yuk Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 520 ar trebui sa fie la puterea mobrei . Nu trebuie curatat atat de des, in general atunci cand vezi zale "z" . Dupa ungerea cu spray va dura 200 km si nu 500 km cum este uns lantul nou, apoi incepe sa faca galagie, motiv pt care eu am pus ungator si dau cu spray numai dupa spalatorie. Nu este bine sa dai cu jetul foarte aproape ca sa nu bagi apa in spatele oringurilor, daca ai lant "etans" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusutul Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 buna ziua,am si eu o intrebare,cum imi dau seama ca trebuie intins lantul si de unde il intind la un kle 500 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusutul Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etzmz Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Pt cine doreste sa-si faca un oiler automat, pot folosi ca tempomat acest releu: http://hstech.ro/index.php?main_page=productdetails&prod_id=60 Eu mi-am pus un asemenea releu. Modul de setare este f usor. Nu sunt vanzator ci doar client multumit. Eu mi-am mai luat acest releu (http://hstech.ro/index.php?main_page=productdetails&prod_id=33 ) pt a-mi porni defazat xenoanele). Cum ai rezolvat problema resetari fiindca acolo scrie :Daca tensiunea de alimentare dispare mai mult de 0.1 secunde, temporizatorul reia ciclul de temporizare incepand cu starea ON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Cand zice resetare, se refera la faptul ca releul reia numaratoarea timpilor conform setariilor facute anterior. Tensiunea de alimentare poate dispare doar cand opresti motorul, cand descizi intrerupatorul (daca este montat unul pt a folosi ungatorul dupa voie - eu mi-am pus intrerupator pt ca, in principiu, folosesc ungatorul la drumuri lungi) sau daca ai contacte imperfecte pe circuitul de alimentare . La intreruperea tensiunii, releul nu "uita" cum a fost setat - telefonul uita contactele salvate cand ii scoti bateria? Ca si conexiuni, este ca un releu obisnuit de masina dar mai mic in gabarit, cu butoane de programare si un led de stare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusutul Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 de unde imi dau seama când trebuie schimbat lantul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Zale blocate care nu se pot debloca, uzura inegala, zale deteriorate, fara O-ringuri, lant intins care nu mai merge intins (are 'burta' prea mare). Pinioanele cand sunt uzate, nu mai au forma aia obisnuita a lor, fie sunt ascutite, fie tocite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusutul Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 da multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Mai practic vorbind ridici mobra de roata spate si examinezi vizual asa cum a spus Banzay lantul daca arata ok il ungi invarti rata sa intre uleiul si pe urma te uiti la sageata care o face, daca lantul urca si coboara e semn ca are uzura inegala si trebuie schimbat desi pare ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Trebuie sa-mi schimb lantul. E un cbr600 din 1995. Am vazut preturi intre 450 si 700 RON. Marci: DID, Regina, RK si nu mai stiu. Cum aleg? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 RK 520 GXW - mai usor, mai multi cai putere la roata, mai ieftin. (tine mai putini km, P.S. eu am la miar). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Trebuie sa-mi schimb lantul. E un cbr600 din 1995. Am vazut preturi intre 450 si 700 RON. Marci: DID, Regina, RK si nu mai stiu. Cum aleg? EK sau RK calitate,dar si pretul pe masura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 de unde imi dau seama când trebuie schimbat lantul? tragi de lant unde sta pe foaie, daca vezi un dinte de pe foaie, ii grav Pt lantul 520 in manual maxim 150 mm cu sublerul intre rola 1 si rola 11 si verifici mai multe intervale, ar trebui sa fie egal. 149,5 mm este inca ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gascoigne Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 este necesara refacerea reglajului lantului daca merg doar ocazional cu un pasager? 99% din timp merg singur, la fel si daca plec la drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert23mg Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 (editat) on/off topic: eu sunt incepator, nu inteleg ce legatura are lantul si cu pasagerul, ar fi util daca ar putea explica cineva mai in detaliu. eu merg 50% singur 50% cu pasager, si la drum tot cu pasager Editat Octombrie 14, 2014 de robert23mg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gascoigne Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 tensiunea asupra lantului e mai mare odata cu greutatea mai mare. intrebarea e cat de mult conteaza in functie de cat mergem cu pasager. poate ne ajuta cineva mai experimentat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 tensiunea asupra lantului e mai mare odata cu greutatea mai mare. intrebarea e cat de mult conteaza in functie de cat mergem cu pasager. poate ne ajuta cineva mai experimentat. Greşit, întinderea maximă e când axul pinionului, cel al basculei şi cel al roţii sunt coliniare, dacă încărcarea continuă să crească lanţul face iar "burtă". Acea săgeată de 15-20 mm recomandată în carte e cea minimă adică în condiţia de coliniaritate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gascoigne Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 deci ar trebui reglat ca sa nu aiba o uzura mai mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 (editat) Multi nu au intalnit termenul "sageata", sa nu-i zapacim si mai tare sageata = Distanța maximă dintre un arc de curbă și coarda care unește extremitățile lui adica segmentul PR Editat Octombrie 14, 2014 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Raspunsul la intrebarea ta e NU. Daca lantul e bine reglat n-ai de ce sa-l ajustezi special pentru pasager. Penetru a descris perfect mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 (editat) axul pinionului, cel al basculei şi cel al roţii sunt coliniare centrul pinionului fata, axul basculei, centrul pinionului spate - sa fie corecta explicatia ta, insa s-a inteles inca din explicatia ta. » Post actualizat in 14 Oct 2014 13:57deci ar trebui reglat ca sa nu aiba o uzura mai mare? NU Editat Octombrie 14, 2014 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gascoigne Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 atunci de ce facem reglajul cu motociclistul pe mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 fa fara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.