Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

520 ar trebui sa fie la puterea mobrei . Nu trebuie curatat atat de des, in general atunci cand vezi zale "z" . Dupa ungerea cu spray va dura 200 km si nu 500 km cum este uns lantul nou, apoi incepe sa faca galagie, motiv pt care eu am pus ungator si dau cu spray numai dupa spalatorie. Nu este bine sa dai cu jetul foarte aproape ca sa nu bagi apa in spatele oringurilor, daca ai lant "etans"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pt cine doreste sa-si faca un oiler automat, pot folosi ca tempomat acest releu: http://hstech.ro/index.php?main_page=productdetails&prod_id=60

Eu mi-am pus un asemenea releu. Modul de setare este f usor.

Nu sunt vanzator ci doar client multumit. Eu mi-am mai luat acest releu (http://hstech.ro/index.php?main_page=productdetails&prod_id=33 ) pt a-mi porni defazat xenoanele).

Cum ai rezolvat problema resetari fiindca acolo scrie :Daca tensiunea de alimentare dispare mai mult de 0.1 secunde, temporizatorul reia ciclul de temporizare incepand cu starea ON

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand zice resetare, se refera la faptul ca releul reia numaratoarea timpilor conform setariilor facute anterior. Tensiunea de alimentare poate dispare doar cand opresti motorul, cand descizi intrerupatorul (daca este montat unul pt a folosi ungatorul dupa voie - eu mi-am pus intrerupator pt ca, in principiu, folosesc ungatorul la drumuri lungi) sau daca ai contacte imperfecte pe circuitul de alimentare :) . La intreruperea tensiunii, releul nu "uita" cum a fost setat - telefonul uita contactele salvate cand ii scoti bateria? Ca si conexiuni, este ca un releu obisnuit de masina dar mai mic in gabarit, cu butoane de programare si un led de stare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zale blocate care nu se pot debloca, uzura inegala, zale deteriorate, fara O-ringuri, lant intins care nu mai merge intins (are 'burta' prea mare). Pinioanele cand sunt uzate, nu mai au forma aia obisnuita a lor, fie sunt ascutite, fie tocite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai practic vorbind ridici mobra de roata spate si examinezi vizual asa cum a spus Banzay lantul daca arata ok il ungi invarti rata sa intre uleiul si pe urma te uiti la sageata care o face, daca lantul urca si coboara e semn ca are uzura inegala si trebuie schimbat desi pare ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

de unde imi dau seama când trebuie schimbat lantul?

tragi de lant unde sta pe foaie, daca vezi un dinte de pe foaie, ii grav

 

Pt lantul 520 in manual maxim 150 mm cu sublerul intre rola 1 si rola 11 si verifici mai multe intervale, ar trebui sa fie egal. 149,5 mm este inca ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

on/off topic: eu sunt incepator, nu inteleg ce legatura are lantul si cu pasagerul, ar fi util daca ar putea explica cineva mai in detaliu.

eu merg 50% singur 50% cu pasager, si la drum tot cu pasager

Editat de robert23mg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tensiunea asupra lantului e mai mare odata cu greutatea mai mare. intrebarea e cat de mult conteaza in functie de cat mergem cu pasager. poate ne ajuta cineva mai experimentat.

Greşit, întinderea maximă e când axul pinionului, cel al basculei şi cel al roţii sunt coliniare, dacă încărcarea continuă să crească lanţul face iar "burtă". Acea săgeată de 15-20 mm recomandată în carte e cea minimă adică în condiţia de coliniaritate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi nu au intalnit termenul "sageata", sa nu-i zapacim si mai tare

 

sageata = Distanța maximă dintre un arc de curbă și coarda care unește extremitățile lui

 

post-34332-0-42291500-1413294631_thumb.jpg

adica segmentul PR

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:s4289:

axul pinionului, cel al basculei şi cel al roţii sunt coliniare

centrul pinionului fata, axul basculei, centrul pinionului spate - sa fie corecta explicatia ta, insa s-a inteles inca din explicatia ta.


» Post actualizat in 14 Oct 2014 13:57

deci ar trebui reglat ca sa nu aiba o uzura mai mare?

 

NU

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...