Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. good point Nu are legatura "cu ce se moare"-lumea moare si in pat,dar nu ar trebui sa se moara cu motocicleta pe circuit - colegul are un point foarte bun acolo. Salom a murit facand o greseala normala cand fortezi,nu a facut nimic anormal - pilotii e normal sa forteze si e normal sa greseasca si sa cada,nu e normal sa plateasca cu viata pt asta.Si mai ales ca s-a intamplat cu moto2,deci in mod clar cu o moto de gp ar fi avut un outcome similar cine gresea acolo. Aia e vina organizatorilor si a circuitului....e o situatie ce se face simtita tot mai mult - multe circuite favorizeaza cursele auto care nu au nevoie de atatea norme de siguranta ca si cursele moto pe deasupra cursele auto sunt mai populare atrag mai multi spectatori si iata,au nevoie de spatii de degajare mai mici. Favorizand cursele auto in general si F1 in special,se recurge tot mai mult la asfaltarea zonelor ce in trecut aveau gravel traps pt a da posibilitatea pilotilor sa revina inapoi in competitie dupa ce au facut o mica greseala,pt ca daca intra in gravel trap cu masina de F1 (si chiar cu alte masini LeMans series etc),mai ies de acolo greu spre deloc.Circuitul Paul Ricard a dat "moda" asta si e ok pt F1 si masini in general,dar la moto iata,e o problema pt ca odata ce pilotul pierde fata si e pe jos,pe asfalt aluneca mult mai mult ca in gravel trap care e facuta special sa il opreasca rapid si ajunge la bariera cu viteze iata,mortale pt moto. Montmelo e inaugurat in 1991? e unul din primele circuite moderne si in general e f safe,insa in acea zona unde a murit Salom se recursese,exact precum am descris mai sus,la asfaltarea gravel trap'ului special pt cei din F1 si Salom din pacate,fix acolo a cazut. La fel au facut mai nou si cu Parabolica de pe Monza....bine ca nu fac o imensa parcare in care sa deseneze cu creta pe asfalt niste linii si pilotii sa mearga intre ele - Paul Ricard style dupa cum am mai zis. Meh,aia e problema F1,problema motogp este faptul ca multe din circuitele de gp sa nu fie "transformate" in circuite F1.
  3. Azi
  4. Eu folosesc tuburi termo contractante, daca zic bine. Se gasesc tot prin china pe dimensiunea manșonului. Avantajul e că păstrează dimensiunea originala, nu incarca ghidonul cu material. Dezavantaje, n am identificat.
  5. Scuza-ma pe mine ca mi-am permis sa imi folosesc timpul in incercarea de a te ajuta. Puteai sa zici mersi si sa treci peste. Entitled litle twat!
  6. Ieri
  7. Salut! Dupa aprox 22.000 km pot sa emit si eu o parere: - consum pe trip 2 neresetat de cand am luat scuterul 3%, cel mai mic consum a fost in rodaj 2.2% / primul plin - raspuns la intrebarea "cat baga boss" - 120km/h, daca tot am fost intrebat la semafor am zis sa testez in we pe a3 , dar prefer sa merg totusi cu 100km/h max unde consum e decent la 3% - si eu am ramas surprins ca uneori anumite scutere de 125cc pleaca mai bine - revizia 20.000 km, mai scumpa decat ma asteptam, efectuata la dealer cu tot cu schimb de anvelope 1.500 ron: role, ghidaje, curea, bujie, ulei, filtre, ulei cutie transfer si manopera - revizia acasa ieftina, ulei la 2.500 - 3.000 km cu 1l schimbi tot, placute de frana la 4-5.000 km fata / 8-10.000 km spate si-o bere - am montat amortiozoare YSS G-Sport, tot rigid e, nu chiar ca cele din fabrica, poate se vor mai lasa cu timpul , au doar 100km max de cand le-am montat, iar amortizoarele fata cred ca necesita un ulei mai gros - pt cura de slabire (-4kg) am pus evacuare full de la "chineji" cu amortizor de sunet la intrare si unul la iesire, dar tot face galagie incat noaptea prefer sa nu ies, dar in timpul zile trec neobservat, pana acum nu am avut discutii cu garda - pt protectie am montat parbriz si handguards tot de la "chineji" ca pe cel original mare l-am dat, mi se parea prea mare si nu ma ventilam vara plus ca imi dadea tot vantul in zona ochilor - cheaplock (knockoff dupa quadlock) montat pe ghidon - mai am sa ii montez mansoanele cu incalzire, stau cu ele in dulap de 2 ierni... nici nu au mai fost ierni chiar asa de rele - partea cea mai buna a fost ca l-am luat cu rabla si l-am facut pe din doua cu statul In rest benzina sa-i dai 5.5l la fiecare 200km si e ideal in oras unde rotile mici de 13" il ajuta, cat si greutatea, desi arata a maxi scuter, are doar 135 kg. Am mers pe TransBucegi, am ajuns si pana la Veliko Tarnovo si daca nu il cumpara nimeni, ca e pe olx, o sa ajung si pe Transfagarasan si Transalpina cu el. Dupa ce am testat mai multe scutere si maxi scutere de la noi si cu roti mari de 16" Beverly 400, ba chiar si de 17" pe Honda 750 xadv, 15" bmw c400x, 13" Sym si 12" Vespa 300 GTS am ajuns sa imi doresc Vespa
  8. Tic tac tic tac, mai sunt doar 3 locuri libere! 3 zile de trasee faine 650 lei / persoană (ghid, cazare, cină, mic dejun și gustări pe traseu incluse!) Vă așteptăm la înscrieri! https://facebook.com/events/s/tur-moto-adventure-de-3-zile-i/1268859687938937/
  9. Sunt foarte bune și fac exact ce spune reclama. Am avut vreo 3 perechi până acum. Și eu am manșoane încălzite, lasă căldura să treacă mai greu, dar o fac. Marele avantaj este că atenuează vibrațiile foarte mult. Cu o condiție, cumpăra originale, nu de pe Aliexpress sau alte prostii! PS: Motohub în București le au pe stoc, 130 ron. Mansoane Grip Puppies - BMW MOTORRAD MOTOHUB https://bmw-motorrad-motohub.ro/produse/mansoane-grip-puppies/
  10. Abia ce le-am schimbat, proaspăt întors din tură, le am de anul trecut, peste 17.000 km, s-au cam subțiat și astăzi le-am dat jos. Sunt din China, au costat foarte puțin.
  11. mersi, le-am vazut pe amandoua, stiu sa caut si eu pe google sau yt. Nu asta am cerut.
  12. https://www.nippynormans.com/grip-buddies/grip-puppies-handlebar-grip-covers-foam/productreviews astea asa, la prima mana pe google.. Succes!
  13. Nu am vazut cursa, am intrebat pt ca-credeam ca a plouat sau ceva sau au fost ceva conditii deosebite, Parca in alti ani nu au cazut atatia la ZackZengRing.. din ce stiu eu. ----- In alta ordine de idei mi-am luat belet la Brno. Silver, ala cel mai de saraci. Am inteles ca au inchis accessul de tot in padure deci nu se mai poate ajunge la tribuna GRATIS. Cine vrea sa mearga MOCCA cu mine, eu merg cu microbuz GOL, doar sotia si copilul in el.. in rest tot restul de locuri libere. Plecarea dimineata devreme din Timisoara, intoarcerea Luni dimineata plecarea de acolo. Eu ma cazez la prieteni, am destui acolo. Insa daca cineva vrea sa vina sa si sa save on transport.. e binevenit. Vorbesc serios.
  14. Salutare lume, Ati folosit careva asa ceva? Sunt ok? Un pic de context ... am achizitionat o Honda Forza 350 pt oras, all good, super multumit deocamdata, dar mansoanele (mai ales cel din stanga) par uzate si inestetice, chiar lipicioase cumva.. noroc ca sunt cu manusi pe mana altfel senzatia este eeeeks Mansoanele sunt cu incalzire, sunt OEM si sa le schimb cu altele costa cat un rinichi.. nu as merge pe varianta asta. Aftermarket nu ma intereseaza pt ca la astea vad nivelul de incalzire in informatiile din bord, am butonul direct langa manson, etc. Asa ca am gasit ceva numit Grip Puppies, nu prea le gasesc in tara decat pe siteuri gen amazon, ebay, etc. dar nu ar fi o problema, ca pot astepta pana ar ajunge. Intrebarea mea e daca ati volosit careva asa ceva, daca arata ok, nu au un aspect cheap, etc.. Din ce am citit ele ar pastra functia de incalzire si zice-se ca ar creste confortul, atenueaza vibratiile, etc.. asa se lauda producatorii cel putin. Am cautat si pe forum, sunt cateva mentiuni aici ca ar fi ok.. dar daca nu cer prea mult, poate careva care are asa ceva, sa faca cateva poze de apropae, rezolutie ok, sa vad cum arata montate..? Mersi anticipat!
  15. pai am aditivul ca il folosesc la Fiat 850. acolo este mai simplu ca fac la un plin.
  16. Crezi ca ai putea sa-ti completezi datele de la avatar si profil,ca sa stim cu cine stam de vorba? Chiar daca ai cont de anul trecut,ai sarit niste pasi de buni simt: Necompletarea lor duce la penalitati.
  17. ... vezi ca raspunsurile date de AI nu sunt intotdeanua adevarate. ... zice ca 750 este racit aer/ulei si 800 e racit cu apa .... .. daca sunt bani , da. Problema dozajului, care trebuie sa fie cam exact si cam greu de realizat la volume mici de combustibil. Eu nu stiu sa zic daca efectul asupra ghidajelor de supapa/supape/scaune de ex, este sau nu mare... Daca la un motor de 80kkm, la care oricum ar trebui sa-i faci o cinste cu supape noi si o reparatie corecta, astea se uzeaza 15% fara aditiv respectiv 12% cu aditivi, nu cred ca merita .... Ghidajele la DRuri extrem de robuste, supapele sunt relativ ieftine, deci ... mai bine stringeti bani de reconditionare chiulasa decit aditiv / riscuri din dozaj gresit etc
  18. 360 ul e pe linie dreapta lunga. Va scădea și accelerația. Normal ca se moare și pe bicicleta.
  19. O pune jos pentru ca incearca sa scoata tot ce se poate din motoreta aia. Altii nu cad, dar nici mari performante nu au. Cu Pedro stii ca daca a obtinut un loc 8 in cursa, atat s-a putut, pentru ca omul da totul. Daca top speed-ul va scadea de la 360 la 340, crezi ca va fi mai safe? Luis Salom a murit, pilotand o motocicleta de Moto2, cu performante mult sub cele pe care le vor avea prototipurile MotoGP din 2027. Nu va fi deloc mai safe.
  20. apropos... data fiind varsta, tehnoiogia si solutiile constructive, are sens sa adaug aditiv benzina care sa substituie plumbul?
  21. Degeaba dacă o pune jos. Din 27 vitezele poate vor scădea și totul devine mai safe.
  22. Fata de cine? Dintre cei trei, Acosta imi pare cel mai cerebral, mai puternic psihic. Q, nu as zice ca exceleaza la capitolul psihic. De fapt este una dintre marile lui probleme. Cat despre JM, da, ii cedeaza nervii cam repede, dar pe circuit este bataios, tenace, agresiv.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...