Sari la conținut

17 OR Thailand Grand Prix


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

20 hours ago, xt600 said:

Cocu a reprodus ce spuneau altii, care s-au dat pe motoreta aia. Dar daca tu te pricepi mai bine, nah, ce sa zic... tine-o pe a ta.

 

Nu știu cine e băiatul ăla și de unde se informează. Eu cred în ceea ce citesc eu, nu în ceea ce spune un eventual Michi Alexandrescu.

 

În rest, o plictiseală de cursă din nou. Huo Dorna! Aduceți înapoi cursele câștigate la rând de către Rossi și Lorenzo, cu 20s avans. Europenii câștigă pe furăciuni și e clar că sunt ordine de echipă la Ducati.

 

Între timp, Dall'Igna a confirmat că a primit o ofertă de la HRC, pe care a refuzat-o.

 

1 hour ago, frigider said:

miscarea pe exterior a lui peco a fost ori geniala ori greseala.

 

Nici una nici alta, lucrurile au fost mult mai simple. A vrut să frâneze mai târziu pentru a pierde cât mai puțin timp (este probabil pilotul care frânează cel mai târziu) și se baza pe faptul că Martín își va apăra trasa interioară; dar și Martín a frânat foarte târziu și a ratat trasa, a ieșit larg, iar Bagnaia nu a mai avut unde să meargă, a trebuit să rămână pe exteriorul lui.

 

Toți cei 3 au avut o cursă foarte bună, din motive diferite. Martín a mers ca un campion și nu a cedat când a fost prins și depășit. Binder a mers excepțional pe o motocicletă care nu este încă la nivelul celor de la Ducati. Bagnaia a venit de departe, nu a greșit, s-a bătut frumos și chibzuit. Bravo tustrei.

 

De ramarcat și cursele lui Quartararo și Marc Márquez, la ani lumină de coechipierii lor respectivi. La fel ca și Binder. Miller își va pierde locul la KTM în 2025 dacă nu face un sezon excepțional la anul; nu ai cum să termini pe 16 când coechipierul tău se bate pentru victorie.

 

Aprilia a început weekend-ul foarte bine dar l-a terminat slab. Cum am intuit după Barcelona și Silverstone, competitivitatea lor a fost legată de circuite. Au fost depășiți de către KTM ca performanță. Va fi interesantă lupta în 2024 cu Acosta la ei, și în 2025 cu (posibil) Márquez.

 

4 minutes ago, Cavaleru said:

Sa nu uitam ca mai bine de jumatate de sezon Bestia a fost accidentat cu un omoplat rupt ceva ce se intampla rar si nu exista un remediu rapid ca in cazul unei clavicule sau o tibii... A fost un ghinion urmat apoi de alt ghinion, omul e departe de a fii in cea mai buna forma fizina, si cred ca nici mental nu-i e usor. A venit de la o echipa la care nu avea presiune pt rezultate si a venit la echipa de uzina unde toata lumea te asteapta sa performezi..

 

Adevărat. Și totuși, chiar și cu toate problemele legate de accidentări, performează prea slab pe cea mai bună motocicletă de pe grilă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 227
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Pentru cei carora le-a placut sprintul de ieri: asta este o cursa frumoasa! Splendid final! Pecco se pare ca are un noroc porcesc... Binder penalizat cu o pozitie. Pacat! Martin si Binder eroii cursei! 

Q depasire la MM... nu as fi crezut sa o vad pe asta.. ;) 

Tardozzi, disperat, cu telefonul in mana... baiatul asta, pe nume Martin, le strica ploile. Bagnaia imi pare in corzi... este pe prima pozitie in clasament, datorita greselilor anterioare ale spaniolului, nu datorita propriilor prestatii. 


Bagnaia e in fata lui Martin la general pentru ca per total a mers un pic mai bine. Suficient cat sa castige niste puncte in plus.

 

 

Bai nene, voi nu mai stiti ce-i ala ghinion sau noroc. Ghinion e cand crapa mobra sub tine pe ultimul tur sau cand te ia unu pe faras fara sa fie vreun duel direct. Nu cand nu reusesti sa tii trasa si iesi de pe asfalt. Noroc e cand adversarul direct pateste ceva nasol care nu tine de mersul lui pe pista.

 

Mai lasati-ma cu heitareala asta.

 

De dubla masura din finala la rugby de aseara cele doua lovituri la cap nu aud pe nimeni sa comenteze. Si aia e decizie umana. Dar asta pentru ca aia de la rugby sunt invatati sa nu comenteze nicio decizie a arbitrilor si sa nu se lamenteze public cand pierd finala mondiala la un punct din cauza asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, PzKpfW a spus:

Adevărat. Și totuși, chiar și cu toate problemele legate de accidentări, performează prea slab pe cea mai bună motocicletă de pe grilă.

 

da, este destul de slabut. gandeste-te totusi ca si incepului lui Peco nu a fost foarte reusit pe GP23 si durat cateva curse pana a prins aripi.

 

Bestia trage inca dupa accidentare, e iesit din forma, si inca nu a avut destul timp sa se adapteze la GP23 care nu e acelasi lucru cu GP21ul cu care l-a calarit pe Peco

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bagnaia nu are "noroc porcesc". Trebuie să ajungi în poziția în care poți profita de greșeala adversarului. Pentru asta, kudos. Dar dintre primii 3 astăzi, a fost cel mai lent (posibil datorită faptului că și-a uzat mai mult guma spate).

 

 

image.thumb.png.c86be25b8cb0742ebce9abf3869a1247.png

 

Dar toți știm că doar Ducati fac măcării cu presiunile.

 

6 minutes ago, Cavaleru said:

Bestia trage inca dupa accidentare, e iesit din forma, si inca nu a avut destul timp sa se adapteze la GP23 care nu e acelasi lucru cu GP21ul cu care l-a calarit pe Peco

 

Oricum ar fi, la anul nu mai are scuză și trebuie să performeze cel puțin la nivel cu Bagnaia, altfel pleacă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 minutes ago, therocketscientist1 said:

Iar s-au retras 2 mobreturi Aprilia. 

Au mai fost curse in care s-au retras. Ultima data parca in India s-a intamplat. Are cineva informatii despre care au fost problemele in trecut?

La ce cursa te-ai uitat astazi? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

 

Sa nu uitam ca mai bine de jumatate de sezon Bestia a fost accidentat cu un omoplat rupt ceva ce se intampla rar si nu exista un remediu rapid ca in cazul unei clavicule sau o tibii... A fost un ghinion urmat apoi de alt ghinion, omul e departe de a fii in cea mai buna forma fizina, si cred ca nici mental nu-i e usor. A venit de la o echipa la care nu avea presiune pt rezultate si a venit la echipa de uzina unde toata lumea te asteapta sa performezi..

 

Bestia a trecut de pe GP21 pe GP23 si cum a zis si el, comportamentul difera si necesita timp sa-si schimbe stilul la motoreta asta.

 

Cred ca va fii pe faras la anu sau face rocada cu Martin, daca nu ma insel Martin e si el pe statul de plata al uzinei deci ar trebui sa fie o schimbare simpla... 

 

Deja Tardozi era calare pe telefoane sa dea explicatii de ce nu e JM la echipa de uzina.

 

 

 

Cirumstante atenuante toti ii gasesc lui Bestianini, in realitate peste colegu' sau care este criticat continuu a fost calcat de o motocicleta si unii useri inca ii judeca pe cei din jur ca se dau la o parte din calea lui spre titlu. Bestianini cat a stat la GResini a avut o mobra pusa la punct in conditiile in care echipa oficiala si Pramac testau modelul 2023 cu plusuri si minusuri. Era si normal sa mearga mai bine cu un model pus la punct. Cam asta se intampla acum cu echipa VR46

Mai sunt 3 curse si se termina campionatul iar el pleaca de pe ultima pozitie cu o mobra care se bate la titlu. Il cam tineti in brate precum baiatul lui mama adunand firimituri de puncte si pune intr-o situatie stanjenitoare echipa Lenovo ce poate pierde titlul la constructori pentru ca doar un pilot aduce puncte. D-asta era Tardozzi nervos la finalul cursei ;)

Zici de faras.. pai de Iannone ducatistii isi vor aduce aminte cum o fac si claparii Yamaha de Spies. De bestianini lumea va uita mai repejor decat de Cruchlow ca a facut parte din echipa oficiala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, nike a spus:

 

Cirumstante atenuante toti ii gasesc lui Bestianini, in realitate peste colegu' sau care este criticat continuu a fost calcat de o motocicleta si unii useri inca ii judeca pe cei din jur ca se dau la o parte din calea lui spre titlu. Bestianini cat a stat la GResini a avut o mobra pusa la punct in conditiile in care echipa oficiala si Pramac testau modelul 2023 cu plusuri si minusuri. Era si normal sa mearga mai bine cu un model pus la punct. Cam asta se intampla acum cu echipa VR46

Mai sunt 3 curse si se termina campionatul iar el pleaca de pe ultima pozitie cu o mobra care se bate la titlu. Il cam tineti in brate precum baiatul lui mama adunand firimituri de puncte si pune intr-o situatie stanjenitoare echipa Lenovo ce poate pierde titlul la constructori pentru ca doar un pilot aduce puncte. D-asta era Tardozzi nervos la finalul cursei ;)

Zici de faras.. pai de Iannone ducatistii isi vor aduce aminte cum o fac si claparii Yamaha de Spies. De bestianini lumea va uita mai repejor decat de Cruchlow ca a facut parte din echipa oficiala.

Eh... el ar merge dar:

1.conspiratia boss-ilor de la ducati

2. mapping 100 sa nu-l depaseasca.

3. Ordine de echipa

4. mobra dezvoltata de Bag

5. Tardozzi era nervos ca l-au sunat din Italia de ce plm nu a dat ordinele sa cada JM ca etapa trecuta

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Speedy.K a spus:

 

De dubla masura din finala la rugby de aseara cele doua lovituri la cap nu aud pe nimeni sa comenteze. Si aia e decizie umana. Dar asta pentru ca aia de la rugby sunt invatati sa nu comenteze nicio decizie a arbitrilor si sa nu se lamenteze public cand pierd finala mondiala la un punct din cauza asta.

Da, a fost dubla masura. Flagranta as zice. 

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

 

Nu știu cine e băiatul ăla și de unde se informează. Eu cred în ceea ce citesc eu, nu în ceea ce spune un eventual Michi Alexandrescu.

 

În rest, o plictiseală de cursă din nou.

Europenii câștigă pe furăciuni și e clar că sunt ordine de echipă la Ducati.

 

Da, ca tu si dovedesti un spirit critic iesit din comun, in ceea ce priveste sursele pe care le consulti.. ;) 

 

Comentarii deplasate. Unde am spus eu ca ACEASTA cursa a fost "o plictiseala de cursa"? Sau ordine de echipa la Ducati, in aceasta cursa?? Cand vor fi asemenea situatii, voi scrie aici, stai linistit. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, therocketscientist1 said:

Esti foarte istet daca imi dai raspuns la niste intrebari cu o alta intrebare. Bravo. 

 

 

Ma scuzati pentru istetime, dar in postarea Dvs era doar o intrebare, nu intrebari. Am presupus, mare greseala, ca v-ati uitat la alta cursa, azi la MotoGP s-a retras doar o Aprilia, cealalta a punctat, si din cate imi amintesc alte Aprilia nu mai sunt...ce mi-o fi venit sa intreb asa ceva pe un mare om de stiinta...

Editat de Lup69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Lup69 a spus:

Ma scuzati pentru istetime, dar in postarea Dvs era doar o intrebare, nu intrebari. Am presupus, mare greseala, ca v-ati uitat la alta cursa, azi la MotoGP s-a retras doar o Aprilia, cealalta a punctat, si din cate imi amintesc alte Aprilia nu mai sunt...ce mi-o fi venit sa intreb asa ceva pe un mare om de stiinta...

image.thumb.png.195900ec99bfaafef2f889eb1e59e553.png

Cate Aprilia sunt aici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, therocketscientist1 said:

image.thumb.png.195900ec99bfaafef2f889eb1e59e553.png

Cate Aprilia sunt aici?

Exact....aveati raspunsul in fata dar intrebati prin vecini....ca un adevarat om de stiinta.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Lup69 a spus:

Exact....aveati raspunsul in fata dar intrebati prin vecini....ca un adevarat om de stiinta.

 

Cand apare cineva istet mie imi place sa ascult, ca eu nefiind atat de istet nu am certitudini. Cate motociclete Aprilia s-au retras azi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am de ce sa ma cert, imi cer scuze daca asta a fost impresia generala...doar m-am simtit ca la scoala, cand profesoru' stia mai bine decat toti dar ne intreba tot pe noi, elevii...:scratch:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Speedy.K a spus:

Nu inteleg de unde "a primit cadou" Peco locul 2. In ultimul tur el a reusit sa mearga regulamentar, Binder nu. Deci care e cadoul? De ce nu e un loc castigat mergand mai bine decat adversarul?

Asa si Martin a frimit pomana locul intai, ca n-a reusit Binder sa mearga mai bine si sa-l depaseasca in ultimele doua tururi.

Regulamentul e clar in privinta asta, sunt senzori pe verde, deci nu e la aprecierea umana, nu vad ce atata "cadou".

Ca nu convine unora ca a mai castigat Peco niste puncte pe eroarea lui Binder, ghinion! Asa se castiga punctele mici, pe greseala adversarului. Si martin a castigat o gramada de puncte pe cazaturile lui Peco, alea de ce n-au fost "noroc porcesc"?!

 

Una e să depășești pe pistă - ceea ce n-a putut idolul tău Babagnaia - și alta să ți se facă un cadou pt că altul a ieșit 5 cm pe verde a 3-a oară fix atunci, nu e că a concurat cu o 🏍 de 1100 cm³ cum făcea Ducati pe vremuri. La f1 cică judecă ăia ce depășire a limitelor se sancționează, aici fie că ieși de pe pistă și pierzi timp, fie că ieși și îți creezi avantaj tot penalizare iei. Prea multă "masă verde" în detrimentul luptei sportive!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Lup69 a spus:

Eu nu am de ce sa ma cert, imi cer scuze daca asta a fost impresia generala...doar m-am simtit ca la scoala, cand profesoru' stia mai bine decat toti dar ne intreba tot pe noi, elevii...:scratch:

 

 

Puteai sa recunosti ca ai uitat pentru o clipa ca sunt 4 aprilii pe circuit, se mai intampla. Omul a intrebat ce e cu ele de au avut iar 50% abandon tehnic. Oliveira a zis doar problema tehnica iar vinales si aleix amandoi au avut probleme mari cu caldura.

 

https://www.crash.net/motogp/news/1039636/1/aleix-panic-i-couldn-t-breathe-vinales-began-lose-mental-clarity

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 45 minute, ENEOS a spus:

Una e să depășești pe pistă - ceea ce n-a putut idolul tău Babagnaia - și alta să ți se facă un cadou pt că altul a ieșit 5 cm pe verde a 3-a oară fix atunci, nu e că a concurat cu o 🏍 de 1100 cm³ cum făcea Ducati pe vremuri. La f1 cică judecă ăia ce depășire a limitelor se sancționează, aici fie că ieși de pe pistă și pierzi timp, fie că ieși și îți creezi avantaj tot penalizare iei. Prea multă "masă verde" în detrimentul luptei sportive!


Mai studiaza. Binder a fost penalizat cu o pozitie pentru ca a iesit in afara asfaltului in ultimul tur. Iesirea de 3 ori in cursa, cu exceptia ultimului tur, se penalizeaza cu long lap.

Lupta e sportiva atunci cand este in limitele regulamentului. 
Si nu-mi place Peco, prea gheiutz pentru gustul meu. Dar asta nu inseamna sa-l facem de kakat cand nu e cazu'. Ca si pe Marquez, pe care nu-l suport, dar azi a mers foarte bine in conditiile date.

Acum 2 ore, frigider a spus:

La începutul campionatului.


Campionatul se castiga la finalul totalului etapelor, nu? Ca de-aia se premiaza si fiecare cursa in parte si campionatul per ansamblu. Constanta, desi nu ne place, face parte din lupta la titlu. Ca altfel ar fi fost o gramada de campuoni mondiali out! Numai daca imi amintesc de Hayden care a iesit campion cu doua victorii fata de mult mai multe ale lu' Vale, Capirossi si Melandri parca in sezonul respectiv...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ENEOS a spus:

Una e să depășești pe pistă - ceea ce n-a putut idolul tău Babagnaia - și alta să ți se facă un cadou pt că altul a ieșit 5 cm pe verde a 3-a oară fix atunci, nu e că a concurat cu o 🏍 de 1100 cm³ cum făcea Ducati pe vremuri. La f1 cică judecă ăia ce depășire a limitelor se sancționează, aici fie că ieși de pe pistă și pierzi timp, fie că ieși și îți creezi avantaj tot penalizare iei. Prea multă "masă verde" în detrimentul luptei sportive!

Regula e clara,altfel tocmai acele discuții pe fiecare caz în parte duc la nemulțumiri / acuze.

Acum 27 minute, Speedy.K a spus:

Campionatul se castiga la finalul totalului etapelor,

Da. Pana acum 3 4 5 etape Peco mergea ok mereu.

Acum Martin e cel care o face bine cursa de cursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, ENEOS a spus:

Una e să depășești pe pistă - ceea ce n-a putut idolul tău Babagnaia - și alta să ți se facă un cadou pt că altul a ieșit 5 cm pe verde a 3-a oară fix atunci, nu e că a concurat cu o 🏍 de 1100 cm³ cum făcea Ducati pe vremuri. La f1 cică judecă ăia ce depășire a limitelor se sancționează, aici fie că ieși de pe pistă și pierzi timp, fie că ieși și îți creezi avantaj tot penalizare iei. Prea multă "masă verde" în detrimentul luptei sportive!

:goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Speedy.K a spus:

Marquez (...) azi a mers foarte bine in conditiile date.

Dap. De aia l-a și depășit mărgelatu'! :crack: Și fără 3 secunde că a călcat mm pe verde. 😈

1 oră în urmă, Speedy.K a spus:

Binder a fost penalizat cu o pozitie pentru ca a iesit in afara asfaltului in ultimul tur. Iesirea de 3 ori in cursa, cu exceptia ultimului tur, se penalizeaza cu long lap.

Păi și nu a fost taman a 3-a ieșire? :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

În rest, o plictiseală de cursă din nou. Huo Dorna! Aduceți înapoi cursele câștigate la rând de către Rossi și Lorenzo, cu 20s avans. Europenii câștigă pe furăciuni și e clar că sunt ordine de echipă la Ducati.

 

Între timp, Dall'Igna a confirmat că a primit o ofertă de la HRC, pe care a refuzat-o.

 

 

Nici una nici alta, lucrurile au fost mult mai simple. A vrut să frâneze mai târziu pentru a pierde cât mai puțin timp (este probabil pilotul care frânează cel mai târziu) și se baza pe faptul că Martín își va apăra trasa interioară; dar și Martín a frânat foarte târziu și a ratat trasa, a ieșit larg, iar Bagnaia nu a mai avut unde să meargă, a trebuit să rămână pe exteriorul lui.

 

Toți cei 3 au avut o cursă foarte bună, din motive diferite. Martín a mers ca un campion și nu a cedat când a fost prins și depășit. Binder a mers excepțional pe o motocicletă care nu este încă la nivelul celor de la Ducati. Bagnaia a venit de departe, nu a greșit, s-a bătut frumos și chibzuit. Bravo tustrei.

 

De ramarcat și cursele lui Quartararo și Marc Márquez, la ani lumină de coechipierii lor respectivi. La fel ca și Binder. Miller își va pierde locul la KTM în 2025 dacă nu face un sezon excepțional la anul; nu ai cum să termini pe 16 când coechipierul tău se bate pentru victorie.

 

Aprilia a început weekend-ul foarte bine dar l-a terminat slab. Cum am intuit după Barcelona și Silverstone, competitivitatea lor a fost legată de circuite. Au fost depășiți de către KTM ca performanță. Va fi interesantă lupta în 2024 cu Acosta la ei, și în 2025 cu (posibil) Márquez.

 

 

Adevărat. Și totuși, chiar și cu toate problemele legate de accidentări, performează prea slab pe cea mai bună motocicletă de pe grilă.

Ahahahah,true true :rock:

 

Era clar ca HRC il vrea,prea erau zvonuri.Trebuia insa sa fie nebun sa se duca sa ia notite prin sedinte de luni dimineata de la baietii din japonia.

 

100% de acord.

 

In legatura cu franarea lui Pecco - bai,am zis cum shit sa depasesti sa vrei sa depasesti SI pe ditai Binder care e monstru pe frane si pe JM intr-un viraj asa de lent,am zis wtf a gresit franarea si inca masiv - se va duce gramada pe afara,si unde il vad ca se inscrie larg dar decent pe trasa.Wow.Baiatul chiar stie pe frane.

 

La aprilia insa zic eu ca sunt si probleme cu performanta pilotilor.Amandoi.

 

Bastinanini - baiat bun,are o gramada de circumstante atenuante - accidentari multiple (insa accidentarile sunt de fapt tot vina lui),adaptarea grea la GP23 (pe care JM si chiar Zarco pe alocuri merg ceas),dar dupa cum bine spui,mai - nu poti pleca ultimul cu o motoreta cu care altii o folosesc pt a domina campionatul.Imi pare rau,si mie imi place de el,insa anul asta a fost o dezamagire crunta.

Acum 7 ore, Speedy.K a spus:

Bagnaia e in fata lui Martin la general pentru ca per total a mers un pic mai bine. Suficient cat sa castige niste puncte in plus.

 

Bai nene, voi nu mai stiti ce-i ala ghinion sau noroc. Ghinion e cand crapa mobra sub tine pe ultimul tur sau cand te ia unu pe faras fara sa fie vreun duel direct. Nu cand nu reusesti sa tii trasa si iesi de pe asfalt. Noroc e cand adversarul direct pateste ceva nasol care nu tine de mersul lui pe pista.

 

Mai lasati-ma cu heitareala asta.

Eu nu te acuz ca esti fan.Si Bagnaia chiar are atuurile lui,chiar subliniam mai sus ce diferenta poate face doar din frane,si felul cum poate performa duminica in totala antiteza cu restul weekendului,zici ca e Rossi - Sunday man.insa are si multe neajunsuri,cel care ma deranjeaza cel mai mult e faptul ca desi greseste ff mult,nu este "penalizat" decat foarte rar de rezultate,si pe deasupra se mai si lamenteaza tot timpul.

 

Mi se pare ca a avut bulan maxim anul trecut si la fel in ultimele 2 curse.A iesit campion pt ca Q,putin identic cu 2020,a cam pierdut concentrarea psihica,nu pt ca el-Bagnaia ar fi fost performant sau constant.In Australia a avut bulan pt ca pe langa faptul ca Pramac a facut o alegere gresita (iar pilotul nu are atata exp cat sa ii  contrazica),JM a fost prins in extremis.Bulanul lui Bagnaia s-a materializat in cele 14 puncte piedute in Australia de JM plus cele 4 acolo+4 aici castigate de el.Si hai ca acolo zici ca a avut forta,dar aici a castigat 4 puncte pt ca Binder a facut o greseala infinitezimala,plus ca JM e in pericol sa fie penalizat cu 3s pt presiune....

 

Ideea e ca alti piloti cand pornesc de mai multe ori din pluton si sunt constransi sa isi croiasca drum printre asemenea competitori cum au fost azi de la locul 6 in sus,infrunta tot felul de pericole - vezi accidentarile lui Oli sau Bastianini,bai nene la Bagnaia cad aia din fata lui ca mustele plus ca trece Binder peste picioarele lui cu motoreta la 150+ si el se ridica si pleaca.Sa nu se inteleaga ca ma deranjeaza ca nu s-a accidnetat Pecco in Catalunya,dar trebuie sa recunosti - bai nene,are ditai bulanul ! in mod normal in acea situatie in 9/10 cazuri ar fi fost o accidentare de sezon out dubla fractura etc,si in mod normal un pilot care pleaca de pe locurile 6-7 in multiple curse o cam pateste pana la urma - ori il scoate vreunul gen AM in decor ori cade unul peste el ori ori.

 

Bagnaia insa...just cruising.Plus ca i se fac cadou 4 puncte la sfarsit de cursa.Trebuie sa recunosti ca are parte de soarta prielnica...ii fac maturile alea 2 din boxa lui ceva vraji :bounce:

Sunt curios insa cat va tine acest bulan,pt ca odata si odata tot se rupe vraja - nu poti pleca de pe coispe de 3 ori si sa vii sa te bati pt victorie,pana la urma ceva ceva se intampla cand te expui atat.

Acum 2 minute, ENEOS a spus:

Păi și nu a fost taman a 3-a ieșire? :huh:

Nu,nu si nu stiu daca Binder a primit in prealabil warning pt iesiri repetate,parca regula era ca la 3 iesiri iti da warning si daca iesi si a 4a oara - LLP.Daca nu il faci - 3s la sfarsit.

DAR daca calci senzorii in ultimul tur iti da 3s indiferent daca tu ai warning sau nu - poti sa fi fost virgin pana atunci tot te pedepseste chiar daca calci o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...