Admin l.u.v Postat Ianuarie 7, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 7, 2013 (editat) Pai asta inseamna ca este un sistem viabil, nu? Editat Ianuarie 7, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Se poate dar parca e cu jumatate de masura. Nici racit cu aer, dar nici cu apa... Pai nu-i asa la orice motor? Care restul? Axa cu came? Restul cilindrului. La cele "normale" racite cu apa, toata camasa cilindrului e inconjurata de lichid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 7, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2013 dupa mine care nu s deloc tehnicare mult mai multe variante de ...bulire..ala vechi doar pe ulei era mai simplu..... intrebare...pe mine ca utilizator...cu ce ma ajuta noul motor....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Pai asta inseamna ca este un sistem viabil, nu? Sau ca BMW copiaza imbracand furaciunea in vorbe dulci pt urechile fanilor. Hai si un tur complet de motor. E chiar frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 7, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2013 bogdane ...te rog eu frumos numai pune poze cu goliciunea asta ca ma excit si stropesc tableta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 (editat) Am zis dpdv artistic este frumos, ai mana libera! dupa mine care nu s deloc tehnic are mult mai multe variante de ...bulire.. ala vechi doar pe ulei era mai simplu.....intrebare...pe mine ca utilizator...cu ce ma ajuta noul motor....... in primul rand scade temperatura generala de functionare a motorului cu consecinte directe asupra simeringurilor si rulmentilor, stii tu care. In plus au disparut ceva simeringuri paguboase. Ambreiajul a invatat sa inoate in ulei, scufundat, nu mai aluneca daca scapa cateva picaturi pe la simeringuri. Editat Ianuarie 7, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 7, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2013 acum mai aimgrija si de antigel si de pompa de apa si de vasul de expansiune..... o gramada.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Alea sunt consumabile. Ai grija de ele si uiti de restul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 " Auzi, banuiesc ca tu nu ai cetatenie romana ... nu? " ba da. dar cand ma uit in jur mai am sperante... Adica esti inconjurat inca de multa prostie si te simti bine?.....Stai linistit esti ca pestele in apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 (editat) Bogdane ia zi tu ca le stii pe toate, de cand se chinuie astia sa faca un motor care in sfarsit sa arate a motor? ca aici au pus tot ce trebuie sa fie pe un motor moto cu cartile in regula sa fie si fiabil si usor de intretinut: filtru de ulei in pozitie comoda si mai protejata, ambreaj cu acces comod, racire buna si ce or mai fi pus pe acolo. chiar imi place cum arata. mai ales mecanic mi se pare ca au pus tot acolo unde trebuie sa fie. Editat Ianuarie 7, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Cam din 1921! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Cel mai important motorul, ambreiajul si cutia sunt in aceeasi carcasa fara inerentele pierderi de ulei. Motorul este mai compact si inpins cat mai in fata, greutate mai mare pe roata fata si loc in spate pt o bascula mai lunga, totul identic cu ce a facut Yamaha la XTZ 1200. Poate au reusit si coborarea centrului de greutate pt ca la GS-ul vechi era la cer. Intradevar incepe sa semene cu o motocicleta si mai putin cu un utilaj agricol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 oau, a durat ceva. sa fie intr-un ceas bun. desi nu sunt un fan al marcii motorul asta chiar mi se pare o piesa buna. sa vedem ce o sa ii rezerve viitorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Per ansamblu pare proiectata de japonezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Prea multe angrenaje... Roti dintate, arbori pentru a duce ambreiajul in fata si de la abreiaj la cutie. Si n-au fost in stare sa mai scoata o cruce cardanica si pentru roata din fata. Rusine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Vise, tractiune si pe fata? Este inca prea devreme. Amortizoarele cu destul de putine detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Initial ma gandeam sa dau cate un quote la cate un post dinasta funny de-al vostru, dar apoi am vazut ca is zeci, si mi-am zis ca nu are sens sa umplu pagina cu aiureli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 7, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 7, 2013 (editat) Bogdane, in ultima vreme sunt tentat sa cred ca ti-a furat KHK parola si posteaza de pe contul tau..prea esti informat in ceea ce priveste noul bavarez! Daca mai bagi si de echipamentele de top BMW cad pe spate.. Editat Ianuarie 7, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 (editat) <blockquote class='ipsBlockquote'data-author="xtrblack" data-cid="3318909" data-time="1357583003"><p> Adica esti inconjurat inca de multa prostie si te simti bine?.....Stai linistit esti ca pestele in apa.</p></blockquote> toti trebuie sa traim pe lumea asta sub nume real: desteptii sa fie destepti si prostii sa fie prosti. eu imi stiu locul in viata si nu ma sfiesc sa le dau peste nas alora de triseaza. respectiv prostilor care se cred destepti sau desteptilor care prin delasare ajung sa fie luati de prosti. Editat Ianuarie 7, 2013 de Sergiu_KB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 (editat) Datele sunt la indemana oricui si nu de ieri de azi, de cel putin 2-3 luni. Am asteptat atat, crezand ca bmw-istii sunt mai informati si mai indreptatiti sa comenteze, dar daca la ei e liniste am luat initiativa. Revenind ma asteptam la mai mult de la cardan in afara de lungirea previzibila. Angrenajul nu este hipoid (poate data viitoare) ci doar conic ca si pana acum. Nu ati scapat de klank-klank, dar va merge mai bine in off In plus are gauri de golire si umplere pt ulei, nu mai trebuie demntat pt atata lucru. Editat Ianuarie 7, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Bogdan, tine minte vorbele astea, tu pana la urma tot o sa-ti iei un benve Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 (editat) Bogdan, tine minte vorbele astea, tu pana la urma tot o sa-ti iei un benve Nimic nu este exclus, dar dupa ce am mers cu Yamaha standardele personale s-au ridicat si nu stiu cand BMW va ajunge la ele. Apreciez insa stradania, elimina din minusurile evidente, se inspira din japonezi, sunt pe aproape, dar inca nu acolo. Noile faruri cu led nu sunt de serie, dar fara ele nu este intreg (noaptea), si o comparatie vechi vs nou. Rezervorul, sau mai bine zis carena rezervorului mai lunga dar mult mai ingusta. Saua pilotului mai scurta, dar si mai ingusta intre picioare, plasata mai in spate pt mai mult loc pt picioarele cumparatorului si o pozitie mai relaxata. Pasagerul are aceeasi sa, dar mai in spate si cu scaritele asezate mai bine. Ambii au genunchii mai deschizi. Desi distanta intre axele rotilor, latimea motorului si a ghidonului sunt aproape identice caroseria noua este mult mai lunga si spre fata si spre spate. Editat Ianuarie 7, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Farul ala pe led este de senzatie. Din poze se vede ca are si frane radiale brembo asemeni Ducati Multistrada 1200, cred ca sunt puse mai mult de portofoliu sau ca nu fie cu nimic mai prejos decat concurenta, ca vechiul model are frane excelente. Tare sunt curios sa o incerc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 8, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2013 Nimic nu este exclus, dar dupa ce am mers cu Yamaha standardele personale s-au ridicat si nu stiu cand BMW va ajunge la ele. Apreciez insa stradania, elimina din minusurile evidente, se inspira din japonezi, sunt pe aproape, dar inca nu acolo.Noile faruri cu led nu sunt de serie, dar fara ele nu este intreg (noaptea), si o comparatie vechi vs nou. Rezervorul, sau mai bine zis carena rezervorului mai lunga dar mult mai ingusta. Saua pilotului mai scurta, dar si mai ingusta intre picioare, plasata mai in spate pt mai mult loc pt picioarele cumparatorului si o pozitie mai relaxata. Pasagerul are aceeasi sa, dar mai in spate si cu scaritele asezate mai bine. Ambii au genunchii mai deschizi. Desi distanta intre axele rotilor, latimea motorului si a ghidonului sunt aproape identice caroseria noua este mult mai lunga si spre fata si spre spate. farul cu led arata super dar cel normal costa 500 euro, la cate pietre avem in roamnia pe drum...... NASPA fara casco se ardea un bec, cumparai de la prima benzinarie....acum ...DA DA stiu povestea ledului ..care nu se arde.... cad despre forma...NASPA.. o sa o ingusteze..sa o faca ca pe vitezana dispare conforul seii si protectia la vant in laterale daca pana acum nu aveam niciodata tendinta sa dau cu outele in rezervor pe franare de acum la noul model.....feriti.va urmasii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 cad despre forma...NASPA.. o sa o ingusteze..sa o faca ca pe vitezana Vitezanele sunt late. "Cross-urile" sunt inguste. Avantajeaza condusul in picioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.