Sari la conținut

1. Qatar Airways Grand Prix of Qatar


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 472
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 41 minute, Method a spus:

La Yamaha pe vremea lui Rossi,coechipierii lui cum se numeau?Piloti principali?Mhmmm,sigur :D

 

a fost perioada de cativa ani la Yamaha cand Rossi era pilotul secund.... si JLo era principalul...

mai ales judecat prin prisma rezultatelor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, apriliacluj a spus:

a fost perioada de cativa ani la Yamaha cand Rossi era pilotul secund.... si JLo era principalul...

mai ales judecat prin prisma rezultatelor

Tocmai de-aia NU EXISTA "pilot principal". Evident ca pilotul ce punctează mai bine devine NEOFICIAL "Nr1, principal, etc" tocmai prin faptul ca punctează mai bine. Nu se angajază el ca fiind "pilot principal" sau "nr2". Astea-s chestii inventate de forumuri, presa, etc. 

Ce face pilotul nr2? ii spală cizmele pilotului Nr1, ii face micul dejun sau ce? Nu are voie sa meargă mai tare decât Nr1? Sa puncteze mai bine sau.... 🤣🤣🤣🙈

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

Cruciade de pe Hornet 2006

 

Vad ca te-ai basicat foarte tare si da, faci cel mai mizerabil atac la persoana. Mai mult, dupa ce ca esti un nenorocit de stalker, nici macar nu poti face diferenta dintre PC36 si PC41. 

E fix ceea ce faci aici cand nu stii ce privesti sau nu intelegi, ai imputit zona asta cu basinile tale.

Iti repet o singura data ca toti pilotii sint cautati pe baza unui singur criteriu: acela de a fi sau a deveni pilotul 1.

Cifra de la coada se schimba pe parcurs.

Mai ales ca tu erai ala care sustinea cel mai vocal ca Ducati sint orientati pe moto si nu pe pilot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, danypop a spus:

Tocmai de-aia NU EXISTA "pilot principal". Evident ca pilotul ce punctează mai bine devine NEOFICIAL "Nr1, principal, etc" tocmai prin faptul ca punctează mai bine. Nu se angajază el ca fiind "pilot principal" sau "nr2". Astea-s chestii inventate de forumuri, presa, etc. 

"Problema" despre care se discuta aici este ca sunt piloti care au potential mai mare pentru a puncta bine cursa de cursa si piloti care au potentialul acesta mai mic. Sunt piloti curati si e MM93. Sunt piloti care stiu sa gestioneze momentele grele si e JM89 care da vina pe toata lumea, mai putin pe el. Iar exemplele continua.

La Ducati era foame de rezultate cand l-au semnat pe EB23. Nu castigase inca FB63 (la momentul acela) campionatul.

Dar cu FB1 care este deja dublu compion, pe cale sa-l ia pe al treilea, s-ar putea ca Ducati sa nu doreasca sa aduca un pilot cu care sa se bata cursa de cursa, doar ca sa aiba liniste in echipa.

Exista premisele ca EB23 sa fie un adversar dur pentru FB1. Este in ultimul an de contract, lupta atat pentru locul in echipa, cat si pentru un loc intr-o alta echipa. Predictia mea pentru 2024 e ca FB1 si EB23 se vor da pe jos unul pe celalalt macar o data in duel pentru victorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, adrianm a spus:

toti pilotii sint cautati pe baza unui singur criteriu: acela de a fi sau a deveni pilotul 1.

Și Takachi Nakagami? :huh:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, danypop a spus:

Nu se angajază el ca fiind "pilot principal" sau "nr2". Astea-s chestii inventate de forumuri, presa, etc. 

 

Acum 1 oră, adrianm a spus:

Iti repet o singura data ca toti pilotii sint cautati pe baza unui singur criteriu: acela de a fi sau a deveni pilotul 1.

Cifra de la coada se schimba pe parcurs.

 Adevaru’ e ca Barrichello, Bottas, “Checo” Perez sau Colin Edwards au fost angajati, tratati si platiti la nivel de Pilot 1. Hai … maxim unuvirgulacinci. Niciodata doi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, ilarionciobanu a spus:

 

 Adevaru’ e ca Barrichello, Bottas, “Checo” Perez sau Colin Edwards au fost angajati, tratati si platiti la nivel de Pilot 1. Hai … maxim unuvirgulacinci. Niciodata doi.

Dar Rosberg cum a fost plătit, ca pilot 1 sau 2?

Marquez in 2013 a fost adus ca pilot 1 sau 2? Lorenzo la ducati a fost adus ca pilot 1 sau 2?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, danypop a spus:

Dar Rosberg cum a fost plătit, ca pilot 1 sau 2?

Marquez in 2013 a fost adus ca pilot 1 sau 2? Lorenzo la ducati a fost adus ca pilot 1 sau 2?

Faptul ca exista cei enumerati de tine nu este egal cu:

 

Acum 2 ore, danypop a spus:

Tocmai de-aia NU EXISTA "pilot principal". 


Cei enumerati de mine sunt dovada.

Intamplator, au fost colegi de echipa cu piloti care definesc perioade de dominare crunta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, adrianm a spus:

Vad ca te-ai basicat foarte tare si da, faci cel mai mizerabil atac la persoana. Mai mult, dupa ce ca esti un nenorocit de stalker, nici macar nu poti face diferenta dintre PC36 si PC41. 

E fix ceea ce faci aici cand nu stii ce privesti sau nu intelegi, ai imputit zona asta cu basinile tale.

...

Fi amabil si devino rezonabil. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, ilarionciobanu a spus:

 

 Adevaru’ e ca Barrichello, Bottas, “Checo” Perez sau Colin Edwards au fost angajati, tratati si platiti la nivel de Pilot 1. Hai … maxim unuvirgulacinci. Niciodata doi.

Nu era vorba de cat e platit un pilot ci de un principiu. Colegul vostru de tastatura isi imagineaza ca o uzina nu-l vrea pe cutarita pt ca e prea bun, ia unu mai slab dar care sa faca pe dadaca pt primul. Nu banii primeaza ci profilul psihologic, un fel de Viorica Dancila asea cu caracter "neconflictual"

Acum 1 oră, Kristian K a spus:

Fi amabil si devino rezonabil. :)

Ma straduiesc din rasputeri! Gata, m-au raportat déjà?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.03.2024 la 10:39, xt600 a spus:

Ramane de vazut. Eu cred ca ducatistii si-au facut strategia pentru piloti in felul urmator: l-au securizat pe Bagnaia cu un contract pe doi ani, inainte de startul sezonului, iar al doilea loc il lasa la bataie intre Bastianini, JM si MM (?). Nu este nimic batut in cuie. Este abia inceputul sezonului de shoping. 


daca aldeguer a semnat cu Ducati cum se zice, la Pramac este clar ca alegerea foe JM fie MM va pleca.

nu pare in strategia lui Ducati sa ia piloti batrani, ei vor tineri.

cred ca MM ajunge la Ducati doar daca vine cu ceva sponsor mare(poate repsol). 
 

in restcred ca favorit e JM, dar ramane la bataie EB si de ce nu Bez. Sunt convins ca Bag l-ar vrea pe Bez langa el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, adrianm a spus:

Nu era vorba de cat e platit un pilot ci de un principiu. Colegul vostru de tastatura isi imagineaza ca o uzina nu-l vrea pe cutarita pt ca e prea bun, ia unu mai slab dar care sa faca pe dadaca pt primul. Nu banii primeaza ci profilul psihologic, un fel de Viorica Dancila asea cu caracter "neconflictual"

Ma straduiesc din rasputeri! Gata, m-au raportat déjà?

Nu e nevoie de imaginat sau de discutat principii. Exista multiple exemple in motorsport.

Daca vrei sa accepti ca ele exista, e ok. Daca nu vrei, e iarasi ok, nu te obliga cineva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă nu mă înșeală memoria Irvine avea trecut în contract că e pilot secund când era coleg cu Schumacher.

Altfel unii susțin și că Pământul e plat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, adrianm a spus:

Ma straduiesc din rasputeri! Gata, m-au raportat déjà?

Nu te-a raportat nimeni stai linistit,cel putin nu eu.

Cum sunt eu stalker daca tu imi dai reply?Te-am bagat eu in seama pana sa imi dai reply?Aberant.

Tot ce ti-am zis e sa nu ne atacam personal,ca atunci discutia nu mai are sens,deci lasa dumele gen "voi astia care nu aveti motorete si nu stiti despre ce vorbiti" - 1.chiar avem motorete,2.nu ne califica dar nici nu ne descalifica sa vorbim - nu e un argument in favoarea sau defavoarea priceprii noastre la aceasta disciplina,doar un atac jegos si prostesc la persoana.

Acum 4 ore, ilarionciobanu a spus:

Adevaru’ e ca Barrichello, Bottas, “Checo” Perez sau Colin Edwards au fost angajati, tratati si platiti la nivel de Pilot 1. Hai … maxim unuvirgulacinci. Niciodata doi.

True that.

Nu ma stai,ca de fapt Barichello declara in fiecare an ca se bate la campionat :bounce: ...cred insa ca el era singurul care credea asta.

Acum 4 ore, danypop a spus:

Marquez in 2013 a fost adus ca pilot 1 sau 2? Lorenzo la ducati a fost adus ca pilot 1 sau 2?

Sunt si exemple de 2 piloti nr.1 ca sa zic asa.Si la F1 si la motogp.Dar sunt rare si niciodata nu se termina bine.Plus ca la sfarsitul anului,tot va fi un nr.1 si nr.2,no matter what.Ca sa iti raspund la intrebari :

- la sfarsit de 2013 cine era pilot nr.1 la HRC?Ascult.Si ce razboaie a dat MM si cum lua efectiv cu japca upgrade'uri pt a nu i le da lui Pedrosa si pt a se ridica drept pilot nr.1?Vorbele lui MM in interviu,nu ale mele !

- e buna intrebarea si cu JLo - din ce postura cat era platit si in concluzie cum a fost adus arogantul la Ducati?16 mil vs....1.2 ? sau cat era platit Dovi?Daca erai platit de gen 15 ori mai putin decat celalalt pilot cum te-ai fi simtit : pilot principal,miezul,nu?Nu era clara favorizarea unuia?Nu stiu,intreb...

JLo n-a reusit sa confirme la Ducati,dar Gigi l-a adus pe Lorenzo cu un scop clar si precis,dupa cum chiar Lorenzo a zis - sa castige campionatul.Cine castiga campionatul?Pilotul nr.1 sau 2? :)

 

Overall,ca vad ca de la o idee simpla pe care am expus-o s-a ajuns la o asa dandana - normal ca nu exista titulatura oficiala de pilot nr.1 si 2 dar neoficial e super mega clar ca sunt.

Au fost si cazuri cand au fost adusi 2 piloti titulari si de fiecare data au iesit mari scantei - cel mai faimos caz e Rossi-Lorenzo la Yamaha.Niciodata nu se termina bine si tot timpul se ridica unul deasupra celuilalt.Invariabil.C'asa e'n tenis,vorba lui Caragiu.

 

Raportat la Ducati - Gigi are 2 alegeri - ori vrea liniste la echipa si aduce langa primadona Pecco un baiat de mingi care sa puncteze si el frumos si atat,ori isi baga singur mortul in casa aducand o alta primadona - gen JM sau MM si atunci invariabil vom asista la un razboi in echipa.Sincer sper sa aleaga a 2a varianta,pt ca asa va fi spectacol :bounce:

Acum 1 minut, ENEOS a spus:

Altfel unii susțin și că Pământul e plat.

Exista chiar si o societate e Pamantului plat :crack:

E mare gradina.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' la Gresini acum cine este pilotul unu?

Alex sau Marc?

Sau poate Nadia..

Bă băieți, nu există nicăieri oficial noțiunea de pilot 1 si pilot 2. Ambii sunt pilotii echipei, ambii au staff-ul lor separat, ambii primesc acelasi sprijin si resurse din partea echipei. Daca ar fi pilot 1 ar fi mai simplu sa aiba un pilot de teste si gata. 

Oricare dintre cei doi are sanse egale.

Ca e unul mai bun si unul mai slab de obicei asta e partea a doua...

Legat de dezvoltare si mitul dezvolatorului, normal că dintre cei doi cel cu rezultate mult mai bune ca celălalt este ascultat si bagat în seamă mai mult.

Tu daca ai doi copii si unu ia 10 pe linie si unu vine cu 5 pe linie... ce faci, lu ala cu 5 nu ii mai iei caiete si pixuri, nu-i mai dai de mâncare? Ba da.. normal.

Dar cand ala cu 10 pe linie vine si spune: tati/mami eu ca sa invat si mai bine am nevoie sa luati un birou mai mare si monitor de 27 inch. Da tati, cum sa nu!

Vine ala cu 5 pe linie, tati/mami vreau PS5.. marsh mă..

Automat copchilul cu 10 devine no.1 dar nu oficial, tot copilul tau e si o sa-i iei si PS5 pana la urma dacă bocește suficient si mai ia si el un 10 din cand in cand. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, B.B. a spus:

Ca e unul mai bun si unul mai slab de obicei asta e partea a doua...

pai de aici a plecat ideea cu 1 si 2. 

ca plm, mai rar sa fie egali.

nici MM cu JLo nu au putut fi egali ca a JLo nu a apucat sa dea capat la Honda aia.

1 oră în urmă, B.B. a spus:

Legat de dezvoltare si mitul dezvolatorului, normal că dintre cei doi cel cu rezultate mult mai bune ca celălalt este ascultat si bagat în seamă mai mult.

alta chestie care intareste pozitia celui de pe '1'.

cum zicea si MM, daca placea o piesa lui Mir el zicea ca nu ii place :)  

 

cand vii coleg cu unu care e deja campion / rupe fashu, stii ca ai de tras.

dar pana sa-l bati constant esti pe minus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, frigider a spus:

pai de aici a plecat ideea cu 1 si 2. 

ca plm, mai rar sa fie egali.

nici MM cu JLo nu au putut fi egali ca a JLo nu a apucat sa dea capat la Honda aia.

alta chestie care intareste pozitia celui de pe '1'.

cum zicea si MM, daca placea o piesa lui Mir el zicea ca nu ii place :)  

 

cand vii coleg cu unu care e deja campion / rupe fashu, stii ca ai de tras.

dar pana sa-l bati constant esti pe minus.


mai putin la ducati. Vine Gigi si zice, asta e mobra, va adaptati la ea.

pare o abordare mai buna pt a dezvolta o motoreta polivalenta. Altfel, patesti ca si honda, dezvolti o mobra pt MM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Method a spus:

 

 

Overall,ca vad ca de la o idee simpla pe care am expus-o s-a ajuns la o asa dandana - normal ca nu exista titulatura oficiala de pilot nr.1 si 2 dar neoficial e super mega clar ca sunt.

 

 

Urmaresc sportul asta de niste decenii, de acum, ca sa citesc doua pagini de topic care imi spun ca nu exista pilot nr.1 si 2 in MotoGP... pfff... noroc ca m-au luminat colegii... dar stii cum este, mai bine mai tarziu decat niciodata... 

 Ar fi extraordinar daca am avea macar odata sansa sa vedem in ce termeni este redactat contractul unui pilot de MotoGP (sau din motorsport in general). Cu siguranta nu vom afla niciodata, insa in logica cea mai elementara, este clar ca nu se precizeaza explicit ca un pilot este nr. 1 sau nr. 2, dar statutul sau in cadrul echipei este stabilit implicit, prin sarcinile si obiectivele cuprinse in contract si, in ultima instanta, prin rolul pe care il are in procesul de dezvoltare a motocicletei. Niciodata, intr-o echipa ambii piloti nu au avut acelasi statut. Chiar si atunci cand echipa a fost formata din doua vedete. Bineinteles, in functie de rezultata sau alte situatii conjuncturale, lucrurile se pot schimba in cadrul echipei, dar ideea de baza este ca intotdeauna exista un pilot nr.1 si un pilot nr. 2, cu toate avantajele si dezavantajele care decurg din acest statut. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum priviti si exprimati voi problema asta rezulta exact ca singurul rol pe planeta si intr-o echipa a pilotului 2 este sa- suga pwla pilotului 1.

Ceea ce este complet neadevarat. Pilotul "2" nu este o marioneta in echipa si rolul lui nu este de a-l ajuta cu ceva pe pilotul "1".

Echipele au cate 2 piloti pentru a ii stimula pe fiecare si pentru a obtine progres si performanta in urma competitiei dintre cei doi. De aia.

Daca nu ar fi asa ar fi mai simplu sa aiba doar unul si un doi piloti de teste si ar fi suficient. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...