Sari la conținut

Cu si despre masinile electrice


adidas

Postări Recomandate

36 minutes ago, ianachim said:

taci din gura ca acum vin BAROSANII cu vila plina de voltaice sa ti explice ce bine e sa ai helectrica…. in CURTE

Sa vina... eu stau la casa, pe pamant, undeva langa Nurburgring, cand cei  din zona care sunt full de fotovoltaice, nu doar pe casa ci pur si simplu pe ditamai terenurile, si isi pun prize prin curti ca sa isi ia electrice, va anunt...fac un poster mare aici pe forum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, danypop a spus:

 

Sursa e asta - https://www.recurrentauto.com/research/winter-ev-range-loss

 

Si oamenii descriu cum la temperaturi ideale majoritatea au range mai mare decat cel dat de producator, ca la temperaturi sub 0 sa fie mai mic decat cel dat de producatori. Tesla pare ca are probleme mai mari fiindca ar limita recuperarea din franare la frig (si fiindca mint din prima legat de range).

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 51 minute, danypop a spus:

ia vezi care a scos mai mult decât zice producătorul. În condiții ideale 🤔

 

Autostrada nu e wltp. Daca eu merg cu dieselul in oras nu o sa ma plang de consum 15 in loc de 10, cat zice producatorul ca e consumul mediu. Ca am avut la ultimul plin consum 13 in loc de 10 in regim mixt e alta poveste, fiindca toti mint.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, prafrau a spus:

 

Autostrada nu e wltp. Daca eu merg cu dieselul in oras nu o sa ma plang de consum 15 in loc de 10, cat zice producatorul ca e consumul mediu. Ca am avut la ultimul plin consum 13 in loc de 10 in regim mixt e alta poveste, fiindca toti mint.

Da, toți mint! Sa dai consum de 4. la un 2.2d de 200+cai pus pe o mașină de 1.7t e clar o minciuna. Eu nu am spus ca restul sunt sfinți și ăștia cu electricele mint. 

Acum 13 minute, pepsi a spus:

Kona :)

Producătorul da consum ext de 9.7 la 4.4le meu iar eu am scos consum de 8 pe vreo 300km mers pensionăreste. Deci da, poți scoate consum mai mic însă... ala e doar un test și nu o folosire în condiții reale. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum 9 minute, danypop a spus:

Da, toți mint! Sa dai consum de 4. la un 2.2d de 200+cai pus pe o mașină de 1.7t e clar o minciuna. Eu nu am spus ca restul sunt sfinți și ăștia cu electricele mint. 

Producătorul da consum ext de 9.7 la 4.4le meu iar eu am scos consum de 8 pe vreo 300km mers pensionăreste. Deci da, poți scoate consum mai mic însă... ala e doar un test și nu o folosire în condiții reale. 

pt un 4.4 si consumul de 10 as zice ca e foarte bun...


dar ca idee, Kona-ul meu primavara - toamna scoate simtitor consum sub cel dat de productator (14.8 kWh / 100km), cu stil de condus relativ normal (nici agresiv nici pensionareste )

insa lucrurile se schimba iarna, aceasi drumuri, aceasi still de condus, de la medie de 13 kWh sar spre 17 - 18, adica fix acei 30% despre care se vorbea intr-un link mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am observat in oras cel putin e ca atat timp cat temperatura e de +3..+4 grade diferenta de consum nu e chiar mare, 19-20KWh fata de 17-18 normal. Cand scade sub -2,-3 apare diferenta mai mare si atunci creste consumul la 22-23 kWh/100 km datorita sistemului de incalzire al bateriei.

 

Pentru mine in oras consumul la temperaturi negative creste cu 25-30%, in afara orasului cu 15-20% fata de cel din primavara-toamna.

Editat de thesaw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, ianachim said:

iar pana in 2030 va dispare subventinta acordata de stat

 

Până în 2030 electricele vor avea probabil prețuri echivalente cu cele cu combustie, nu va mai fi deci nevoie de subvenții. În același timp, în acel punct majoritatea producătorilor vor avea majoritar/exclusiv electrice în gamă.

 

1 hour ago, pinnochio said:

Probabil urmeaza ceva taxe de drum,mai mari la electrice,ca e mai grele,strica asfaltu cu 0,5 % mai mult decat termicele.

 

Încet scad și greutățile la electrice. Un exemplu rapid și accesibil: Tesla Model 3 Highland (ăsta nou) are puțin peste 1.8t. Este în gamă cu BMW 3er sau Audi A4 care încep pe la 1.5t dar merg până spre 2t la versiunile de top. În curând electricele vor ajunge să fie probabil mai ușoare.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 12/7/2023 at 6:54 AM, Djebelu' said:

Pe aia nu-i ia greta la (cuvant urat) ca priveaza pamantul de soare?

Ntzzz, nu stie...:P

23 minutes ago, danypop said:

Inafara se polo, corsa, smart și alte chestii de buzunar, mai există mașini care (pline cu pasageri&co) nu depășesc 1.8t?🙄🤔

:wave: Corolla 2017, diesel...

https://www.car.info/en-se/toyota/corolla/corolla-4-door-sedan-14-d-4d-2017-27336297/specs,

se incadreaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Cu si despre masinile electrice
  • l.u.v unpinned this topic
  • Ruginel pinned și unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...