Sari la conținut

3. Red Bull Grand Prix of the Americas 2023


B.B.
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 298
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 minut, Speedy.K a spus:

A, aia e altceva. In rest...am adormit de doua ori.

Eu am dormit după -amiaza si acum sunt fresh, altfel as fi sforăit de mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine că nu s a accidentat Pecco. Are ocazia să cadă și în Spania. 

Quartararo mai bine ia tramvaiul pe linia dreaptă. 

Restul au mers mega safe. Au fost mult mai interesante cursele moto 3 și moto 2. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, Speedy.K a spus:


Care dreaqu cursa?! Doar cazaturi, depasiri oha.

Este foarte greu sa depasesti la COTA in afara de linie dreapta si franare.

Acum 11 minute, B.B. a spus:

.asa cum si noua românilor ne e mai ușor sa vorbim italiană decat italienilor română. E mai ușor așa.

La fel si din franceză.

Asta in cazul in care te cheama Raducioiu si te crezi Napoleon!

 

Acum 8 minute, Speedy.K a spus:

A, aia e altceva. In rest...am adormit de doua ori.

Ti-a placut povestea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, nike said:

Este foarte greu sa depasesti la COTA in afara de linie dreapta si franare.

 

Pe circuitul ăsta se depășește ușor. Sunt mai multe locuri.

 

Bagnaia: nu am înțeles ce s-a întâmplat, nu a fost vina mea, nu am făcut nimic diferit față de celelalte ture.

 

Rins: am mers la fel de tare ca ieri, nu mă așteptam să reziste gumele (au rezistat probabil datorită diferenței de temperatură).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, xt600 a spus:

Nu este noroc, ci "strategie".. :D Ii lasa pe ceilalti sa se departeze la 91 de puncte si apoi le arata el.. ;)

:crack:

Acum 6 minute, PzKpfW a spus:

Bagnaia: nu am înțeles ce s-a întâmplat, nu a fost vina mea, nu am făcut nimic diferit față de celelalte ture.

 

Rins: am mers la fel de tare ca ieri, nu mă așteptam să reziste gumele (au rezistat probabil datorită diferenței de temperatură).

Pecco o da in "Vinalisme" - nu intelege nu e vina lui.Deja e a 3a? oara cand cade (la fel in Argentina si la fel anul trecut) si declara ca nu stie/nu e vina lui.Keep it going,ce sa zic :bounce:

(Nu am nimic cu Pecco - nu mi-e simpatic dar nici antipatic,doar ca nu mi se pare un pilot de 2 campionate mondiale - Ducati ala ii face 70% din treaba,mi se pare unfair)

 

Rins se vedea ca forteaza de la start - si eu m-am gandit ca nu ii vor rezista gumele,insa iata ca presiunea pusa l-a ajutat sa il forteze pe Pecco sa greseasca.Se apropia pe sectorul 2 insa nu ar fi avut sanse reale la victorie.

Bai dar cum se vede la reluare cum a trecut Marini de Q...omg.

Daca facem o paralela cu moto2 unde motorul practic nu conteaza si toata diferenta se facea pe franare,aici astia cu Ducati nici nu trebuie sa se chinuie...si dupa cum s-a zis - ala inca a fost GP22...

 

Q nota 20 la cursa asta,un podium muncit din greu - super start si super buna strategia de a forta pe primele tururi stiind ca daca isi intra Ducati'urile in temperatura si el nu e intre primii nu mai are sanse.

Yamaha are o problema urata pe circuitele de forta.In Argentina nu se vedea asa,aici era sitting duck.

La Jerez nu cred ca va fi o mare problema dar per total in 2023...slabe sanse la campionat orice ar face el din pilotaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, PzKpfW a spus:

 

 

Bagnaia: nu am înțeles ce s-a întâmplat, nu a fost vina mea, nu am făcut nimic diferit față de celelalte ture.

 

.

 

Folia de pe viziera cuiva... mereu m-am întrebat ce se întâmplă dacă vreunul calca pe una ramasa pe asfalt. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 minutes ago, Method said:

ala inca a fost GP22...

 

Nu cred că e mare diferență ca nivel de putere între GP22 și GP23. Spunea Dall'Igna (sau Tardozzi, nu mai țin minte) anul trecut că problema nu mai este puterea, ci modul de a o pune jos (electronica, gumele). Pe asta s-a concentrat în ultimii ani. Dificultatea la Yamaha este că deși au mai puțin aero (i.e., mai puțin "drag"), tot pierd mult pe accelerație și viteză de vârf. Handicapul real (motor și electronică) este deci destul de mare.

 

18 minutes ago, Method said:

La Jerez nu cred ca va fi o mare problema dar per total in 2023...slabe sanse la campionat orice ar face el din pilotaj.

 

Jerez este printre cele mai favorabile circuite pentru Quartararo, șanse bune la ceva podium sau chiar victorie. Dar în rest, greu de crezut că mai poate face ceva pentru titlu anul ăsta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, B.B. a spus:

 

Folia de pe viziera cuiva... mereu m-am întrebat ce se întâmplă dacă vreunul calca pe una ramasa pe asfalt. :D

Nu cred că își scoate careva folia pe curbe. Pe drept n-are ce să se întâmple.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, Doctor X said:

Nu cred că își scoate careva folia pe curbe.

 

Trolează. E scuza pe care a băgat-o Bagnaia în 2020 când a dat-o pe jos la Misano, tot de pe primul loc. Nici atunci n-a înțeles de ce a căzut.

 

1 hour ago, PzKpfW said:

 

Moto2 engine. Moto2! ARGHHH!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc cu astia din fata ca prinde si q20 un podium.. eu asteptam de la rins sa o puna jos..

Bez tot lider chiar daca a fost un anonim in cursa. Dar asa ajungi sa castigi campionate mondiale.. vezi mir.. consanta in timp ce favoritii o lalaie prin spitale, o pun jos nefortati,nu ii ajuta cotetzu... 

Nakagami ala merge de o viata cu cotetu lui honda si nu e capabil sa faca macar jumate din ce face rins.. patetic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Prima victorie pentru Honda după aproape 2 ani. Și vine de la echipa clientă. Un singur Ducati pe podium, și ăla un GP22. Yamaha spuneau că au câștigat ceva cp - nu se vede.

 

 

O fi avand mai multi cai, dar nu mai reuseste sa ii puna jos.

ieri facea overspinning, azi cred ca am trecut pe o harta mai domoala si de aia a reusit cat de cat sa mearga.

Ca sa puna jos cai aia tre sa gaseasca combinatia de electronica, geometrie, suspensii.... si, cand gasesti aia sa vezi ca nu mai ai feeling pe fata. Se vedea f bine la iesirea din acele de par, nu avea tractiune deloc, punea Marini 1-2 lungimi pe fiecare iesire din virajele de treapta inferioara, iar Q recupera pe virajele de viteza medie, dar mult prea putin.

iar linia dreapta..... recupera Marini 0.2-0.3 doar pe linia dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

 Dar în rest, greu de crezut că mai poate face ceva pentru titlu anul ăsta.

True,true.Si eu zic acelasi lucru.

Dar ma mai gandesc la ceva destul de improbabil dar totusi o zic : Pecco vad ca tine neaparat sa isi egaleze sau chiar depaseasca recordul de 7DNF'uri/an.Bestia e si el destul de zapacit - s-ar putea sa greseasca mult.MM...daca nu o ia razna e fantastic,un concurent redutabil.Insa o ia razna,iata,inca din prima cursa.Aleix...are limite.Vinales nu il bag la title contenders pana nu se duce la psiholog.

Shiiit,vorba colegului - a ajuns Bezzechi sa conduca campionatul dupa ce a mers bine intr-o cursa jumate din 3.

 

So...Q ar trebui sa beleasca bine ochii - s-ar putea sa avem un alt "2020" anul asta,insa de data asta daca e baiat destept (ceea ce clar e),el s-ar putea sa fie in locul lui Mir.

Slow and steady wins the race.

In sprint a facut fix ceea ce nu trebuia sa faca : s-a batut cu toti si a ajuns pe burta.In cursa a mers foarte inteligent si nici n-a schitat nimic la Luca Marini,ceea ce a fost crucial zic eu - daca incerca sa se tina dupa "printul" (facepalm),ar fi fost pe jos.Un lucru e clar : nu va reusi sa suplineasca doar din frane toate neajunsurile Yamaha,oricat de meserie ar fi el.Asta trebuie sa inteleaga...si sa se resemneze.Si sa se multumeasca cu frimiturile ce pica de la masa Ducati.Ca poate pana la sfarsit......poate,poate.

 

Daca lucrurile decurg logic si normal,omul n-are sanse cu moto asta la titlul 2023 - e prea mare diferenta de material tehnic pe care trebuie sa o suplineasca el din incheietura.Dar totodata peripetiile din primele 3 curse ne-au aratat ca anul asta lucrurile nu decurg absolut deloc logic si normal.

Acum 23 minute, damager a spus:

O fi avand mai multi cai, dar nu mai reuseste sa ii puna jos.

ieri facea overspinning, azi cred ca am trecut pe o harta mai domoala si de aia a reusit cat de cat sa mearga.

Ca sa puna jos cai aia tre sa gaseasca combinatia de electronica, geometrie, suspensii.... si, cand gasesti aia sa vezi ca nu mai ai feeling pe fata. Se vedea f bine la iesirea din acele de par, nu avea tractiune deloc, punea Marini 1-2 lungimi pe fiecare iesire din virajele de treapta inferioara, iar Q recupera pe virajele de viteza medie, dar mult prea putin.

iar linia dreapta..... recupera Marini 0.2-0.3 doar pe linia dreapta.

Dar chiar ma uitam si eu fix la reluarea pe care a pus-o colegul si observam ca iese bine din viraj,chiar marginal mai bine decat Marini...si totul e ok'ish pana in a 6a pe final,cand Ducati il distruge.Ceea ce ma face sa ma gandesc la gearing si vechiul tertip Yamaha de a pune gearing mai mic pt a maximiza(suplini) accel in dauna vitezei terminale.Dau si eu o teorie,nu stiu daca e asa.

Dar prea a decolat ala de langa el bai nene pe ultimele zeci de metri inainte de franare...

 

Q din cate a zis in declaratii e destul de fed-up cu Yamaha si reclama ca acum deja are multa experienta pe acest model si poate spune cu mana pe inima ca de cand a venit el nu prea s-au intamplat mari progrese.Are si omul dreptatea lui - altii zboara pe langa el si el trebuie sa vina tot timpul pe frane inapoi si vorba lui MM - atunci iei riscuri si asa gresesti.Cand moto iti permite sa ii faci pe ceilalti din gaz,atunci esti boier si castigi usor...nu se aplica insa lui Bagnaia :bounce:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Cavaleru a spus:

Noroc cu astia din fata ca prinde si q20 un podium.. eu asteptam de la rins sa o puna jos..

Bez tot lider chiar daca a fost un anonim in cursa. Dar asa ajungi sa castigi campionate mondiale.. vezi mir.. consanta in timp ce favoritii o lalaie prin spitale, o pun jos nefortati,nu ii ajuta cotetzu... 

Nakagami ala merge de o viata cu cotetu lui honda si nu e capabil sa faca macar jumate din ce face rins.. patetic

Clasamentul general dupa 3 curse e o glumă, vei vedea cum după jumatatea sezonului toți băieții astia gen Marini si Bezechi cum vor cadea in anonimat.

Tu crezi ca Dorna i-a pus degeaba pe cei cativa favoriti pe generic.

O sa-si revină motocicletele de uzină in simțiri chiar si cea a lui Q.

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cursa următoare se bagă senzorul de presiune și o să fie presiune minima impusă.

 

Pe curbe q nu se apropia de marini .. deci dubios rău Yamaha aia.

Cică q a vb mult și cam cerea un V4 . Că moto e cam aceeași de când a venit el și Ducati e sf.

Dar filozofia Yamaha e că un circuit are 14-20 de curbe și 1-2 linii drepte.

 

Mm campion frate, nu mai am niciun dubiu, mulțumită lui Peco.

 

Cică Rins a găsit un stil de are viteza mare in curba. Și coatele pe tine altfel. S a văzut aiurea în ultimul tur mai ales.

 

Ce sa zic, nu a câștigat MM aici dar macar a câștigat o Honda:D

 

E ciudat cum omul poate să facă așa o diferență când îi place circuitul.

Ziceau englezii că în cursa următoare Rins poate se va bate pt locul 10 că na, Honda i honda.

 

 

 

Are ceva lumea cu marini, Omu cică o ia ușurel.

Nu exista piloți slabi.

Nici aia ultimii, doar nu se înțeleg cu moto.

 

Păcat de AM că l a dat jos Martin.

Aia e.

Să îi dăm penalizare lui Martin?

Nimeni nu vrea sa greșească.

Acum 11 ore, damager a spus:

sper sa castige Martin azi.

Ups 

Macar era bolnav, na.

Acum 10 ore, PzKpfW a spus:

image.thumb.png.18aa7576cc9003f7fef5facf265059b0.png

 

"Prost să fii, noroc să ai."

Francesco Bagnaia

:laugh:

Acum 9 ore, nike a spus:

Mapping2 a insemnat pe bordul lui Rins sa nu forteze. Toti cei ce au facut-o, au cazut.

 

Trebuiau menajate și cauciucurile.

Acum 9 ore, PzKpfW a spus:

Prima victorie pentru Honda după aproape 2 ani. Și vine de la echipa clientă. Un singur Ducati pe podium, și ăla un GP22. Yamaha spuneau că au câștigat ceva cp - nu se vede.

 

 

Ridicolă depășirea aia.

Sau sa o numim devansare?

Ahahaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, frigider a spus:

De cursa următoare se bagă senzorul de presiune și o să fie presiune minima impusă.

 

Pe curbe q nu se apropia de marini .. deci dubios rău Yamaha aia.

Cică q a vb mult și cam cerea un V4 . Că moto e cam aceeași de când a venit el și Ducati e sf.

Dar filozofia Yamaha e că un circuit are 14-20 de curbe și 1-2 linii drepte.

 

Cică Rins a găsit un stil de are viteza mare in curba. Și coatele pe tine altfel. S a văzut aiurea în ultimul tur mai ales.

 

 

E ciudat cum omul poate să facă așa o diferență când îi place circuitul.

Ziceau englezii că în cursa următoare Rins poate se va bate pt locul 10 că na, Honda i honda.

 

Să îi dăm penalizare lui Martin?

Nimeni nu vrea sa greșească.

Ups 

 

 

parerea mea e ca 2 factori principali au dus la victoria lui Rins, un circuit care ii place mult si lipsa de grip care avantajeaza honda. 

la jerez, un circuit mic, cu grip mare, nu o sa fie in avantajul lui Rins, dar dupa atatea surprize, ce sa mai zici. Te trezesti ca vine Binder din linia 4-a si castiga☺️.

 

mda, cu Martin....nu mai intelegi nimic din penalizarile astea..... 

pe de alta parte, la cate cazaturi au fost pe circuitul asta, nu mai sti cand fortezi peste limite, sau dai peste o denivelare. 
vorba colegului, Brno pare parfum pe langa asta, dar na, tre sa fie si o cursa in SUA. Macar de-ar moderniza Laguna Seca. Mult mai misto dupa parerea mea.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, mikonos a spus:

Bine că nu s a accidentat Pecco. Are ocazia să cadă și în Spania

:crack:

Acum 2 minute, damager a spus:

, sau dai peste o denivelare

Mai era un petic care cică e altfel decât restul circuitului etc.

 

Dar sincer nu mai avea așa multe denivelări, era ridicol acum câțiva ani.

Acum 7 ore, Cavaleru a spus:

Nakagami ala merge de o viata cu cotetu lui honda si nu e capabil sa faca macar jumate din ce face rins.. patetic

:laugh:

Acum 7 ore, Cavaleru a spus:

Noroc cu astia din fata ca prinde si q20 un podium.. eu asteptam de la rins sa o puna jos..

A dat și el puțin din coate, sa nu fim rai.

Acum 45 minute, damager a spus:

iar Q recupera pe virajele de viteza medie, dar mult prea putin.

Eu  privind onboard de la marini q nu se apropia 1mm pe curbe, stătea fix unde era 

Dar asta pe final de cursa.

Daca găsești ușor o reluare Da da vad, daca nu, aia e.

Acum 22 minute, B.B. a spus:

Clasamentul general dupa 3 curse e o glumă, vei vedea cum după jumatatea sezonului toți băieții astia gen Marini si Bezechi cum vor cadea in anonimat.

Tu crezi ca Dorna i-a pus degeaba pe cei cativa favoriti pe generic.

O sa-si revină motocicletele de uzină in simțiri chiar si cea a lui Q.

După jumătatea sezonului o să fie mai clar.

Important e că până atunci sa fii decent cu punctele că dacă începe să vina tare vreun gigel cu #93 pe carenă... Ești mort. :grinbandit:

*la figurat sper.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rins e funny : "You're worse than your brother man!"

Se refera desigur la fratele mult mai galonat al lui Luca Marini care se pare ca - very smart - ii tot iscodea "la cald" pe ceilalti de pe podium sa explice detaliile si tehnicile pe care le foloseau pe diferite portiuni de circuit.Rossi man...tot timpul cu factorul psihic.Inca odata jos palaria,nu am ce zice.Very very smart.

Acum 29 minute, frigider a spus:

De cursa următoare se bagă senzorul de presiune și o să fie presiune minima impusă.

Aaaa,got it.Deci de cursa urmatoare e?Ca fix aia vroiam sa intreb - nu s-a mai zis nimic de senzorii de presiune gume,zic uite ba ce s-a acomodat toata lumea si nu e nici un stres.Da de unde...

Acum 29 minute, frigider a spus:

Cică q a vb mult și cam cerea un V4 . Că moto e cam aceeași de când a venit el și Ducati e sf.

Dar filozofia Yamaha e că un circuit are 14-20 de curbe și 1-2 linii drepte.

Filozofia Yamaha mi se pare corecta.Problema e faptul ca iti trebuie plecare din pole si super start (cudos inca odata lui Q pt ambele starturi aici) ca sa o aplici.

Si alta problema ce o are Yamaha - faptul ca avantajul lor pe curbe e mult mai mic decat al lui Ducati pe accelerare.Ceea ce nu e ok - Yamaha o lalaie cu dezvoltarea.Japos....ei polisheaza suruburile de la un an la altul.Eu cand ziceam ca japos o freaca aiurea si nu baga un leu,numa injuraturi imi luam.Acuma se vede cand vin europenii si chiar fac progrese palpabile de la an la an.

Despre "imbunatatirile" aduse de japos an de an motoretelor e foarte elocvent un video de la retragerea lui Rossi in care isi descrie toate motoretele pe care a mers : si la vreo 4 modele Yamaha din ani diferiti zice "this one,not so different from the previous,but good bike".Atunci tinea schema asta...acum nu mai merge.

Acum 29 minute, frigider a spus:

Mm campion frate, nu mai am niciun dubiu, mulțumită lui Peco.

 

Păcat de AM că l a dat jos Martin.

Aia e.

Să îi dăm penalizare lui Martin?

Nimeni nu vrea sa greșească.

Exact - acuma trebuia si JM sa ia o ditai penalizarea.L-a bagat nitel in spital pe la medical centre pe AM? L-a bagat.A cui e vina ? A lui.

Daca nu se da penalizarela JM inseamna ca se judeca cu 2 masuri - e double standard.Nu e ok ce se intampla.

 

Nu e corect ca atunci cand MM loveste pe cineva sa sara toata opinia publica sa ceara penalizare,dar cand loveste altcineva cu aceleasi consecinte ,sa nu se intample nimic.Si zic asta din postura de fan JM,insa trebuie judecat cu aceeiasi masura.Ori aplicam pt toti la fel,ori pt nimeni - nu merge asa la preferinta.

Am inteles ca se va judeca dupa cursa - sa vedem.Trebuie 2 x LL nu?Sa fie la fel.

 

Nu mi-as baga banii insa pe faptul ca MM va lua campionatul,chiar si cu balbele lui Pecco.Pana una alta din 12+25 = 37 puncte * 3 etape = 111 puncte posibile,el are...7 puncte?

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E suficient sa ia 3 curse si restul (de piloți, random ca si pana acum) cate una si iese campion mondial. Cu conditia sa nu isi mai rupa ceva.

 

Thanks to Peco ia MM campionatul, pai si Q si Mir si Peco au luat campionatele pt ca s-a rupt Marquez...

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Method a spus:

 

Filozofia Yamaha mi se pare corecta.Problema e faptul ca iti trebuie plecare din pole si super start (cudos inca odata lui Q pt ambele starturi aici) ca sa o aplici.

Si alta problema ce o are Yamaha - faptul ca avantajul lor pe curbe e mult mai mic decat al lui Ducati pe accelerare.Ceea ce nu e ok - Yamaha o lalaie cu dezvoltarea.Japos....ei polisheaza suruburile de la un an la altul.Eu cand ziceam ca japos o freaca aiurea si nu baga un leu,numa injuraturi imi luam.Acuma se vede cand vin europenii si chiar fac progrese palpabile de la an la an.

 

Nu e corect ca atunci cand MM loveste pe cineva sa sara toata opinia publica sa ceara penalizare,dar cand loveste altcineva cu aceleasi consecinte ,sa nu se intample nimic.Si zic asta din postura de fan JM,insa trebuie judecat cu aceeiasi masura.Ori aplicam pt toti la fel,ori pt nimeni - nu merge asa la preferinta.

Am inteles ca se va judeca dupa cursa - sa vedem.Trebuie 2 x LL nu?Sa fie la fel.

 

Nu mi-as baga banii insa pe faptul ca MM va lua campionatul,chiar si cu balbele lui Pecco.Pana una alta din 12+25 = 37 puncte * 3 etape = 111 puncte posibile,el are...7 puncte?


filozofia ducati pare cea corecta dupa cum vedem cam peste tot nu?

ai power care sa-l pui jos din aero.

iti da o plaja mai larga de setari.


eu zic ca Bag o sa fie in top urmatoarele curse. Vin cursele europene, cu altfel de grip, circuite pe care Bag le cunoaste bine. 
cred ca singurii care ar putea tine pasul cu Ducati e aprilia, din pacate nu au un pilot care sa faca asta.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, apriliacluj a spus:

Cand 25 era pe etapa, a fost unu' Q care a pierdut campionatul cand avea vreo 94 avans la jumatea sezonului...

Deci acum cu 37 e mult mai usor sa recuperezi.

Doar gaz si diiiii :))

Mare Lache băiatu ala q

Acum 14 minute, damager a spus:

eu zic ca Bag o sa fie in top urmatoarele curse. Vin cursele europene, cu altfel de grip, circuite pe care Bag le cunoaste bine. 

Plus ca are deja 2 Dnf la rând,nu are cum sa mai cada asa des.

 

Gen count your blessings.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, damager a spus:


filozofia ducati pare cea corecta dupa cum vedem cam peste tot nu?

ai power care sa-l pui jos din aero.

iti da o plaja mai larga de setari.


eu zic ca Bag o sa fie in top urmatoarele curse. Vin cursele europene, cu altfel de grip, circuite pe care Bag le cunoaste bine. 
cred ca singurii care ar putea tine pasul cu Ducati e aprilia, din pacate nu au un pilot care sa faca asta.

 

Mie filozofia Ducati mi se pare greșită si sunt de acord cu japonezii care nu vor sa investească atat in acest "aero".

Motivul e simplu si am aflat asta de la mr Haralambie, tot ce e R&D legat de aero nu va avea niciodată aplicabilitate in construcția de motociclete de stradă. 

Japonezii sunt pragmatici si eu le dau dreptate, doar nu va închipuiți ca vreodata vor merge pe strada motociclete cu bot de rechin ciocan si creasta de dinozaur pe codiță, sa fim serioși.

Sper sa se interzică de tot aceste tâmpenii.

E clar ca aerodinamica unei motociclete e in general ca a unui topor aruncat spre copac, ce rost are sa investești aiurea sa compensezu asta cu invenții care de care mai bizare.

In curand o sa-i puna lui Peco vreun eleron pe cocoasa si mustati pe casca.. wtf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...