pstefan Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 (editat) Facut duda azi. Am facut plinul , apoi dupa ce am platit cei 13 litri am observat ca e cam scump si de fapt am pus diesel . Am impins-o de langa pompa ceva mai in fata, am fost sa cumpar un furtun si o galeata . Am scos vreo 15 litri din amestecul respectiv apoi am alimentat 15 l benzina , a pornit ok , in primii 200m a dat in nas usor de vreo 2 ori apoi am mai mers vreo 70km si nu au mai fost probleme. De 9 ani n-am patit la masina asa ceva, acum se pare ca am fost distrat. Editat Martie 22, 2012 de pstefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Se mai intimpla. Pe mine m-a salvat o data gauta ovala de la buson. Nu a lasat sa intre mushtiucu de la pistol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Nici la mine nu a intrat dar prostul de mine nu s-a prins , am insistat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 La mine faza a fost si mai tare. Pistolul mi-l daduse un prieten care deja facuse plinul. La el intrase lejer pe gura rezervorului. La mine, oha/pauza/mumu... In secunda 2 ma uit la culoarea pistolului si dupa aia la pompa... Si l-a intrebat: "a ta e diesel? " Tu ai avut noroc cu 15 litri. La el am golit 30... Real adventure... A scos ceva fum negru la plecare dar a mers... Deci, bine ca te-ai prins si nu ai stricat ceva pe la injectoare & stuff... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NEMI Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Salutare! Am de vanzare un topcase BMW pentru F650 GS...este cel din fotografie, 31 litri. Se vinde cu tot cu placa de prindere si cu butuci. In el incape o casca full-face si mai strecori ceva pe langa... Pretul este 500 lei. Daca este cineva interesat...PM sau 0762653943. Scuzati de deranj. Salutare,parbrizul il mai ai?sau alte accesorii? maine dimineata vreau sa fac si eu prima revizie , cu manutele mele . ulei , bujii , filtre . deocamdata atat . ceva de care-ar trebui sa ma feresc ? sau orice fel de pont la primul schimb de ulei (la masina) am frant o baie de ulei asa ca ... inelul ala de cupru de sub motor il gasesc pe undeva ? Salutari,cam tarziu raspunsul meu,dar poate se mai folosesc altii de el.Garniturile de cupru in general pentru o etansare mai buna se inmoaie(adica sunt supuse unui soc termic prin incingere la flacara si apoi racite brusc in apa rece).In urma acestui procedeu ele devin aproape la fel de maleabile ca aluminiul,dar isi si revine la aceeasi duritate in urama trecerii lente de la cald la rece(adica in urma primei incingeri si raciri a motorului.Stiu pontul asta de la un mecanic batran care etansa in felul asta pe la sisteme de injectie unde presiunea e inzecit mai mare. Si inca ceva,NU FOLOSITI CHEIA INELARA SAU FIXA DE 24 la desfacerea busonului magnetic de la golirea uleiului din motor pentru ca este din aluminiu si sunt sanse foarte mari sa scape chia pe hexagon si e greu al draq sa-l mai desfaci.FOLOSITI DOAR TUBULARA 24.Sunt patit si stiu ce zic.O zi intreaga m-am chinuit sa desfac busonul cu tot felul de chei reglabile,i-am facut pana si crestatura de surubelnita si am folosit o surubelnita dreapta de 16mm latime(CR-Vanadiu de calitate),am invartit cu o cheie cu prelungitor de ea pana intr-un final s-a rupt surubelnita si degeaba.Era sa cada decateva ori motocicleta pe mine.Intr-un final m-am apucar si am luat la pila ''hexagonul'' si am reusit sa scot unul de 21,am pus o tubulara pe el si s-a desfacut.Munca de chinez,culcat sub motocicleta,oasele imi fugisea din corp......dar am reusit.Acum astept sa-mi vina busonul nou de la AB.Buson magnetic +garnitura cupru 83 ron.Uleiul folosit de mine e Castrol Act Evo GP 20W40 TriZone mineral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 ai pățit aÂşa pentru că ai desfăcut buÂşonul cu motorul cald. înainte de a schimba uleiul eu slăbesc la rece Âşuruburile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Salut tuturor. Prietena mea si-a luat de curand un 650GS si dupa revizia pe care tocmai am terminat-o [ulei filtre anvelope etc] am constatat ca palcutele de frana pe fata sunt cam duse. Pe vremea cand am avut eu acest model nu am apucat sa-i schimb placutele de frana asa ca nu stiu cam cat costa si de unde. Tot ce imi amintesc e ca am citit undeva pe acest topic [dar nu am mai reusit sa gasesc] ca sunt anumite placute de frana de evitat [unele nu franeaza altele mananca din disc]. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NEMI Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 ai pățit aÂşa pentru că ai desfăcut buÂşonul cu motorul cald. înainte de a schimba uleiul eu slăbesc la rece Âşuruburile. Salutare,motorul nu era cald,sunt familiar cu procesul de dilatare al metalelor,mai ales al aluminiului(sunt ing. constructor).Cred ca s-a defurmat zona de filet a busonului,cel putin asa am simtit rotindu-l intre degete ca s-ar fi ovalizat.Am incercat si in subler si mi s-a parut a fi acelasi lucru,o abatere de la raza de aproape 0.5mm. Salut tuturor. Prietena mea si-a luat de curand un 650GS si dupa revizia pe care tocmai am terminat-o [ulei filtre anvelope etc] am constatat ca palcutele de frana pe fata sunt cam duse. Pe vremea cand am avut eu acest model nu am apucat sa-i schimb placutele de frana asa ca nu stiu cam cat costa si de unde. Tot ce imi amintesc e ca am citit undeva pe acest topic [dar nu am mai reusit sa gasesc] ca sunt anumite placute de frana de evitat [unele nu franeaza altele mananca din disc]. Multumesc anticipat. Salutare,ia legatura cu Cosmin-0766270686.E un foarte bun mecanic moto si are surse de piese bune si la preturi bune.Iti recomanda el ce sa folosesti,ti le si schimba. Eu la el le-am schimbat,am schimbat si lichidul,mi-a schimbat si semeringurile din furca ca imi curgea un amortizor si m-a costat prin toamna,vreo 500ron totul. Sper sa nu va plictisesc cu posturile mele,dar in aproape 4 ani de motociclism doar m-am informat,am studiat,am citit si ascultat opinii pro si contra asupra multor lucruri.Acum ca am adunat si eu un pic de experienta,ca m-am confruntat si eu cu anumite probleme,ca m-am bucurat si eu de calatoriile cu motocicleta,ca am depasit si eu 15.000 de km parcursi,ca am facut drum de aproape 800 km intr-o zi incluzand in circuit si Transalpina,cred ca am si eu dreptul la o opinie pertinenta. GS-ul E FANTASTIC oriunde,oricand,oricum. Cum bine zic cate unii ''COAFURA REZISTA'' Cauciucurile mele de un an sunt: METZLER TOURANCE EXP 110/80 R19(pe fata) 150/70 R17(pe spate) Se aseaza vis pe asfalt si sta formidabil in curbe chiar si cu pasager si bagaj.Am facut Transalpina cu ele. M-am intrecut cu un Porsche Boxter de la Piata Romana pana aproape de Universitate(unde Porsche-ul a fost tras pe dreapta de politie) si am mers paralel.Deci si pe sosea de viteza e buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielc Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 intrebari de incepator....1-la cate turatii schimbati treapta de viteza???...eu la 3500-maxim 4000 am schimbat. 2-daca merg cu ea subturata putin e bai mare?? Multumesc pt rabdare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Este cand merg in 7000 de ture cu treapta intai. Dar e ok 3.5 k - 4 k. Subturata insemnand sub 2500 de ture? Nu cred ca ii place monocilindrului. Merge, dar nu inseamna ca se simte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 intrebari de incepator....1-la cate turatii schimbati treapta de viteza???...eu la 3500-maxim 4000 am schimbat. 2-daca merg cu ea subturata putin e bai mare?? Multumesc pt rabdare Dupa ce am mers ieri pe m obra prietenei mele [si am simtit cum incepe sa-mi curga din nou sangele in vene dupa o iarna grea] mi-am adus aminte si cume cu monocilindrul. Prima mea iubire a fost tot un 650 GS si incepator fiind imi aduc aminte ca in primele zile mi se oprea motorul in mers. Conduceam o masina diesel la vremea aia care de la 1500 rpm tragea bine iar la mobra la 1500 e relanti-ul. Mi se parea ca face foarte mult zgomot si schimbam treptele repede si mergeam cu ea subturata. Imi spusese un prieten la vremea aia ca trebuie sa schimb la 5000 rpm minimsi sa merg pe la 4500 minim insa nu a stiut sa-mi explice dc si nu l-am ascultat. Problema s-a rezolvat la mine cam asa: 1 Am schimbat casca [mi-am luat un Schubert C3] cu una mai silentioasa si brusc nu se mai auzea asa tare motorul si m-am surprins schimband la 4500 ~ 5000 . 2 Am constatat cautand ca la 5000 rpm e cuplul maxim de aia se recomanda sa mergi la turele alea. Intrii in curba si te apleci la iesire trebuie sa ridici motocicleta si asta se face din gaz. Daca e deja subturata se "impiedica" motorul , "tuseste" si o sa cazi, daca esti pe la 5000 zici ca se bucura cand ii dai gaz si merge ca pe sine. 3 In mod paradoxal cand mergeam cu ea subturata imi consuma mai mult decat dupa ce am invatat sa merg corect pe ea. 4 O alta particularitate a monocilindrului e faptul ca trebuie sa schimbi foarte des vitezele. Stiu ca toate astea s-au mai spus insa sincer cine are rabdare sa citeasca sutele de pagini ale acestui post? nici eu nu am avut rabdare sa caut partea cu placutele despre care stiam ca e scrisa dar nu am reusit sa o gasesc. Bafta si km multi fara incidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 (editat) " NEMI : Salutare,parbrizul il mai ai?sau alte accesorii? " Salut. Nu mai am nimic altceva de vanzare...doar topcase ul era. Editat Martie 25, 2012 de fratelescris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielc Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 (editat) Dupa ce am mers ieri pe m obra prietenei mele [si am simtit cum incepe sa-mi curga din nou sangele in vene dupa o iarna grea] mi-am adus aminte si cume cu monocilindrul. Prima mea iubire a fost tot un 650 GS si incepator fiind imi aduc aminte ca in primele zile mi se oprea motorul in mers. Conduceam o masina diesel la vremea aia care de la 1500 rpm tragea bine iar la mobra la 1500 e relanti-ul. Mi se parea ca face foarte mult zgomot si schimbam treptele repede si mergeam cu ea subturata. Imi spusese un prieten la vremea aia ca trebuie sa schimb la 5000 rpm minimsi sa merg pe la 4500 minim insa nu a stiut sa-mi explice dc si nu l-am ascultat. Problema s-a rezolvat la mine cam asa: 1 Am schimbat casca [mi-am luat un Schubert C3] cu una mai silentioasa si brusc nu se mai auzea asa tare motorul si m-am surprins schimband la 4500 ~ 5000 . 2 Am constatat cautand ca la 5000 rpm e cuplul maxim de aia se recomanda sa mergi la turele alea. Intrii in curba si te apleci la iesire trebuie sa ridici motocicleta si asta se face din gaz. Daca e deja subturata se "impiedica" motorul , "tuseste" si o sa cazi, daca esti pe la 5000 zici ca se bucura cand ii dai gaz si merge ca pe sine. 3 In mod paradoxal cand mergeam cu ea subturata imi consuma mai mult decat dupa ce am invatat sa merg corect pe ea. 4 O alta particularitate a monocilindrului e faptul ca trebuie sa schimbi foarte des vitezele. Stiu ca toate astea s-au mai spus insa sincer cine are rabdare sa citeasca sutele de pagini ale acestui post? nici eu nu am avut rabdare sa caut partea cu placutele despre care stiam ca e scrisa dar nu am reusit sa o gasesc. Bafta si km multi fara incidente. Multumesc pentru lamuriri si pentru urari Asfalt uscat Editat Martie 25, 2012 de danielc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 (editat) Salut tuturor. Prietena mea si-a luat de curand un 650GS si dupa revizia pe care tocmai am terminat-o [ulei filtre anvelope etc] am constatat ca palcutele de frana pe fata sunt cam duse. Pe vremea cand am avut eu acest model nu am apucat sa-i schimb placutele de frana asa ca nu stiu cam cat costa si de unde. Tot ce imi amintesc e ca am citit undeva pe acest topic [dar nu am mai reusit sa gasesc] ca sunt anumite placute de frana de evitat [unele nu franeaza altele mananca din disc]. Multumesc anticipat. Stiam eu ca am vazut undeva despre placute de frina. Manualul de intretinere BMW F 650 GS. Personal nu am incercat alt fabricant de placute de frina. Am mers tot pe Brembo. Fata = placute sinterizate, spatele = placute organice. Editat Martie 25, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Multumesc pt raspunsurile legate de placutele de frana. Serban imi poti spune de unde le-ai luat si daca mai stii cat te-au costat? Ca o curiozitate dc naiba pe fata sunt sinterizate iar pe spate organice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 (editat) Nu stiu de ce au pus sinterizate pe fata si organice spate. O fi vreo gaselnita specifica enduro ? Eu pina acum am luat de la AB numai placutele pe spate si au fost OK. Placutele fata le-am luat de pe net, tot Brembo fireste, avind codul corespunzator, insa nu sunt multumit de cum frineaza. Urmeaza sa iau urmatoarele placute fata tot de la AB. Ca o curiozitate, placutele fata cu care a venit motocicleta de la neamt, aveau placuta metalica aurie. Am cautat pe net de mi-a venit rau si nu am gasit la fel. Placute fata: Placute spate: Bineinteles ca la AB pretul va fi pe masura renumelui marcii, dar asta e, cotizez ca nu am incotro. PS. Mai nou trebuie sa ma orientez spre un releu regulator de tensiune. Asta nu mai incarca cum trebuie. Ceva idei ? Editat Martie 25, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Vorbeste la real-oem.ro. Am mai zis pe topicul asta ca au preturi mai mici decat Bucurestiul, nu ma intreba de ce (din moment ce vin din acelasi loc piesele). Tot ce mi-am luat pana acum (in mare parte garnituri si filtre) m-au dus aproape la jumatate cat as fi dat la Bavaria, naiba stie de ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) Am incercat sa intru pe www.realoem.ro so primesc mesajul asta, mare, scris cu rosu: Avertisment- vizitarea acestui site poate dăuna computerului dvs.! Editat Martie 26, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Mda, am vazut si eu dar probabil e falsepositive i-am dat ignore si nu s-a intamplat mare lucru. Oricum nu poti face comanda direct pe site, mai intai le dai mail sa-i intrebi de piese sa-ti trimita oferta. Unde va schimbati ambreaju (daca n-o faceti singuri)? Lantul l-am rezolvat singur dar nu stiu daca sa ma bag si la ambreaj. Ziceam ca mi s-a stricat rola pe care sta lantul, m-am uitat pe realoem, e piesa de aici, numarul 17? 100 de dolari pentru o prostie din cauciuc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) Mda, am vazut si eu dar probabil e falsepositive i-am dat ignore si nu s-a intamplat mare lucru. Oricum nu poti face comanda direct pe site, mai intai le dai mail sa-i intrebi de piese sa-ti trimita oferta. Unde va schimbati ambreaju (daca n-o faceti singuri)? Lantul l-am rezolvat singur dar nu stiu daca sa ma bag si la ambreaj. Ziceam ca mi s-a stricat rola pe care sta lantul, m-am uitat pe realoem, e piesa de aici, numarul 17? 100 de dolari pentru o prostie din cauciuc? Vezi ca la Dakar ai doua role, una sus, deasupra lantului (pe care o am si eu, si una jos, sub lant. Sunt cam in aceesi zona. Vezi care din ele s-a bulit. Si da, e posibil sa coste asa mult. nu e un cauciuc chiar ordinar. Teoretic trebuie sa reziste la frecarea cu lantul de otel destul de mult si bine. Au mai fost incercari de inlocuire a acestei role pe forum dar ... fara prea mare succes. http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?vid=51603&vin=ZL33325&md=200403 Editat Martie 26, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) E rola de sub lant, s-a mancat intr-un loc si dupa aia s-a distrus de tot cam 25%. Acum nu cred ca se mai invarte normal si probabil o sa se strice toata. Mda, foarte scump... cat un kit de lant :| LE: Pe linkul ala m-am uitat si eu dar nu aveau piesa 17. Editat Martie 26, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 E rola de sub lant, s-a mancat intr-un loc si dupa aia s-a distrus de tot cam 25%. Acum nu cred ca se mai invarte normal si probabil o sa se strice toata. Mda, foarte scump... cat un kit de lant :| LE: Pe linkul ala m-am uitat si eu dar nu aveau piesa 17. Sorry, e greseala mea. linkul este pt seria mea de sasiu si eu am GS simplu, si nu am rola aia de jos. Daca la cautare dupa serie treci ultimele 7 cifre de pe seria TA de sasiu iti vei gasi motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) Corect, m-am uita la mine si am gasit-o, 75$/239ron la realoem.(46517678506) Editat Martie 26, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Am un set de "oase" nerevendicat, inalta mobra cu 3 cm. Doar saptamana asta, oferta, 250 ron fata de 300. Dati un PM sau un telefon 0747 294 113 daca sunteti interesati. Primul venit primul servit. Azi am comandat diagnoza din Polonia, GS911. Revin cu pareri dupa ce o folosesc prima data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Cat ai dat pe GS911? Am inteles ca e musai daca vrei sa schimbi ca la carte lichidul de frana pe mobrele cu ABS... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.