ivan pedala Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 Stiu pe cineva care are 2.0 poate un centimetru sau 2 mai putin. Ai sta beton pe F 650. Io am 193cm cu 90kg si merg cu un F650, pun bagaje cit cuprinde, muierea nu-i mica nici ea si ne suporta capra. Nu pot sa detaliez pe ce drumuri nu m-am bagat, cu incarcatura maxima...ca poate zice lumea ca ma laud! Am in dotare si-un CZ 250 Sport-1974 si ma simt bine si pe el...deci totul depinde de cum te simti tu pe capra, ca in general ele suporta multe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Ms de sfat man...Am tot stat , am tot citit , nu stiu ce sa mai zic... M-am gindit si la un V-strom de 650... Cu toate ca 1000 este mai mare decit 650 (si aici ma refer stirct la motor, ca si volum al motocilcetei am vazut ca sunt la fel), de aici rezultind o diferenta de putere, consider ca mai trebuiesc luati in calcul si alti factori cum ar fi consumul in oras, greutatea mai redusa, totusi sunt incepator... Mai am totusi cam 2 luni sa ma mai gindesc si sa mai "forez"... Pina acum ramin in calcul (in ordinea preferintelor): 1.V-strom 650 2.V-strom 100 3.Varadero Suna ok ordinea ta. Cred ca si preturile si consumul sunt in aceeasi ordine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 eu am 1.93 si am un Suzuki SV650S. E mai inalt decat o supersportiva si arata si bine. Stau foarte bine pe ea, n-am nici o problema cand vine vorba de dimensiuni. E si motor recomandat pentru incepatori(cu toate ca sunt putin retinut sa imi dau cu parerea aici). Totusi eu zic ca V-strom 1000 e cam puternic pentru orice incepator.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bad69 Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 la fix topicul asta! am 1.93 si 100kg + plus nevasta pana la vara sper sa strang si eu ceva pentru un v-strom, varadero sau transalp, de 600-650. tot inceptator sunt si eu, am luat A-ul in august anul asta. suma la care ma gandeam, max. 3000 euro. credeti ca ma incadrez la un v-strom 650 mai nou, din 2004-2005? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 la fix topicul asta!am 1.93 si 100kg + plus nevasta pana la vara sper sa strang si eu ceva pentru un v-strom, varadero sau transalp, de 600-650. tot inceptator sunt si eu, am luat A-ul in august anul asta. suma la care ma gandeam, max. 3000 euro. credeti ca ma incadrez la un v-strom 650 mai nou, din 2004-2005? Pai din cate imi aduc eu aminte, V-Strom-urile 650 au inceput sa se fabrice in 2004 asa ca daca vrei unul din 2003 s-ar putea sa te coste mai mult fiind practic imposibil...(s-au poate il gasesti p'ala pe care faceau teste inainte sa le scoata pe piata) Serios vorbind, intra si tu pe moto.it si fa-ti o idee despre preturi, mai adaugi vreo 300 de euro transport + taxe si vezi cum stai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Eu pentru din astia inalti as vota pentru Africa-twin, dar modificat cu Xenon pentru ca vin din fabrica cu doua lumanari din alea de 35 W de nu stii pe unde e drumul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Nu am citit tot topicul, nu stiu exact cam ce asteptari ai de la motocicleta pe care vrei sa o cumperi si la ce o folosesti mai mult, daca te intereseaza un KTM LC4 2004, da-mi de stire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi001 Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 (editat) Transalp XL 700V. 60 CP, dar cuplul este foarte bun. Am auzit ca trage de rupe , fata de un transalp de 600/650, care totusi nu i-a dezamagit pe doi dintre "uriasii" pe care ii cunosc, posesori de TA 600. Parerea lor despre transalpul de 600, cat si a mea ( 83 kg) : Cu pasager "nu mai sare la distractie la fel" . Totusi si-au facut stagiatura cu succes pe ele, doar unul din ei dorind dupa cel putin un an un Varadero, pentru ca omul vrea sa faca si ture lungi, celalalt renuntand la idee dupa ce a facut transalpina. Dar XL 700 V are cu 10 CP mai mult, si diferenta am auzit ca se simte considerabil. Asadar, avantajele transalpului de 700, dupa parerea mea : - compromis bun pentru un incepator. - poti opta si pentru ABS , eventual. - Injectie ( ca tot a fost vorba de consumul lui Varadero) - au aparut dupa 2008, deci va fi ca si noua, cu un pic de atentie. - Transalpurile sunt cele mai versatile motociclete, cred ca te vei descurca mult mai bine in oras , decat cu una de 1000. - fiabilitate Honda, daca imi permiteti Deazavantaje nu gasesc, sper doar sa o si gasesti in limita bugetului alocat. Pentru ca spune cineva de crashbaruri, si pentru ca sigur iti vei lua o vaca de peste 200 de kg: Oricat de Hercule ai fi, vacile astea se tin pe roti numai din cerebel, asa ca mare atentie la vitezele mici si foarte mici, pentru inceput, daca nu iti iei crashbar. Editat Noiembrie 10, 2009 de cristi001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvansen Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Salut all.Am venit si eu la voi in vizeta ) Pai eu am de ales dintre Honda Cbr F3 si Honda Cbr 900rr Fireblade.Avand in vedere ca sunt incepator si sunt la inceput as opta ptr F3 ptr ca e de 600 si nu vreau sa mor ca nebunu Ma incanta si RR`u dar ma sperie gabaritu si faptu ca e de 900. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobby Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Tiptil te-as ruga sa pui niste poze cu tine din lateral(sau diferite pozitii) pe motocicleta ta deoarece vad ca esti singurul de pe acest topic care are un motor sport la inaltimea sa de peste 1.90. Sau daca este altcineva in aceasta situatie este rugat sa lase cateva poze. Multumesc si Asfalt Uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Imi pare rau sa te dezamagesc, dar userul "tiptil" e asa... cum sa-i zicem... o fantoma, o inchipuire a cuiva care nu prea are tiglele pe casa si care posteaza pe motociclism.ro sub diverse pseudonime care de care mai... "tiptile"... Mesaj completat In plus, contul tiptil1 este desfiintat FOR EVER, deci nu te astepta sa raspunda... Ar putea raspunde o clona a lui, dar nu te baza pe raspuns, userul fantomatic nu a avut in viata lui o motocicleta, eventual a fost pasager pe vreo vitezana de 600. Mesaj completat Si mister shobby, am impresia ca tu esti tot tiptil, guy.til, mama.til, tata.til si OSI si O.S.I.. si cate clone cu nume cretine mai ai... Deci te rog, abtine-te de la a face topicuri in care tu intrebi useri de care stii ca nu mai exista... Daca vei continua aceasta mascarada iti spun ca nu vei mai avea in veci un cont valabil pe motociclism.ro. /index.php?...t&p=2274282 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 eu am 2m si am luat africana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 bmw r11xx gs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Doar din punct de vedere teoretic , vreau sa intreb si eu ceva. De ce un incepator CEREBRAL , trebuie sa se dea neaparat pe un motor mai mic ? Poate nu au toti bani sau chef sa schimbe motoarele la 1-2 ani. Eu m-am dat pe o magarie chinezeasca de 110 kg si de citiva cai cam 2 ani si acuma merg foarte relaxat pe o Honda Deauville. 2 in V , cardan si maxim 200 la ora. Din astia 200 eu folosesc cam 110-120 pe sosea , fiind navetist. Si e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Doar din punct de vedere teoretic , vreau sa intreb si eu ceva. De ce un incepator CEREBRAL , trebuie sa se dea neaparat pe un motor mai mic ? Poate nu au toti bani sau chef sa schimbe motoarele la 1-2 ani. Eu m-am dat pe o magarie chinezeasca de 110 kg si de citiva cai cam 2 ani si acuma merg foarte relaxat pe o Honda Deauville. 2 in V , cardan si maxim 200 la ora. Din astia 200 eu folosesc cam 110-120 pe sosea , fiind navetist. Si e ok. 1. este vreun incepator (sau avansat) care sa marturiseasca ca nu este cerebral? din pacate,toti ne dam cerebrali,de asta e plina rubrica de accidente.. 2. cat de cerebral ai fi, cand ai sub tine zeci si sute de cai putere( nu chiar sute...) nu esti tentat sa bagi mana-n gaz? si daca ai facut-o o singura data si ai gresit..R.I.P. 3. de ce nu ti-ai luat R1 sau Busa ca incepator? si nu o mai schimbai deloc... 4. faptul ca ai mers pe acea magarie chinezeasca atata timp te-a pregatit pt altceva mai bun,crezi ca nu cadeai daca te urcai pe Honda D din prima? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Aici mi-ai zis-o. Ma gindeam doar la diferentele de greutate , cuplu , viteza. Dar , sa stii , buburuza aia chiar m-a pregatit , ca demaraj avea , cit de cit si prindea si aia cam 80 la ora. Si de murit , mori si la 30 la ora daca nu casti ochii. M-a invatat sa fiu atent la ucigasii aia cu conserve , la gropi , ciini si alte capcane. Da la 41 de ani , chiar ca nu mai bag mina in gaz. Maxim i-am dat 140 , sa vad cum e si m-am linistit. Oi fi eu mai tirselos , cine stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Aici mi-ai zis-o. Ma gindeam doar la diferentele de greutate , cuplu , viteza. Dar , sa stii , buburuza aia chiar m-a pregatit , ca demaraj avea , cit de cit si prindea si aia cam 80 la ora. Si de murit , mori si la 30 la ora daca nu casti ochii. M-a invatat sa fiu atent la ucigasii aia cu conserve , la gropi , ciini si alte capcane. Da la 41 de ani , chiar ca nu mai bag mina in gaz. Maxim i-am dat 140 , sa vad cum e si m-am linistit. Oi fi eu mai tirselos , cine stie. nu am postat ca sa-ti dau vreo replica. ideea e ca trebuie sa ne recunoastem limitele. chiar daca omul are 1.90 sau 2.00m, nu pot sa-i recomand un motor de zeci si sute de cai ca sta bine pe el. ii recomand un minsk-125cc, un sezon chiar doua..apoi dupa ce stapaneste cat de cat mersul pe 2 roti si cade o data sau de doua ori pe pietrisul pus in curba, invata sa respecte motorul si apoi poate sa-si aleaga singur ce vrea sa conduca...ca si tine,eu am trecut de la 4 cai putere la 20, acum vreau mai mult,maxim 90,cam 600cc... cum ar fi sa ma urc acum pe R1 -gata frate stau bine pe el,ce bine arat..motorul nu e ca pantalonii de firma, sa arate bine si sa-ti vina bine,trebuie sa-l strunesti...de accelerat nu e greu,dar mai poti sa-l opresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deadcow Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 ia ce vrei si fii fericit. fara frica fratele meu de ortopedie. ce te face sa te simti bine e ok. sa nu te speri.ai 70 de sfaturi in care toti te invata cum sa nu mori.cand ai sa mori astia de o sa-ti dea sfaturi or sa se bucure ca nu au murit ei.iar daca ai moto mai artagoasa o sa dea vina pe ea. tu fa ce e in capu tau si ai incredere in decizile tale si enjoy ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 varadero !!! daca te intereseaza da'mi un pm. il poate proba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 (editat) Varadero, daca imi amintesc eu bine (poate ca ma insel), are acelasi motor cu Honda VTR1000F, care este o motocicleta sport, V2/996cc. Bine, are vreo 93cp, fata de 110cp, cat are VTR-ul. Daca si consuma cat VTR-ul, care in oras mananca si 10l/100km (chiar mai mult)... Sa nu uitam si ca Varadero este o motocicleta de peste 230kg. Eu zic ca nu este tocmai o motocicleta pentru incepatori si ca ar trebui sa te orientezi spre ceva sub 600cc (fara sport-touring, sport sau super-sport) oricat ai fi de MARE. Editat Ianuarie 26, 2010 de --=HD=-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 ma refer la cea de 125. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 rr 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 rr 1000 te-ai gandit mult la asta sau a fost o sclipire de moment? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianminzu Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 CBF 600 SA, usor manevrabila, si comoda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 ideea e ca nu trebuie sa-i vindem noi o motocicleta, ci sa-i recomandam una de incepator care sa se potriveasca staturii sale dar sa nu-i puna viata in pericol...e adevarat ca e roman amarat,si viata unui roman nu valoreaza prea mult,dar omul are doar una si nu vrea sa si-o piarda... ce ai zice de un simson 250? o vechitura antica si de demult care te-ar multumi un sezon-doua? sau o jawa de 350? P.S. cu ocazia asta mai inveti sa strangi un surub-doua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.