Toată activitatea
- Ora trecută
-
Grupul posesorilor de Moto Guzzi V7
topic a răspuns lui ALEX-Guzzista în stopBeingSad77ul Motociclete de strada
Dat fiind ca mai face figuri la pornire,cateodata apăs pe butonul de start si nu invarte,nu se aude nimic,am trecut la elucidarea misterului. In prima faza m-am gandit ce fac daca sunt pe undeva si nu mai vrea sa porneasca deloc. Guzzi are electromotor ca la masina asa ca poate fi pornit si “batraneste”in caz de nevoie. IMG_8726.mov Am curatat butonul de start de la ghidon,era cam oxidat si punctul de contact era foarte mic. L am mai slefuit cu o pila fina. Deocamdata ramane asa,daca mai face figuri,trec la verificarea releului. IMG_8737.mov - Azi
-
Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?
topic a răspuns lui mobiletron în Old School Riderul Motociclisti, in fiecare zi
Nu cred ca exista vreun risc, vaselina EP2 se poate folosi si ulterior. In general incuietorile daca le gresezi periodic nu se strica si functioneaza pe principiul orice ulei sau vaselina e buna decat deloc. -
Cornel Giurgea s-a înregistrat pe forum
-
ilarionciobanu îl urmărește pe Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?
-
Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?
topic a răspuns lui ilarionciobanu în Old School Riderul Motociclisti, in fiecare zi
Salutare! Apelez la experienta celor care mesteresc mai des. M-am apucat sa asamblez un set de incuietori (cutii laterale / side cases) care se seteaza pentru cheia de contact. Am urmat instructiunile si un pas este ca, inainte de a introduce cilindrul in carcasa, sa “apply grease slightly on the surface of the Key Cylinder”. Recomandarea este sa folosesc “water resistant grease EP2”. In lipsa de asa ceva, care sunt riscurile daca folosesc alt tip de lubrifiant? La indemana am ulei pentru lant bicileta si WD40 (folosit in trecut inclusiv pentru “intretinere” la incuietorile de la usile casei, de exemplu). -
Am început sa am probleme cu contactul de la motor, cumpărat nou bineînțeles, practic trebuia sa mișc ușor de cheie ca să fie pornit și din nou a trebuit sa i-au piese din unul vechi original și sa pun în cel nou ca să funcționeze în parametrii, practic același lucru ce l-am făcut și la comenzile de pe ghidon
-
-
Neatzaaaaa Mare greatzaaa :))))
-
Bravo, multi bani de benzina si vreme buna.
-
Felicitari! Ai facut o alegere foarte buna!
-
O alegere corectă. Asfalt curat și numai bucurii!
-
Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?
topic a răspuns lui mobiletron în Old School Riderul Motociclisti, in fiecare zi
Din lipsa de timp nu am mai apucat sa postez, dupa ce am lucrat la mobra mea Aprilia Mana 850 m-am trezit cu o problema, eroare in bord lipsa presiune de ulei inca de la prima pornire. Stiind ca e aproape imposibil ca acest lucru sa fie adevarat am facut verificarile de rigoare, am controlat presiunea de ulei cu un manometru si aveam patru bari la relanti cu motorul rece. Am verificat senzorul de presiune de ulei dar functiona si asta corect si totusi l-am schimbat cu unul nou OEM, am verificat firul sa nu dea la masa pe undeva si era in regula si asta. Toate bune dar aveam aceasta eroare de lipsa presiune de ulei care imi bloca si motocicleta deoarece intrase in safe mode din cauza faptului ca are bord digital care lucreaza impreuna cu ECU si TCU. De aici a inceput o intreaga serie de trial and errors pana am reusit sa gasesc informatiile necesare pentru a rezolva problema. Am cumparat o diagnoza fiind convins ca voi rezolva situatia stergand eroarea cu diagnoza, bordul are self diagnostic dar nu stergea singur eroarea din bord, stergea doar erorile de bord (DSB) eu avand codul de eroare DSB07 iar codul ECU10 care este pt lipsa presiune ulei se inregistreaza in calculator si poate fi sters doar cu diagnoza. Ok, dupa trei saptamani de asteptare ca sa vina scula am pus diagnoza avand mari sperante ca rezolv situatia dar nu am rezolvat nimic. Dupa ce am reverificat tot mi-am dat seama ca imi lipsesc niste informatii pe care ori trebuie sa le gasesc ori trebuia sa duc mobra la reprezentanta Aprilia pt un diagnostic cu tester dedicat Aprilia. Rascolind forumul de Aprilia am gasit ca Aprilia Mana 850 are o hiba putin cunoscuta si care a facut ca acest model sa aiba un renume foarte prost pe care nu il merita. Aceasta hiba este calculatorul de transmisie (TCU) in care se inregistreaza valorile de transmisie a CVT-ului dar si... aceasta eroare de lipsa presiune de ulei. In acest TCU exista un chip eeprom care dupa un numar de scrieri se strica in sensul ca nu mai poate fi scris cu informatii noi. Din fericire un om destept detinator de Mana 850 a patit acelasi lucru si fiind electronist a reusit sa determine care este problema reala de fapt si a inlocuit acest chip eeprom si a descris pe forumul Aprilia si procedura exacta. Astfel ca am inlocuit eeprom-ul conform procedurii si am salvat astfel TCU-ul si am eliminat acest defect. Acest eeprom este responsabil si de alta problema des intalnita, la inlocuirea curelei de transmisie trebuie facuta o resetare cu diagnoza pentru ca TCU sa stie ca s-a montat curea noua si sa functioneze cu setarile corecte. Daca ai eeprom-ul defect te duci cu mobra in stare buna de functionare la service, aia iti inlocuiesc cureaua iar cand baga diagnoza pentru resetarea transmisiei la sfarsit apare un mesaj de eroare si mobra e kaput... iti trebuie TCU nou sau sh dar bun. Dupa ce am aflat asta am cumparat eeprom de la www.tme.eu, am cumparat scule de citire/scriere eeprom iar aici am avut noroc pt ca am un frate care are cunostinte destul de avansate in domeniu iar dupa rescriere (se copiaza eeprom-ul vechi) am dus TCU-ul la un service de reparatii electronice sa-mi lipeasca eeprom-ul nou pe placa. Mai jos o imagine cu eeprom-ul nou, cel incercuit cu rosu: -
Ne auzim la telefon saptamana viitoare. Merci frumos.
-
Horioka san și-a schimbat imaginea de profil
-
Salutare! Revin cu un update! Dupa luni intregi de cautari, terminat scoala A, am achizitionat un Suzuki V-Strom 650 XT 2021.
- Ieri
-
Sigur, nu mă grăbesc să le vând doar că nu le mai folosesc. Mă anunți când vrei să ne vedem, eventual să o probezi.
-
Rocker.Metall îl urmărește pe Accidente
-
DomOne îl urmărește pe Honda XL700VA / 2009
-
Numar telefon: 0724225026 / modalitate contact: cel mai rapid - whatsapp Locatie: Bucuresti Sector 2 Pret: 2600 EUR ITP Valabil pana in August 2026 Asigurare Valabila pana in Martie 2026 Se poate elibera certificat fiscala - fara intarziere. Fabricatie: Feb 2009 Km: 44619 / Achizitionata de mine la ¬36000 km Nr proprietari: Sunt al 3-lea proprietar in RO. Doua Chei Originale + doua seturi de chei luggage set. Accesorii: set complet top case + side cases givi monokey; crashbar Givi Cauciucuri: Haidenau K76 dot 2019 Tehnic: bun Estetic: Urme normale de uzura Consumabile + revizii anual la Rams Motorsport si/sau Shop4Moto Lant Schimbat in August 2023 Bateris Schimbata in Martie 2023 Utilizata in 95% din timp pe asfalt, iar de cateva ori pe drum neasfaltat.
-
Problemă turație / pornire Hornet PC34.
topic a răspuns lui Daviddd în Davidddul Service si intretinere curenta
Pus bujii noi, a pornit bine, s-a turat puțin fix cum trebuie apoi iar a început să se îngâne, după 1-2 min s au înroșit toate 4 țevile de evacuare, stătea turată pe la 7k pe loc, test compresie 11-12 bari pe toți cilindrii, a înnegrit și bujiile noi foarte rapid, cred ca e nevoie de un kit să recondiționez și sincronizez carburatoarele, alte idei? -
Bogdan Cristian s-a înregistrat pe forum
-
Ups! Și eu am cerut un Kawasaki... Au cerut plata integral! La "prima înfățișare" mi-au făcut o "ofertă" generoasă: pentru mine, era cu 100€ mai mare decât pe site!!! . Apoi au revenit cu un preț mai aproape de realitate. Încă mă gândesc dacă mai comand la ei...
-
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Stie sa dea indicatii. Ar fi bun de sef de echipa. -
Motor Ural 650 M67 - Operatiunea Mortul Zilei
topic a răspuns lui mobiletron în mobiletronul Totul despre URAL
Dupa cum se vede progresez foarte lent, lipsa de timp este un factor nemilos. Am imperecheat volantul cu ambielajul, asamblarea lor se face pe con iar la boxerele rusesti de regula nu sunt bine definite si au joc. Din cauza acestui joc se intampla relativ des sa se slabeasca volantul chiar daca e strans bine iar acest lucru duce la dustrugerea lacasului de pana in volant si in ambielaj. Aici se vede cum dupa pasuire conul ambielajului este slefuit in proportie de 100%, la prima slefuire conurile se atingeau in proportie de cca 60% si in mod inegal. -
As lua-o eu. Daca poti sa mi-o rezervio zi-doua, ca sunt in mutari cu casa si nu pot sa promit ca trec sa o probez azi-maine.
-
Buna dimineata! Trezirea si hai la distractie! Cucu, cucu, cucu! Mai traieste cineva? Buna dimineata!
- Ultima săptămână
-
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui B.B. în Cavaleruul Competitii Internationale
Nu, Q este pe post de cuier in echipa aia, normal ca stie tot... -
Tank bag - geanta magnetica rezervor Held
topic a răspuns lui dragan în draganul Consumabile si accesorii - doar noi
Vandut ! -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui Kagemusha în Cavaleruul Competitii Internationale
https://www.crash.net/motogp/news/1073132/1/fabio-quartararo-tells-yamaha-we-arent-using-andrea-dovizioso-enough De ieri,12 iunie. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
ciudata declaratie, stie el care-s atributiile lui Dovi etc.?