Sari la conținut

Cu si despre masinile electrice


adidas

Postări Recomandate

1 oră în urmă, foxbat a spus:

Am condus masini puternice (adica mai mari de 300CP) insa senzatia data de EV-uri( nu facem bascalie de Spring, si acolo se simte) e misto.

 Bineneinteles ca asta se poate face doar daca te urci intr-una

Am la "școală" Tesla Performance dual motor (aia la care trebuie înlocuite frânele față, decât 16000 lei) și crede-mă că pe circuit e mult mai mișto senzația dată de un Clio RS Trophy de 220 CP! Sigur, electrocarul accelerează tare, cum dealtfel o face și metroul, dar atât. Ca în reclama Pirelli, "power  is nothing without control!"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 10 minute, ENEOS a spus:

Am la "școală" Tesla Performance dual motor (aia la care trebuie înlocuite frânele față, decât 16000 lei) 


Nu stiu cine te-a mintit dar discurile si placutele fata sunt 1130 euro preturi OE. Asa am dat si eu 10.000 de lei la Golf R pe discuri DBA si placute Carbotech dar pretul OE era maxim 5.000 lei.

Editat de thesaw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 minutes ago, thesaw said:

Asta e valabil la 95% din franele stock pe circuit, crede-mă ca sunt patit si la modele cu pretentii.

 

La multe problema este lichidul și furtunele, apoi etrierii, pompa și abia apoi plăcuțele.

 

1 hour ago, ENEOS said:

crede-mă că pe circuit e mult mai mișto senzația dată de un Clio RS

 

Ce caută Tesla pe circuit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, PzKpfW a spus:

Ce caută Tesla pe circuit?

:what:

Și eu sunt de părere că nu are ce căuta.

Acum 32 minute, thesaw a spus:

Asta e valabil la 95% din franele stock pe circuit

Uite că la celelalte mașini de acolo rezistă (mult) mai mult, inclusiv la sus numitul Clio!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, foxbat a spus:

case closed

Nici un case closed😁Fizica spune că energie din nimic,nu există.Acei 500 cp,inseamnă 370 kw.Inmultit cu 0.90 banuti kw...aoleu!!!  Acu e case closed🤣🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, ENEOS a spus:

:what:

Și eu sunt de părere că nu are ce căuta.

Uite că la celelalte mașini de acolo rezistă (mult) mai mult, inclusiv la sus numitul Clio!


Cu toata admiratia pentru Clio care e o masina draguta de coasta, autoslalom, circuite mici, pe strada e un cotet lesinat ca masina de zi cu zi. 

 

Oricum a denaturat discutia topicului de cand vezi doamne ce piese scumpe are Tesla si ti-am demonatrat ca pretul real era un sfert din cel aruncat de tine.

 

Nu, nu e o masina de circuit, nu o sa ma duc niciodata pentru ca nu sunt masochist. In schimb pe strada e o masina ok, distractiva in limitele ei dar in alt mod fata de M-uri, Porsche etc.

 

Franele mecanice sunt mai mult decat adecvate pe strada pentru ca sunt aproape neutilizate fata de regen. Sunt zile intregi in care nu calc frana, mai ales in oras la viteze mici. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, Djebelu' a spus:

Nu toti isi mananca cacatul de sub unghii sa faca economii, sunt oameni pe care pur si simplu nu-i intereseaza cati lei consuma o masina la 100 de km.

Banii de aia-s facuti sa circule, nu-s toti jidani economi...

 

Daca zici asta avand un v8 4.0 biturbo, un coyote 5.0 sau macar un i6 3.0 twin turbo parca merge. E un pic de la tara, dar merge.

Dar daca zici asta cu 2.0 tdi sau 1.5 dci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, pinnochio a spus:

Nici un case closed😁Fizica spune că energie din nimic,nu există.Acei 500 cp,inseamnă 370 kw.Inmultit cu 0.90 banuti kw...aoleu!!!  Acu e case closed🤣🤣


Exact ce ziceam cu cateva posturi in urma cu dunning-kruger. Din postul asta iti dai seama ca unii nu inteleg mai nimic din ingineria din spatele unui EV, dar isi dau cu parerea ca sunt bune sau nu…

 

Confunzi puterea nominala, care se masoara in Kw cu consumul de energie, care se masoara in Kwh si ala il platesti tu la furnizor.

 

Nu, masina mea nu consuma 380KWh chiar daca are puterea nominala de 380Kw. Nu e motorul tau de la polizor pe care il bagi in priza si dupa o ora a consumat energia de pe placuta. E alimentat prin invertor si are sarcina variabila. In plus de fiecare data cand nu e in sarcina (ridici piciorul de pe acceleratie) devine generator folosind energia cinetica si si potentiala a masinii sa invarta rotoarele in cele 2 motoare si sa genereze curent in statoare cu care incarca bateria prin invertor. Am scris mai sus, consumul la 100km e 18KWh.

Editat de thesaw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Djebelu' a spus:

In varianta mobila, se pare ca nu se vede, in varianta desktop se vede:

 

 

 

Imagine WhatsApp 2023-11-19 la 16.12.59_c386cfdb.jpg

 

Nu e vina mea ca asa este construit forumul.

 

Mai degraba cred ca nu ai setat informatiile respective ca publice. Nici pe versiunea desktop nu se vad autovehiculele detinute (in afara de moto).

 

image.thumb.png.31b253b2efc9a4c297572ea8b9c491b9.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.11.2023 la 7:44, thesaw a spus:

Cu toata admiratia pentru Clio care e o masina draguta de coasta, autoslalom, circuite mici, pe strada e un cotet lesinat ca masina de zi cu zi.

Cotețul amintit de mine are câțiva ponei în + față de V8-ul colegului @Djebelu'! Leșinat maxim. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.10.2023 la 18:30, ENEOS a spus:

Mi s-a întâmplat să stau 90 min în toiul verii la ~4 km de casă din cauza unui accident, drum blocat complet, separator pe mijloc și nici o arteră pe dreapta. Într-o situație de genul poa' să urle ev-ul până răgușește.

 

La 13.11.2023 la 15:55, ianachim a spus:

ma uit și mă minunez de INTELIGENTA colegilor de breasla"

50% mașini electrice ...în București sa zicem

aveti idee ce parc auto exista azi  în București???

aveti idee ce necesar de putere ar trebui instalat pentru a alimenta 50%?

aveti idee câte stații ar fi necesare?
aveti idee câte mașini sunt la o scara de bloc cu 10 etaje???

NU, NU cred ca aveti idee......!!!!

ps... pe ăștia așa de ....VEHEMENTI...v aș urca în niște mașini electrice și v aș lasă pe centura Bucureștiului la iarna....sa va kkti pe voi uitându va cum se scurge" bateria și voi nu înaintați la -5 grade

 

 

Am stat luni 4 ore la -2 grade pe A1, intrare Bucuresti, blocaj complet. Incalzirea la 22de grade, consumul cu incalzirea a fost de 500Wh, am pierdut 1 procent din baterie stand pe loc.

Editat de TheHuskyCrobats
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, TheHuskyCrobats a spus:

 

 

Am stat luni 4 ore la -2 grade pe A1, intrare Bucuresti, blocaj complet. Incalzirea la 22de grade, consumul cu incalzirea a fost de 500Wh, am pierdut 1 procent din baterie stand pe loc.

 

Oh dar vai nu ai intrat in panica, nu ti-ai smuls parul din cap, nu ai chemat elicopterul cum se asteptau colegii? Eu intelesesem ca asta era procedura de urmat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, TheHuskyCrobats a spus:

 

 

Am stat luni 4 ore la -2 grade pe A1, intrare Bucuresti, blocaj complet. Incalzirea la 22de grade, consumul cu incalzirea a fost de 500Wh, am pierdut 1 procent din baterie stand pe loc.

Sincer nu am auzit de un blocaj de 4 ore …

cu ce scula’ erai blocat?

ce vechime are 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O Tesla SR+ (aia a saracului, cu cea mai mica baterie de 50, maxim 48-49 utilizabili in mod normal pana la zero, modelul din 2021.

In ceea ce priveste blocajul, daca nu crezi, te invit intre ora 6 si 8 dimineata la intrarea in Bucuresti.
Am ajuns la 5.30 aproape de Bolintin Vale 9.30 eram la CB ... la 10.15 eram in Regie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut ieri 140km cu Spring-ul. Si, la 6 grade afara si partial ploaie, cu incalzire multumitoare, m-am intors cu bateria la 25%. Nasol, pe timp de vara ma intorceam cu ea la 30%.

 

Astept frigurile alea de -20 grade, odata la 5 ani, sa vedem si atunci cum se comporta.

 

Cat despre hateri....ce sa zic. Intotdeauna vor fi oameni care vor nega progresul. Fie ca e vorba despre masini, medicina, stiinta, tot timpul se vor gasi unii anti, si care vor gasi destule argumente de partea lor ca sa se convinga pe ei insisi ca au dreptate.

Bine ca nu am citit topicul asta acum 2 ani, inainte de a da comanda de Spring, ca ma speriam si nu mai apucam sa vad cat de OK e sa conduci un EV. Fie el si cel mai ieftin de pe piata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Cu si despre masinile electrice
  • l.u.v unpinned this topic
  • Ruginel pinned și unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...