Toată activitatea
- Ora trecută
-
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui Aurex în Cavaleruul Competitii Internationale
Salutari! Are cineva un link pt cursa, please? Am acoperit 1900 km in 3 zile ...si am pierdut cursa....Multumesc anticipat ! -
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Sachsen e frumos dpdv al spectatorului (singurul punct de vedere din care ma pot pronunta),in rest intradevar ca 10 viraje pe o parte si 3 pe alta.... Hockenheim nu era ok?Mai e in uz?Varianta mica ma refer,nu varianta lunga,pe care am vazut ca l-a inghitit padurea deja... -
Pareri Grip Puppies sau produse similare
topic a răspuns lui Adrian M. în frankoneul Accesorii after-market pentru motociclete
Grip puuuuupieees!! Rad mereu niste prieteni de mine ca pun pe toate moto din dotare:))) SI GSU a primit :))) Mie imi plac. Atenueaza din vibratii, si imi fac mai comoda folosirea mansoanelor. DA, mansoanele devin substantial mai groase cu ele montate. Trebuie probat. Ai variante si mai subtiri, ai si tub termocontractil. AM luat grip puppies originale, si fake uri china. Sunt identice:)) -
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Am inteles. Multumesc. - Azi
-
Sa incerce o șa care are arcuri, cum sunt cele pentru bobbere. Ajuta foarte mult la socuri. https://www.motea.com/ro/sa-leagan-bobber-pentru-motocicleta-craftride-neagra-dk2128-a503610-0 Eu am in genul acesta si mi se pare super confortabila.
-
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
Pe langa asta tre sa luam in calcu si evolutia motoretelor, evolutie cu care circuitele nu prea au cum sa tine pasul. cred ca daca iei acuma normele de siguranta, sunt mai multe circuite care nu ar mai fi omologate. :).... da... e nevoie de un circuit in germania, si altul nu au. daca vezi parerile pilotiilor o sa intelegi de ce zic si eu ca nu prea are ce sa caute in motogp. mic, scurt, debalansat, Rins tocmai a declaratat ca se duc la Brno, un circuit pentru MotoGp :). Si majoritatea sunt cam de aceeasi parere. Circuitul nu e rau, am fost pe el si se vede frumos, dar parerea mea este ca nu prea are ce sa caute in MotoGP, dar cum nemtii nu au altul mai de deoamne ajuta, ramanem cu asta de 3.5 km si 10 viraje de un fel si 3 de altfel Macar sa-l asfalteze, Brno acuma dupa asfaltare este incredibil -
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui raducod în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
yeeeey -
Dpmdv TA si TF is de facut in timpul saptamanii,exclus weekend-urile.Sta altfel treaba pe sosea.
-
Pareri Grip Puppies sau produse similare
topic a răspuns lui Kristian în frankoneul Accesorii after-market pentru motociclete
Cum a fost in cazul meu. Le-am dat jos. -
-
Neatzaaasa
-
Buna dimineata! Canicula nu taie greata!
-
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui B.B. în Cavaleruul Competitii Internationale
Ok, am înțeles. Nu, am luat bilet Silver, cel de 125 euro. Cunosc bine circuitul si nu merita diferenta de 60euro pt biletul Gold. - Ieri
-
Malpraxis s-a înregistrat pe forum
-
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
dupa ce face mm 11 victorii fac petitie sa fie scos. -
Patrickk și-a schimbat imaginea de profil
-
Pai la ce modele se potriveste?! Ca doar nu ai pretentia sa ne prindem noi dupa poze?!
-
Ajutor! Ce piesa lipseste la ambreiaj (vezi poza)?
topic a răspuns lui Speedy.K în marionetaul Totul despre MOBRA, HOINAR & CARPATI
Poti sa o faci si acum, mai bine maintarziu decat niciodata. -
Pe TF și TA n-am mai fost de muuuuulti ani și nici nu-mi trebuie. La noi te dau în gât deștepții cu camere de bord dacă muști o linie continuă, se circulă ca la balamuc, curbe tăiate și depășiri riscante, șoseaua cică e varză pe TF. Am traversat atâtea țări luna asta, nu cred că am auzit vreun claxon, nu taie ăia curbele, nu fac exces de viteză (cum fac și eu, că i-am cam dat sandale pe alocuri, prin Italia au extrem de multe zone cu limitate la 70, nu depășește nimeni). Ce pot să zic: mă simt mult mai în siguranță peste hotare, până și în Albania se circulă mai civilizat (pe drumuri normale, că pe autostrada eu nu prea intru decât obligat). Mă rog, referitor la Stelvio, e pasul meu preferat, anul ăsta l-am parcurs pentru a doua oară, în sens invers. E un drum tehnic, dificil în comparație cu TF. Fain și Grossglockner, nimic de zis, tot de două ori parcurs, tura asta pe ploaie la coborâre. Pe Stelvio am vrut musai poză.
-
Ajutor! Ce piesa lipseste la ambreiaj (vezi poza)?
topic a răspuns lui Patrickk în marionetaul Totul despre MOBRA, HOINAR & CARPATI
Despre asta este vorba, îmi pica plăcile de la ambreiaj la fundul oalei și nu știu de ce...... Da, mă scuzi asta trebuia să fac de prima data -
De vizitat: ursu gunoier din Carpati si unguru fotograf din Alpi.
-
Foarte tare experiența. Am o singura mentiune, ca tii cont sau nu, eu ti o spun. Bataia aia de oala.. daca nu e atat de sesizabila sau deranjanta recomand sa o lasi pe treaba ei. Mecanic/functional nu are ce sa se întâmple ca joaca un pic arcurile. Iar daca chiar vrei sa o rezolvi, sa mai auzi de ea poate după 100.000, recomand inlocuit cu una noua.
-
Ne-a adus cu bine acasă, cu câteva mici "probleme", care nu țin de ea: s-au smuls un fir dintr-un proiector, l-am izolat și am mers ca pirații, priza usb nu mai dădea curent pe mufa PD, doar pe USB normal (bănuiesc cablul, dar n-am avut cu ce face probă, schimbam camera din mod dash in mod normal și încărcam telefonul, nu era o mare chestie), a curs recipientul cu ulei de cutie sub șa (nu tot dar destul când să picure fix peste etrierul spate) și cel mai rău: în Elveția am trecut peste o balegă, nu am mai putut-o evita, era la 2 metri în față, șosea umedă. Inclusiv pe cizmă aveam odorizant natural ... Oala de ambreiaj face urât, probabil la iarnă o să o trimit la rectificat, dacă se mai poate face ceva cu ea, cică o să fie de la 2500 lei in sus la Motor Trax. Vedem. Consum mediu real cam 6%, a fost mult munte, dar prin unele țări s-a mers foarte încet, datorită radarelor fixe, pe unele nu le știa Waze. Cred că pun înapoi softul original, deoarece mă dispera toba pe decelerări. Țări tranzitate: Ungaria, Austria, Elveția, Italia, Franța, Slovacia, Croația plus a noastră, unde a fost chinul de pe lume. Cam o treime din timp ploaie, anvelopele și-au făcut treaba onorabil. Greutate totală bagaje- cam 42 kg Poze la fentă, au fost bifate mai multe pasuri decât se vede aici, soția le-a "documentat", pe mine m-a interesat mai mult Stelvio și să mă văd cu ungurul (vreo 20 de minute am stat de vorbă).
-
Pareri Grip Puppies sau produse similare
topic a răspuns lui l.u.v în frankoneul Accesorii after-market pentru motociclete
Da, corect. Dacă ai degetele mai scurte s-ar putea să nu-ți priască. Ale mele erau originale, nu mi s-a părut că rețineau apa, nu m-a deranjat niciodată aspectul ăsta. Sunt dintr-un soi de cauciuc tip burete, dar nu foarte poros. Trebuie luat și încercat -
Pareri Grip Puppies sau produse similare
topic a răspuns lui Lucian_M în frankoneul Accesorii after-market pentru motociclete
Da, măresc semnificativ diametrul manșonului, ceea ce e un lucru bun pentru mine, e fix ce îmi trebuie. A se nota un aspect negativ: dacă plouă, rețin apa pentru o perioadă lungă de timp. N-am avut de at de astea ceaina, mi se par ok, țin cam 15.000 km (un sezon mediu). -
tzunoi îl urmărește pe Pareri Grip Puppies sau produse similare
-
Pareri Grip Puppies sau produse similare
topic a răspuns lui tzunoi în frankoneul Accesorii after-market pentru motociclete
Singura mentiune ar fi ca iti maresc diametrul mansonului. Mie asta mi se pare o chestie buna dar depinde si de marimea mainii. -
la masina la MCV, 70.000km am mers din plin in rezerva si tot asa.. niciodata nu m-am gandit la treaba cu arsu pompei