Sari la conținut

Cu si despre masinile electrice


adidas

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 3 minute, SenorPink a spus:

ceva frumos: Rivian - 650 km autonomie

 

3 secunde demaraj 🥰

 

https://rivian.com/r1t

 

 

am postat si eu mai inainte un link cu un review despre ea. foarte interesanta si atipica.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Cavaleru a spus:

 

am postat si eu mai inainte un link cu un review despre ea. foarte interesanta si atipica.

 

Nu am gasit/vazut.... L-ai pus pe ala de la carwow Mat Watson?

 

Oricum raza 650 km. Adica totusi nu prea se mai poate comenta mult pe tema asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, SenorPink a spus:

Nu am gasit/vazut.... L-ai pus pe ala de la carwow Mat Watson?

 

Oricum raza 650 km. Adica totusi nu prea se mai poate comenta mult pe tema asta.

 

asta: 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Silver Arrow a spus:

 

Am discutat ieri cu un prieten care are asa ceva , in sistem ON-GRID, si mi-a spus ca este pe teava varianata de decontare 1:1.

 

Asadar @adiy32 daca vrei sa iesi bine dpdv financiar cu instalatia, lucrezi cu ea on-grid, si livrezi energie electrica patriei de cate ori este soare, indiferent ca esti sau nu acasa, ca ai sau nu ceva consumatori.  Si atunci ca sa spunem asa ''se merita''.

 

Exact.

Uite aici articol unde se spune de o ordonanta de urgenta ce da paritatea curent produs-consumat pana in 2030.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/energie/prosumatorii-vor-fi-compensati-pentru-cantitatea-de-energie-livrata-in-retea-guvernul-a-adoptat-o-ordonanta-de-urgenta-in-acest-sens-1785685

 

Asadar, daca traiesti in civilizatie si pui fotovoltaice, nu-ti mai trebuie baterii. Folosesti reteaua de curent si ce produci ziua iti iei inapoi cand ai nevoie. Cel putin pana in 2030. Asta inseamna costuri mult mai mici, fara baterii. Dupa 2030, mai vedem, dar pana atunci clar fotovoltaicele vor fi amortizate.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca antipatia generala 100% justificata in opinia mea, legata de mijloacele de trnasport electrice este legata de constragerile bateriei atat ca autonomie cat si ca timpi de incarcare.

Sa zicem ca o baterie ar rezista 200km la mers serios nu mers pe burta cu 70-80km/h, domne daca s-ar incarca in 20secunde, OK electricele astea ar putea fi o alternativa.

Dar.....pe banii mei.....sau dau 30-60k si sa stau ca prostul (in opinia mea raportat la stilul meu activ de viata) sa astept o incarcare 1h (daca ai fast charger) si apoi..... tot pe banii mei sa stau cu grija ca nu ajung la destinatie pt ca nu merg pe burta si pt ca am incalzirea pusa......NU MERSI. Nu as face asa ceva nici daca as primi GRATIS masina electrica.........dar sa mai dau si $ pe ea.

Consumatorul trebuie sa domine produsul, nu invers......daca tot dai bani pe acel produs.

 

In ceea ce priveste hybridele, mare idiotenie din punct de vedere tehnic reprezinta. Sunt gandite din start a fi produse de unica folosinta, degeaba iti consuma 6-7% in B daca dupa o varsta ai de intretinut sistemul termic cat si sistemul electric.

●Ca masina de prima mana ok. Ca SH.....nu este o optiune smart, decat daca esti taximetrist. In rest o iei sh mergi cu ea cat mergi cu 6-7% in oras si cand se strica sistemul electric, bateria, daca iei in calcul bateria si manopera schimbului, tot la 12% vei ajunge ca si consum.

●Cat despre exemplul colegului Ploiesti-Predeal 7% dus si 3% intors....nu cred ca a mentionat viteza de rulare.

■Pot sa dau si eu un exemplu de masina economica pe un traseu similar. Magarusul meu de facut treaba, SUV compact Euro6 1.5dci, la mers incet noaptea (fara a incurca traficul) pe DN1 cu 80km/h B-Campina am 3.4/3.6% iar Campina-B tot pe DN1 am 3.0% pana la Ikea Baneasa.

La mers relativ legal tinuta tot drumul 90-110km/h am la dus 4.6% respectiv 4.0% la intoarcere.

■Magarusul meu scoate la urcare B-Campina 7% daca il tin 180km/h pe A3 si 130-140km/h pe DN1 Ploiesti-Campina, cu multe regimuri tranzitorii, frana/acc/frana/acc.

Urban in B consumul maxim fiind 7% (asta daca ai "sansa" sa ajungi la 7%).

 

==> Mmmmdeci asta cu "les voitures hybrides"........este fasaita rau in opinia mea, mult marketing si nimic mai mult.

Ai niste reduceri de taxe ca persoana juridica vezi Doamne pt ca flota ta auto (pe hartie doar) are o amprenta de CO2 mai redusa......pai bo$$ cu CO2-ul procesului de realizare a bateriilor ce facem? Da cu reciclarea lor ce facem?

○Asta este problema viitoarelor generatii de fraieri. Fraieri pt ca inghitim din inertie cam orice informatie noua/nestudiata in totalitate, primita fara a ne pune problema de a verifica macar acea informatie. Nu. Luam totul de bun. Mai departe o sa vada copii nostri cum se descurca, daca se recicleaza sau nu bateriile. Acum suntem ocupati cu "diesel hate" pt ca 😃polueaza 😀, asta pt ca stim clar ce efecte are SI PT CA a atins perfectiunea/apogeul in materie de tehnologie, fiind extraordinar de eficiente ca randament, aici e "beleaua".

540d Euro6 consuma 6% B-Campina-B la un mers...sa ii spunem "relativ" legal. Fara a merge pe burta cu 80-90km/h. Masina avand 260.000km, un "gunoi" cum ar spune cei obsedati de masini sub-mediocre noi.

O pocnitoare (noua) pe benzina Euro6 1.0t-2.0t sau o masina hybrida pe acelasi traseu la acelasi stil de mers sub 8% NU are ce discuta cu tine.......asta fara sa aibe +300cai si +600nm .........dar HEY suntem ECO, avem downsizing (ar trebui sa fie rightsizing) si "logic" punem la zid dieselul pt ca este "nociv"....serios? 😄🤣 

Mai urat, efectiv stupid este faptul ca un 3.0d Euro6 este impozitat cu 2400ron iar 1.4i-2.0i (indiferent ca e Euro4 sau Euro6) care prin prisma rezervelor de cuplu si putere inferioare, polueaza mai mult, tehnic vorbind. Dar iarasi HEY nu sunt diesel. 

Luam ca fraierii informatiile, intre Euro4/5 si Euro6 diesel este o evolutie enorma ca sisteme antipoluare.....dar fuck it.....nea Sandel cu 1.6i 16v Euro4 are 58ron impozit care consuma mai mult extraurban-urban vs un 3.0d Euro6. Cel mai trist stupid este ca hybridele au reducere de impozit......cand ele inca nu reprezinta o tehnologie matura, ma refer la reciclarea bateriilor aici.

Iarasi ia Toyota Hybrid Pitesti- Sibiu si ia 1.5d sau 3.0d, hybrida va consuma clar mai mult (indiferent ca se merge minim legal sau sportiv), deci va polua mai mult, insa HEY ii reducem impozitul, #salvamplaneta.

 

 

La electrice, o ardem pe "new technology" si ne ingradim singuri, obiceiurile, stim ca salvam planeta asa. Vrei sa fii "eco", cand e soare, mergi cu bicicleta la supermarket, nu electricele iti salveaza tie viitorul, in materie de reducere a poluarii in aria transportului personal.

 

Trenurile electrice se alimenteaza din mers cu acea talpa pe cablurile de alimentare, unde nu este infrastructura electrica se foloseste locomotiva diesel (motorul diesel fiind generator de curent), nu pe benzina sau hybrid.

Daca era asa de mare "smecheria" apareau trenurile industriale electrice pe baterii sau alte mijloace industriale de transport pe baterii.

 

Avantajele fiscale trebuie oferite rational in functie de "handicapul" pe care tu il produci societatii cand folosesti o anumita tehnologie.

Tehnologie perfectionata despre care se stie tot (motoare cu ardere interna)  sau tehnologie in curs de developare (nici macar maturizare) masina electrica/hybrid.

Ai Euro 4 indiferent ca e diesel sau benzina, te-am ars ia de aici 3000ron impozit

Ai Euro 5 inca te toleram. Aceasta tehnologie avand 12ani. Te taxez pe cat poluezi, nu pe cilindree.

Ai Euro 6 ultima tehnologie te taxez modic raportat la cantitatea de compusi nocivi emanati pe esapament si nu raportat la cilindree.

Firea nu gandea rau, din punct de vedere rational, atunci cand se gandea la vignieta pt B.

 

Aaaaa dar stai ca noi avem 10% -50% vehicule electrice (irelevant cat %) si in paralel Euro 4 are voie sa mearga pe strada? Aoleu. Unde este ecologia? Thinking forward-ul?

Aaa si avem si impozit de 200 ron la 2.0 Euro 2 3 4 5 6. Aha. Iar unu cu tehnologie Euro6 si motor mai mare 3.0 2400ron impozit sau 4.4t 6400ron impozit.

Paiii....4.4t Euro6 polueaza real mai putin decat un Golf GTI 2.0t Euro4.

Impozitul ar trebui sa fie exact pe cat poluezi si sa te descurajeze sa folosesti vehicule cu tehnologii vechi. Ma refer la tehnologii antipoluare.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Bigfoot a spus:

   

 

In conditiile in care transportul in comun este varza vigneta este furt. Este talharie in plina strada. Traficul din Bucuresti ar fi la fel daca de maine s-ar introduce o taxa suplimentara. Nu taxele vor goli orasul de masini, ci o infrastructura decenta de transport in comun. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 59 minute, therocketscientist1 a spus:

In conditiile in care transportul in comun este varza vigneta este furt. Este talharie in plina strada. Traficul din Bucuresti ar fi la fel daca de maine s-ar introduce o taxa suplimentara. Nu taxele vor goli orasul de masini, ci o infrastructura decenta de transport in comun. 

Taxa aia se plătește și tot se poluează.

Referitor la infrastructura, când mergeam spre sud, trebuia să traverseze Bacăul. Un chin și o jale, aglomerație, gropi etc. De anul trecut s-a dat in folosință centura orașului, o autostradă. E mina de aur, bag a cincea la 110 și scot din viteză la giratoriul de la ieșire. Abia ăla e progres și dovada că s-a făcut ceva cu banii. Vinieta e furt pe față, dar la noi e ieftin cca 130-140 lei pe an, la bulgari e 40 lei pe săptămâna, iar drumurile lor sunt mult mai proaste comparativ cu cele românești.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, l.u.v a spus:

Exact. 

Parcări cu preț și abonamente decente organizate de primarii pe la terminalele de metrou ca să-și lase oamenii mașinile ar fi un prim pas. 

Salutare!

ERROR 404 🤣

Ia sa vedem Park&Ride Straulesti:

Parcarea ajunsese in 2019 la ''fabuloasa'' suma de 0,50 Lei /ora, adica vreo 5 sau 6 lei/zi. Ocupare: o medie de 19 masini/zi  din 660 locuri libere

Acuma parcarea este moca pentru cei care au abonament de metrou. Nivel de ocupare cam la fel.

 

Daca nici 5 lei/zi nu este un pret decent fata de 5-10 lei/ora in parcarile cu plata din oras, ce sa mai spunem .....

 

Pe de alta parte cum sa isi bage un grup de 3-4 muncitori zilieri masina la parcare si sa plece cu metroul cu sculele in brate?

 

Solutia este una combinata: sosea de centura cu 3-4 benzi pe sens si iesiri spre oras din km in km. (nu mizeria actuala), transport in comun organizat cum trebuie, descurajarea plimbarii cu masina prin oras prin taxe de parcare dureroase (oriunde in oras), sistem eficient si rapid de ridicat masinile parcate aiurea ''doar un minut'' si care incurca traficul.

 

Intrebarea este: vrem noi asa ceva? Vrem tarife mari la parcare sau lasam totul asa cum este si  ''ne descurcam noi cumva''?  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, Lucian_M a spus:

Aceleași cazane iau ITP cu șpagă, azi mă înecam în oraș după un clio diesel vechi. S-ar îmbunătăți notabil calitatea aerului dacă ITP s-ar obține corect, nu băgând pe gât electrica pe post de salvare a naturii.

 

true 👍

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Lucian_M a spus:

Taxa aia se plătește și tot se poluează.

Referitor la infrastructura, când mergeam spre sud, trebuia să traverseze Bacăul. Un chin și o jale, aglomerație, gropi etc. De anul trecut s-a dat in folosință centura orașului, o autostradă. E mina de aur, bag a cincea la 110 și scot din viteză la giratoriul de la ieșire. Abia ăla e progres și dovada că s-a făcut ceva cu banii. Vinieta e furt pe față, dar la noi e ieftin cca 130-140 lei pe an, la bulgari e 40 lei pe săptămâna, iar drumurile lor sunt mult mai proaste comparativ cu cele românești.

Eu ma refeream la taxarea in plus printr-o vigneta care are ca scop descurajarea utilizarii masinilor proprietate presoanala in Bucuresti.

 

Altfel, nu ma pricep la a face o comparatie intre sistemul de taxare din Romania si cel din Bulgaria, nu stiu cum si pe ce au accize, de exemplu. Faptul ca in Bulgaria oamenii platesc mai mult si primesc mai putin nu este deloc un argument care sa ma convinga.

Acum 2 ore, Silver Arrow a spus:

Salutare!

ERROR 404 🤣

Ia sa vedem Park&Ride Straulesti:

Parcarea ajunsese in 2019 la ''fabuloasa'' suma de 0,50 Lei /ora, adica vreo 5 sau 6 lei/zi. Ocupare: o medie de 19 masini/zi  din 660 locuri libere

Acuma parcarea este moca pentru cei care au abonament de metrou. Nivel de ocupare cam la fel.

 

Daca nici 5 lei/zi nu este un pret decent fata de 5-10 lei/ora in parcarile cu plata din oras, ce sa mai spunem .....

 

Pe de alta parte cum sa isi bage un grup de 3-4 muncitori zilieri masina la parcare si sa plece cu metroul cu sculele in brate?

 

Solutia este una combinata: sosea de centura cu 3-4 benzi pe sens si iesiri spre oras din km in km. (nu mizeria actuala), transport in comun organizat cum trebuie, descurajarea plimbarii cu masina prin oras prin taxe de parcare dureroase (oriunde in oras), sistem eficient si rapid de ridicat masinile parcate aiurea ''doar un minut'' si care incurca traficul.

 

Intrebarea este: vrem noi asa ceva? Vrem tarife mari la parcare sau lasam totul asa cum este si  ''ne descurcam noi cumva''?  

Cand locuiesti in nordul orasului si vrei sa ajungi in Pipera, de exemplu, schimbi metroul de vreo 3 ori (cred) daca iti lasi masina la Straulesti. Asta nu inseamna transport in comun decent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, l.u.v a spus:

Exact. 

Parcări cu preț și abonamente decente organizate de primarii pe la terminalele de metrou ca să-și lase oamenii mașinile ar fi un prim pas. 

Unde există nu parchează nimeni (Străulești)... 

Acum 20 ore, adiy32 a spus:

Povesti.Eu nu l-am schimbat de cand l-am luat si i-am pus ulei.

"întreținut maniacal" :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, Lucian_M a spus:

Concediile noi ni le facem în special pe afara, mergem de nebuni pe unde ne taie capul, nu pe unde avem stații de încărcare. Azi am făcut vreo 480 km fără stres, mai am aproape jumătate de rezervor, fără să stau nicio secundă cu gândul că rămân în pană. Mă rog, fiecare cu posibilitățile lui. Sau ale mașinii, dar eu nu-mi schimb stilul pentru o electrică, poate fi și de la Porsche.

 

Eu nu imi mai propun mai mult de 500km pe zi. Am fost viteaz in tinerete, mergeam noaptea mii de km, Austria, Italia, sudul Greciei, rupeam autostrazile si soselele. Zmeu ca si tine. Asta pana cand era sa ma rastorn pe autostrada, nu din cauza vitezei ci a oboselii. Prima data nu m-a impresionat. A doua oara m-a pus pe ganduri. A treia oara am adormit la volan in Bulgaria si m-am trezit in mijlocul unei intersectii pline cu masini claxonand langa portiera mea.

De atunci am zis pas. Ma opresc, dorm, mananc, ma simt bine. 500km sunt prea multi.

 

Sunteti probabil mai tineri ca mine insa tineti minte, orice cal ajunge gloaba. Asa ca oricat combateti acum, tot ca mine o sa ajungeti. Nu cu EV neaparat, ci cu aia 500km/zi maxim 😜

 

Ca sa nu mai spun depre concediile in afara mai incolo, peste cativa ani ....

 

Acum 20 ore, Silver Arrow a spus:

Am discutat ieri cu un prieten care are asa ceva , in sistem ON-GRID, si mi-a spus ca este pe teava varianata de decontare 1:1.

 

- varianta 3  locuiesti intr-o zona cu linie de alimentare  cu energie electrica dar din cand in cand ''se ia corentu'' si atunci ai si niste acumulatori cu instalatia electrica aferenta ca sa nu ramai in bezna. Posibil ca varianta cu generator sa fie mai buna, nu am studiat problema.

 

Cred ca exista si varianta sa consumi direct din ce produci si doar surplusul sa intre in reteaua nationala, avand un contor bidirectional.

 

 

Ordonanta de compensare s-a dat anul trecut, asteptam normele de aplicare, posibil sa dureze ceva ani pana la publicarea lor.

ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 143 din 28 decembrie 2021, pentru modificarea și completarea Legii energiei electrice și a gazelor naturale nr. 123/2012, precum și pentru modificarea unor acte normative
 

Varianta 4 exista, asa functionez eu. Consumul actual din retea este de 2-4kWh/zi maxim (sunt doua grafice pentru ca am doua invertoare).

 

image.thumb.png.9aac4e01a22ef9d1d82cab0449420948.pngimage.thumb.png.97b4e7e980d5191321743c89e26d841a.png

O instalatie cu panouri solare este foarte usor de intretinut (deocamdata) pentru ca majoritatea elementelor sunt pasive (daca nu socotim ventilatoarele de la invertoare). Nu au nevoie de mentenanta si in plus  diagnosticarea se poate face online.
Garantia invertoarelor, cel putin a marcii pe care o am eu este pana in 2034 respectiv 2036 😜. Ati citit bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Lucian_M a spus:

Aceleași cazane iau ITP cu șpagă, azi mă înecam în oraș după un clio diesel vechi. S-ar îmbunătăți notabil calitatea aerului dacă ITP s-ar obține corect, nu băgând pe gât electrica pe post de salvare a naturii.

Corect. Te prind prima oara in trafic cu RAR-ul ca dai fum sau ca faci zgomot peste nivelul omologat, primesti avertisment iar daca dupa 30de zile calendaristice, iarasi esti prins (mai exact seria de sasiu, nu neaparat conducatorul auto), direct se confisca masina.

Scurt si la obiect, eficient si de bun simt.

Daca se comenteaza pe langa confiscare vehicul (auto sau moto) primesti si amenda. Nu iti convine poti scrie asta la alte mentiuni, fara scandal, urmand sa se "rezolve" in instanta.

Daca s-ar proceda asa, strazile si aerul din orase ar fi mai curat iar service-urile auto ar dudui. Bonus piata auto/moto SH ar avea alte valori/standarde.

Statul ar castiga oricum bani din TVA-ul pieselor si manoperei. In cazul masinilor confiscate statul tot va castiga prin valorificarea acestor vehicule.

Un asemea cadru legislativ ar curata nu doar aerul ci si obiceiuri provenite din lipsa de educatie/bun simt.

In prezent se confisca talonul se primeste o amenda (mare rahat vs confiscare) revii la RAR si aia e. Poti repeta asta, punand costul amenzilor la "cheltuieli".

Acum 10 ore, Contabil a spus:

@Bigfoot Impozitul se rapoteaza la valoare, nu la poluare. :)

On: Electricele vor fi viitorul ... dar mai avem de asteptat.

Depinde de tara in ceea ce priveste impozitul auto.

Cu ce ajuta familia ta sau a mea faptul ca impozitul auto se pune pe valoare si nu pe poluare. Este stupid.

Ii dai in cap unuia care are 3.0-4.4 Euro 6 in schimb nea Sandel cu Euro4 cu maxim 2.0 polueaza triplu. Not very smart at all.

 

Plus ca daca avem impozit pe valoare.... de ce 3.0t hybrid are impozit scazut iar 3.0t are full impozit 2400ron.

 

Corect ar fi ca orice este cu o generatie in minus fata de actuala norma EURO sa fie pus la zid. In speta orice este acum sub Euro5.

Ai Euro 4 3 2 si esti tu "smecher" ca nu vrei sa schimbi masina cu una mai actuala ca norma de poluare. Ok.

Smecheria "retrograda" se plateste, cu o vignieta considerabila pe zi sau pe an, adica sa nu vina "desteptii" care za inmatriculeze masina pe numele bunicii din alt judet si sa o foloseasca zilnic in B(sau alt oras mare) .

 

Aerul se "imparte" la toti indiferent de starea sociala/economica......iar un Euro5 din 2010 pt a-ti face treaba costa cat 3x Iphone-uri, in cazul in care se vor plange unii ca nu sunt bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema nu este ca avem vehicule "euro4" ci ca ele nu mai corespund normelor euro4....

 

Toate tigaile vestice sunt la putere in Ro.

 

Cand merg la ITP cu Multivanul, ma cauta aia intens la noxe ca prea iese Euro4-ul. Masina are DPF din fabrica, dar Doreii de la RAR nu s-au sinchisit sa il treaca in CIV....

Morala povestii este ca poti sa fii si mic poluator daca esti cu fierul la zi si nu musai cu electrica.

 

Nivelul veniturilor nu sustine migrarea parcului auto la soluti "eco". Nici macar in vest - este enorm si pentru Hans sa dea 30keur pe o electrica banala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, TheHuskyCrobats a spus:

 

Eu nu imi mai propun mai mult de 500km pe zi. Am fost viteaz in tinerete, mergeam noaptea mii de km, Austria, Italia, sudul Greciei, rupeam autostrazile si soselele. Zmeu ca si tine. Asta pana cand era sa ma rastorn pe autostrada, nu din cauza vitezei ci a oboselii. Prima data nu m-a impresionat. A doua oara m-a pus pe ganduri. A treia oara am adormit la volan in Bulgaria si m-am trezit in mijlocul unei intersectii pline cu masini claxonand langa portiera mea.

De atunci am zis pas. Ma opresc, dorm, mananc, ma simt bine. 500km sunt prea multi.

 

Sunteti probabil mai tineri ca mine insa tineti minte, orice cal ajunge gloaba. Asa ca oricat combateti acum, tot ca mine o sa ajungeti. Nu cu EV neaparat, ci cu aia 500km/zi maxim 😜

 

Ca sa nu mai spun depre concediile in afara mai incolo, peste cativa ani ....

 

Depinde de masina ca si clasa, nu numai de varsta ta.

Una e sa faci B-Moldova Noua cu un Kadjar/Tucson/Spprtage si alta e sa faci acelasi drum cu o masina nemteasca highend super bine dotata. Ma refer la confort, izolare fonica si starea generala de bine/rasfat maxim de la volan. Nu ma refer neaparat la putere....desi conteaza si asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Cu si despre masinile electrice
  • Vizitator pinned this topic
  • l.u.v unpinned this topic
  • Ruginel pinned și unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...