Toată activitatea
- Ora trecută
-
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
Stef81 s-a înregistrat pe forum
- Azi
-
Salut cineva sa ma ajute am o yamaha yzf r125 2022 sa oprit din mers și nu mai pornește dau la automat dar nu o ia injectorul pulverizeaza benzina scânteie are dar nu uda bujia am făcut și diagnoza la yamaha dar nu la dat nici o eroare nu înțeleg multumesc
-
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Colegu', nu stiu ce citesti tu sau ce intelegi din ceea ce scriu. Clar, nu intelegi ceea ce intentionez eu sa transmit si singura explicatie este ca citesti pe sarite sau in diagonala. Ori nu citesti decat prima propozitie. De vreo trei zile tot iti spun despre declaratiile lui Rossi si am insistat ca asta era filosofia lui si el era exceptia. El era capabil sa stea acolo, fara sa cada, pentru ca.. Rossi! In postul din care ai selectat doar ce ti-a placut, am nuantat putin si am aratat ca astazi filosofia lui nu mai este valabila. S-au schimbat vremurile, s-au schimbat motocicletele, pneurile, aero, motoretele cer un pilotaj dus la extrem, diferentele de performanta, intre piloti, sunt foarte mici, pole-urile se castiga la sutimi sau miimi de secunda. Cursele la fel. Azi daca nu cauti limitele si sa incerci sa le depasesti cateodata, ramai in pluton. Stacheta a fost fixata foarte sus. Nu poti sa il bati pe MM, mergand la 99%.. Mergand in zona de confort. Cei care vor titluri, nu numai in declaratii, trebuie sa riste. Iar riscul inseamna sa iei contact cu planeta, din cand in cand. Repet, nu stiu ce intelegi tu, nu stiu la ce curse te uiti, dar cand vezi un pilot care pleaca din pole sau din prima linie, are toata pista goala in fata si termina pe 7-8 sau chiar pe 11-12,... cand este depasit pe toate partile, uneori de motociclete din coada clasamentului sau de rookie si piloti din esalonul 2 valoric, cred ca ar trebui sa iti pui niste intrebari cu privire la prestatia acelui pilot. Chiar daca esti fanul lui. Intr-un post anterior spuneam, ca anul trecut, pe GP24, cu care avea feeling, a cazut mai mult decat anul asta, cand se plange ca nu simte fata. Oare de ce? Pentru ca nu mai forteaza ca anul trecut si nu mai risca. Nu risca, nu castiga. Anul trecut s-a batut la titlu si il putea castiga daca nu cadea atat de mult (ar fi fost cel mai meritat titlu al lui), anul asta este la 168 de puncte fata de Satana. -
summer și-a schimbat imaginea de profil
-
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Ahahah, deci nu forțează dar se plange ca nu castigă -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
@Method Peco a invatat din greseli, sa nu mai cada cum a facut-o sezonu trecut. chiar daca nu simte fata nu forteaza fix ca sa nu cada. O fii invatat ceva de la Satana -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Exact.Realizezi ca tocmai te-ai contrazis singur si ai enuntat fix ceea ce tot spuneam eu,nu? That was my point.Multumesc ca dupa ce m-ai contrazis pana in panzele albe,acum imi dai dreptate.Fara sa iti dai seama probabil Da,corect,uitasem de Lorenzo -omul simtea perfect maximul la care poate duce motoreta (as parafraza un anume Marc Marquez care il lauda spunand ca simte mai bine decat el grip'ul pe gume reci).Singura motoreta pe care nu o simtea era...ghici care?Honda in 2019.A avut o mare frasuiala cu japonezii in acel an spunand ca nu poate forta daca nu simte fata - ei i-au zis sa forteze no matter what,a facut-o in orb ca sa zic asa si - fisura coloana dupa cazatura la Assen parca... In concluzie smecherii naturali nu trebuie sa cada pe jos ca sa vada unde motoreta nu mai poate,o simt si o evita. Marcel facea ce putea face pe acea motoreta care avea probleme (mari) cu grip'ul si feelingul fata - a zis in multe randuri ca pierde fata fara avertisment si atunci aia era singura modalitate sa inteleaga cat de mult se poate duce cu fata - efectiv sa forteze pana cade,dar asta nu inseamna ca ce facea el pe RCV e lege pt toate stilurile de pilotaj si toate mototerele. Alonso in 2005 cu acel Renault F1 vira voit mult mai mult rotile decat era necesar pt ca masina subvira crunt insa steering damper'ul din bot rezolva problemele si recapata aderenta mid-corner si totul ok - e un alt exemplu de adaptare a pilotajului la conditiile particulare "de lucru" ale respectivului monopost,dar asta nu inseamna ca acela e un mod corect si normal de a pilota. Treaba e de fapt foarte simpla - colegul xt o complica (si se pierde in explicatii) pt a justifica teoria lui cu "Q nu piloteaza Yamaha la maximul ei" si a gasit explicatia perfecta - "pt ca nu cade" Uita/omite/ignora exemplele pe care i le-am dat cu Rossi/Stoner/ chiar Lorenzo care cadeau f rar si cu toate astea duceau motoretele la maxim. Se agata de un stil de pilotaj al lui Marquez din perioada Honda ce incerca sa simta cumva limita unei motorete care era renumita pt lipsa de feeling fata si care pt a intelege unde se termina grip'ul si motoreta "lets go" era obligat efectiv sa forteze pana cade. Dar "exemplul Marquez" e fix exceptia de la regula,mai ales ca acum pe Ducati,iata ca Marcelino nu mai cade - rapid am fost contrazis si cu asta "a cazut si la Brno in quali" - people make mistakes.A si zis din cate imi aduc eu aminte ca s-a uitat ca tampitul dupa Zarco si de aia s-a dus si el Eu l-as da exemplu aici si pe Vinales - stiu,stiu rezultate foarte inconsistente,dar eu cred ca acel pilot poate duce orice motoreta la maximul capabilitatilor ei,si totodata e un pilot care cade super-mega rar,la fel ca si Quartararo. Iar problema lui Bagnaia e fix asta - nu simte fata si atunci e temator in a forta.Dar desigur,si cu asta am fost contrazis,desi tot ce am facut a fost sa citez declaratiile pilotului... -
Ok, multumesc de raspuns.
-
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui summer în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
+1! -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui Nguyen în Cavaleruul Competitii Internationale
Nu trebuie sa cazi ca sa gasesti limitele, bicla da semne inainte sa cazi si doar daca le ignori vei ajunge sa cazi. Sa-ti dau un exemplu, am avut o mobra care la 225km/h incepea sa serpuiasca de spate viteza maxima fiind de 240km/h. Ce zici, ar fi fost indicat sa o imping spre 240 cu riscul de a-mi lua zborul de pe sosea sau sa o las la 225km/h? -
neatzaaaa! Azuga taie greatzaaaaa!
-
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui Muretto Grundieg în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
@ Radu: Parcă tot mai bine arată indiferent de trecerea timpului. Bravo, Radu! @ Chuki: Interesantă construcția aia cu acoperiș țuguiat! Seamănă cu cele de pe YT din categoria "Survival Bushcraft Shelters". Spor la lopată! Dacă n-aș fi ieșit la pensie de la Caterpillar îți recomandam un buldoexcavator -
Mneata cu -n fata.
-
Buna dimineata! Hai cu uichendu!
- Ieri
-
-
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Exact asta spunea si Rossi, intr-un interviu. Ca atata vreme cat stai intre limite, esti safe, cand treci de acele limite, esti in danger. Tot el spunea mai departe, ca linia de demarcatie intre safe si danger este una foarte foarte subtire si ca baietii buni stiu sa stea acolo, fara sa treaca dincolo. Dar asta este valabil pentru el, pentru unul ca Stoner, Jlo.. supertalente care au avut foarte putine cazaturi in cariera lor, desi au castigat tot ce se putea castiga. De atunci lucrurille au evoluat mult... stacheta ridicata de baietii astia este atat de sus, incat oricine doreste sa le depaseasca performantele, trebuia sa piloteze mai agresiv, sa duca limitele mai sus, sa isi asume riscuri mai mari. Motocicletele s-au schimbat, cer un pilotaj extrem, vezi cum se pilota acum 15 ani si cum se piloteaza acum... asa ca vrei sa fii acolo in top, trebuie sa risti. Astazi, pole-urile se castiga la sutimi de secunda (sunt 11-12 piloti in mai putin de o secunda), au fost curse castigate la miimi de secunda. Asta este nivelul. Pana si MM93, cu tot talentul lui, trebuie sa mai cada, ca sa stie pana unde se poate intinde. Teoria lui Rossi este corecta, in principiu, dar este valabila pentru unul ca el. Si era valabila cand el era zeu, adica acum vreo 25 de ani. -
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui raducod în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
-
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui Lup69 în Cavaleruul Competitii Internationale
Ce tot va invartiti ca fetele mari pe langa... caldare? e vorba de feeling/instinct, ce naiba? "Simti" unde este limita sau te uiti in ceasuri sa pilotezi dupa niste repere?????Ca daca era stiinta exacta era simplu, nu? Aici e diferenta intre piloti, unii sunt mai receptivi decat altii la anumiti stimuli, cine poate sa spuna exact ce simte pe un viraj in asa fel incat sa inteleaga si injineru' de cursa? Care este nuanta de rosu (pericol/danger) care o simte pilotul inainte de ruperea aderentei? Sau nu e rosu, e un flash/blitz, sau cum l-o percepe.... Toti mergem pe motoare diferite, nu? -
Nu prea mai am timp deloc, merg doar pe lângă casă, nu prea ies din țară. Doar că merg și iarna. Dar în principiu ai dreptate, nu merită să bag atâția bani într-o jachetă. Cu costumul de ploaie tras peste, mă descurc excelent.
-
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
sa stii unde e. d'oh! sa stii cat de tare poti frana inainte/inclinat omg ca sa fii peste pwlime.. o m g -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui B.B. în Cavaleruul Competitii Internationale
E vorba de antrenamente bro, nu zice nimeni ca trebuie sa cada in cursa, din contrat in cursa e recomandat sa nu cazi! Dar tocmai asta e ideea, cazi de cateva ori in antrenamente ca sa gasesti limitele si zonele periculoase ca apoi sa nu mai cazi in cursa. -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui Nguyen în Cavaleruul Competitii Internationale
Pai tocmai aia e, ca nu trebuie sa depasesti limitele motocicletei, sau chiar sa le atingi. Cand ajungi in acel punct riscul de a face poc si pierde cursa este mare. Deci care e "jmecheria" sa atingi limitele motocicletei?! -
Quartararo vrea sa revolutioneze modul de lucru la Yamaha: https://motorcyclesports.net/motogp/fabio-quartararos-formula-1-revelation-yamahas-revolution-unveiled/
-
din 2027 e voie doar cu e-fuel sau biofuel: https://www.gpone.com/en/2025/07/30/motogp/petrol-goodbye-in-motogp-from-2027-100-non-fossil-fuels.html si o veste mai putin placuta: a murit fiul lui Sylvain Guintoli (suferea de cancer de un an) https://www.crash.net/motogp/news/1078441/1/motorsport-world-unites-after-sylvain-guintoli-announces-devastating-personal
-
Inca ai neuronul verde. Uitasem cum se numea hotelul. Anul acesta am avut in plan Finlanda si Suedia, dar se amana din cauza de munca .... Daca mai ajungi pe la Upsalla, fa un mic drum pana la cel mai tare restaurant unde poti manca o friptura de vita: Black Castle Se afla intr-o constructie care nu spune nimica. In 2017 am mai dat o tura Suedia-Norvegia, impreuna cu sotia si fii-mea. Pe nevasta am trimis-o cu avionul la Stockholm, care nici nu avea atata tim liber si mi-am zis sa nu o mai chinui ci cu drumul pana in Suedia. Dupa ce am luat-o din oras, am plecat spre nord. Ne-a prins o ploaie pe drumul dinspre Stockholm spre Upsalla, asa ca am fugit spre est unde nu era atat de negru cerul dar tot ne-a prins o ploaie nasoala. Cum mergem prin ploaie, nu prea vedeam prin viziera de apa, si cautam o urma de civilizatie unde sa ne putem adaposti un pic, il vad pe unul cu 2 cutii de pizza in brate! Imi zic_ ''pe undeva pe aici este un restaurant!'' Ma uit stanga dreapta nu vad decat o cladire mai ciudata. Si imi zic: hai acolo. Am mancat cea mai buna friptura de vita din viata mea. Si dupa o ora, norii negri au disparut de parca nici nu au fost vreodata si a ramas un cer de un albastru incredibil Asa ca daca mai treci pe la Upsalla, fa un popas la Black Castle. Si am plecat mai departe spre Norvegia unde aveau sa ne astepte 3 grade C, desi drumul prin Suedia nu anunta asa ceva. In oglinda se vede fii-mea cu CB-ul 500. Nici 2017 nu am avut noroc de vreme buna. Asa arata drumul de intoarcere prin Norvegia, in mijlocul lunii august, la ora 10:30 In principiu ai dreptate. Eu zic ca totul se rezuma la cati bani si cat timp ai la dispozitie. Daca esti limitat ca banii si/sau timpul, nu merita drumul. Nu ai multe chestii spectaculoase de vizitat. Te minunezi sa vezi podul de langa Narvik, vizitezi Tirpitz Museum, dai o tura prin Lofoten (sa fie vreme frumoasa), si iti faci o poza la Nordkapp. Cand ai timp, daca tot ai ajuns pana la Cercul Polar, este pacata sa nu dai o tura si pana la Nordkapp. In 2017 nu am avut la fel de mult timp la dispozitie, asa ca nu am urcat mai sus de Trondheim.
-
Intreb pentru un prieten…. Unde pleci?