Sari la conținut

E viitorul auto electric?


adidas
 Share

Postări Recomandate

Intreb si io ca prostu', de ce sa dau 10000-20000 de euro sau chiar mai mult pe un cazan  cu pretentii eco, cand ar putea, dar nu-mi ofera nimeni in Ro, kit-uri de conversie pentru troaca actuala? De ce sa bag bani in buzunarele producatorilor de conserve rutiere? P-aia oricum ii doare la banana de ce-si poate permite multimea, ei dau ora exacta in materie de trend auto. De ce sa-mi schimb eu conserva care mi-e perfecta dpdv cerinte cand as putea sa-i fac un "upgrade" si s-o aduc la nivelul cerintelor (aberante) actuale?

Pentru nevoile mele electrica este o optiune demna de neluat in calcul. Pana nu apare vreun model care sa poata tracta o remorca cu 2 motociclete (400-500 kg) si pe o distanta de minim 300 km fara realimentare nu am de ce sa-mi indrept atentia catre electrica.

Asta ar fi unul din motivele pentru care nu sunt dispus sa dau bani ca altii sa testeze produsele lor pe banii si timpul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, adiy32 a spus:

Ale mele sunt mai batrane au facut majoratul la americani.

 

A mea are in 12 ani si ~ 65-67k km (mobra actuala din 2013-69k km), masina sotiei (tot noua) peugeot 107, prima facuta evantai la propriu, 115k km, a trebuit sa-i iau alt 107 sh, ca mi-a spus sa nu-i iau una "scumpa", ca poate o da iar in gard. Ma uitam dupa una electrica noua ca si surpriza ...... mi-a trecut, plus ca ea a reactionat negativ (spus frumos) la o masina noua (inca n-a trecut peste eveniment). ☹️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toti producatorii se bat pe subventii si pe hipsteri.Combinatia asta le aduce multi bani.

Pe aceleasi caroserii pun un motor electric si ceva acareturi,plus o baterie si vand dublu ,triplu chiar.

Daca scadem pretul unui motor clasic si toate acesoriile ajungem la jumate /jumate,minus bateria.

Baterie care nu e nici un wow.In fapt sunt mii de baterii mici gen r6 ,reincarcabile.

In fapt au apdatat o tehnologie veche de peste 20 de ani.Si cer o gramada de bani pe ele(bateriile).

Despre baterii cate ceva aici https://evmarket.ro/stiri/baterii-pentru-masini-electrice-racite-lichid-aer-5968/

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Realitatea e ca mai dureaza pana ajunge din urma infrastructura pt electrice ........mai dureaza pana se dezvolta electricele  si pot deveni inlocuitor pentru cele cu motoare termice .

Totusi ....noi aici vb din ''saracie'', ca daca am fi avut bani si nu am fi avut ce face cu 20k , era ok ca a 2-a masina sau ceva de gen .Sa ai o huiduma cu motor de minim 3000 si o buleftrica sa te duci la piata si la munca 😀

 

E loc pt toti sub soare 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Contabil a spus:

 

A mea are in 12 ani si ~ 65-67k km (mobra actuala din 2013-69k km), masina sotiei (tot noua) peugeot 107, prima facuta evantai la propriu, 115k km, a trebuit sa-i iau alt 107 sh, ca mi-a spus sa nu-i iau una "scumpa", ca poate o da iar in gard. Ma uitam dupa una electrica noua ca si surpriza ...... mi-a trecut, plus ca ea a reactionat negativ (spus frumos) la o masina noua (inca n-a trecut peste eveniment). ☹️

Fara suparare dar sotia pare mai inteleapta.Tine cu casa.A tras concluzia corecta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, Edd a spus:

Garantat vor aparea la un moment dat kituri de conversie.

Conceptul caroseriei va ramane acelasi si la electrice, iar daca intr-o lume in care va exista cerere pt electrice, tu oferi o alternativa la 1/4 din una noua, se va vinde garantat.

 

 

Sa faci o conversie la o masina clasica nu e o noutate.

Dar pe langa costuri,aspectele legale sunt greu de trecut.

Doar nu crede cineva,ca marii producatori,o sa lase toti carnatii sa le sufle suventiile generoase de sub nas.

Asta mergea acum 10-15-20 se ani.Cand nu existau subventii.

Acum sunt greii in piata.Piticii sa astepte sa se sature jupanii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 59 minute, 3.14 a spus:

Totusi ....noi aici vb din ''saracie'', ca daca am fi avut bani si nu am fi avut ce face cu 20k , era ok ca a 2-a masina sau ceva de gen .Sa ai o huiduma cu motor de minim 3000 si o buleftrica sa te duci la piata si la munca 😀

 

E loc pt toti sub soare 

 

Departe de mine sa fiu arogant, dar la ce am acum .... in IF la casuta, 5-6 kw cind sorele este perpendicular pe panouri ..... nu-mi permit economic si psihic o electrica. Sa fim toti sanatosi! :)

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, Edd a spus:

Foarte probabil, in schimb intotdeauna va exista China, care produce tot ce are nevoie planeta, la preturi mici, calitate indoielnica si cu durere in cot de ce vor marii producatori.

 

China produce pentru tot globul orice chestie  la orice pret si calitate.

Dar in Europa ,Usa-Canada,Japonia ,Coreea de Sud,Australia si inca cateva tari sunt reglementari si suprareglementari controlate de marii producatori.

Asa ca autorizarile legale vor fi ca si imposibil de obtinut.Atat timp cat vor vrea sa manance barosanii.

Nu face greseala sa pui egal intre omologarea individuala(si aia greu de obtinut) cu cea de model,marca,etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, DKW said:

..., cand ar putea, dar nu-mi ofera nimeni in Ro, kit-uri de conversie pentru troaca actuala?

Asta ar fi de vis. In State au inceput sa apara din ce in mai multe shopuri care fac conversii pentru orice masina. Ewan McGregor si-a convertit o broscuta.

2 hours ago, DKW said:

Pentru nevoile mele electrica este o optiune demna de neluat in calcul. Pana nu apare vreun model care sa poata tracta o remorca cu 2 motociclete (400-500 kg) si pe o distanta de minim 300 km fara realimentare nu am de ce sa-mi indrept atentia catre electrica.

 

Scoate banu :D

image.thumb.png.63b3e4f79e2ef7323d18f91dcefab4ea.png

image.thumb.png.d1be36518394db21c027dfa8d454a4ac.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

raman cu ochii la spring :P

 

vazusem niste berline electrice la 10000 de euro la vanzare, aduse din germania (deja se luase subventia) aratau bine dar nu-mi mai aduc aminte numele sau unde le-am gasit...

 

gata: https://lajumate.ro/masina-electrica-suda-13530732.html

 

alt chinezism, bomba pe roti :D

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Acum discutând serios, s-o ai strict de navetă casă la curte - birou e foarte bună. 

Și nici nu te interesează dacă e din plastic, nu are opțiuni, nu e EuroNcap etc. 

Problema intervine cu moda că vor să generalizeze tâmpeniile astea cu japca. 

Se poate sau nu, hai la grămadă, că suntem Eco. 

 

Nevastă-mea a avut tot timpul ca mașină de servici toată gama de Octavia, Superb si ultima Passat. 

Acum au trecut pe Hybride, Toyota Corolla Break și C-hR. Dacă break ul nevesti-mii mai e cumva, șeful ei are C-hR. 

Vorba ăluia, bă..să mor dacă înțeleg ce update am făcut noi ca firmă că am trecut pe astea! 

Mici, urâte, tot tacâmul. 

Omul avusese Superb înainte, o magazie extrem de mare și spațioasă. 

 

 

 

 

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

alt chinezism, bomba pe roti :D

Păi toate cutiile astea sunt la fel, nu trebuie să ai pretenții. 

Cum ai spus tu, te duce din A în B și nu te uiți la confort sau lipsuri. 

Nu are legătură cu electrice, dar să vedeți că sunt pe acolo când spun că sunt de plastic 😊

https://autolatest.ro/stiri/culmea-economiei-renault-vinde-masini-in-2021-cu-baie-de-ulei-din-plastic/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, l.u.v a spus:

Acum discutând serios, s-o ai strict de navetă casă la curte - birou e foarte bună. 

Și nici nu te interesează dacă e din plastic, nu are opțiuni, nu e EuroNcap etc. 

Problema intervine cu moda că vor să generalizeze tâmpeniile astea cu japca. 

Se poate sau nu, hai la grămadă, că suntem Eco. 

 

Nevastă-mea a avut tot timpul ca mașină de servici toată gama de Octavia, Superb si ultima Passat. 

Acum au trecut pe Hybride, Toyota Corolla Break și C-hR. Dacă break ul nevesti-mii mai e cumva, șeful ei are C-hR. 

Vorba ăluia, bă..să mor dacă înțeleg ce update am făcut noi ca firmă că am trecut pe astea! 

Mici, urâte, tot tacâmul. 

Omul avusese Superb înainte, o magazie extrem de mare și spațioasă. 

 

 

 

 

Păi toate cutiile astea sunt la fel, nu trebuie să ai pretenții. 

Cum ai spus tu, te duce din A în B și nu te uiți la confort sau lipsuri. 

Pai upgradeul e că poluează mai puțin. Și așa e plin de cazane TDI pe meleagurile noastre și care e rostul unei Skode Superb daca mergi solo 99% din timp? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

alt chinezism, bomba pe roti

Da, dar are butoanele geamurilor pe uși, s-ar bucura Pif! 

Acum 2 minute, SenorPink a spus:

care e rostul unei Skode Superb

Ai magazia cu tine. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 hours ago, adidas said:

Asta ar fi de vis. In State au inceput sa apara din ce in mai multe shopuri care fac conversii pentru orice masina. Ewan McGregor si-a convertit o broscuta.

Scoate banu :D

image.thumb.png.63b3e4f79e2ef7323d18f91dcefab4ea.png

image.thumb.png.d1be36518394db21c027dfa8d454a4ac.png

Nejustificat de scumpe pentru scopul lor si pentru nivelul de trai de la noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 45 minute, SenorPink a spus:

care e rostul unei Skode Superb daca mergi solo 99% din timp? 

Simplu, în companie mașinile de serviciu pot fi folosite și în scop personal. 

Dacă pleci în concedii alimentezi din banii tăi, dar poți pleca oriunde cu ele. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 hours ago, Edd said:

Conceptul caroseriei va ramane acelasi si la electrice, iar daca intr-o lume in care va exista cerere pt electrice, tu oferi o alternativa la 1/4 din una noua, se va vinde garantat.

 

Conceptul de caroserie pentru o electrica este diferit structural de o clasica sau o hibrida, plus diverse componente. Aia de fac masini ii doare la banana ca nu ai tu bani sa cumperi cotetele lor, tot ei pun presiune pe guverne pentru a obliga fraierii sa fie eco, iar ei sa-si rotunjeasca portofelul vanzand niste solutii partial viabile.

Cand o electrica va avea autonomie de +700 km si timp de incarcare 100% de 3-4 ore atunci va fi si pentru mine o optiune demna de luat in seama. Si la ce infrastructura avem nu vreau sa ma gandesc cat ar costa un bransament de incarcare suficient de puternic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Clit Eastwood Jr. a spus:

întreba cineva de conversie. Îl cunosc pe tipul care l-a făcut, un IT-st isteț :)

Ori nu a trecut cu el pe la RAR pentru omologare individuala.Ori e trecut pe neveu.

Nu trecea sigur din cauza franelor.

Au mai facut si altii cu ani in urma.Au fost respinsi rapid pe motiv de siguranta in trafic.

Poti sa cresti puterea dar intrun procent maxim(nu-l mai tin minte) ,peste, se fac teste,musai modificari la sistemul de franare.Mai pe scurt,nu modifici o masina de 30 de cai si pui 100.Si gata e ok.

Si la motociclete,scutere este la fel.

 

Am citit la comentarii,nu e omologat,cica urmeaza.

Atunci sa vezi dans.

Dar cred ca nici nu o sa se bage la omologare.E mai mult de imagine.

 

Acum 1 oră, ENEOS a spus:

Like! 

Ce crezi John,tine cutia aia cica originala la cuplul asta nou?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...