbeste emotionat". :moron: ...macar (sper ca )el o spunea la caterinca tu vad ca esti serios.

Ce ma frapeaza e cum Zarco pica vinovat la orice - e in fata,e in spate e pe interior pe ext cu Pol cu Morbi cu Rossi cu Marquez,baaa nu conteaza - Zarco vinovat.Dar la o cursa distanta,cand se lovesc Oliveira cu Pol la indigo - Pol vinovat...cum poate gandi lumea asa nu pricep.Cand Pol iese de pe trasa ideala si Zarco se baga pe sub el iar Pol il loveste si cade - Zarco de vina - penalizare (ca e Pol in fata),dar cand o face Oliveira - incident de cursa (tot cu Pol in fata).Cand Marquez se misca pe franare si intra in fata lui Zarco - de vina tot Zarco.Cand Zarco il depaseste pe Morbi si apoi inchide si pune frana - tot Zarco vinovat (cu Zarco in fata liber sa-si aleaga trasa)....Accidentul de la moto2 nu e si el tot vina lui Zarco?Ca nu m-ar mira.

 

Iar acum mai nou Rossi e scandalizat si preocupat de safety.Bai ce grijuliu e Rossi ma cu safety de cand a imbatranit...da cand i-a luat fatza lui Stoner pe Laguna Seca 2008 si a mai si fortat franarea (asta apropo de Zarco care a fortat aici franarea) si a iesit fix in fata lu ala de era sa-l bage in parapeti in corkscrew,si Stoner a zis ca e f periculos ce face si ca puteau muri amandoi ca acolo nema spatii de esapare,Rossi facea caterinca de el.E pe safety maxim si Rossi.Si cand Lorenzo ii explica lui Simoncelli ca piloteaza periculos si Rossi langa ei radea pe sub mustata de Lorenzo,atunci era tot pe safety nu?Hai mai lasa-ma si cu opinia lui Rossi care se suceste dupa cum ii dicteaza interesul si cum ii sunt implicati baietii de la VR46.Cand ii dadea cu piciorul in ghidon lui Marquez nu mai era cu gandul la safety?Bai ma lesi?Macar Marquez e ghiolban si agresiv dar e dintr-o bucata,nu e acum golan si maine virgina.Chel la fel.Dovi e baiat salon si chiar daca il da altul pe jos ii bate obrazul dar nu se ofuscheaza tot.Coloana vertebrala.Jos palaria.

 

Referitor la incidentul cu Zarco,parerea mea e ca ce a zis Dovi e de bun simt : Zarco era in fata si putea sa-si aleaga trasa.A fost o trasa ciudata,trebuie vazut ce faceau ei inainte,dar Zarco era liber sa iasa pe exterior daca vroia.Ca Morbi nu se astepta/nu a actionat la timp samd,asta e problema lui Morbi.Ok,daca Zarco s-a miscat pe franare si nu inaintea de franare,atunci e alta problema.Insa ce a zis Dovi mi se pare logic si de bun simt.

Acuma ca parerea mea nu conteaza,ca toti cauta tot felul de unghiuri de declaratii ale unor piloti,toata lumea e urticata ca a trecut o motoreta razant pe langa legenda moneymaker,asta e altceva.Ei merg la cativa cm unul de altul la 300kmh,daca unul greseste o franare sau are o defectiune,se intampla acelasi lucru ca in cazul acestui incident,si nici un safety comission nu va schimba asta.Asta e racing'ul,vorba lui Miller - "daca am fi normali si ne-am gandi la aspectele de siguranta,nu ne-am mai urca nici unul pe o moto de gp".

Nu mai pot cu Zarco asta,numa despre asta se vorbeste,dar sa-l crucifice odata,sa-i dea penalizari sa faca ce vor ei ca deja mi s-a acrit de batut apa'n piua despre nimic.Sa fie sanatosi si el si Morbi si Rossi samd.Succesuri la comisii,eu ma retrag din discutia asta fara rost si fara sfarsit.

Acum 4 ore, damager a spus:

Cu franarea, exista niste date puse de bremo de anul trecut. Din ele reiese ca cel mai bine si mai curat franeaza Rossi. E si o comparatie cu MM si explica de ce roata spate a lui MM e mai mult in aer.

in alta ordine de idei, ducati franeaza mai tarziu pt ca franeaza mai putin inclinata, ea fiind obligata sa ascuta mult virajele ca sa isi puna in valoare tractiunea pe iesire. In schimb, yamaha, care poarta o viteza mai mare pe viraj intra cu mai mult trail-braking. E dificil de comparat franariile intre ele pt ca nu poti sa le vezi singular. 
avantajul ducati este stabilitatea la franarea pe drept

Am fost tras de urechi pt ca am indraznit sa afirm ca Ducati franeaza mai bine decat Yamaha (asta n-am spus-o eu ci Lorenzo, singurul pilot (a mai fost si Chel,stiu) care a mers pe ambele moto in cauza) si asta poate fi si ea o cauza a incidentului dintre Morbi si Zarco.Intradevar,sunt dificil de comparat franarile intre ele,pt ca au cu totul alte perioade de franare,insa eu cred ca Ducati e mai puternica la acest capitol,e o moto care incearca sa maximizeze tractiunea si deci imbunatateste atat franarea cat si aceel.Iata ce zice Lor :

JL: ...Secondly, the braking. The Ducati is very stable on the brakes. Also very stable when you start to block the rear. You can block the rear with a lot of confidence. So you need to take profit of all this stability and all this confidence in braking to make the lap time just on braking. Instead the Yamaha is not very stable on braking, and you need to brake much before and release the brake very quick to take profit of the smooth engine and the chassis and the corner speed."

So, these two things are completely opposite."

Trageti voi concluziile.

Hai cu RB Ring ep.2.Hai Quarta :peace:

Edited by Method
Link to post
Share on other sites
10 hours ago, frigider said:

Ceva similar a fost intre Rea si sykes acum ceva sezoane, 1-2? Cand inca erau coechipieri.

La fel l-a scos sykes. Sper sa nu ma-nsel

 

Nu te inseli, acu' doi ani a fost... De la Rea a luat Bautista citatul "cu asa coechipier nu am nevoie de dusmani" pe care l-a servit anul trecut dupa ce l-a trantit Chaz...😂

Link to post
Share on other sites
Acum 47 minute, Kagemusha a spus:

 

.... "cu asa coechipier nu am nevoie de dusmani".........

hahahahaha, buna asta!!!! :) :) 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...