Jump to content

Cu si despre masinile electrice


adidas
 Share

Recommended Posts

  • Replies 3.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, mircea.cazachevici a spus:

"Si cand spunea cea mai sigura, Tesla Cybertruck este construita de la zero tinand cont ca este fabricta dintr-un otel inoxidabil extrem de rezistent in caz de accident, motiv pentru care masina are o caroserie autoportanta din aluminiu." ?????

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, thesaw said:

 

 

 😂Daca nu fac si tramvaiele tot degeaba...

Pînă-n 2026 le pun pe toate pe calea ferată. Apoi mai vedem, poate chiar le fac electrice!

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, DKW a spus:

Gata, si-a luat si Militia Locala gherete mobile electrice.

410316295_1991432291226117_5938777157581486148_n.jpg

Le-au luat ca sa aiba cu ce sa-i alerge prin parc pe copii aia de bani gata care au masinute electrice :))

Link to comment
Share on other sites

Din ce am mai văzut , Tesla cybertruk este construită din oțel .oțel din ăla bun cum făcea bunica in casa din Bucovina . Asta înseamnă ca e solida .asta mai înseamnă ca e un tanc care merge cu 200 km pe ora fiind un pericol pt toți ceilalati de pe strada și de pe trotuar. Nu stiu pe ce anvelope merge ca sa pota sa o oprească .vorbind de anvelope , la Bugati ,mașina de 1000 Hp ,anvelopele costau undeva la 35000 euro. Ca mașina e făcută de ingineri. O alta mașina care are 1000 Hp e tot o Tesla . Nu cred ca are aceleași anvelope. Matt wattsan de la Carwaw a ridicat o problema reala : cam toate Aspiratoarele astea au peste 2~300 Hp . Lumea face accidente pe capete cu loganuri de 80 Hp . Ce credeți ca se întâmpla când vor avea toți 300 Hp ? E clar ca vor face și ele parte din viitor doar ca eu văd folosirea lor strict urbană sau o naveta ușoară. Pt cei care nu au ieșit din Bucuresti mai mult de 200km sunt bune . Eu , care m~am mișcat mai mult prin țara noastră ,nu odată am avut ceva emoții ca nu găsesc benzinării pe drum .bineînțeles ca ele existau pe undeva dar nu as fi vrut sa alimentez la Nelu Gălbenuș ,dar la stații de încărcare cred ca o sa mai dureze.eu cred ca e ca la motorete. Nu îți Goldwind sa faci naveta in bucuresti.fiecare are rostu ei .

Cine a nimerit~ o cât de cât , e BMW. Asta in cazul in care nu vrei 2 mașini sau nu poți sa fi văzut in Zoe . Au facut o mașina clasica cu motor termic plus un motor electric care se încarcă la priza . Ai autonomie de vreo 40 km pe care ii poți folosi in oraș .in felu asta scapi orașul de praf de ambreiaj ,plăcute de frâna si gaz ars . Protejezi si motorul termic care pornește lextraurban . Numai ca bmw e o mașina scumpă doar cu motor termic dar hibrid e o mică avere .

Link to comment
Share on other sites

Întrebarea topicului este dacă e viitorul auto electric ? Eu cred ca dacă folosim mijloacele de transport cum trebuie, nu e viitorul auto electric. Spre exemplu pt a transporta marfa pe distante lungi sa se folosească trenuri electrice nu camioane. Camioane și dube se pot folosi unde nu e infrastructura. Vapoarele spre exemplu, care funcționează cu păcura, se pot converti la gaz, cum deja au făcut. Variante de protejare a mediului exista, numai ca trebuie folosite. Asta va însemna ca pachetul de pe Amazon va ajunge cu 2 zile mai greu. Sa protejezi natura, pt ca asta e scopul mașinilor electrice pana la urma, nu înseamnă sa mergi ca bolovanii aia de olandezi cu bicicleta pe zăpada și ploaie sau sa iti faci un scop in viața ca domnișoarele vegane sa aduni toate sticlele de plastic crezând ca așa faci bine. Automobile electrice pot fi folosite pt firme de curierat intern gen Fancurier, taxi_uri etc, nu pt tiruri care se încarcă in mers pe autostrada (ca parca așa funcționează trenurile, numai ca mult mai eficient). Cam asta e părea mea. Sper ca nu am deranjat.

 

Edited by ivan pedala
Dublat postul la editare de catre autor.
Link to comment
Share on other sites

La 12.12.2023 la 22:28, mircea.cazachevici a spus:

tesla-cybertruck-este-construita-din-otel-inoxidabil-si-devine-cea-mai-sigura-masina-din-lume

Cea mai sigura din lume... poate pentru pasagerii ei, pentru oricine altcineva e chiar opusul, motiv pentru care nu cred ca va fi comercializata in Europa.

Acum 10 ore, ivan pedala a spus:

Zoe Zipper 1984 (bunicu'?!)...🤔

Cica au fost modele si-n doi timpi, dar si electro.

Zoe Zipper 1984.jpg

@sco. Este ca d-asta n-ai?

Acum 3 ore, andrei gras a spus:

nu înseamnă sa mergi ca bolovanii aia de olandezi cu bicicleta pe zăpada și ploaie

Boss, cand densitatea populatiei e mare, bicicleta s-ar putea sa fie cel mai rapid mijloc de transport. Acum depinde si cat de important e timpul pentru tine...

Link to comment
Share on other sites

Acum 10 ore, andrei gras a spus:

 

Cine a nimerit~ o cât de cât , e BMW. Asta in cazul in care nu vrei 2 mașini sau nu poți sa fi văzut in Zoe . Au facut o mașina clasica cu motor termic plus un motor electric care se încarcă la priza .

 

Sa fii tu sanatos, deja de vreo 10 ani.

Prima data a aparut uratenia aia de BMW i3 electric, dar cu range extender. Adica pe langa bateria cu autonomie de 200km mai avea un motoras termic de 0,6 l ce facea pe generatorul si iti incarca bateria daca ramaneai fara curent cine stie pe unde. Sincer, mi s-a parut geniala ideea, nu stiu de ce au renuntat la ea.

La fel a fost si Opel Ampera, pe aceeasi idee. Doar ca Opel Ampera avea o baterie destul de mica, de doar vreo 30-40km, apoi intra motorul termic sa genereze curent pentru motoarele electrice ce invarteau rotile

Or mai fi si altele, dar eu de astea stiu. Restul de hibride plugin sunt cu motor termic ce actioneaza direct rotile, iar electricul e legat tot la roti. 2 sisteme de propulsie pe aceeasi masina, normal ca sunt scumpe in draci. Mi se parea mult mai fiabila si simpla ideea cu un singur sistem de propulsie electric si un generator pe benzina integrat pe acolo pe sub capota.

 

Apropos, saptamana asta am vazut vreo 3 BMW-uri i7 noi-noute, cu numere rosii, prin Bucuresti. Cumpara lumea electrice scumpe......mai stii, or fi si bune 😁

La 12.12.2023 la 16:03, Kristian K a spus:

Nu lua in seama,daca e scris de Autolatest.ro,nu e bun,doar stii...

Sau nu se aplica in cazul asta? :)

Stai linistit, autolatest e o mizerie. Doar ca acum, pe langa subiectivism extrem, ii mai suspectez si de articole platite. Prea sunt inconsecventi, azi fac electricele cu ou si cu otet iar maine lauda o electrica de zici ca e regina masinilor de pe sosele.

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, mircea.cazachevici a spus:

Bmw [...] avea un motoras termic de 0,6 l ce facea pe generatorul

Au avut și i8 pe principiul locomotivelor diesel-electrice (care funcționează de zeci de ani), motorul termic acționând un generator iar tracțiunea electrică. Modelul și-a dublat prețul pe piața sh în ultimii 3 ani.

Edited by ENEOS
Link to comment
Share on other sites

Acum 13 ore, andrei gras a spus:

Din ce am mai văzut , Tesla cybertruk este construită din oțel .oțel din ăla bun cum făcea bunica in casa din Bucovina . Asta înseamnă ca e solida .asta mai înseamnă ca e un tanc care merge cu 200 km pe ora fiind un pericol pt toți ceilalati de pe strada și de pe trotuar. Nu stiu pe ce anvelope merge ca sa pota sa o oprească .vorbind de anvelope , la Bugati ,mașina de 1000 Hp ,anvelopele costau undeva la 35000 euro. Ca mașina e făcută de ingineri. O alta mașina care are 1000 Hp e tot o Tesla . Nu cred ca are aceleași anvelope. Matt wattsan de la Carwaw a ridicat o problema reala : cam toate Aspiratoarele astea au peste 2~300 Hp . Lumea face accidente pe capete cu loganuri de 80 Hp . Ce credeți ca se întâmpla când vor avea toți 300 Hp ? E clar ca vor face și ele parte din viitor doar ca eu văd folosirea lor strict urbană sau o naveta ușoară. Pt cei care nu au ieșit din Bucuresti mai mult de 200km sunt bune . Eu , care m~am mișcat mai mult prin țara noastră ,nu odată am avut ceva emoții ca nu găsesc benzinării pe drum .bineînțeles ca ele existau pe undeva dar nu as fi vrut sa alimentez la Nelu Gălbenuș ,dar la stații de încărcare cred ca o sa mai dureze.eu cred ca e ca la motorete. Nu îți Goldwind sa faci naveta in bucuresti.fiecare are rostu ei .

Cine a nimerit~ o cât de cât , e BMW. Asta in cazul in care nu vrei 2 mașini sau nu poți sa fi văzut in Zoe . Au facut o mașina clasica cu motor termic plus un motor electric care se încarcă la priza . Ai autonomie de vreo 40 km pe care ii poți folosi in oraș .in felu asta scapi orașul de praf de ambreiaj ,plăcute de frâna si gaz ars . Protejezi si motorul termic care pornește lextraurban . Numai ca bmw e o mașina scumpă doar cu motor termic dar hibrid e o mică avere .

 

Masiniile vor fi limitate. Nu vei putea merge mai tare decat iti permite masina, care isi va adapta viteza maxima in functie de sectorul de drum. 

Acum 3 ore, mircea.cazachevici a spus:

Apropos, saptamana asta am vazut vreo 3 BMW-uri i7 noi-noute, cu numere rosii, prin Bucuresti. Cumpara lumea electrice scumpe......mai stii, or fi si bune 😁

 

Cei foarte bogati si deregula si lancea progresismului mondial. De accea si masina electrica a fost facuta initial pentru cei foarte bogati. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Ruginel changed the title to Cu si despre masinile electrice
  • l.u.v unpinned this topic
  • Ruginel pinned and unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...