RTF Posted January 22, 2008 Share Posted January 22, 2008 Mi se pare foarte bine descrisa tehnica, doamna aceea reuseste sa ridice mobra de jos.... How to pick up a dropped bike In partea de jos a paginii se gasesc si filmuletele Este cea mai buna metoda. La mine a dat rezultate. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tony73moto Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 Tipa asta e ok si e VIZIBIL ca tipa nu avea echipament pt ca era o banala demonstratie.Iar cine ce poarta e treaba lor din bun simt macar ar trebui ajutata o persoana cu atat mai mult un alt motociclist.Numai bine.Sunt satul de asa zisi colegi motociclisti,cred ca nu e nimic grav daca ne ajutam ,cel putin nu pt mine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
norbi_bidi Posted February 16, 2008 Share Posted February 16, 2008 foarte interesant cum ridica motoru...si foarte eficient... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mac Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 eu sincer thundercat'ul de peste 200kg l'am ridicat doar cu ajutorul unei persoane ..singur nu as fi reusit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danyr Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 cazuta pe o suprafata mai putin plana A zis ca trebuie bagata in viteza . unde nu prea ai aderenta la talpi. A zis sa iti freci talpile de nisip sau iarba ca sa prinzi aderenta mai mare . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aoleks Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 hmmm... ciudat. eu ridic motorul singur, si sunt scobitoare . motorul are vreo 200 kilograme cu benzina si rahaturi in el... hopa, prins sub rezervor (intre rezervor si cadru ai loc mult la un sv) si ridicat . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stulewa Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 in capitolul off road treaba asta cu ridicatul motocicletei iti poate consuma f multa energie de acea tre facuta cat mai eficient. sa spunem ca motoreta e cazuta pe o panta cu inclinatie de perte 30 de grade cu rotile la deal >>>se apuca mobra de roti si se da peste cap cu rotile la vale<atentie, de preferat sa nu se dea de mai multe ori > se calca cu piciorul pe scarita din vale si se apasa pe ea in acelasi timp ridicand ghidonul. SUCESS MAXIM PS: VALABIL DOAR PT OFFROAD. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kcuf_di Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Eu o ridic in 2 timpi, in pauza dintre timpi cand imi schimb prizele o proptesc pe un genunchi. Mi se pare mai usor asa, ca la stilul smuls direct nu ma ajuta brandul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaceTuning Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Eu domne-ti multam n-am cazut de pe ceva mai greu de 100de kile, decat Aprilia asta ce o am acuma(ce are cam 110kg ca-i mai mereu cu rezervoru gol sa fie mai usoara.....nu de alta ) .....si cu asta numa ca m-am impiedicat de scaritza cand o manevram prin curte pe partea dreapta pe care nu-s obisnuit, si am ridicat-o usor. Totusi am ridicat motorul de jos la cineva(un chopper de 600) si nu mi s-a parut chiar usor....cica ar fi avuta 230 kg. Exista pt cei mai cu experientza o tehnica pornita de la competitiile de cross, prin care chiar daca ai fi mai slab la forta fizica ai fii in stare sa ridici un motor de chiar 200kg; faza sta in felul urmator: Daca ai motorul rasturnat la pamant, chiar si-ntr-un loc dificil (panta, shantz) pui roata spate in contact cu solul, dai 1-a si tzinand ghidonul virat ii dai incet gaz si lasi usor de ambreiaj, motorul tinzand sa se indrepte, atunci sari pe el si gaz sa se ridice pe verticala. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovibikerboy Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 Daca ai motorul rasturnat la pamant, chiar si-ntr-un loc dificil (panta, shantz) pui roata spate in contact cu solul, dai 1-a si tzinand ghidonul virat ii dai incet gaz si lasi usor de ambreiaj, motorul tinzand sa se indrepte, atunci sari pe el si gaz sa se ridice pe verticala. teoretic... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pasbogdan Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 cum se ridica motorul?? Repede!!!!sa nu te faci de cacao ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
duke nunkem Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 pe cine afirma ca are 120 000 000 000 mm condusi eu eu il suspectez ca baga in ele pentru simplul motiv ca oamenii normali nu-si aduna pe caiet cati KM au mers cu moto/duba /camionul etc ma bag si eu cu o metoda - de asfalt - blochezi frana fata, tragi stanga, ridici mai intai usor ca sa ia fata contact si dupa aia cu forta ridici si impingi in acelasi timp - si se ridica varianta domnisoarei cu muschi nu se aplica la carenate Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aoleks Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 cum se ridica motorul?? Repede!!!!sa nu te faci de cacao ) hahahaha, ce bine am ras la asta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
invictus Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 Uite aici un film excelent pe tema asta. http://uk.youtube.com/watch?v=pPjYweKeiLk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZLD_moto Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 legat de contradictiile de mai inainte...cred ca tanti din tutorial s-a imbracat asa tocmai pentru a evidentia cat de usor este incat si o femeie in fusta poate reusi fara sa se puna in ipostaze penibile Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
logan Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 am citit azi topicu si apoi am plecat in oras cu eva treaba.... si undeva pe barbu vacaresu o domnita incerca sa-si salte calutzu de jos... a vrut sa-l parcheze si dand de o gropa na mai ajuns cu picioarele la pamant..ufff.. n-am facut chiar ca in filmulet..insa l-am pus pe roti inapoi.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oryon Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 Priviti partea "buna" a lucrurilor. Daca iei o tranta cu motorul la o oarecare viteza (nu pe loc), si nu-ti rupi ceva, il ridici oricum, fara nici o tehnica si fara sa te mai gandesti. Andrenalina e prea mare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lt. Navarro Posted August 2, 2008 Share Posted August 2, 2008 Daca e "vaka grasa" s-ar putea sa ai suprize dup-aia daca n-o apuci cum trebuie/de unde trebuie (intideri, febre musculare, hernie ) ) . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roshk Posted August 2, 2008 Share Posted August 2, 2008 @Logan .. era echipata corespunzator veverita? Sau nu te-ai crispat de asta cand ai vazut o "Damsel in distress" ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midori Posted August 4, 2008 Share Posted August 4, 2008 Eu am pus piciorul jos unde era o groapa si am scapat motorul pe jos. Ma straduiam sa ridic motorul cu metoda descrisa aici si pe multe alte site-uri dar nu prea aveam loc pentru ca era un alt motor parcat la vreo 30 de cm de saua motorului meu cazut. Si nici nu am crashbar sau coburi ca sa stea ca cel din poze, al meu era intins pe jos, nu inclinat la 45 de grade si era mai greu de bagat mana dupa ceva de care sa trag. Noroc ca a aparut logan si m-a ajutat. Poate m-as fi descurcat si singura, dar mi-ar fi fost mult mai greu. @logan: mersi mult pentru ajutor si pentru improvizatia de ambreiaj @roshk: daca eu sunt veverita tu ce animal esti? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
logan Posted August 4, 2008 Share Posted August 4, 2008 cu multa placere.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roshk Posted August 4, 2008 Share Posted August 4, 2008 @Midori: hai, domniță, nu mi te supăra in halul ăsta de Luni c-o sa fii aÂşa toata sptamana:) Misoginul de mine nu ar ezita nici o secunda sa dea o mana de ajutor unui motorist la ananghie. Fata sau băiat AÂşa ca te rog nu mi-o lua in nume de rău.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oryon Posted August 4, 2008 Share Posted August 4, 2008 Daca e "vaka grasa" s-ar putea sa ai suprize dup-aia daca n-o apuci cum trebuie/de unde trebuie (intideri, febre musculare, hernie ) ) . Zici bine ce zici tu acolo. Je cand am cazut n-am avut nimic, dar mi-am luxat un deget la ridicat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhadoodc Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 Inca o data metoda descrisa mai sus, si inca una pentru modelele mai subtirele. link Eu n-am reusit sa o ridic pe a mea cu toata adrenalina, ud fiind pe jos. Noroc ca m-a ajutat un pieton, si masinile m-au ocolit (n-a oprit una). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mosul Posted July 20, 2009 Share Posted July 20, 2009 Pot sa va spun din experienta ca metoda este eficienta !!! Al doilea motor care-l am e o Valkyrie standard, are 350kg cu plinul facut. Veneam spre casa si cind sa intru la mine pe strada o "mugitoare" impinge carutul cu doi copii in fata mea la 2m, bineinteles ca Joiana se uita in partea opusa cind a facut manevra. Am frinat cu tot ce am avut la dispozitie si fiind in curba, roata fata virata spre dreapta, Valkyria s-a asezat linistita pe partea dreapta. Nici macar nu s-au zgiriat protectiile de la motor. Am ridicat-o folosind metoda descrisa in tutorial. A fost neasteptat de usor !!! Era si un baiat cu un scuter care a sarit sa-mi dea o mina de ajutor dar pina a ajuns linga mine motorul era drept (Ii multumesc oricum pentru asta dau si o bere daca-l mai vad prin zona !!!) Toate cele bune si sa nu aveti nevoie sa testati metoda !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.