drg Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Intrebare pentru cei ce au cumparat de la motorworks.co.uk, de pe motoretele pe care le dezmembreaza ei: Cum se comanda? doar telefonic? nu am gasit email si nici nu exista buton de "buy/add to cart" la piesele second. Au poti sa le trimiti si mail. Daca intri la help, ai undeva "ask for quotation" sau ceva. Scrie acolo ce vrei, cu cat mai multe detalii, si or sa-ti raspunda. Un far de Dakar twin spark (2007) stiti pe unde pot sa gasesc? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 @drg, de la aceiasi motorworks, am vazut ca au pe la 60GBP, eventual ne combinam la transport, ca vreau si eu un Top-case de la ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drg Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 @drg, de la aceiasi motorworks, am vazut ca au pe la 60GBP, eventual ne combinam la transport, ca vreau si eu un Top-case de la ei Da, nu m-ar fi deranjat, insa nu au far. I-am intrebat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Ma bag si eu daca se poate. Mie imi trebe unul din dreapta, sus. Cel lung. Culoare alba. Luam un set si le impartim? Ca cei care dezmembreaza dakar, in general vor sa le vanda impreuna cu rezervorul. Eu am nevoie de ornamentul din stanga sus si e albastru deschis. Ne putem combina cativa daca numai le set gasim.Eu il vopsesc daca este alta culoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 salutare, a schimbat careva rulmentii de la suportul de pinion de la gs dakar? mobra mea e din 2004 si ,,,,sunt gripati, iar simeringul dinspre exterior a ff larg, deci trebe si ala,,, cum se schimba? hint ceva? orice ajutor e binevenit, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 ma gandesc sa pun xenon, vrea cineva sa ne combinam sa luam un set de auto impreuna? la prima vedere am gasit acest site http://www.xenoncenter.ro/categorie/Kituri_Xenon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 adica un set de bixenon balast slim e 170 lei? sau nu inteleg eu...? eu m-as baga la un 4300 k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 adica un set de bixenon balast slim e 170 lei? sau nu inteleg eu...? eu m-as baga la un 4300 k nu ma pricep deloc, ne trebuie H4? si bixenon inseamna ca ai si faza lunga ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 (editat) ma gandesc sa pun xenon, vrea cineva sa ne combinam sa luam un set de auto impreuna? la prima vedere am gasit acest site http://www.xenoncenter.ro/categorie/Kituri_Xenon Eu am cumparat unul singur din buc 100 lei.da bixenon pt gs este un singur bec cu 2 faze.balastul l am pus in dr spate a farului. Editat Iunie 28, 2012 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 da, inseamna ca ai faza scurta si lunga pe acelasi bec al carui soclu se misca la apasarea butonului de faza lunga... e bina 100 lei dar parca si mai bine e 85 lei...parerea mea...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Se potriveste radiatorul de pe ST pe Dakar? Nu stiu ce an e ST-ul, Dakarul e 2000. Aseara a inceput sa fie fantana arteziana si decat sa-l repar ar prefera unul ok (ca am pliurile alea distruse pe primele 2 randuri). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 da, inseamna ca ai faza scurta si lunga pe acelasi bec al carui soclu se misca la apasarea butonului de faza lunga... e bina 100 lei dar parca si mai bine e 85 lei...parerea mea...) ar trebui sa vedem daca astea de masina fac chestia asta de zici tu, sa se miste soclu...e prima oara cand aud asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 NU se misca nici un soclu. Se aprinde cealalta rezistenta a becului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dak Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Stie cineva cum se scoate butucul cheii la un topcase original? Cel care blocheaza topcase-ul pe placa suport. Nu vrea sa se mai invarta dupa ce l-am deschis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 http://www.ibmwr.org/otech/topcase.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 NU se misca nici un soclu. Se aprinde cealalta rezistenta a becului. La becurile H4 becul se misca in interiorul soclului. Este actionat de un electromagnet. Becurile cu xenon nu au doua filamente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 NU se misca nici un soclu. Se aprinde cealalta rezistenta a becului. Becul xenon are un singur "filament" si ca sa faca faza lunga isi modifica pozitia in interiorul farului cu ajutorul uni electromagnet. Becul xenon simplu isi modifica distanta focala in interiorul farului in functie de ce faza se doreste a se folosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 ASA ESTE CUM AU SPUS ULTIMI DOI.SE MISCA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Aveti grija cu "xenoanele" de masina sa nu aiba un singur circuit de comutare intre faze si sa va alegeti cu un bec de rezerva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Se potriveste radiatorul de pe ST pe Dakar? Nu stiu ce an e ST-ul, Dakarul e 2000. Aseara a inceput sa fie fantana arteziana si decat sa-l repar ar prefera unul ok (ca am pliurile alea distruse pe primele 2 randuri). 100% nu. difera foarte mult. incearca reparatia. cu sudura in argon e ca nou. Santiago - tipu ala de care am vorbit mai sus face de la 0 radiatoare pt masini istorice- stie cate ceva despre subiect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 da, inseamna ca ai faza scurta si lunga pe acelasi bec al carui soclu se misca la apasarea butonului de faza lunga... e bina 100 lei dar parca si mai bine e 85 lei...parerea mea...) @RobbieB,SerbanS si Brake omul vorbeste la prezent adica de becul care il are acum deci fara xenon. Deci NU se misca nimic. Cel putin eu asa am inteles! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Aveti grija cu "xenoanele" de masina sa nu aiba un singur circuit de comutare intre faze si sa va alegeti cu un bec de rezerva cum trebuie sa verific? ne poti indruma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Becul halogen H4 are doua filamente si nu se misca. Becul xenon H4 are un singur "filament" si se misca pentru a ocupa pozitia celor doua filamente ale becului halogen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Becul halogen H4 are doua filamente si nu se misca. Becul xenon H4 are un singur "filament" si se misca pentru a ocupa pozitia celor doua filamente ale becului halogen. cam asa, http://www.nosolomoto.com/components/com_virtuemart/shop_image/product/Xenon_moto_H4_3__49059f56a8cf0.gif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 referitor la instalatia de xenon auto pusa pe moto . si eu am asa ceva . Pro pot sa spun ca vede mai bine ( desi am un bec de 6 k si ala doar noaptea si pe asfalt uscat se vede ok ) pareri negative : daca nu pui lupa in far luminezi tot . cand spun tot ma refer la : tot ce e pe dreapta se vede mai bine ca ziu ( indicatoare masini etc ) iar cei de pe contrasens sunt putin orbiti . Cate unu imi mai da faza lunga si sa i arat ca la mine e scurta .. il orbesc putin . Sa nu imi ziceti ca nu e reglat faru pt ca nu e vb de aia . lumina de la xenon nu e concentrata si e mai difuza .. In concluzie . Trebuie lupa in far . dar cu alta ocazie ca acum se apropie concediu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.