Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Multumesc pentru raspunsuri,abia cand am ajuns acasa a observat ca butucul trebuie incalzit pentru a scoate rulmentii. Dar neavand scule adecvate, m-am decis sa merg cu roata la un atelier sa imi inlocuiasca rulmentii.

De etrier nu stiu ce sa zic pentru ca pe el nu pot sa il desfac de moto sa merg la cineva mai priceput, asa ca m-am decis sa cumpar garniturile pistonasului si sa le schimb. O sa incerc sa nu pierd mult lichid si sa nu se goleasca rezervorul, poate nu intra aer pe instalatie. Am verificat cum si spus tu ZIDU si tot nu intra pistonasul, de acolo trag concluzia ca sunt garniturile, ca daca pistonasul a trecut de prima garnitura si ea s-a expandat in spatele lui nu ii mai da voie sa intre la loc (teoria mea).

O sa scot pinii sa ii curat/gresez si pe ei.

 

Multumesc si sa ne vedem pe strada cat mai curand :)


» Post actualizat in 15 Mar 2015 18:13

P.S. Rulmentii de la roata spate sunt la fel cu cei de la roata fata?

Pe rulmentii actuali de pe spate scrie 6203-2RSH.

 

311.png

 

Garniturile pistonasului sunt marcate cu 10 - cod 34217651957?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca tot se vorbeste de pompa de spate.

Anul trecut am patit-o si eu, acel mic burduf s-a gaurit de la freacarea cu cizmele si nu am bagat de seama decat prea tarziu.

Am incercat cu un kit de reparatie luat de pe Ebay, am demontat cu greu ce era in pompa, am curatat, am inlocuit, insa cred ca e moarta pompa.

 

Ca sa ajung si la subiect - unde gasesc si eu de cumparat o pompa de frana spate la un buget decent - stiu ca a mai fost folosita si pe alte modele (Ducati, Guzzi)

Dezmembrari preferabil dar daca e musai o iau si noua.

Am cautat pe motorworks dar nu au decat noua si la cat costa cu transport cu tot, mai bine o iau de la noi.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Rulmentii de la roata spate erau gripati. Am zis asta este, nu pot sa ies cu moto astazi, ies saptamana viitoare ca nu am de unde sa cumpar acum rulmenti, dar macar sa ii dau jos. Am scos semering de praf, siguranta, iau o tubulara de 30 si incep sa bat la rulment, bat ce bat nimic...dupa ceva timp ma dau batut.

 

Acum intrebari: Ce rulmenti ati folosit voi cand i-ati schimbat?

Ce metoda ati folosit sa scoateti rulmentii din butuc? Ma gandesc sa merg cu roata la cineva care are scule speciale.

Foloseste pentru rulmenti conespan pt betoane. Il bagi, il infloresti si bati cu ciocanul in el printr-ul prelungitor gen bara metalica, etc...Merge foarte bine si nu mai e nevoie sa incalzesti butucul. Inainte poti da cu wd 40 intre rulment si camasa butucului. Chiar anul trecut i-am schimbat si eu, asa frumos...la malul marii :))).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa ajung si la subiect - unde gasesc si eu de cumparat o pompa de frana spate la un buget decent - stiu ca a mai fost folosita si pe alte modele (Ducati, Guzzi)

Pompa a fost folosita pe foarte multe modele. Da un search dupa codul corpului - e scris pe laterala (28 si ceva) si diametrul pistonasului - exista 3 diametre utilizate pe corpul ala.

La alegere poti folosi acelasi diametru sau diferite (schimband astfel comportamentul franei spate)

Eu nici nu mai tin minte de la ca baubau am pompa mea. parca o aprilia RS sau ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompa a fost folosita pe foarte multe modele. Da un search dupa codul corpului - e scris pe laterala (28 si ceva) si diametrul pistonasului - exista 3 diametre utilizate pe corpul ala.

La alegere poti folosi acelasi diametru sau diferite (schimband astfel comportamentul franei spate)

Eu nici nu mai tin minte de la ca baubau am pompa mea. parca o aprilia RS sau ceva

 

merci de info, am sa ma uit la ceva dezmembrari de aprilia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am iesit o tura azi pe asfalt si prin padure si cand trageam de gaz mai brusc de la turatii mici, parca "imi dadea in nas" sau mai dadea cate-un rateu; apoi smuncea putin si pleca bine . E normala chestia asta sau mi se intampla doar mie ? Am facut revizia de primavara care a inclus ulei+filtru si filtru de aer. Un prieten zicea ca poate e de la bezina. Intr-adevar e de anul trecut. In rest merge foarte bine, n-are treaba, trage stas.

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot se vorbeste de pompa de spate.

Anul trecut am patit-o si eu, acel mic burduf s-a gaurit de la freacarea cu cizmele si nu am bagat de seama decat prea tarziu.

Am incercat cu un kit de reparatie luat de pe Ebay, am demontat cu greu ce era in pompa, am curatat, am inlocuit, insa cred ca e moarta pompa.

 

Ca sa ajung si la subiect - unde gasesc si eu de cumparat o pompa de frana spate la un buget decent - stiu ca a mai fost folosita si pe alte modele (Ducati, Guzzi)

Dezmembrari preferabil dar daca e musai o iau si noua.

Am cautat pe motorworks dar nu au decat noua si la cat costa cu transport cu tot, mai bine o iau de la noi.

 

Been there, done that, ca sa zic asa.

 

Eu de aici am luat: http://www.stein-dinse.biz/. Nu m-am complicat sa iau de 13 sau alte diametre si am luat fix standard ce era. Din cate tin minte 11.

 

Nu mai gasesc mailul exact dar a fost undeva la 180 de lei cu transport in germania. Am luat si chit de reparatie cu vreo 15 euro parca, dar a fost pe back order si mi-a ajuns dupa vreo 4 luni.

 

Si ai grija ce pompa iei, ca sa nu gresesti cum e putza respectiva pozitionata. Ca altfel te stergi la fund cu ea. Poate vreun coleg reuseste sa iti explice mai bine ce vreau sa zic, ca vad ca mie nu imi prea iese.

Editat de fadrianradu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Been there, done that, ca sa zic asa.

 

Eu de aici am luat: http://www.stein-dinse.biz/. Nu m-am complicat sa iau de 13 sau alte diametre si am luat fix standard ce era. Din cate tin minte 11.

 

Nu mai gasesc mailul exact dar a fost undeva la 180 de lei cu transport in germania. Am luat si chit de reparatie cu vreo 15 euro parca, dar a fost pe back order si mi-a ajuns dupa vreo 4 luni.

 

Si ai grija ce pompa iei, ca sa nu gresesti cum e putza respectiva pozitionata. Ca altfel te stergi la fund cu ea. Poate vreun coleg reuseste sa iti explice mai bine ce vreau sa zic, ca vad ca mie nu imi prea iese.

 

Multumesc de link, daca nu o sa gasesc second pe la ceva dezmembrari de Aprilia sau Ducati, o sa comand la ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vând următoarele pentru F650GS:

 

- set oglinzi - 50€ ambele (una are burduful ciupit, model 2000)

- tank bag BMW - 100€

- topcase BMW model twinspark - 150€

- coburi + sistem de prindere BMW - 400€

- maneta de frana (necesita vopsire) - 30€

- sa înaltă - 130€

 

Detalii pe PM, poze imediat cum le fac.

» Post actualizat in 21 Mar 2015 22:21

Vând următoarele pentru F650GS:

 

- set oglinzi - 50€ ambele (una are burduful ciupit, model 2000)

- tank bag BMW - 100€

- topcase BMW model twinspark - 150€

- coburi + sistem de prindere BMW - 400€

- maneta de frana (necesita vopsire) - 30€

- sa înaltă - 130€

 

Detalii pe PM, poze imediat cum le fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand

BMW F 650 GS Dakar 2000

 

Stare buna.
AN 2000
In Romania a avut un singur proprietar.

Inmatriculata in Romania in 2012 la 34400km.
km reali 54428
ITP Mai 2016
Cauciucurile Michelin Anakee 2 sunt la 60%.

Baterie noua yuasa - cumparata si instalata pe 17.03.2015.
Schimbat ulei, filtru, antigel, placute de frina fata in august 2014 cind motocicleta avea 53739.

Nu are ABS

 

Crash Bar-uri si Rack-uri de la Heavy Duties.

 

0740876075

 

 

Editat de ItsiBitsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand

BMW F 650 GS Dakar 2000

 

Stare buna.

AN 2000

In Romania a avut un singur proprietar.

Inmatriculata in Romania in 2012 la 34400km.

km reali 54428

ITP Mai 2016

Cauciucurile Michelin Anakee 2 sunt la 60%.

Baterie noua yuasa - cumparata si instalata pe 17.03.2015.

Schimbat ulei, filtru, antigel, placute de frina fata in august 2014 cind motocicleta avea 53739.

Nu are ABS

 

Crash Bar-uri si Rack-uri de la Heavy Duties.

 

0740876075

 

 

Si halatu' ?

Cât e halatu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand

BMW F 650 GS Dakar 2000

 

Stare buna.

AN 2000

In Romania a avut un singur proprietar.

Inmatriculata in Romania in 2012 la 34400km.

km reali 54428

ITP Mai 2016

Cauciucurile Michelin Anakee 2 sunt la 60%.

Baterie noua yuasa - cumparata si instalata pe 17.03.2015.

Schimbat ulei, filtru, antigel, placute de frina fata in august 2014 cind motocicleta avea 53739.

Nu are ABS

 

Crash Bar-uri si Rack-uri de la Heavy Duties.

 

0740876075

Am uitat cel mai important PRETUL

2250 Euro

10000 RON

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand BMW F650GS Dakar productie 07.2005 model monocilindru twinspark (2 bujii)

Primul proprietar in tara de cand a ajuns motocicleta (17 feb 2012), am toate facturile/bonurile (unde a fost cazul) pentru tot ce s-a cheltuit cu ea de la intrarea in țară

Manșoane încălzite
ABS decuplabil
Cric central
Proiectoare ceață 2*55W H3
Priza 12V
Priza USB ascunsa in buretele de pe ghidon
Bec LED H4 REV2 Advmonster 2800/3000lm (impreuna cu un bec H4 standard si clema de plastic de prindere)
Prindere coburi BMW
Saua a fost retapitata in Italia. Este mai lata si mult mai confortabila la drum lung atat pentru pilot cat si pentru pasager. (la cerere se poate inlocui cu saua originala)
Oglinzi pliabile (foarte utile pe offroad si la strecurat prin trafic)
Placute de frana schimbate pe finalul sezonului trecut
Cauciucurile au in jur de 800 km cel de pe față si 1000 km cel de pe spate
Baterie noua Yuasa, schimbată pe 21 martie
Revizie facuta in februarie la care s-au schimbat/verificat urmatoarele:
- Kit lanț
- Kit pompa de apa
- Bujii
- Antigel
- Ulei MOTUL + filtru ulei
- Filtru de aer
- Lichid de frana
- Verificat si gresat rulmenți bascula
- Curatat corp clapeta admisie

Motocicleta este in perfectă stare de functionare mecanic/electric si este pregătită pentru sezon, avand doar minore defecte optice, de aceea pretul este doar ușor negociabil, 4000 EUR

Motivul vanzarii: F800GS

KM - 67500, se poate verifica la BMW serie ZL39599

La motocicleta se mai pot adăuga:
- crash bar: 70€
- topcase BMW : 100€
- tank bag BMW : 70€
- coburi BMW (genti laterale): 350€
Preturile la accesorii sunt valabile doar impreuna cu motocicleta

 

Detalii pe PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca e deja un trend de trecere de la 650 mono [in special Dakar] la F800.

Eu de multe ori ma gândesc cu nostalgie la monocilindru, de obicei in offroad, dar mna acum fiecare stie ce-si doreste.

Eu unul mi-as dori un GP 450, ca sa fiu sincer ca a doua mobra. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ERU-le, stiu ce zici, si am pus in balanta 800-le cu un wr250. Stiu ca sunt clase diferite dar eu imi petrec cei mai multi km pe asfalt, chiar daca as vrea sa fie invers raportul, si de cele mai multe ori am si pasager.

 

Cand am iesit pe offroad mai serios (nu doar un drum fosrestier) eram impreuna, si cred ca m-a ajutat mult motoreta ca sa ma tin de tine (skillul sigur nu :P). Nu neg; e o motocicleta foarte reusita, dar am mers pe un 800 si mi s-a pus pata.

 

Sunt sigur ca voi avea momente in care o sa-mi para rau. Nu le putem avea pe toate, cu atat mai mult o motoreta perfecta la toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema: am pornit mobra, toate bune, doar ca la cateva minute de functionare am simtit un miros de ars. Am oprit motorul si mi-am dat seama ca iesea fum din senzorul de oxigen, acela montat pe galeria de evacuare.

Care a fi baiu' cu el?.. se poate duce dracului asa, pur si simplu stand?..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...