gabyshor Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 scuzele mele umile marite ..... scuze ca nu sunt atat de inteligent precum luminatia dumneavoastra!!! da dau like-uri dau cate like-uri vreau te deranjeaza foloseste functia report confunzi forumul cu pagina de facebook si e de inteles de cand cu noua tema care imita facebook-ul. tocmai pentru ca e forum, iti poti spune opinia in legatura cu anumite lucruri. deobicei in cunostiinta de cauza si in mod civilizat. vad ca ai honda, s-o calaresti sanatos. dupa ce-ti iei bmw ne spui si noua ce si cum. pana atunci, spor la dat like-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 (editat) confunzi forumul cu pagina de facebook si e de inteles de cand cu noua tema care imita facebook-ul.tocmai pentru ca e forum, iti poti spune opinia in legatura cu anumite lucruri. deobicei in cunostiinta de cauza si in mod civilizat. vad ca ai honda, s-o calaresti sanatos. dupa ce-ti iei bmw ne spui si noua ce si cum. pana atunci, spor la dat like-uri. am sa tin cont de parerea ta sublima , puneti mai parola pe topicul asta ,, al vostru ,, sa poata intra si citi numai posesori de bmw , ailalti care au Honde si alte marci de mobre sa stea in banca lor , ofuscat mai esti mai preamaritule oare ce se intampla daca nu mai adaugai si tu parerea ta ( de care oricum eu nu tin cont ) la postarea mea cu like-urile ?? te-a deranjat , sau e modul tau de a manifesta inteligenta sublima pe care o deti Editat Ianuarie 6, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 (editat) am sa tin cont de parerea ta sublima , puneti mai parola pe topicul asta ,, al vostru ,, sa poata intra si citi numai posesori de bmw , ailalti care au Honde si alte marci de mobre sa stea in banca lor , ofuscat mai esti mai preamaritule vezi ca citesti printre randuri "tocmai pentru ca e forum, iti poti spune opinia in legatura cu anumite lucruri. deobicei in cunostiinta de cauza si in mod civilizat." sa-i faceti pagina pe facebook lu mr. harea si sa-i dati like-uri acolo. mult mai simplu. si-am terminat cu offtopicul. daca vrei continuam pe privat sau te sun cand ajung in cj si mai povestim, ca-mi place cum ma alinti. Editat Ianuarie 6, 2013 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 vezi ca citesti printre randuri "tocmai pentru ca e forum, iti poti spune opinia in legatura cu anumite lucruri. deobicei in cunostiinta de cauza si in mod civilizat."sa-i faceti pagina pe facebook lu mr. harea si sa-i dati like-uri acolo. mult mai simplu. si-am terminat cu offtopicul. daca vrei continuam pe privat sau te sun cand ajung in cj si mai povestim, ca-mi place cum ma alinti. pai hai ca te astept la o bere rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 tocmai pentru ca e forum, iti poti spune opinia in legatura cu anumite lucruri. deobicei in cunostiinta de cauza si in mod civilizat. Exact asta este si ideea mea! Eu n-am spus nimanui sa nu scrie aici sau pe orice alt topic indiferent ca este despre BMW sau nu, indiferent de ce preferinte are sau ce motocicleta detine. Mi se pare absolut firesc sa existe si pareri contra si le respect atata timp cat sunt reale/documentate si exprimate civilizat. Problema insa este ca sunt cativa, dupa cum se vede cam aceiasi mereu, care nu vin cu nimic nou sau cu vreo informatie. Nu s-au documentat inainte, nu au calarit niciodata motocicletele discutate, nu stiu despre ce e vorba, nici macar nu au citit/inteles ce ai vrut sa zici dar ei latra. Se pomeneste despre preturi aberante/eronate/prost intelese, desi informatia corecta exista pt. oricine pe net, se arunca aceleasi idei si sloganuri expirate, se ataca persoane, se jigneste, unii vorbesc de mere si altii de pere; unii si-au exprimat clar parerea ca nu sunt interesati deloc de motocicleta despre care se discuta si ca nu si-ar lua-o niciodata dar persista in a posta aberatii si off-topic etc etc. Nimeni nu are nimic de catigat, se ajunge la dusmanii intre persoane care majoritatea nici nu se cunosc... eu unul nu pot sa inteleg asta. Care este de fapt rolul acestui forum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Hai cu primavara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 (editat) Aici se vede clar că noul motor este răcit cu apă doar în jurul camerei de ardere. Restul rămâne în continuare răcit de "bătaia vântului"... Editat Ianuarie 7, 2013 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Aici se vede clar că noul motor este răcit cu apă doar în jurul camerei de ardere. Restul rămâne în continuare răcit de "bătaia vântului"... Pai nu-i asa la orice motor? Care restul? Axa cu came? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 (editat) Ideea este preluata de la Harley Davidson care a introdus-o si brevetat in anii '80. Marketingul BMW o prezinta ca preluata din Formula1 unde se racesc strict punctele vulnerabile, adica chiuloasa, restul cilindrului e racit in continuare cu aer. Editat Ianuarie 7, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 7, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 7, 2013 (editat) Pai asta inseamna ca este un sistem viabil, nu? Editat Ianuarie 7, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Se poate dar parca e cu jumatate de masura. Nici racit cu aer, dar nici cu apa... Pai nu-i asa la orice motor? Care restul? Axa cu came? Restul cilindrului. La cele "normale" racite cu apa, toata camasa cilindrului e inconjurata de lichid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 7, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2013 dupa mine care nu s deloc tehnicare mult mai multe variante de ...bulire..ala vechi doar pe ulei era mai simplu..... intrebare...pe mine ca utilizator...cu ce ma ajuta noul motor....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Pai asta inseamna ca este un sistem viabil, nu? Sau ca BMW copiaza imbracand furaciunea in vorbe dulci pt urechile fanilor. Hai si un tur complet de motor. E chiar frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 7, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2013 bogdane ...te rog eu frumos numai pune poze cu goliciunea asta ca ma excit si stropesc tableta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 (editat) Am zis dpdv artistic este frumos, ai mana libera! dupa mine care nu s deloc tehnic are mult mai multe variante de ...bulire.. ala vechi doar pe ulei era mai simplu.....intrebare...pe mine ca utilizator...cu ce ma ajuta noul motor....... in primul rand scade temperatura generala de functionare a motorului cu consecinte directe asupra simeringurilor si rulmentilor, stii tu care. In plus au disparut ceva simeringuri paguboase. Ambreiajul a invatat sa inoate in ulei, scufundat, nu mai aluneca daca scapa cateva picaturi pe la simeringuri. Editat Ianuarie 7, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 7, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2013 acum mai aimgrija si de antigel si de pompa de apa si de vasul de expansiune..... o gramada.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Alea sunt consumabile. Ai grija de ele si uiti de restul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 " Auzi, banuiesc ca tu nu ai cetatenie romana ... nu? " ba da. dar cand ma uit in jur mai am sperante... Adica esti inconjurat inca de multa prostie si te simti bine?.....Stai linistit esti ca pestele in apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 (editat) Bogdane ia zi tu ca le stii pe toate, de cand se chinuie astia sa faca un motor care in sfarsit sa arate a motor? ca aici au pus tot ce trebuie sa fie pe un motor moto cu cartile in regula sa fie si fiabil si usor de intretinut: filtru de ulei in pozitie comoda si mai protejata, ambreaj cu acces comod, racire buna si ce or mai fi pus pe acolo. chiar imi place cum arata. mai ales mecanic mi se pare ca au pus tot acolo unde trebuie sa fie. Editat Ianuarie 7, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Cam din 1921! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Cel mai important motorul, ambreiajul si cutia sunt in aceeasi carcasa fara inerentele pierderi de ulei. Motorul este mai compact si inpins cat mai in fata, greutate mai mare pe roata fata si loc in spate pt o bascula mai lunga, totul identic cu ce a facut Yamaha la XTZ 1200. Poate au reusit si coborarea centrului de greutate pt ca la GS-ul vechi era la cer. Intradevar incepe sa semene cu o motocicleta si mai putin cu un utilaj agricol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 oau, a durat ceva. sa fie intr-un ceas bun. desi nu sunt un fan al marcii motorul asta chiar mi se pare o piesa buna. sa vedem ce o sa ii rezerve viitorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Per ansamblu pare proiectata de japonezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Prea multe angrenaje... Roti dintate, arbori pentru a duce ambreiajul in fata si de la abreiaj la cutie. Si n-au fost in stare sa mai scoata o cruce cardanica si pentru roata din fata. Rusine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Vise, tractiune si pe fata? Este inca prea devreme. Amortizoarele cu destul de putine detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.