Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Decit sa mergi cu 5-6% consum cu un R1, mai bine te sui in Logan, e mai funny.Fara gluma, te plictisesti.

Unii isi fac si concediile pe motor,nu doar pista si in weekend in "spatele blocului".si da,daca faci 2000km in 4-5 zile are relevanta consumul,locul de bagaj,pozitia in sa,etc.sau ce?SS-urile nu au voie sa mearga omeneste si la touring?

» Post actualizat in 02 Dec 2014 21:51

Eu inca nu inteleg cine si-ar lua R1 si sa intrebe de consum...

Cred ca mai degraba e interesant "CUM" consumi un plin, nu "IN CAT TIMP / IN CATI KM".

Dar e doar parerea mea, nu vizeaza pe nimeni in mod direct...

Daca mergi din A in B,si distanta aia inseamna consum de benzina...nu te intereseaza cat consuma?adica...pana la pana prostului e doar un pas,nu?:)

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai R1, ar trebui sa stii mai bine ca asta nu-i o motoreta de facut "concedii" in stil touring.

Da am.de ce nu e?tocmai pt ca am si stiu cum e in toate conditiile,modelul meu(2002-2003) se preteaza foarte bine.eu fac si concediile touring,si pe strada in stil propriu,si merg si pe pista.so?what's the catch?am peste 20.000 cu el si pt mine personal e o adevarata incantare sa merg linistit la drum lung cu el,iar cand vreau golaneala exista pista si alte locuri.ii place si asa si asa.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

superbike de 1000cc iti papa bani la consumabile,nu doar la consum.......

 

cred cu tarie ca aia care chiar detin superbike-uri si merg la consum sau merg CONSTANT sub 120 km/h (in afara),si le-au luat degeaba. Puteti sa ma injurati si sa ma faceti in toate felurile,dar eu asta cred.

Si ca sa nu fie confuzii,eu sunt un amarat,care cred ca pot numara pe degete de cate ori am depasit 230 km/h cu mobra. Pragul meu psihic de siguranta era 160 km/h....si rar il depaseam......si tot simteam ca-s penibil. Pai sa mergi la consum cu R1.........si sa justifici ca e ok pt touring,nu e lucru fain........deloc


» Post actualizat in 02 Dec 2014 22:21

Da am.de ce nu e?tocmai pt ca am si stiu cum e in toate conditiile,modelul meu(2002-2003) se preteaza foarte bine.eu fac si concediile touring,si pe strada in stil propriu,si merg si pe pista.so?what's the catch?am peste 20.000 cu el si pt mine personal e o adevarata incantare sa merg linistit la drum lung cu el,iar cand vreau golaneala exista pista si alte locuri.ii place si asa si asa. :)

 

George, hai s-o lasam jos :) si eu am FIX 20.000 facuti pe RSV intr-un sezon si jumate (repet toamna 2012, iarna 2013) si am mers ca si tine ,cu pasagera. Cel mai mult cu pasagera. Sa nu-mi spui tu MIE ca R1 e o mobra comoda,de mers in concediu,mai ales cu pasager in spate.....ca esti ipocrit daca faci asta...


Cum simt motoreta cand is singur pe ea,si cum o simt cu pasager, is 2 lucruri diferite (Si nu,nu o dam in suspensii,in setari si in balarii)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

superbike de 1000cc iti papa bani la consumabile,nu doar la consum.......

 

cred cu tarie ca aia care chiar detin superbike-uri si merg la consum sau merg CONSTANT sub 120 km/h (in afara),si le-au luat degeaba. Puteti sa ma injurati si sa ma faceti in toate felurile,dar eu asta cred.

 

Si ca sa nu fie confuzii,eu sunt un amarat,care cred ca pot numara pe degete de cate ori am depasit 230 km/h cu mobra. Pragul meu psihic de siguranta era 160 km/h....si rar il depaseam......si tot simteam ca-s penibil. Pai sa mergi la consum cu R1.........si sa justifici ca e ok pt touring,nu e lucru fain........deloc

» Post actualizat in 02 Dec 2014 22:21

 

George, hai s-o lasam jos :) si eu am FIX 20.000 facuti pe RSV intr-un sezon si jumate (repet toamna 2012, iarna 2013) si am mers ca si tine ,cu pasagera. Cel mai mult cu pasagera. Sa nu-mi spui tu MIE ca R1 e o mobra comoda,de mers in concediu,mai ales cu pasager in spate.....ca esti ipocrit daca faci asta...

 

Cum simt motoreta cand is singur pe ea,si cum o simt cu pasager, is 2 lucruri diferite (Si nu,nu o dam in suspensii,in setari si in balarii)

Ce parere ai?

https://www.youtube.com/watch?v=gGFKLcpN31k

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

 

Deci nu ma asteptam la un reply mai penibil decat ala cu R1 lui..........chiar aveam pretentii de la tine,sincer...

 

ce dracu' ma,aveti 5 ani?

 

Voi chiar nu cascati ochii? Majoritatea vitezanelor la noi sunt gioarse neintretinute care vad forja la semafor iar cel mai lung drum al lor a fost pe centura orasului in care sta posesorul........

 

Si voi vorbiti de touring? Ca sunt cativa care mai fac touring pe vitezane (doar pt ca-s ei obsedati de ele) asta nu inseamna ca-s cele mai potrivite scule pt asa ceva...

 

E ca si cum ai cauta in 100 de barbati unul caruia nu-i place sa i se faca sex oral,si apoi vii cu el de mana si spui " uite, barbatilor NU le place sa li se faca sex oral". Cam asa e exemplul tau :)

 

Eu ma opresc aici,ca suntem offtopic si nu vreau sa stricam topicul asta.

 

Mai bine ii raspundeti lui alexdx09 despre R1 si ce vrea sa stie,decat sa ne contrazicem daca-i bine sa faci Europa pe R1 sau R1200 :)

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine ii raspundeti lui alexdx09 despre R1 si ce vrea sa stie,decat sa ne contrazicem daca-i bine sa faci Europa pe R1 sau R1200 :)

Adriane,eu i-am raspuns omului concret si fix la intrebari.ia baga ochiu si citeste atent!

iti raspund si tie:ipocrit sau cum vrei tu sa ma consideri.da,PT MINE e comod modelul 2002 la touring,in concediu,cu pasager sau fara.si mai vrei una sa ai ce replica?pasagera(prietena mea) se simte foarte bine si comod si nu o doare absolut nimic dupa ce ne oprim dupa 3-4-5-600 de kilometrii pe zi.

legat de ideea de consum,nu a spus nimeni ca merg doar asa,ci am specificat clar ca atunci cand merg lejer ala e consumul.

dar cred ca unora le e somn si citesc doar printre randuri...unu arunca un bat apoi toti sar dupa el.:))

As mai zice cateva dar ma abtin..

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adriane,eu i-am raspuns omului concret si fix la intrebari.ia baga ochiu si citeste atent!

iti raspund si tie:ipocrit sau cum vrei tu sa ma consideri.da,PT MINE e comod modelul 2002 la touring,in concediu,cu pasager sau fara.si mai vrei una sa ai ce replica?pasagera(prietena mea) se simte foarte bine si comod si nu o doare absolut nimic dupa ce ne oprim dupa 3-4-5-600 de kilometrii pe zi.

legat de ideea de consum,nu a spus nimeni ca merg doar asa,ci am specificat clar ca atunci cand merg lejer ala e consumul.

dar cred ca unora le e somn si citesc doar printre randuri...unu arunca un bat apoi toti sar dupa el.:))

As mai zice cateva dar ma abtin..

Eu nu spun nimic fata de tine,este problema ta cat de "bine" te simti dupa 500km turing cu R1..dar cred ca prietena ta te iubeste foarte mult!

As vrea sa-i vad si reactia dupa ce a mers 500km cu o motocicleta dedicata turing sau un maxiscuter...

Hai sa fim seriosi totusi..muculatura lombara a pasagerului nu se destinde niciodata,pe un supersport,pentru ca nu are cum.O tura de 500km inseamna 3ore pe putin, poate doar autostrada..asa ca spatele prietenei tale o sa stea incordat 3 ORE. Stai si tu aplecat 3ore si pe urma poate o sa intelegi la ce placere" o supui pe saraca" fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

George 05, cazul vostru e mai fericit, aveti ceva ani de antrenamet. Sint oameni, si nu putini , care au facut turul Europei pe R1 GSXR CBR, dar raportat la masa de motociclisti care fac calatorii lungi, sint un procent mic mic.

Referitor la faptul ca modelul 2003 e mai touring, da, e adevarat, la fel si modelele 98-99 si 2000-2001. Am un prieten care a facut un drum de 1 zi intre Italia si RO, R1 2007, basca ca s-a ratacit si in loc sa ajunga la Portile de Fier, a ajuns la Sofia in miezul noptii, si tot a ajuns la Buc . Si nu e la prima tinerete, insa nu toti sintem la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect,eu nu am spus ca e un motor dedicat touring.doar ca daca te obisnuiesti si e "pe masura",se poate fara nici o problema.

 

@TNG:nu trece zi sa nu ma mir cum rezista prietena pe R1 asa bine si de ce.la drum lung ea sta uneori aplecata,alteori se ridica si sta aproape dreapta,etc.de multe ori vroiam eu pauza de tigara,ea zicea sa mai mergem putin...dupa baia mare-orsova(615km) zicea ca o o doare fundul doar(avand si ghiozdan in spate),in rest nici macar incheiturile sau umerii sau altceva...nah,am noroc.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

george05: prin simplul fapt ca ai facut asta (touring pe ea) nu inteleg de ce justifici si promovezi ideea de a se face touring pe ea.


Imi cer scuze ca te-am facut ipocrit, era un termen cam dur pt situatia prezenta.

 

La drum lung mai este cum mai este, dar cand intri in localitati/orase etc, este jale pt pasager pe vitezana (la accelerari/depasiri/franari/semafoare).


Prietenei tale poate ii plac superbike-urile si obsesia/placerea asta mai domeleste din durerea de spate si din factorul de oboseala,dar crede-ma, masurand in orice sistem posibil, nu ai cum sa stai mai comod pe R1 ca pasager, decat pe alte mobre dedicate pt touring sau chiar sport touring...

 

Ti-am zis,si eu am facut-o, poate mai mult decat tine, dar asta nu inseamna ca a fost o bravada sau ca is prea bucuros de faptul asta. Asa a fost sa fie.


R1 e un motor sa mergi singur, sa te simti bine, cum era si a mea. Pasager era pt ture ff mici,ocazionale, scurte...

 

Just my 2c...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adriane...tu nu pricepi nici daca iti desenez?am zis eu ca e mai bun decat altele?NU!am zis ca daca vrei se poate.cat despre durerile resintite de pasager...tu ai mers vreodata la drim lung pasager sau vorbesti din burta?cat despre mers mult,mai ai de adunat ceva km pana sa vorbim de la egal la egal.nu mai zic nimic mai departe ca o dam pe langa si tu tot nu citesti tot,decat ce vrei tu sa "combati",si nici la aia nu prea esti atent...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Adriane...tu nu pricepi nici daca iti desenez?am zis eu ca e mai bun decat altele?NU!am zis ca daca vrei se poate.cat despre durerile resintite de pasager...tu ai mers vreodata la drim lung pasager sau vorbesti din burta?cat despre mers mult,mai ai de adunat ceva km pana sa vorbim de la egal la egal.nu mai zic nimic mai departe ca o dam pe langa si tu tot nu citesti tot,decat ce vrei tu sa "combati",si nici la aia nu prea esti atent...

 

Daca vrei, se poate merge cu pasager si pe monopost, hai m3n, sa nu o dam in din astea gen '' daca vrei, se poate''.

 

Ti-am scris mai sus ca am mers intr-un sezon si un pic vreo 20.000 km, majoritatea facuti cu pasager. Nu e un concurs de etalare, ci iti spun, ca spre deosebire de ceilalti cu care ai mai vb aici,eu chiar am mers pe superbike, cu pasager, si inca mult. Si ti-am si enuntat,mai sus,in ce conditii este mai decent si in ce conditii e mai insuportabil.

 

Vad ca si tu intelegi doar ce vrei....

 

Eu i-as spune celui care intreba de R1, sa se gandeasca la altceva, daca pomeneste de confort, touring si consum (parerea mea umila).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R1 nu este o moto pentru touring iar cei care o detin aproape o lauda cat de confortabila este la drum lung, ori sunt masochisti ori au dimensiunile potrivite inaltime,lungile maini....Este o moto frumosa dar este pentru alt segment in nici un caz touring.Si eu am fost pe punctul de a cumpara una, intamplarea a fost ca nu am gasit ce am vrut in prima faza iar acum pot sa spun ca ma bucur ca nu am luat-o.

Poate modelele dupa 2006 pe care nu le-am calarit sa fie mai comode dar nu cred.

Prietenul meu a cumparat o bucata r1 din 01 si dupa vreo 300km se vedea pe fata lui ca parca nu mai e asa faina dar na e ... r1.Ulterior dupa cateva zile a recunoscut durerile de spate si maini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repet, pt cei care inca nu au avut moto supersport, si le place touringul, sa care pasager, renuntati la ideea de vitezana pursinge. Pe de alta parte cea mai mare adrenalina tot motoretele de viteza o ofera.


» Post actualizat in 03 Dec 2014 16:09

Daca totusi insistati pe idee, exista rezolvari destul de simple: un parbriz inalt, ghidoane inaltate, 2-3cm, scarite montate mai in fata si mai jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ee,la noi multi folosesc motoretele in scopuri pur publicitare.Adica pt a-si face reclama.

R1 asta era un lait-motiv.Mai ales pe modelele 2004-2008.Dar acum din 2015,gata,e pure racer,la fel ca bmw-ul,au devenit atat de urate ca nu mai pot fi scoase in lume.Si e mai bine asa zic eu.

Hai sa le folosim (sau macar sa incercam sa le folosim) pt ce au fost facute ,nu sa le scoatem in oras pt ca arata bine.

 

Ca o reflectie filosofica acuma pe timp de iarna,am stat si m-am gandit la o treaba curioasa : voi ati observat ca spre deosebire de inainte de 2010,acuma toate miarele sunt extrem de urate?

Adica : R1-urat cu spume,BMW-urat,dar ne-am obisnuit cu el,CBR-urat si boring,ZX-10 urat si arata si putin umflat,buhait.

Singura care mi se pare ca se mentine e gixxerul,care a ramas fidela formei care a consacrat-o,adica K5.Dar e si cea mai slaba.

Italiencele inca sunt frumoase,mie rsv-4 si panigale mi se par opere de arta.

 

Oare pentru a fi performante,trebuie sa fie urate?Inseamna ca Yamaha va fi fantastic de buna :D

 

In alta ordine de idei,facand abstractie de la subiectele de iarna,unde pot sa-mi servisez si eu furcile?Dupa ce am dus janta la sirius (nota 15) ,care mi-a garantat ca nu are nimic nici janta nici discurile,dupa ce am schimbat rulmentii de jug si placutzele,tot simt o vibratie stg-dreapta pe franare in furci.Si ma gandesc sa nu fie din furci.De aia as vrea sa se uite cineva care se pricepe mai bine ca mine la furci,cuzineti,etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu,trepida si cu cele dinainte.Am cam eliminat toate cauzele "simple".

Nu poate trepida din furci,din cuzineti?Furcile nu au patit nici un eveniment,dar am 32.000 cu motoreta si in general nu pe drumuri foarte stralucite,deh,romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu,trepida si cu cele dinainte.Am cam eliminat toate cauzele "simple".

Nu poate trepida din furci,din cuzineti?Furcile nu au patit nici un eveniment,dar am 32.000 cu motoreta si in general nu pe drumuri foarte stralucite,deh,romania.

Trepida si la mine fata (R1 2008) si am schimbat cuzinetii si s-a rezolvat problema. Daca nu ai un mecanic bun iti dau nr de telefon al mecanicului meu, e foarte ok, dar e departe de tine (Drumul Taberei- Cora Pantelimon...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca o reflectie filosofica acuma pe timp de iarna,am stat si m-am gandit la o treaba curioasa : voi ati observat ca spre deosebire de inainte de 2010,acuma toate miarele sunt extrem de urate?

Adica : R1-urat cu spume,BMW-urat,dar ne-am obisnuit cu el,CBR-urat si boring,ZX-10 urat si arata si putin umflat,buhait.

Singura care mi se pare ca se mentine e gixxerul,care a ramas fidela formei care a consacrat-o,adica K5.Dar e si cea mai slaba.

Italiencele inca sunt frumoase,mie rsv-4 si panigale mi se par opere de arta.

 

Era motocicletelor urate a inceput prin 2008-2009. Ce diferenta enorma e intre Fireblade-ul vechi si cel din 2008, sau intre R1 RN19 si modelul de dupa 2009 RN22. Carenele s-au micsorat la maxim (aproape a disparut carena inferioara), coditele au fost ciopartite, iar design-ul farurilor parca e copiat dupa scuterele chinezesti. (acum vorbesc in general, nu doar de un anumit constructor). Ducati e singurul model cu faruri moderne, atat ca tehnologie cat si ca design. Nu imi dau seama de ce, pentru ca in domeniul auto, farurile au evoluat enorm chiar si pe modelele banale. Nu mai vorbesc de vreun Audi A7 sau RS6. Daca te uiti la un RS6 modelul nou si dupa aia la un s1000RR 2015, iti vine sa plangi :D Evacuarile la fel... ne-am intors la anii '90 cu burlane uriase. Bine, aici e de vina si legea, care impune anumite norme. Revenind la R1, modelul nou mie personal mi se pare mai reusit decat cel anterior (vorbim tot de design). Farurile sunt ciudate rau, dar in rest imi place.

 

Suzuki intr-adevar, a ramas fidela formei cu GSXR 1000, dar in schimb au stricat modelele de 600 si 750. Din nou, problema cu farurile :D Bai frate, si SRAD-ul era mai atragator privit din fata. Zici ca au aruncat o mamaliga pe carena frontala, si asa cum s-a lipit, au trasat forma farului. Honda la fel, au bagat flexul in 600RR, au alterat design-ul, si cica au scos un nou model. D-aia ma bucur intr-un fel ca inca n-a aparut noul R6, ca cine stie ce aratare o fi si ala (peste 15 ani, cand isi vor aduce aminte astia de la Yamaha ca R6-le e aproape acelasi din 2006)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie personal CBR-ul 2008 mi se parea interesant,mai ales cand stateai langa el,arata muscle,fortzos.Prin 2013 cand la fel ca si cu 600rr-ul,au manevrat carenele si bordul si au spus ca au scos alta motoreta,de atunci a inceput sa fie hidos.

R1 2009 mi se pare mai uratzel decat 2008,dar oricum infinit mai frumos decat aratarea asta.Cam bulky fata de 2008,dar ok,mai ales din fata.Cwru cam mare cu tobele alea cat draq.Dar asta nou e intr-o noua dimensiune a uratului.La R1 parca la fiecare model l-au uratit din ce in ce mai mult.

Tobele da,sunt o problema,dar nu au ce face.Eh,dar tobele se pot da jos rapid :D

Iar la faruri da,au o problema.R1 are cea mai mare problema,in sensul ca nu le are.Pur si simplu au lipit niste led-uri pe carenaj,ai impresia ca sunt din alea cum erau in targ la Vitan de imitau led-urile de pe A4/2008 si au bagat 2 lanterne de 30 de lei sub carene langa radiatoare.Mirific.

Ce inca nu inteleg ei si ce BMW a inteles rapid e faptul ca motoreta tre sa fie buna si pe strada,nu numa pe circuit.BMW-ul reuseste treaba asta.R1 vechi reusea sa fie foarte ok pe strada,pe circuit avea probleme.Asta nou s-ar putea sa fie bun numa pe circuit.

 

BMW-ul deja a ridicat stacheta - aproape 200 de cai stock la roata masurati pe dyno :

http://www.motorcyclenews.com/news/2014/december/new-bmw-s1000-198bhp-on-the-dyno/

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...