yamaha yzf Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Pai eu,pana acum nu demult foloseam WD(am inteles ca peneteaza si intra printre garnituri),am trecut la spray pt curatat frane(cica are solventi in el care ar deteriora garniturile). Acum ca mi-am luat lant nou am zis ca trecc pe motorina dar intre timp am dat de spray-ul asta de la Nigrin care este exact pt asa ceva si sper sa nu mai am probleme cu lantul , Oricum nu sant 100% convins ca eu cu metodele de curatare folosite am distrus lantul ,oricum DID nu mai iau veci. Numai bine , Ovidiu WD40 dizolva rugina nu stiu ce daune face la O-ringuri. Sprayul de frane iarasi e mai agresiv,trebuie sa dizolve depuneri de mai multe feluri. Eu tot DID am,asa am luat mobra cu lantul actual si am facut 6000km dar nu am fost nevoit sa-l intind deloc pana acum,tot 25mm e jocul si acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skizzo Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 te mai intreb o data motocicleta ta a venit fara lant si fara pinioane? la ce plm intrebi tampenii: "cate zale are lantul??" - pai du-te in pwla mea afara la motocicleta si numara bai duda! "cati dinti au pinioanele?" - pai du-te in mm afara si numara cati dinti au pinioanele la motoreta TA "de care e lantul" - ia in plm o lupa si uita-te pe o za, scrie pe ele! la ce plm ne intrebi pe noi aici? Cand o sa te intreb pe tn personal atunci sa comentezi bai orfanule, daca nu esti in stare sa porti o discutie civilizata iesi afara dp forumul asta ca nu avem nevoie de specimene de genul tau. Eu am intrebat ca nu stiu, sunt incepator in domeniul asta dar esti prea retard sa dai o mana de ajutor. Pun pariu ca esti tipul de pers care, in caz de accident nici nu se opreste sa se uite dupa care posteaza pe forum sa intrebe daca stie lumea ceva... Cum ziceam si mai dvr, esti o scursura de om, lepra societatii... din cauza idiotilor ca tine suntem toti bagati in aceasi oala de cetatenii acestei tari.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc Marquez Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 (editat) Cand o sa te intreb pe tn personal atunci sa comentezi bai orfanule, daca nu esti in stare sa porti o discutie civilizata iesi afara dp forumul asta ca nu avem nevoie de specimene de genul tau. Eu am intrebat ca nu stiu, sunt incepator in domeniul asta dar esti prea retard sa dai o mana de ajutor. Pun pariu ca esti tipul de pers care, in caz de accident nici nu se opreste sa se uite dupa care posteaza pe forum sa intrebe daca stie lumea ceva... Cum ziceam si mai dvr, esti o scursura de om, lepra societatii... din cauza idiotilor ca tine suntem toti bagati in aceasi oala de cetatenii acestei tari.. acu du-te si numara si taci dreak, te-am mai invatat ceva... sunt lepra a societatii pt ca m-am luat de intrebarile tale de retardat ma? » Post actualizat in 29 Jul 2014 08:52 mai uita=te odata cat de retardate sunt intrebarile tale : Salutare tuturor! Dupa cum spune si numele topicului, m-am hotarat si vreau sa imi schimb kitul de lant ca nu prea se mai poate merge cu el si consider ca nu merita sa imi pun viata in pericol. Problema este ca nu stiu exact ce lungime are lantul ( ma refer la numarul zalelor adica 525 sau 530, sper sa nu gresesc), cati dinti tre sa aibe pinioanele (pinionul de atac si foaie spate ) si ce mi-ati recomanda dintre marcile Did sau Ek Chain,la acesta se poate alege culoarea preferata. Tin sa mentionez ca detin o Honda Cbr f2 din 94. Cine poate sa ma ajute cu ceva sfaturi sunt binevenite. Multumesc si asfalt uscat tuturor !! e ca si cum ne intrebi cati nasturi ai la camasa de pe tine cu oglinda in fata - numara ba! numara! citeste ce scrie pe lant, ce scrie pe pinioane Gizaz! si sfat: Ek si DID sunt la fel de bune, poti sa dai cu banul. ca pinioane iti recomand: SunStar sau J.T. Editat Iulie 29, 2014 de Cucciolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skizzo Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 acu du-te si numara si taci dreak, te-am mai invatat ceva... sunt lepra a societatii pt ca m-am luat de intrebarile tale de retardat ma? » Post actualizat in 29 Jul 2014 08:52 mai uita=te odata cat de retardate sunt intrebarile tale : e ca si cum ne intrebi cati nasturi ai la camasa de pe tine cu oglinda in fata - numara ba! numara! citeste ce scrie pe lant, ce scrie pe pinioane Gizaz! si sfat: Ek si DID sunt la fel de bune, poti sa dai cu banul. ca pinioane iti recomand: SunStar sau J.T. Boss, e mai usor sa comentezi aiure decat sa dai un sfat nu ?? nu am motorul in Bucuresti, daca il aveam nu mai stateam sa ma cert aiurea cu tn. Nu stiu dc de ambalezi atat, era doar o intrebare la care daca vrei raspunzi si ajuti omu daca nu "iesi acasa" si treci mai departe.. App, a fost greu sa iti dai cu parerea in Ek si DID ?? si data viitoare poate incerci sa vb un pic mai frumos ca traim intr-o tara civilizata nu in satra.. dar poate ca acolo locuiesti, i don't know :-?? Mai avem si pretentia sa fim respectati in trafic... daca intre noi nu ne respectam dc ar face-o altii?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc Marquez Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 chiar daca nu ai motocicleta acasa, e bine sa verifici ce ai acum instalat pe ea, ca nu intotdeauna manualul sau cataloagele corespund cu situatia reala. poate ai roata spate schimbata.. etc. in plus, lantul si pinioanele nu le poti schimba singur fara scule, nu are rost sa te agiti tu. du-o la un service ca nu costa o caruta de bani si stiu aia ce sa comande. chiar si cu scule, cand schimbi pinioanele, daca nu ai experienta la scos suruburi intepenite, scule de calitate (tubulare, inbusuri atasabile la crichet, etc) risti sa strici ceva pe-acolo de apoi te chinui aiurea sa repari/schimbi ce-ai stricat. Lasa pe altii care se pricep sa faca treaba asta. » Post actualizat in 29 Jul 2014 09:06p.s. - ce plm ma iei cu respectu in trafic, ce legatura are cu ce discutam noi aici???????? sau cu intrebarile tale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 http://www.romimoto-piese.ro/ in dreapta paginii iti selectezi motorul, ajungi la un kit de lant, ai detalii (rezistenta, etansare etc), configurator ... bla, bla Daca vrei neaparat sa il montezi tu, trebuie sa cumperi un lant INCHIS, vaselina pt rulmenti si un set de tubulare . PS - nu este nevoie sa fi agresiv in limbaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 nu va mai agitati. cauta lant la metru de la dedeman. probabil spera sa gaseasca si pinioane. e clar ca la mecanic nu are cum sa ajunga. nu stie ca intre lantul la metru de la dedeman facut sa mearga la fantana si la prasitoare si lantul de moto e o oarecare diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skizzo Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 chiar daca nu ai motocicleta acasa, e bine sa verifici ce ai acum instalat pe ea, ca nu intotdeauna manualul sau cataloagele corespund cu situatia reala. poate ai roata spate schimbata.. etc. in plus, lantul si pinioanele nu le poti schimba singur fara scule, nu are rost sa te agiti tu. du-o la un service ca nu costa o caruta de bani si stiu aia ce sa comande. chiar si cu scule, cand schimbi pinioanele, daca nu ai experienta la scos suruburi intepenite, scule de calitate (tubulare, inbusuri atasabile la crichet, etc) risti sa strici ceva pe-acolo de apoi te chinui aiurea sa repari/schimbi ce-ai stricat. Lasa pe altii care se pricep sa faca treaba asta. » Post actualizat in 29 Jul 2014 09:06 p.s. - ce plm ma iei cu respectu in trafic, ce legatura are cu ce discutam noi aici???????? sau cu intrebarile tale? Totul e stock pe ea, ma refer la componene motor, roti.. etc Lantul nu il schimb eu in spatele blocului, o sa merg sa in mecanic acasa, deci nu in service. Iar cand am zis de respect in trafic era vb de faptul ca nu e ok sa ne injuram si sa ne luam la pWla si mai ales intre noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc Marquez Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 pai ce, daca amandoi suntem motociclisti asta ne face frati de cruce? io injur pe oricine ma enerveaza, eu oricum nu te-am injurat ci cam ridiculizat intrebarile tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skizzo Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 http://www.romimoto-piese.ro/ in dreapta paginii iti selectezi motorul, ajungi la un kit de lant, ai detalii (rezistenta, etansare etc), configurator ... bla, bla Daca vrei neaparat sa il montezi tu, trebuie sa cumperi un lant INCHIS, vaselina pt rulmenti si un set de tubulare . PS - nu este nevoie sa fi agresiv in limbaj. multumesc mult Yuk! Si crede-ma nu asta era ideea, dar atunci cand sunt luat la misto, injurat si luat mortii in pwla nu am cum sa fiu mielusel si sa accept asa cv. Eu am pus o intrebare simpla, nu stiu, nu am experienta in domeniu, cum am spus si mai devreme sunt incepator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Eu am pus o intrebare simpla, nu stiu, nu am experienta in domeniu, cum am spus si mai devreme sunt incepator. asa trebuie sa inceapa si urmatoarele tale intrebari despre moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Pe internet am vazut filmulete in care diversi curata lantul moto cu WD-40 si chiar il recomanda fiind mai ieftin decat un spray dedicat. A incercat cineva aceasta metoda de curatat lantul , este ok , afecteaza lantul ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 L-am folosit eu "destul",da spala si curata foarte bine. Problema este ca si este penetrant si intra pe langa garnituri si spala toata vaselina dintre zale,ceea ce nu este bine deloc. Foloseste spray special pt curatat lanturi de la Nigrin se gaseste la Kaufland este mai mult decat ok. Bafta, Ovidiu » Post actualizat in 20 Aug 2014 13:56 L-am folosit eu "destul",da spala si curata foarte bine. Problema este ca si este penetrant si intra pe langa garnituri si spala toata vaselina dintre zale,ceea ce nu este bine deloc. Foloseste spray special pt curatat lanturi de la Nigrin se gaseste la Kaufland este mai mult decat ok. Bafta, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Pt cine doreste sa-si faca un oiler automat, pot folosi ca tempomat acest releu: http://hstech.ro/index.php?main_page=productdetails&prod_id=60 Eu mi-am pus un asemenea releu. Modul de setare este f usor. Nu sunt vanzator ci doar client multumit. Eu mi-am mai luat acest releu (http://hstech.ro/index.php?main_page=productdetails&prod_id=33 ) pt a-mi porni defazat xenoanele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 eu sunt foarte zgarcit si foarte lenes din toate punctele de vedere asa ca folosesc urmatoarea metoda : ) am ungator de lant, habar nu am ce firma e, are un buton cu vreo 12 pozitii, eu folosesc 2 din ele, ploaie(penultima) si uscat(mijloc) : ) cand sunt plecat 300-2500 de km nu ma intereseaza niciodata problema lantului si nu am niciodata la mine vreun spray de uns, mai ma uit la ungator sa nu fie sarit de la locu lui si aia doar din cand in cand. Cand ajung acasa fac o mica excursie pe la o spalatorie (lukoil) unde cu 3 lei spal 2 minute per fisa, 2 fise sunt deajuns. Pornesc motoru in treapta 1 pe cricu central si spal lantu de il zapacesc. Numai cu apa! fara sampon fara spuma activa. Cateodata am la mine, cateodata nu, sprayuri de curatat/uns lant. Folosesc produsele Lidl. 7 lei sprayul de curatat iar saptamna asta la reducere 5 lei ala de uns. Primavara fac un stoc de vreo 2/3 sprayuri din fiecare, iar cand mai e vreo promotie cu mai multe : ) Deci in spalatorie dau (cand am la mine) cu sprayul de curatat lantu si apoi cu apa si iar apa. La final dupa ce sterg trotineta dau cu sprayul de uns si pun ungatoru pe pozitia de "after wash" adica ultima : ) (a 3 pozitie ce o mai folosesc la ungator) Ajung acasa, iar pana acolo numai e pic de apa pe lant unde ii mai dau o tura cu sprayu de uns de la lidl, mut butonu de uns pe mijloc(uscat) si cam asta e toata poveste. De intins il intind la fiecare 6 mii de km cand fac schimbu de ulei. Pana acum are aproape 20 de mii lantu si dupa estimari ar trebui sa ajunga la 40-50 de mii lejer. Mai precizez ca excursia la spalatorie o fac de cele mai multe ori numai pt lant si de regula daca am prins drumuri offroad si/sau ploaie. Daca merg cateva sute de km si e numai asfalt de regula nu mai trec pe la spalatorie nici macar sa dau jos insectele de pe parbliz si carene, dar daca vad ceva pe lant ... cumpar 1/2 fise Nu pot spune cat de bune sunt produsele lidl, idea e ca sunt foarte ieftine, iar timpul imi va demonstra daca am procedat corect sau nu cu ele. Pana acum la cele 2 intinderi de lant ce leam facut nu ma pot plange de vreo uzura rapida sau prematura. La bicicleta folosesc acelasi spray de uns si nu sunt multumit de el, dar acolo sunt pun pic mai complexe discutiile : ) Am mai incercat sa folosesc teflon la spray, dar mi se pare ca acel teflon nu ramane unde ar trebui si cam zboara. Singuru lucru ce l-am observat la sprayu de la lidl de uns este faptul ca trebuie folosit din abundenta sa aiba vreun efect.Si inca o remarca, fostu propietar la trotinetei a schimbat lantu original la 24 de mii de km pe motiv ca l-a distrus cu spalatul/uns ul excesiv si el nu folosea produse de lidl. Dupa acea experienta a montat ungatoru de lant, de care ma bucur eu, si a renuntat la a mai curata in mod excesiv lantul pt ca explicatia mecanicului a fost ca sprayul de curatat a distrus o/x/y/z ringurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapy22 Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 Salutare, sunt posesor de zxr 400 cc 1996 si am schimbat de curand lantul care era ruginit si vechi cu unul DID si pinionale, am facut circa 400-500 km cu unsoarea care o avea pe el, si dupa am cumparat spray de lant motul on road + c2 cu teflon, si l-am curatat in felul urmator: ridicat pe stand, curatat cu peria si cu motorina de mai multe ori... dupa care sters tot cu o carpa uscata.. dupa care spalat cu apa ( am spalat si motorul ) lasat la uscat.. si dupa cu spray foarte putin si dupa lasat iar la uscat... intrebarea mea este trebuie sa fac aceasta procedura la fiecare 500 km sau atunci doar il mai ung ? merg mare parte oras ms de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 Salutare, sunt posesor de zxr 400 cc 1996 si am schimbat de curand lantul care era ruginit si vechi cu unul DID si pinionale, am facut circa 400-500 km cu unsoarea care o avea pe el, si dupa am cumparat spray de lant motul on road + c2 cu teflon, si l-am curatat in felul urmator: ridicat pe stand, curatat cu peria si cu motorina de mai multe ori... dupa care sters tot cu o carpa uscata.. dupa care spalat cu apa ( am spalat si motorul ) lasat la uscat.. si dupa cu spray foarte putin si dupa lasat iar la uscat... intrebarea mea este trebuie sa fac aceasta procedura la fiecare 500 km sau atunci doar il mai ung ? merg mare parte oras ms de raspuns Il si cureti.Daca nu vei face asta,va ramane mizerie intre zale si cu timpul risti sa le blochezi.E de ajuns sa se intample cu cateva dintre ele si gata...adio lant.Ce tip de lant ai 520 sau 525? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapy22 Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 sincer nu stiu... ce tip este... dar o sa verific, deci il si curat la cate 500:) ms de raspuns , am si un spray de curatat de la lidl.. e ok si cu ala sa il curat sau mai bine si practic cu motorina cum am zis mai sus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 sincer nu stiu... ce tip este... dar o sa verific, deci il si curat la cate 500:) ms de raspuns , am si un spray de curatat de la lidl.. e ok si cu ala sa il curat sau mai bine si practic cu motorina cum am zis mai sus? Daca il speli cu motorina,ai grija sa il cureti foarte bine dupa.Motorina este destul de "uleioasa" si,daca n-o dai jos,in momentul in care vei da cu spray de lant,n-o sa adere bine. Eu folosesc de vreo 6 ani benzina si nu am avut nici-o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapy22 Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Am aflat tipul de lant este DID VX2 si pinion JT otel-carbon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 520 ar trebui sa fie la puterea mobrei . Nu trebuie curatat atat de des, in general atunci cand vezi zale "z" . Dupa ungerea cu spray va dura 200 km si nu 500 km cum este uns lantul nou, apoi incepe sa faca galagie, motiv pt care eu am pus ungator si dau cu spray numai dupa spalatorie. Nu este bine sa dai cu jetul foarte aproape ca sa nu bagi apa in spatele oringurilor, daca ai lant "etans" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusutul Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 buna ziua,am si eu o intrebare,cum imi dau seama ca trebuie intins lantul si de unde il intind la un kle 500 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusutul Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etzmz Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Pt cine doreste sa-si faca un oiler automat, pot folosi ca tempomat acest releu: http://hstech.ro/index.php?main_page=productdetails&prod_id=60 Eu mi-am pus un asemenea releu. Modul de setare este f usor. Nu sunt vanzator ci doar client multumit. Eu mi-am mai luat acest releu (http://hstech.ro/index.php?main_page=productdetails&prod_id=33 ) pt a-mi porni defazat xenoanele). Cum ai rezolvat problema resetari fiindca acolo scrie :Daca tensiunea de alimentare dispare mai mult de 0.1 secunde, temporizatorul reia ciclul de temporizare incepand cu starea ON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.