flavius.corhei Postat Aprilie 10, 2019 Share Postat Aprilie 10, 2019 Am incercat inclusiv din aia cu etanol 10%, tot asa face. Am uitat sa mentionez. O sa bag si un curatitor de injectoare sa vad daca isi da drumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Aprilie 10, 2019 Share Postat Aprilie 10, 2019 (editat) Acum 10 ore, flavius.corhei a spus: Vad doar un post pentru diagnoza , dar fara tutorial. Ai un link? Am deja un elm327 pe usb pentru diagnoza auto, si softul ista/d/p. Mai trebuie doar adaptorul de 10 pini probabil, sau ...? Doua postari sub post-ul link-uit de tine este si descrierea instalarii, pas cu pas. (A se ignora partea cu reprogramarea chip-ului din cablul OBD, nu e necesara) Tutorial cu folosirea propriu-zisa a ISTA-D, gasesti pe youtube destule, dar oricum, poti sa te joci si singur pe acolo, ca nu are prea multe meniuri si optiuni, adica iti dai seama repede cum e organizat programul. Iar de stricat nu ai ce strica, cel mai "grav" lucru pe care-l poti face e sa ii stergi erorile, inainte sa-ti notezi ce erori avea in memorie. La mine senzorul de volanta facea figuri, pentru ca fiind magnetic a atras niste pilitura de fier de la pinionul de la electromotor (care pinion era pe final de viata), si fiind "invelit" in pilitura, nu mai detecta mereu trecerea volantei pe langa el. La mine s-a rezolvat prin curatarea cu grija a piliturii depuse, senzorul in sine era inca foarte bun. Editat Aprilie 10, 2019 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat Aprilie 16, 2019 Share Postat Aprilie 16, 2019 Salut Am pornit GS-ul (2004) zilele astea pentru prima oara dupa iernare si tacane metalic 1-2 minute pana se incalzeste si il turez. L-am pornit de 4 ori pana acuma si de fiecare data a tacanit. Inca nu am apucat sa merg cu el. A stat 4 luni nemiscat. Tacanitul nu exista in toamna, nu este influentat de apasarea manetei de ambreiaj, motorul porneste normal (la prima sau a 2-a cheie ), reactioneaza la gaz si sta la relanti normal. Supapele le-am verificat acum ~10 000km si sunt in parametrii normali din 2012 incoace (aceleasi marimi de lere go/no-go). Uleiul e schimbat acum 3000 km (in toamna), e curat si are nivelul corect. Martorul de ulei nu se aprinde. E Motul 7100 sintetic 10W-50. E prima oara cand pun 10W-50 in loc de 15W-50. Ciudat ca la pornire nu era ulei f mult in rezervor, fiind primul locru pe care l-am verificat. Joja era uscata. Dupa cateva minute de la prima pornire a revenit la nivel normal -> chiar... se poate scurge uleiul in alta parte peste iarna? Nu am mai remarcat chestia asta pana acuma. Tacanitul metalic poate sa fie semn ca se duce intinzatorul de lant? Sau lantul de distributie? Daca aveti ceva pareri va rog sa le scrieti. Am pus si o filmare scurta cu tacanitul pe utube (*variatia de turatie e de la mine, sa nu moara ca era cam rece): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 16, 2019 Share Postat Aprilie 16, 2019 nu e cam gros uleiul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 16, 2019 Share Postat Aprilie 16, 2019 15w50 am si eu, nu e gros. Mie mi se pare a fi sunet metalic, nu pare a fi sunetul care il fac supapele. Nu pare nici de la lant totusi, bate prea rapid. Sa nu fie ceva la ansamblu biela / piston. Daca tot suntem la ulei, spune-mi te rog ce lungime are joja de la ultima spira a filetului? Eu am gemulet de vizitare fara joja si vreau sa imi fac la strung un buson DIY de aluminiu cu un termometru analogic infipt pe post de joja. Asa pot verifica si nivelul, si temperatura in mers. Nu dau 145 de lei pe unul original https://motorai.ro/t-t-oil-temperature-gauge--product--10035370 Singura frica e ca ce gasesc in comert sa nu fie prea lungi. Am unul de 13cm si e mult prea lung Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat Aprilie 16, 2019 Share Postat Aprilie 16, 2019 @flavius.corhei iti spun maine. motorul e la munca. mersi de raspunsuri. e cineva pe aici care a avut probleme cu lantul sau intinzatorul de lant? si stie careva daca se poate verifica intinzatorul? in manualul de pe dvd scrie ca se scoate capacul si se masoara distanta din flansa pana in piston. pe faq am gasit ca exista 2 modele de intinzator si e posibil sa il am pe cel vechi care nu tine bine presiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 16, 2019 Share Postat Aprilie 16, 2019 Mie nu mi se pare a fi intinzatorul, are alt sunet. Daca ai scos cumva bujia, posibil sa iti fi intrat ceva pietricica care face galagie. Aici are acelasi sunet cu ce ai tu, ai umblat la reglajul supapelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 16, 2019 Share Postat Aprilie 16, 2019 Din filme și înregistrări nu prea se pot diagnostica zgomote... Sugerez și eu ceva, doar ca o posibilitate și pt că e relativ ușor de determinat: nu cumva răsuflă undeva gaze? Pe la bujie sau evacuare, aș fi tentat să zic că frecvența zgomotului s-ar cam potrivi cu aprinderea care se face o dată la 2 rotații ale arborelui cotit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat Aprilie 17, 2019 Share Postat Aprilie 17, 2019 @flavius.corhei - mersi - seamana mult zgomotul din filmarea de pe youtube cu ce face si al meu. o sa verific daca sunt stranse suruburile - nu am reglat nimic la supape pana acuma pt ca au fost tot timpul in specificatii - am avut grija sa nu scap nimic in motor - ti-am trimis pm cu masuratorile - trebuie sa gasesc sublerul sa iti confirm masuratorile - nu bag mana in foc pentru distanta intre flansa si capatul tijei (care din pacate e cea mai importanta masuratoare) @john17 - mersi. - nu e ciudat ca bataia dispare cand accelerez si reapare dupa un timp? Am mai pus un filmulet care se aude mai bine - sunt de fapt 2 filmari lipite in el: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 17, 2019 Share Postat Aprilie 17, 2019 Amorsarea intinzatorului pt lantul de distributie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat Aprilie 17, 2019 Share Postat Aprilie 17, 2019 @ZIDU' mersi. amorsarea se face cu intinzatorul scos si imersat in ulei si pompez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 17, 2019 Share Postat Aprilie 17, 2019 Salut. Avand in vedere ca vine primavara m-am hotarat sa fac ceva ordine in garaj, daca luam in calcul ca tot in perioada asta sunt si sarbatorile pascale care ne indeamna sa fim mai buni, ajung si la subiect. Am 3 anvelope in stare destul de buna, dpdv uzura, la care nu stiu DOT-ul, pe care le donez cui are nevoie de ele, cu conditia sa vina sa le ia din Otopeni. 2 sunt de fata si una de spate. Daca imi aduc aminte diseara pun si o poza. Dimensiunile ar trebui sa fie identice cu cele de pe F650 mono, ele au fost date jos de pe 2 G650 XCountry. Daca exista doritori astept mesaj pe pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 22, 2019 Share Postat Aprilie 22, 2019 6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat Mai 3, 2019 Share Postat Mai 3, 2019 salut. revin cu un raspuns la problema (mea) cu tacanitul metalic la pornire dupa iernat - a disparut dupa aprox 2-3 km de mers mai domol, in timp ce mergeam la ai mei sa desfac intinzatorul de lant de distributie. zilele astea am fost pe la Macin (tura de 740km) si motorul se aude normal, ca anul trecut. e prima oara cand a tacanit dupa iernat. sper sa nu mai faca multumesc mult pentru sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Mai 4, 2019 Share Postat Mai 4, 2019 Deci s-a vindecat de la sine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Mai 5, 2019 Share Postat Mai 5, 2019 Pai a scapat presiunea de ulei din intinzator peste iarna si s a amorsat acum ca a inceput sa il foloseasca . Si eu am patit exact la fel dar la mine nu si a mai revenit ,am schimbat intinzatorul pentru ca l am scos sa.il amorsez si a iesit in bucati. Stima ,Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat Mai 6, 2019 Share Postat Mai 6, 2019 La toamna cand o sa ii verific supapele o sa desfac si intinzatorul sa vad daca e in bucati sau nu. Am tot citit ca cel montat din fabrica pe motoarele mai vechi are problema asta des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat Mai 19, 2019 Share Postat Mai 19, 2019 Salut. Imi pare bine sa ma alatur voua, pe acest forum, ca posesor de f650dakar. O sa va urmaresc sa invat din experientele voastre. Masinaria mea e din 2004, are 46 000km. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Mai 20, 2019 Share Postat Mai 20, 2019 Salut Constantin. Bine ai venit in grupul nostru. Motocicleta arata bine in mare. Poti incerca eventual un polish la toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 20, 2019 Share Postat Mai 20, 2019 Inspecteaza etrierul fata si vezi daca are ghidajul de cauciuc. Nu e o idee foarte buna sa mergi fara el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat Mai 20, 2019 Share Postat Mai 20, 2019 Acum 57 minute, ZIDU' a spus: Inspecteaza etrierul fata si vezi daca are ghidajul de cauciuc. Nu e o idee foarte buna sa mergi fara el. Este exact ceea ce am descoperit ca i lipseste. Pana la piesa corecta, am bagat pe pinul respectiv o bucata de furtun de silicon care permite etrierului sa se miste si rezolva si problema. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 21, 2019 Share Postat Mai 21, 2019 in cazul in care nu iti merge claxonul - vezi ca are firul intrerupt intre claxon si soricelul care tine forma de cablu principala. Reparatia e simpla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dorel Oprea Postat Mai 21, 2019 Share Postat Mai 21, 2019 claxonul este ok,multumesc Zidu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 21, 2019 Share Postat Mai 21, 2019 inseamna ca cineva l-a reparat sau nu s-a manifestat inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat Mai 21, 2019 Share Postat Mai 21, 2019 Acum 13 ore, Dorel Oprea a spus: claxonul este ok,multumesc Zidu Multumesc ptr ajutor, e bine de stiut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.