danielc Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 intrebari de incepator....1-la cate turatii schimbati treapta de viteza???...eu la 3500-maxim 4000 am schimbat. 2-daca merg cu ea subturata putin e bai mare?? Multumesc pt rabdare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Este cand merg in 7000 de ture cu treapta intai. Dar e ok 3.5 k - 4 k. Subturata insemnand sub 2500 de ture? Nu cred ca ii place monocilindrului. Merge, dar nu inseamna ca se simte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 intrebari de incepator....1-la cate turatii schimbati treapta de viteza???...eu la 3500-maxim 4000 am schimbat. 2-daca merg cu ea subturata putin e bai mare?? Multumesc pt rabdare Dupa ce am mers ieri pe m obra prietenei mele [si am simtit cum incepe sa-mi curga din nou sangele in vene dupa o iarna grea] mi-am adus aminte si cume cu monocilindrul. Prima mea iubire a fost tot un 650 GS si incepator fiind imi aduc aminte ca in primele zile mi se oprea motorul in mers. Conduceam o masina diesel la vremea aia care de la 1500 rpm tragea bine iar la mobra la 1500 e relanti-ul. Mi se parea ca face foarte mult zgomot si schimbam treptele repede si mergeam cu ea subturata. Imi spusese un prieten la vremea aia ca trebuie sa schimb la 5000 rpm minimsi sa merg pe la 4500 minim insa nu a stiut sa-mi explice dc si nu l-am ascultat. Problema s-a rezolvat la mine cam asa: 1 Am schimbat casca [mi-am luat un Schubert C3] cu una mai silentioasa si brusc nu se mai auzea asa tare motorul si m-am surprins schimband la 4500 ~ 5000 . 2 Am constatat cautand ca la 5000 rpm e cuplul maxim de aia se recomanda sa mergi la turele alea. Intrii in curba si te apleci la iesire trebuie sa ridici motocicleta si asta se face din gaz. Daca e deja subturata se "impiedica" motorul , "tuseste" si o sa cazi, daca esti pe la 5000 zici ca se bucura cand ii dai gaz si merge ca pe sine. 3 In mod paradoxal cand mergeam cu ea subturata imi consuma mai mult decat dupa ce am invatat sa merg corect pe ea. 4 O alta particularitate a monocilindrului e faptul ca trebuie sa schimbi foarte des vitezele. Stiu ca toate astea s-au mai spus insa sincer cine are rabdare sa citeasca sutele de pagini ale acestui post? nici eu nu am avut rabdare sa caut partea cu placutele despre care stiam ca e scrisa dar nu am reusit sa o gasesc. Bafta si km multi fara incidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 (editat) " NEMI : Salutare,parbrizul il mai ai?sau alte accesorii? " Salut. Nu mai am nimic altceva de vanzare...doar topcase ul era. Editat Martie 25, 2012 de fratelescris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielc Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 (editat) Dupa ce am mers ieri pe m obra prietenei mele [si am simtit cum incepe sa-mi curga din nou sangele in vene dupa o iarna grea] mi-am adus aminte si cume cu monocilindrul. Prima mea iubire a fost tot un 650 GS si incepator fiind imi aduc aminte ca in primele zile mi se oprea motorul in mers. Conduceam o masina diesel la vremea aia care de la 1500 rpm tragea bine iar la mobra la 1500 e relanti-ul. Mi se parea ca face foarte mult zgomot si schimbam treptele repede si mergeam cu ea subturata. Imi spusese un prieten la vremea aia ca trebuie sa schimb la 5000 rpm minimsi sa merg pe la 4500 minim insa nu a stiut sa-mi explice dc si nu l-am ascultat. Problema s-a rezolvat la mine cam asa: 1 Am schimbat casca [mi-am luat un Schubert C3] cu una mai silentioasa si brusc nu se mai auzea asa tare motorul si m-am surprins schimband la 4500 ~ 5000 . 2 Am constatat cautand ca la 5000 rpm e cuplul maxim de aia se recomanda sa mergi la turele alea. Intrii in curba si te apleci la iesire trebuie sa ridici motocicleta si asta se face din gaz. Daca e deja subturata se "impiedica" motorul , "tuseste" si o sa cazi, daca esti pe la 5000 zici ca se bucura cand ii dai gaz si merge ca pe sine. 3 In mod paradoxal cand mergeam cu ea subturata imi consuma mai mult decat dupa ce am invatat sa merg corect pe ea. 4 O alta particularitate a monocilindrului e faptul ca trebuie sa schimbi foarte des vitezele. Stiu ca toate astea s-au mai spus insa sincer cine are rabdare sa citeasca sutele de pagini ale acestui post? nici eu nu am avut rabdare sa caut partea cu placutele despre care stiam ca e scrisa dar nu am reusit sa o gasesc. Bafta si km multi fara incidente. Multumesc pentru lamuriri si pentru urari Asfalt uscat Editat Martie 25, 2012 de danielc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 (editat) Salut tuturor. Prietena mea si-a luat de curand un 650GS si dupa revizia pe care tocmai am terminat-o [ulei filtre anvelope etc] am constatat ca palcutele de frana pe fata sunt cam duse. Pe vremea cand am avut eu acest model nu am apucat sa-i schimb placutele de frana asa ca nu stiu cam cat costa si de unde. Tot ce imi amintesc e ca am citit undeva pe acest topic [dar nu am mai reusit sa gasesc] ca sunt anumite placute de frana de evitat [unele nu franeaza altele mananca din disc]. Multumesc anticipat. Stiam eu ca am vazut undeva despre placute de frina. Manualul de intretinere BMW F 650 GS. Personal nu am incercat alt fabricant de placute de frina. Am mers tot pe Brembo. Fata = placute sinterizate, spatele = placute organice. Editat Martie 25, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Multumesc pt raspunsurile legate de placutele de frana. Serban imi poti spune de unde le-ai luat si daca mai stii cat te-au costat? Ca o curiozitate dc naiba pe fata sunt sinterizate iar pe spate organice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 (editat) Nu stiu de ce au pus sinterizate pe fata si organice spate. O fi vreo gaselnita specifica enduro ? Eu pina acum am luat de la AB numai placutele pe spate si au fost OK. Placutele fata le-am luat de pe net, tot Brembo fireste, avind codul corespunzator, insa nu sunt multumit de cum frineaza. Urmeaza sa iau urmatoarele placute fata tot de la AB. Ca o curiozitate, placutele fata cu care a venit motocicleta de la neamt, aveau placuta metalica aurie. Am cautat pe net de mi-a venit rau si nu am gasit la fel. Placute fata: Placute spate: Bineinteles ca la AB pretul va fi pe masura renumelui marcii, dar asta e, cotizez ca nu am incotro. PS. Mai nou trebuie sa ma orientez spre un releu regulator de tensiune. Asta nu mai incarca cum trebuie. Ceva idei ? Editat Martie 25, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Vorbeste la real-oem.ro. Am mai zis pe topicul asta ca au preturi mai mici decat Bucurestiul, nu ma intreba de ce (din moment ce vin din acelasi loc piesele). Tot ce mi-am luat pana acum (in mare parte garnituri si filtre) m-au dus aproape la jumatate cat as fi dat la Bavaria, naiba stie de ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) Am incercat sa intru pe www.realoem.ro so primesc mesajul asta, mare, scris cu rosu: Avertisment- vizitarea acestui site poate dăuna computerului dvs.! Editat Martie 26, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Mda, am vazut si eu dar probabil e falsepositive i-am dat ignore si nu s-a intamplat mare lucru. Oricum nu poti face comanda direct pe site, mai intai le dai mail sa-i intrebi de piese sa-ti trimita oferta. Unde va schimbati ambreaju (daca n-o faceti singuri)? Lantul l-am rezolvat singur dar nu stiu daca sa ma bag si la ambreaj. Ziceam ca mi s-a stricat rola pe care sta lantul, m-am uitat pe realoem, e piesa de aici, numarul 17? 100 de dolari pentru o prostie din cauciuc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) Mda, am vazut si eu dar probabil e falsepositive i-am dat ignore si nu s-a intamplat mare lucru. Oricum nu poti face comanda direct pe site, mai intai le dai mail sa-i intrebi de piese sa-ti trimita oferta. Unde va schimbati ambreaju (daca n-o faceti singuri)? Lantul l-am rezolvat singur dar nu stiu daca sa ma bag si la ambreaj. Ziceam ca mi s-a stricat rola pe care sta lantul, m-am uitat pe realoem, e piesa de aici, numarul 17? 100 de dolari pentru o prostie din cauciuc? Vezi ca la Dakar ai doua role, una sus, deasupra lantului (pe care o am si eu, si una jos, sub lant. Sunt cam in aceesi zona. Vezi care din ele s-a bulit. Si da, e posibil sa coste asa mult. nu e un cauciuc chiar ordinar. Teoretic trebuie sa reziste la frecarea cu lantul de otel destul de mult si bine. Au mai fost incercari de inlocuire a acestei role pe forum dar ... fara prea mare succes. http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?vid=51603&vin=ZL33325&md=200403 Editat Martie 26, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) E rola de sub lant, s-a mancat intr-un loc si dupa aia s-a distrus de tot cam 25%. Acum nu cred ca se mai invarte normal si probabil o sa se strice toata. Mda, foarte scump... cat un kit de lant :| LE: Pe linkul ala m-am uitat si eu dar nu aveau piesa 17. Editat Martie 26, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 E rola de sub lant, s-a mancat intr-un loc si dupa aia s-a distrus de tot cam 25%. Acum nu cred ca se mai invarte normal si probabil o sa se strice toata. Mda, foarte scump... cat un kit de lant :| LE: Pe linkul ala m-am uitat si eu dar nu aveau piesa 17. Sorry, e greseala mea. linkul este pt seria mea de sasiu si eu am GS simplu, si nu am rola aia de jos. Daca la cautare dupa serie treci ultimele 7 cifre de pe seria TA de sasiu iti vei gasi motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) Corect, m-am uita la mine si am gasit-o, 75$/239ron la realoem.(46517678506) Editat Martie 26, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Am un set de "oase" nerevendicat, inalta mobra cu 3 cm. Doar saptamana asta, oferta, 250 ron fata de 300. Dati un PM sau un telefon 0747 294 113 daca sunteti interesati. Primul venit primul servit. Azi am comandat diagnoza din Polonia, GS911. Revin cu pareri dupa ce o folosesc prima data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Cat ai dat pe GS911? Am inteles ca e musai daca vrei sa schimbi ca la carte lichidul de frana pe mobrele cu ABS... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Arunc o intrebare, ca nu costa nimic. E interesat cineva de o pereche de furci USD Kayaba pentru BMW F 650 GS? Le am montate pe mobra, le dau pentru ca voi vinde mobra pe bucati. Cine e interesat de mai multe detalii, poate da click aici ca sa citeasca topicul de pe advrider. Despre finante sau alte combinatii, sunt disponibil pe privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Cat ai dat pe GS911? Am inteles ca e musai daca vrei sa schimbi ca la carte lichidul de frana pe mobrele cu ABS... Total $438.00 USD Si nu numai, nu am luat-o numa pentru ce ai zis tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Arunc o intrebare, ca nu costa nimic. E interesat cineva de o pereche de furci USD Kayaba pentru BMW F 650 GS? Le am montate pe mobra, le dau pentru ca voi vinde mobra pe bucati. Cine e interesat de mai multe detalii, poate da click aici ca sa citeasca topicul de pe advrider. Despre finante sau alte combinatii, sunt disponibil pe privat. Ce bucati mai ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 toate bucatile, mobra inca merge pe rotile ei, si-ar merge ea inca mult si bine de ar lua-o cineva intreaga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Ramasesem dator cu o impresie referitoare la filtrul de benzina nou montat. Azi mi s-a aprins becul de la benzina la exact 255km facuti exclusiv in oras. Cu 13 litri am mers cam 255km. Lucru care se intimpla si pina acum. Deci nu am motive sa suspectez un consum exagerat cu noul filtru de benzina. Oricum pe viitor voi tine sub observatie consumul si mai dau cite un feedback din cind in cind. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 toate bucatile, mobra inca merge pe rotile ei, si-ar merge ea inca mult si bine de ar lua-o cineva intreaga. ok , pai asteptam o lista cu preturi sau incepem sa intrebam , noi vulturii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Unde va schimbati ambreaju (daca n-o faceti singuri)? Lantul l-am rezolvat singur dar nu stiu daca sa ma bag si la ambreaj. Am schimbat ambreiajul la Bavaria. pretul la manopera este foarte bun - sub 3 mil. se pare ca e mai putin de lucru sau echivalent cu a schimba pompa de apa. Am facut asta din motive de garantie - pentru ambreiajul nou. E bine sa schimbi ambele tipuri de discuri si arcurile daca tot umbli. Sa le zici sa schimbe si semeringul ala de sus de la parghie - la mine s-a distrus dupa inca o iarna si manjeste aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Am schimbat ambreiajul la Bavaria. pretul la manopera este foarte bun - sub 3 mil. Piesele schimbate le-ai luat de la ei, sau te-ai dus tu cu ele, cumparate de pe piata libera ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.