Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

are multi km pe macadam?

 

posibil.

nu stiu ca neamtu nu mi-a dat detalii, iar eu am mers doar 1000 km pe macadam.

motoru e din 2002 si a venit in Romania la 19000 km anu trecut in august. Dar cine stie poate a concurat ce ea si nu stiu(am amortizor spate de aftermarket).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu citeam pe un forum de al lor ca intinzatoarele de lant ruginesc cu timpul si trebuiesc unse din cand in cand, dar asa ca la tine n-am mai vazut pana acum :cheers: Ori a stat mult afara in ploi si ninsori ori intr-adevar a fost revopsita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au taticule...au

 

ma doare cand o vad asa

 

sigur a fost revopsita de ochii lumii ca sa o iei tu. nu cred ca a curatat bine locul inainte de revopsire...daaaar

sunt niste substante care opresc rugina, mergi la un mester bun, scoti tot de pe ea si ti-o face...saraca, sufera mama, nu o lasa asa.

 

e clar rugina, nu cred ca si-a batut joc de ea neamtul, ca nu sunt ei genul, doar a forjat-o bine.

 

mergi la mester sa curete tot prin sablare si sa iti dea cu substanta aia de opreste rugina si apoi poate o vopsire prin electroliza saui ceva de genul sa iti acopere si ultimul por sa nu mai chinui motorul.

 

o sa te coste insa pt ca e destul de complicat si materialele speciale, vopseaua de pe motor trebuie sa fie rezistenta la temperaturi extreme, de aia zic electroliza, ca de fapt iti pune inca un strat de metal pe blocul motor.

 

saraca de ea...si saracu de tine, imi inchipui ca si tu suferi langa ea...

 

ofofofofof

Editat de zeroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor,

am luat de pe wunderlich un kit de cruise control, total inutil... :D ...80 iepuroi!!

aviz amatorilor, abtineti-va!

de nervi, l-am dat si jos de pe motor :cheers: :cheers: :wave:

 

we asta termin si io motoru de reparat...si ma dau!

Sant curios cum arata cruise control-ul pe care l-ai cumparat. Ce sistem de blocare are. Eu mi-am facut, cu ajutorul unui strungar pe comanda numerica, un cruise control care functioneaza perfect peste asteptari. L-am probat la drum, pe autostrada Buc-Constanta, usor de reglat si de dezactivat. Sursa de inspiratie o poza dintr-un site american. Daca pasioneaza pe cineva subiectul pun desenul de executie pe forum. Eu unul am scapat de carcei in palma dreapta la drum lung. :D

 

--- Mesaj completat în 06 Mar 2008 20:28 -------------

oameni buni,

am invatat ceva pe pielea mea. bateria de motocicleta poate sa vina cu polaritate inversata. Asa este si nici eu nu am stiut, dar am vazut un catalog VARTA si fiecare baterie de moto se fabrica in 4 variante functie de polaritate si de partea pe care este amplasat furtunasul de preaplin. Atentie la cumparare. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun.bun ...aia am priceput si io in tartacutza asta mica care mi-o dat-o natura .... pe mine ma interesau mai mult efectele .... la contragreutatile alea. cat de intalniat este practica asta la moto(ca la masini stiu ca e des intalnita)??

eu am asa ceva la al meu. defapt am plumbi lipiti pe janta ca aia de pe jentile de aliaj de la auto. Orice motor ingrijit ar trebui sa aiba, nic o roata nu e perfecta din turnare. Echilibrrea e obligatorie, dar in rom,ania mai rar asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun.bun ...aia am priceput si io in tartacutza asta mica care mi-o dat-o natura .... pe mine ma interesau mai mult efectele .... la contragreutatile alea. cat de intalniat este practica asta la moto(ca la masini stiu ca e des intalnita)??

 

Stai linistit nu are absolut nici un efect, au rolul doar de a echilibra roata, e un proces normal cand iti schimbi cauciucurile sa-ti centreze si rotile apoi. :D

 

Eu am ramas in pana dimineata :lol: e un manunchi(cotit) de cabluri in partea dreapta dedesuptul carenei care imi taie curentul.Dar nu-l taie definitiv deoarece ceasul imi merge, dar cand indrept ghidonul se opreste motorul.I-am dat un restart scotandu-i borna de pe baterie dar degeaba, a trebuit s-o imping doua statii inapoi la garaj :D

A mai avut cineva asemenea probleme?Mentionez ca acel furtun de cabluri duce exact la tubul de contact unde bagi cheia.

BAfta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare pt fericitii posesori de BMW 650: diferente intre GS, CS, CT, cu detalii. Intr-o buna zi sper sa pot sa-mi iau un GS, dar pt asta vreau sa fiu in cunostinta de cauza.. Mersi anticipat, asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care taxe taticule ?

Care vama ?

Vrei motor din state ?

 

Sau poate vrea baiatul sa-si aduca un Enfield-Bullet(pe motorina) din India :D

Nu, taxe vamale pentru motociclete nu se mai percep, dar nu stiu daca va ramane asa.

 

<small>--- Mesaj completat în 11 Mar 2008 11:25 -------------</small><br/>

O intrebare pt fericitii posesori de BMW 650: diferente intre GS, CS, CT, cu detalii. Intr-o buna zi sper sa pot sa-mi iau un GS, dar pt asta vreau sa fiu in cunostinta de cauza.. Mersi anticipat, asfalt uscat!

 

CT nu cunosc, poate ST si este modelul dinainte de GS.CS ul este mai mult touring are transmisie pe curea, GS ul( din 2000-)are acum injectie fata de carburatie la ST si este conceput si pentru ceva offroad.Rog pe ceilalti sa mai complecteze daca mai au si alte detalii.

 

Am rezolvat si problema mea:Cablu intrerupt la contact, hmm daca era un cm mai lung nu mai statea asa curbat, si nu cred c-ajungea sa se mai rupa.

Bafta :D

Editat de PHANTOM II
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D

 

De azi am si eu. E din 2001 si e cu ABS. Are vreo 10mii km, si pana la inmatriculare o invart in jurul blocului :D

 

 

Am citit in cartea tehnica (nemteste normal) ca un consum de ulei de 1l la mia de km ar fi acceptat :rose:

 

Cam cat ulei consuma ale voastre ca eu nu am facut inca prea multi km, mi se pare exagerat pana la 1l/1000km???

 

Parbriz inalt de Dakar gasesc de vanzare la dealerul BMW ?

Frate,nu te supara ,da esti dus cu SORCOVA!!!!! :lol: daca iti consuma 1litru de ulei la mie,sigur nu are segmenti pe piston,sau mai posibil nu are nici piston!!!! :P Fratica,am avut bmw f650 care jur ca in 11000km nu mi-a consumat nici un singur gram de ulei!!!!!!!crede-ma pe cuvantnici 1 gram.am avut si o yamaha xs 400 pe vremuri,mergea impecabil,dar recunosc ca o forjam si consuma cam 4-500 de grame la mie.dar avea 100.000 de km.pentru aia,mergea PERFECT.la un motor ca al tau ,daca consuma mai mult de 3-400 grame la mie,are sigur peste 60-70000km.sau oricum sun varza segmentii!!! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi, in ziua domnului cea preafericita 11.03 zeroo si-a luat binemeritatul carnet si l-a bagat la buzunar. dupa care s-a suit pe motor si si-a dat seama ca ajunge la ploiesti, dar un pizmos de bec de benzina aprins l-a indemnat sa faca asazisa cale intoarsa.

 

dupa un nou plin de benzina, zeroo si mandra sa in toate cele a facut pe ceas un frumos 200 (km) dupa care s-a hotarat sa mai lase benzina si pe maine, asta pentru ca salariul e abia vineri, iar el a dat si ultimele fise sa puna gaz pe gatul balaurului care scuipa foc si para.

 

observam insa si probleme in calatoria minunata a celor doi, una pe care o mai enuntasem eu pe aici, si anume, punctul mort, punctul zero, intre, sau N-un cum ii mai zic unii. Nu vrea sa intre si pace. Dupa un mic ghiont lateral in pedala schimbatorului intra. e obositor sa stau la stopuri cu ambreiajul strans, plus ca, eu unul, cred ca nici lui, carelevasazica ambreiajului, nu i-ar face tare bine sa stea asa incordat tot timpul.

 

Deci, ce sa fac cu micuta? e bolnava? sau doar eu nu stiu sa gasesc ala? mentionez ca mai are si faze la intrat in prima viteza care este, adica mie imi spune ca e in viteza, dara de fapt nu e, ca sa zic asa, intrata. sa ma duc calare peste cei de la bemve? sa ii intreb de sanatatea lor si mai apoi de a micutei? sau mai fac pana la mie si dupa le prezint problema?

 

in rest, micuta e frumoasa, zdravana, vrea sa se plimbe, pacat ca oasele mele deja au inceput sa ceara somn dupa 3 ore de plimbari...

 

ca sa nu divaghez, desi (probabil) bolnava, micuta mea se comporta excelent la drum. M-a pus naiba sa ii dau a 5-a si s-a bucurat asa de tare ca era sa ma lase pe autostrada. I-am zis sa se linisteasca si am mers batraneste cu a 4-a. Nu pot sa va explic cu ce surpriza se uita nenea politaiul pe care nu il vazusem ca era langa mine putin in spate la stop cand am plecat, si apoi l-am vazut in oglinda si am incetinit...cand m-a depasit se uita la mine de parca voiam sa fac o cursa micuta cu el....dar nu voiam. eu nu aveam lamaia in spate si nu voiam 2 puncte...sau 4

sau cate se dau, ca bine ca nu mi-au cazut la examen prea multe intrebari cu puncte penalizare ca daca se intampla nu v-as mai fi povestit povestea mea.

 

sa fim noi sanatosi

 

revin la intrebare, treaba cu N-ul e buba? sau nu?

Editat de zeroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi, in ziua domnului cea preafericita 11.03 zeroo si-a luat binemeritatul carnet si l-a bagat la buzunar. dupa care s-a suit pe motor si si-a dat seama ca ajunge la ploiesti, dar un pizmos de bec de benzina aprins l-a indemnat sa faca asazisa cale intoarsa.

 

dupa un nou plin de benzina, zeroo si mandra sa in toate cele a facut pe ceas un frumos 200 (km) dupa care s-a hotarat sa mai lase benzina si pe maine, asta pentru ca salariul e abia vineri, iar el a dat si ultimele fise sa puna gaz pe gatul balaurului care scuipa foc si para.

 

observam insa si probleme in calatoria minunata a celor doi, una pe care o mai enuntasem eu pe aici, si anume, punctul mort, punctul zero, intre, sau N-un cum ii mai zic unii. Nu vrea sa intre si pace. Dupa un mic ghiont lateral in pedala schimbatorului intra. e obositor sa stau la stopuri cu ambreiajul strans, plus ca, eu unul, cred ca nici lui, carelevasazica ambreiajului, nu i-ar face tare bine sa stea asa incordat tot timpul.

 

Deci, ce sa fac cu micuta? e bolnava? sau doar eu nu stiu sa gasesc ala? mentionez ca mai are si faze la intrat in prima viteza care este, adica mie imi spune ca e in viteza, dara de fapt nu e, ca sa zic asa, intrata. sa ma duc calare peste cei de la bemve? sa ii intreb de sanatatea lor si mai apoi de a micutei? sau mai fac pana la mie si dupa le prezint problema?

 

in rest, micuta e frumoasa, zdravana, vrea sa se plimbe, pacat ca oasele mele deja au inceput sa ceara somn dupa 3 ore de plimbari...

 

ca sa nu divaghez, desi (probabil) bolnava, micuta mea se comporta excelent la drum. M-a pus naiba sa ii dau a 5-a si s-a bucurat asa de tare ca era sa ma lase pe autostrada. I-am zis sa se linisteasca si am mers batraneste cu a 4-a. Nu pot sa va explic cu ce surpriza se uita nenea politaiul pe care nu il vazusem ca era langa mine putin in spate la stop cand am plecat, si apoi l-am vazut in oglinda si am incetinit...cand m-a depasit se uita la mine de parca voiam sa fac o cursa micuta cu el....dar nu voiam. eu nu aveam lamaia in spate si nu voiam 2 puncte...sau 4

sau cate se dau, ca bine ca nu mi-au cazut la examen prea multe intrebari cu puncte penalizare ca daca se intampla nu v-as mai fi povestit povestea mea.

 

sa fim noi sanatosi

 

revin la intrebare, treaba cu N-ul e buba? sau nu?

Bravo! Sa porti sanatos si permisul dar mai ales pe "micuta". Legat de ea, nu cred ca este bolnava, cred ca inca nu te-ai invatat tu cu ea. Cand scoti la punctul "mort" din prima sau a doua treapta, puterea in apasarea cu piciorul este mult mai mica comparativ cu puterea pe care o folosesti cand schimbi treptele. Pe de alta parte, trebuie sa-ti dozezi si cursa de impingere a piciorului, care este la jumatate. Iti recomand sa inveti asta in parcare. Stai 10 minute cu ambreiajul tras (asta e, n-o sa-l strici) si invata N-ul. Scoti dintr-a-ntaia la N si a doua la N......si tot asa pana inveti. Este posibil sa mai si trebuiasca o perioada de rodaj pana se mai "lasa" si cutia.

Felicitari pt permis si mobra. Bafta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La majoritatea moto exista mici probleme cu scoaterea la N de pe loc. Ideea e sa te obisnuiesti sa o scoti la N din mers sau daca nu ai apucat si stationezi , o lasi un pic sa se duca incet in fata 20 de cm , timp in care te joci cu schimbatorul. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat sa scot din viteza din mers, si sincer mi-e mai usor. ma gandeam eu ca poate asa trebuie facut. dar nah, ieri a fost prima mea iesire cu domnita, usor-usor ne cunoastem, care intra, care iese...

 

si intratul in prima viteza...la stop intotdeauna soferii din stanga si dreapta mea se uita la mine...asta e bine...ca stiu ca sunt acolo. la cam pacane.

 

ce imi place la motorul asta e ambreiajul si sa ma joc cu el, cat de frumos se schimba in rest vitezele si fara sa ma traga in spate aiurea.

 

uber multumit de micuta, abia astept sa se faca 6 sa plec de la birou pe coclauri iarasi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am mai raspuns la intrebarea ta si acum cateva pagini :D Deci fa intai 1000 de km cu ea, apoi daca tot face figuri cu scosul pe neutral cand stai pe loc, o duci la un mecanic sa-ti mai regleze jocul de la maneta de ambreiaj. In nici un caz sa nu incerci cu brutalitate s-o scoti din viteza.Iti spun asta deoarece si eu aveam aceeasi problema, daca n-o scoteam in timpul mersului trebuia sa stau cu ambreiajul tras la semafor.

Bafta si felicitari si din partea mea pentru permis. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt felicitari si pt sfat. nu din ambreiaj e problema, ci trece prea usor prin N inspre vit. a 2-a si invers. tre sa imi formez usor-usor sistemul sa gasesc N-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal.

care din voi a mai observat la motorul lui un fenomen ciudat : decojirea vopselei de pe motor?

la mine in secial la pompa de apa s-a decojit cel mai rau. banuiesc ca din cauza diferentelor de temperatura, dar asa aiurea e vopseaua? sau e altceva la mijloc si nu stiu io?

Cred ca e altceva ce nu stii tu:

Bateria(acumulatorul) cu lichid are un furtun prin care curge uneori acid+apa(cand e pe duca,cand fierbe,cand o apuca!).Acest furtun ar trebui directionat in asa fel incat ceea ce pica din el sa nu pice pe motor.Incearca sa verifici si asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa, deci daca mi-a consumat dupa ultima verificare 9.2 % NUMAI in oras, cat de rau e? Si daca e rau-rau, care-s solutiile? S-o dau la Bavaria s-o mufeze aia? Inafara de piese n-am avut alt contact cu ei. La service ma refer. Poa' sa spuna calculatorul ala destept al lor unde e problema? Poa' sa fie injectia? Intreb si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa, deci daca mi-a consumat dupa ultima verificare 9.2 % NUMAI in oras, cat de rau e? Si daca e rau-rau, care-s solutiile? S-o dau la Bavaria s-o mufeze aia? Inafara de piese n-am avut alt contact cu ei. La service ma refer. Poa' sa spuna calculatorul ala destept al lor unde e problema? Poa' sa fie injectia? Intreb si eu.

poate sa fie filtrul de aer colmatat, poate sa fie termostatul defect si sa mearga rece. sau poate te-ai obisnuit tu sa tragi de ea. sau a fost benzina foarte nasoala

 

pune nasu la toba, daca pute cand e calda a benzina (le fel ca atunci cand e rece) atunci e ceva in neregula pe la senzori si ar trebui facuta o diagnoza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva bagat pe GS pinion de 15(dinti) pe fata?Am inteles c-ar fi primul tuning intr-adevar folositor la un GS, ca nu-l mai recunosti apoi, raportul intre treptele de viteze ar fi mai bun, si singurul inconvenient ar fi viteza maxima mai mica.

Eu de abia mi-am schimbat kit ul si nu stiu daca ar ,,calca'' bine acum cu lantul si foaia mare de pe spate :crack: Ma refer daca trebuie schimbat kit ul complect sau se poate doar pinionul de pe fata inlocui cu unul de 15.

Bafta :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

In cazul in care mai este loc si pentru mine, as dori sa ma alatur si eu posesorilor de F650GS - al meu este model 2000 (ABS, manere incalzite). Posed motocicleta de un an dar abia acum am gasit acest forum :crack: .

 

 

 

 

PS: de gasesc si eu o trusa de scule pentru acest model?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

servus baieti. intrebare:

 

Cu cine vb si eu de la BMW pt revizia de 1000 de km, si stie cineva cam la cat ajunge?

Am inteles ca trebuie sa imi fac programare? am deja 370 de km, pana pe sapt care vine sigur fac 1000...

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...