Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

 

 

Si eu mi-as fii recomandat un gs cu ABS an cat mai nou, dar bugetul, cone Fanica... :D.

 

Eu vreau ceva care sa faca decent si asfalt si drumuri desfundate (drumuri forestiere, drumuri pe care principalele vehicule ce circula sunt tractoarele samd).

Ideea mea e de a-mi lua echipamentul foto si de a ajunge in locuri unde se ajunge mai greu cu automobilul.

Pornisem pe Dominnatoaree si DR-uri, dar dupa o discutie cu cineva mai experimentat intr-ale motociclismului, am ajuns la concluzia ca ar fii mai buna ceva tehnologie mai noua, mai usor de intretinut si cu sanse mai mici sa ma lase in mijlocul nicaierului.

 

@brake:

Multumesc, dar cred ca Dakarul e mult prea inalt pentru mine (1.70m)

 

 

Am un prieten care are semnificatv mai putini cm decat tine si se da pe Dakar de nu-ti vine sa crezi. Sfatul meu coincide partial cu ce ai mai primt. Vrei sa iesi de pe drum ia-ti Dakar 21 pe fata si cursa mai lunga. Daca se poate sa aiba si ABS e si mai bine [eu sunt adept declarat]. Iti recomand totusi sa fie modelul pana in 2004 adica cel cu o singura bujie , nu pt ca ar fi rau sa ai 2 bujii ci pt ca parbrizul de la modelul nou e o imbecilitate in schimb cel de la modelul sa-i zicem vechi e cel putin decent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O combinatie foarte buna dpdv al duratei de viata a lantului este 17/47. Dar daca imi amintesc bine am citit pe undeva ca e destul de greu sa pui 17 pe GS din cauza spatiului.

Ce are coada vacii cu ștampila primăriei??

 

Roobieb eu merg numai pe strada .si nu ajung niciodata la vit maxima 90-120 max. daca as pune 16 cu 45 nu demareaza mai repede? sau tb sa pun mai mare pt asta.merg putin prin oras.

crezi k e mai bun 18/47 pt touring.ms

Eu iti recomand combinatia asta pentru touring. Castigi cam 10Km/h la aceeasi turatie. Daca nu ai porniri/opriri dese (ca in oras de exemplu) e perfect.

 

Pai cum o fi pus robbie de 18,daca 17 e greu de pus.intreb sa stiu pe care pinion sa cumpar,daca e sa fac o schimbare.cred k cel de spate ar tb schimbat pt un demaraj mai bun si vibratii mai putine. ms tuturor si mai intreb pina la primavara.

.

Pentru un pinion mai mare, trebuie scoasa protectia aia de pastic. Eu o am pe cea de la Touratech si e perfecta pentru asta. Dealtfel, uitati-va la specificatiile pentru modelul pregatit de Touratech pentru rally-raid si veti vedea ca are un alt raport decat cel "de strada"...

Editat de RobbieB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce are coada vacii cu ștampila primăriei??

Daca raportul dintre numarul de dinti de pe fata si ala de pe spate e un numar intreg, lantul se uzeaza mai repede decat daca nu e ;)

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Brake, pune ce recomanda producatorul.

Sa nu fi citit specificatiile producatorului amatorii astia de la Touratech?

 

Daca raportul dintre numarul de dinti de pe fata si ala de pe spate e un numa intreg, lantul se uzeaza mai repede decat daca nu e ;)

Daca mai mergi si cand e luna plina, se duce naibii cat ai bate din palme!! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce am scris eu e adevarat, daca tu crezi sau nu e treaba ta :)

 

E ca si cum cand trec soldatii pe un pod, nu se merge in cadenta, ci la pas normal ;)

Am crezut ca glumesti... :mellow:

Poate reusesti sa-mi explici altfel. Marturisesc ca n-am prea priceput parabola ta cu podul. Am terminat armata cu gradul de soldat neinstruit! :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand raportul la numarul de dinti e numar intreg, acelasi dinte va calca pe acelasi locas din lant mult mai des decat daca nu ar fi raportul numa intreg. E destul de greu de explicat in text, dar incearca sa iti imaginezi numai...

 

La partea cu soldatii si podul, treaba s-a inatmplat pe vremea lui Napoelon, cand au cazut cu totii in apa :)

 

"As soldiers cross a bridge march in step, the frequency of the marching
steps may match the natural frequency of the oscillations of the bridge.
In that situation, resonance will take place.

Then the amplitude
of oscillations of the bridge will increase enormously which may cause
the collapse of the bridge. To avoid this situation, soldiers are
advised to go out of step while marching on bridge. This specially
happens on suspended bridges.
"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu fi citit specificatiile producatorului amatorii astia de la Touratech?

 

 

Asta e recomandarea mea pentru Brake. Nu incerc si nici nu mi-am propus sa te conving pe tine (sau altii) ca am dreptate sau nu. Fiecare face cum crede si recomanda ceea ce crede ca e mai bine.

Cum am mai spus, sugestia mea e stict pentru cazul lui Brake, si daca e interesat de argumentele mele am sa i le explic personal. Are numarul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da, cazul cel mai defavorabil e sa fie multiple, unul fata de altul. Cazul cel mai favorabil e sa fie numere prime, sa se divida cu 1 si cu ele doar :)

 

"A prime number of teeth will always achieve the optimum wear pattern - see the 17T front and 47T rear sprockets"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca stiti pe cineva interesat sa cumpere un gs in perioada asta

 

2004 twin spark

ABS

parbriz wunderlich

crashbar & suporti + coburi HD

heated grips

handguards OEM

 

consumabile schimbate cu cel mult 500 km inainte de iernat

motul 300v

kit lant DID (15/47)

cauciucuri heidenau k60 ( camere noi )

baterie noua JMT gel

 

furca servisata tot atunci arcuri progresive ( wirth parca )

 

bonus : un cruise control KaOko , n-am apucat sa-l montez

 

pretul este de 4000 de euro si nu este negociabil

km pe bord 22500 aprox

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...La partea cu soldatii si podul, ...

Ma gandeam eu ca trebuie sa aiba o legatura cu vibratiile. Doar ca nu-mi era limpede conexiunea cu lantul si pinioanele...

 

Interesant de stiut. :peace:

 

Acu' ce sa spun? Mie personal, dezavantajul uzurii ceva mai rapide a lantului mi se pare acceptabil pe langa avantajele pe care le-am observat jucandu-ma cu diferite rapoarte, in functie de necesitati (touring, off-road). Fiecare cum crede...

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam eu ca trebuie sa aiba o legatura cu vibratiile. Doar ca nu-mi era limpede conexiunea cu lantul si pinioanele...

Le fel cum aia tropaiau toti deodata, la fel si lantu calca pe acelasi dinte... E cam trasa de par analogia dat aia mi-o venit in minte. Si apoi... cand ai un ciocan in mana, toate in jur iti par cuie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu uitam ca, cine fuge dupa doi iepuri, departe ajunge.

De la biciclete (single speed) imi amintesc ca, in general, era de evitat montarea de pinion si foaie, ambele cu numar par de dinti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, am dat search, am citit oarecum; ii pun Haidenau k60 si ulei 10w40 ? Ms

eu am fost in aceeasi dilema , la indemnul vanzatorului ( imi e si prieten ) am pus TKC 80 . sunt foarte multumit de ele . Pe asfalt se lipesc , pe drum forestier sunt ok , pe iarba la fel , in lac am bagat moto cam 1 metru in apa si a iesit fara probleme deci recomand . Am aprox 6000 km cu ele si : fata ca in prima zi , spatele tocit cam 20 % . drumuri cam 50/50 . ulei am pus 7100 de la motul iar apoi 300 tot de la motul . cu cel din urma parca merge mai bine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adi_radu : dacă nu-ţi este greu ( ai mobra aproape ) poţi să faci 1-2 poze cauciucului spate ? Nu contest afirmaţia ta, dar deţinând TKC80 + din relatările altora. îmi vine greu de crezut acel 20% uzură dupa 6000km :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adi_radu : dacă nu-ţi este greu ( ai mobra aproape ) poţi să faci 1-2 poze cauciucului spate ? Nu contest afirmaţia ta, dar deţinând TKC80 + din relatările altora. îmi vine greu de crezut acel 20% uzură dupa 6000km :)

 

Exact la asta m-am gandit si eu .....dintre baietii cu care merg [eu nu am folosit gumele astea] nici unul nu a reusit sa tina mai mult de 6~7 mii de km TKC-urile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu c-am pornit o discutie probabil nesfarsita, dar tocmai ce l-am luat, si in ceva timp urmeaza sa-mi schimb cauciucurile. Abia astept sa se incalzeasca sa ies cu ea! Ceva recomandari speciale pentru modelul asta? Am citit eu topicul, dar ca intotdeauna, parerile sunt impartite si la cauciucuri si la alte cele . Hai cu primavara !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce vrei sa faci cu mobra.

In semnatura vad ca ai gs-ul simplu nu varianta Dakar. De principiu cu mobra in cauza faci un softenduro max asa ca recomandarea mea este K60 Scout. Le-am avut pe K60 clasice [nu exista varianta Scout atunci] pe aceeasi mobra si m-am inteles foarte bine cu ele si am facut chiar un pic mai mult de softenduro. Am avut un mix de Scout si clasic pe mobra actuala si s-au comportat decent desi in off as fi vrut mai mult. Oricum sunt niste anvelope bune pt inceput au aderenta buna pe strada inclusiv pe asfalt ud pe off te descurci cu ele [daca te gandesti sa intrii mai mult pe off ia-ti spate pe 130 difera profilul fata de 140 ] dupa care vezi tu ce vrei sa faci .

In opinia mea pe genul asta de mobra nu merita puse cauciucuri mai stradale de atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sincer, eu vreau sa ajung pe asfalt pana la un loc stabilit, si de acolo un soft enduro, asa cum zici tu . pe dealuri, drumuri forestiere, plimbari, drumetii moto. Desemenea pe asfalt nu as vrea sa am probleme de aderenta, si nici pe macadam . Stiu ca or sa fie un compromis , si n-or sa exceleze pe nici una din suprafete, dar sper sa fie decente pe ambele. La ce magazin as putea sa le gasesc la un pret bun ?Pe heidenauro va ma ajung vreo 700 ron . Multumesc

Editat de Guzuman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La capitolul aderenta pe asfalt nu ai de ce sa-ti faci probleme am atins cu scaritele pe jos. La capitolul aderenta pe off sunt sute de pagini de forum de citit. Pot sa-ti spun ca nu cauciucul o sa fie cea mai mare limitare a ta. De principiu acolo unde le-ai gasit sunt direct de la importator. Daca vrei un tip asteapta SMAEB-ul si o sa aiba chiar la standul lor ceva discount.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...