Sari la conținut

8. Motul TT Assen


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 159
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gigi incepe sa planga ca tot universul e impotriva lor ca l-au luat pe MM? 🫣

 

Anul viitor o sa fie doar 3 moto model 2025 pe grila. 

 

https://www.gpone.com/en/2024/06/30/motogp/dalligna-its-not-marquezs-fault-that-we-lost-pramac-martin-and-bastianini.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 54 minute, ioio_viola a spus:

Gigi incepe sa planga ca tot universul e impotriva lor ca l-au luat pe MM? 🫣

 

Anul viitor o sa fie doar 3 moto model 2025 pe grila. 

 

https://www.gpone.com/en/2024/06/30/motogp/dalligna-its-not-marquezs-fault-that-we-lost-pramac-martin-and-bastianini.html

Pai normal ca nu e vina lui MM - e vina lui Gigi !

 

Anul viitor nu mai dau 2 moto spec A la clienti?Adica motoretele Pramac nu se "redistribuie"?

 

Carchedi zice ca avand in vedere ca lui Mm i-a aparut acel warning de low pressure a trebuit sa "isi modifice toata abordarea cursei" - probabil de acolo semnul facut lui Diggia...dar se pare ca tot nu i-a iesit combinatia.

Bine ar fi sa rezolve Dorna cu Michelin trebusoara asta cu low pressure sa puna azot si sa rezolve astfel toate treburile.S-a mai discutat insa chestia asta pe aici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum 2 ore, Method a spus:

Bine ar fi sa rezolve Dorna cu Michelin trebusoara asta cu low pressure sa puna azot si sa rezolve astfel toate treburile.

A mers Bagnaia primul toată cursa și nu i-a mai scăzut temperatura în pneu. 

Data viitoare să-și pună MM-lu 0.01bari peste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 59 minute, ENEOS a spus:

Dar el e special.

Exact. I-a fwutut pe cei de la Pramac,cand a zis ca nu-i optiune pt el, i-a fwutut pe Enea si Martin, a cam fwutut toata uzina Ducati :) :)

Pleaca de la Ducati 3 piloti tineri si o echipa client veche de 20 de ani pt o martoaga batrana :) :)

I-a iesit manipularea :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, nike a spus:

Eh,e normal sa incerce s-o scalde.They all do that. :)

 

Acum 6 ore, September a spus:

A mers Bagnaia primul toată cursa și nu i-a mai scăzut temperatura în pneu. 

Data viitoare să-și pună MM-lu 0.01bari peste...

Can't argue that - insa aici se vede masiv echipa si profesionalitatea ei.

Aici si la felul cum Ducati/Bagnaia gasesc setarile perfecte tot timpul pana la sf zilei de vineri.

 

Haha,asta e hilar - nu poate "să-și pună MM-lu 0.01bari peste" pt ca atunci ar termina pe 10,ar fi probabil 0.2s/tur mai slow.Ei isi pun probabil 0.2-0.3 SUB nu peste si calculeaza cat se mareste presiunea astfel ca valoarea sa ramana la 1.88 60% din timp (sau 70?) cum scrie la regulament.

Acum 1 oră, ENEOS a spus:

Exact! Dacă doo'j de oameni au avut presiunea în limitele stabilite și crashquez nu, buba nu e la regulament! :moron: Dar el e special.

Tu ai ce ai cu Marquez - Marquez e ultimul dintr-o serie,si seria va continua.

Tot ce spun e faptul ca echipele trebuie sa faca la fiecare gp o situatie de "ghici" - sa puna presiune mai mica si sa calculeze cat se ridica in timpul cursei astfel incat sa ajunga in valoarea de minim a regulamentului dar nu foarte mult peste (dupa cum da solutia "salvatoare" colegul mai sus),pt ca atunci performanta s-ar duce naibii.

Ori conditiile,iata,difera de la gp la gp in functie de o gramada de factori - temp,umiditate,driving style,setari suspensie,unde ajunge pilotul in pluton samd samd,nu pot controla tot timpul tot,nu au cum.

Iar aceasta situatie in care esti nevoit sa ghicesti presiunea pe care trebuie sa o pui nu mi se pare profi.De aia am sugerat azotul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 hours ago, frigider said:

Nu țin minte sa fi văzut cazatura lui Pedro.

Eu nu am vazut-o nici pe a lui Pecco, cum se prezicea pe aici deunăzi...:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci VR46 vor ca DiGi sa ramana pe ultimul model. Daca vine Morbi la ei o sa mearga pe acceasi moto ca si anul asta:

 

"Before it seemed that nobody wanted Di Giannantonio, now everybody wants him but I hope he'll stay with us. He gets along well with the team and he will have the fastest bike in the world" 

 

https://www.gpone.com/en/2024/07/01/motogp/uccio-salucci-a-ducati-gp25-and-a-gp24-for-us-and-we-want-to-keep-diggia.html

Editat de ioio_viola
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hah,da.Diggia e un pilot....ciudat.Perfect de inconstant.Cel putin asa era pana anul asta.

La moto2 avea niste curse in care era dominant (foarte putine) si apoi majoritatea in care termina pe gen 12-15.Dar ca si viteza - acelasi stil ca si Quarta la moto2 - incredibil de rapid.Dar degeaba.

La motogp mai rau - in 2022 a fost execrabil,anul trecut n-a facut nimic pana nu si-a dat seama ca o sa il arunce in strada la sfarsit de sezon,dar cand s-a vazut cu cutitul la gat la sfarsit de 2023 a rupt norii,ceea ce mi se pare...neprofesional,Iannone-like.

In 2024 acum pare ca e la alt nivel,mult mai constant,in primii 7-8 tot timpul...sa speram ca va continua asa.

 

Intradevar ca pe moto spec A n-ar trebui sa mearga piloti debutanti,dar pentru restul...why not?Sa mai aduca fresh meat de la moto2 - Lopez,Garcia,Manu Gonzalez,e lume buna acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, apriliacluj a spus:

Exact. I-a fwutut pe cei de la Pramac,cand a zis ca nu-i optiune pt el, i-a fwutut pe Enea si Martin, a cam fwutut toata uzina Ducati :) :)

Pleaca de la Ducati 3 piloti tineri si o echipa client veche de 20 de ani pt o martoaga batrana :) :)

I-a iesit manipularea :)

 

Pana la urma nu este prost cine cere, ci ala care da. La fel ca si cu Patrioatele pentru ucrainieni.. :D 

Enea este un pilot bun, ar fi fost un locotenent bun, in continuare, dar nu este o pierdere atat de mare pentru Ducati. Pierdere cu adevarat importanta a fost JM, insa privind retrospectiv lucrurile, prin prisma ultimelor declaratii ale lui Campinoti, spaniolul nu a fost privit cu simpatie si nici dorit cu adevarat de  boss-ii Ducati, in ciuda performantelor.  De altfel, dupa spusele aceluiasi Campinoti, felul in care era privit pilotul sau si realizarile lui, de catre toata conducerea Ducati a fost unul din motivele plecarii la Yamaha. 

Mai trebuie avut in vedere si ce spunea Pernat, ca Ezpeleta a tras niste sfori pentru a "redistribui" pilotii de top in cadrul echipelor si sunt convins ca si negocierile din "triunghiul amoros" Pramac-Ducati -Yamaha au trecut pe la el prin birou. Asa cum au trecut cele care l-au privit pe Marquez. Deci, chestia asta, cum ca MM este vinovat ca Ducati a pierdut doi piloti tineri si o echipa de client, nu prea tine. Lucrurile cam asa trebuiau sa se intample... 

Acum 2 ore, Method a spus:

 

Can't argue that - insa aici se vede masiv echipa si profesionalitatea ei.

Aici si la felul cum Ducati/Bagnaia gasesc setarile perfecte tot timpul pana la sf zilei de vineri.

 

Iar aceasta situatie in care esti nevoit sa ghicesti presiunea pe care trebuie sa o pui nu mi se pare profi.De aia am sugerat azotul.

Nu uita ca au date colectate de la 8 (opt) piloti. Normal ca gasesc setarile si presiunea perfecta pentru Bagnaia. "Profesionalismul" echipei este mult ajutat de cantitatea si calitatea datelor pe care le au la dispozitie. Si echipa Gresini ar fi la fel de profesionista, daca ar avea tonele de date pe care le are echipa de uzina. 

 

Aici ai toata dreptatea. Azotul a fi optiunea logica si de bun simt. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, xt600 a spus:

prin prisma ultimelor declaratii ale lui Campinoti, spaniolul nu a fost privit cu simpatie si nici dorit cu adevarat de  boss-ii Ducati, in ciuda performantelor.  De altfel, dupa spusele aceluiasi Campinoti, felul in care era privit pilotul sau si realizarile lui, de catre toata conducerea Ducati a fost unul din motivele plecarii la Yamaha. 

+1

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Nu uita ca au date colectate de la 8 (opt) piloti. Normal ca gasesc setarile si presiunea perfecta pentru Bagnaia. "Profesionalismul" echipei este mult ajutat de cantitatea si calitatea datelor pe care le au la dispozitie. Si echipa Gresini ar fi la fel de profesionista, daca ar avea tonele de date pe care le are echipa de uzina. 

Telemetria din cate stiu eu este shared intre toti cei 8 piloti - toti pot sa vada ce fac ceilalti,reia conferinta de presa de la...Portimao?Jerez? unde MM,Pecco si Bagnaia explica treaba asta,ba mai mult - intrebat cum a facut un salt asa de rapid in perfornnta de sambata pana pe duminica,MM spune candid "am copiat setarile lui Pecco" :D,deci chestia e shared,nu e doar apanajul Ducati Spa.

Eu cred ca e doar skill si manpower - mult manpower si foarte profesionist,adus pe multi bani.Bani pe care celelalte echipe nu ii au si care,iata,face diferenta.

Eu nu cred ca o sa vedem de-a lungul anului o asemenea penalizare la Pecco - nu pt ca teoria conspiratiei sau ceva,ci pur si simplu pt ca oamenii de la Ducati sunt f profi.

Dar e foarte posibil sa o mai vedem si la Gresini si la Pramac.Pt ca....atata pot acele echipe cu resursele pe care le au.

 

Tocmai de aia,azotul in gume ar elimina aceasta problema - e minim 1.88?Pui 1.88.Ramane 1.88.Scurt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, Method a spus:

 

Telemetria din cate stiu eu este shared intre toti cei 8 piloti - toti pot sa vada ce fac ceilalti,reia conferinta de presa de la...Portimao?Jerez? unde MM,Pecco si Bagnaia explica treaba asta,ba mai mult - intrebat cum a facut un salt asa de rapid in perfornnta de sambata pana pe duminica,MM spune candid "am copiat setarile lui Pecco" :D,deci chestia e shared,nu e doar apanajul Ducati Spa.

 

 

Tocmai de aia,azotul in gume ar elimina aceasta problema - e minim 1.88?Pui 1.88.Ramane 1.88.Scurt.

Nu pot sa cred, ca poti sa crezi (daca imi permiti jocul de cuvinte) intr-un asemenea bullshit. Asta tine de politica declaratiilor. Este propaganda Ducati. Da, este posibil ca MM sa fi copiat setarile lui Pecco. Cele de anul trecut, obtinute cu GP23. Datele de anul trecut, sunt probabil la liber si pilotii care concureaza pe GP23, le pot folosi. Dar nu au acces la datele obtinute de Pecco pe GP 24. Nu pentru a le copia (probabil nici nu este posibil), dar nici macar pentru a vedea anumite detalii de pilotaj. Si sunt convins ca nici Bastianini si nici JM nu au acces. Pecco la ale lor, da! Asta inseamna "suport total" pentru "Pecco who is our flagship pilot". Suport pe care JM nu -ar fi avut nici ca pilot nr.2 la echipa de uzina. Si nici MM nu il va avea. 

 

Total de acord. Dar nu se vrea. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

Hah,da.Diggia e un pilot....ciudat.Perfect de inconstant.Cel putin asa era pana anul asta.

La moto2 avea niste curse in care era dominant (foarte putine) si apoi majoritatea in care termina pe gen 12-15.Dar ca si viteza - acelasi stil ca si Quarta la moto2 - incredibil de rapid.Dar degeaba.

La motogp mai rau - in 2022 a fost execrabil,anul trecut n-a facut nimic pana nu si-a dat seama ca o sa il arunce in strada la sfarsit de sezon,dar cand s-a vazut cu cutitul la gat la sfarsit de 2023 a rupt norii,ceea ce mi se pare...neprofesional,Iannone-like.

In 2024 acum pare ca e la alt nivel,mult mai constant,in primii 7-8 tot timpul...sa speram ca va continua asa.

 

Intradevar ca pe moto spec A n-ar trebui sa mearga piloti debutanti,dar pentru restul...why not?Sa mai aduca fresh meat de la moto2 - Lopez,Garcia,Manu Gonzalez,e lume buna acolo.


sau pana a reusit sa faca modificarile dupa placul lui. Parca asa erau declaratiile atunci.

si de atunci merge mai bine ca Bez si ca AM. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o chestie care ma bucura, nu stiu daca este corect dar asa sta treaba, cand vad pe marlanul de campion la moto3 ca este pe ultimul loc lșa moto 2, parca ma gtandesc ca este un pic de dreptate pe lumea aastya dupa ce porcarii , marlanii  i,.au facut japonezului ala sfaersitul sezonului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Nu pot sa cred, ca poti sa crezi (daca imi permiti jocul de cuvinte) intr-un asemenea bullshit. Asta tine de politica declaratiilor. Este propaganda Ducati. Da, este posibil ca MM sa fi copiat setarile lui Pecco. Cele de anul trecut, obtinute cu GP23. Datele de anul trecut, sunt probabil la liber si pilotii care concureaza pe GP23, le pot folosi. Dar nu au acces la datele obtinute de Pecco pe GP 24. Nu pentru a le copia (probabil nici nu este posibil), dar nici macar pentru a vedea anumite detalii de pilotaj. Si sunt convins ca nici Bastianini si nici JM nu au acces. Pecco la ale lor, da! Asta inseamna "suport total" pentru "Pecco who is our flagship pilot". Suport pe care JM nu -ar fi avut nici ca pilot nr.2 la echipa de uzina. Si nici MM nu il va avea. 

 

Total de acord. Dar nu se vrea. 

Nu ma bag.Nu pot spune cu siguranta ca nici ca nu ai dreptate nici ca ai.Idk.

Acum 36 minute, damager a spus:

sau pana a reusit sa faca modificarile dupa placul lui. Parca asa erau declaratiile atunci.

si de atunci merge mai bine ca Bez si ca AM. 

Da - asa a zis atunci.

Mi se pare totusi prea mare coincidenta - fix cand se vorbea ca il debarca de la Gresini (si nu mai avea nici un loc disponibil in motogp),si plangea prin presa ca el nu poate concura cu MM,fix atunci s-a trezit sa faca modificarile pe placul lui si brusc a prins aripi - cam prea mare coincidenta nu crezi?

Fix fix in alea 2 saptamani.Mai mai...

 

Da,in 2024 no comment - merge chiar bine.Dar 2 ani pana acum...slab rau.

Acum 25 minute, Djenavar a spus:

Am o chestie care ma bucura, nu stiu daca este corect dar asa sta treaba, cand vad pe marlanul de campion la moto3 ca este pe ultimul loc lșa moto 2, parca ma gtandesc ca este un pic de dreptate pe lumea aastya dupa ce porcarii , marlanii  i,.au facut japonezului ala sfaersitul sezonului.

:10:

Jaume (cel cu) Muja :D

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, frigider a spus:

am citit si eu dar nu asta am inteles.

daca a declarat asa ceva e si mai de kko. el popicarul sef se plange de contact. si englezii ziceau ca s-a culcat el peste Basti chiar daca stia ca e acolo. 

 

https://motorcyclesports.net/marc-marquez-expected-a-penalty-for-enea-bastianini-my-tyre-pressure-dropped-after-the-contact/

– Honestly speaking I expected Enea dropping one position, because if you overtook a rider with a contact and this rider went out of the track, I expect dropping one position – not a big penalty, but dropping one position and come back. But he didn’t receive the penalty and I received the penalty for the tyre pressure. But rules are rules, I agree.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, ioio_viola a spus:

......el popicarul sef se plange de contact. si englezii ziceau ca s-a culcat el peste Basti chiar daca stia ca e acolo. .....

cam asa mi s-a parut si mie

si-au masurat oo-le , si spre surprinderea lui, Basti a fost bestie, nu s-a lasat intimidat:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum nu se asteapta nimeni sa se dea la oparte (desi s-a dat singur din fata lui DiGi 🙃), dar cateodata risca inutil cand e clar ca cei tineri nu mai sunt asa de speriati de el.

 

https://www.gpone.com/en/2024/06/30/motogp/bastianini-the-overtaking-on-marquez-he-risked-more-than-me.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...