Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Domnilor, asta e Petre inainte sa ajunga in tara si sa se plimbe in cele 4 zari pe bucatele:

 

asa, de iarna lunga

 

 

 

 

inca mai sunt ceva piese plimbate din Petrica prin lume, la vanzare adica, nu ramase pe coclauri... :D

post-25775-0-22581800-1357926423_thumb.jpg



Si inca un video, ca sa intelegeti mai bine cum sta treaba.

 

 

 

E iarna si ma arde...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Saru-mana conasule. Ce e mai fain la toata treaba e asta: e atat de ieftin incat oricine cu putina minte poate sa o faca oricand. Eu am plecat cu banii de salar pe o luna si un pic in plus. Cat dadeam sa traiesc aici in Bucuresti o luna mi-a ajuns pentru 6 luni prin Europa.

 

Toata afacerea m-a costat 1300 de euro. Da-da! 1300 de euro pentru 15.000 de km, 12 tari si 6 luni minunate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am mancat mancare. Ca voluntar primesti cazare si trei mese pe zi pentru 20 de ore de munca pe saptamana. Cat muncim noi aici ca sa mancam in fiecare zi? Cat muncim ca sa platim chiria? Ne mai ajunge si sa ne plimbam? Nu prea.

Iar cele 20 de ore de munca nu sunt munca silnica, si nici aceeasi munca in fiecare zi. Tu alegi ce muncesti, pentru ca tu iti alegi voluntariatul, in functie de ce te intereseaza pe tine. Stii cat e de bine sa faci "ce vrei" in loc sa faci "ce trebuie" sa faci? O multime de avantaje are voluntariatul asta. Intrati pe blog la mine ca sa nu scriu pe topicul asta explicatii despre un subiect care nu are neaparat legatura cu motociclismul.

 

Tot ce mai vreau sa zic e legat de cheltuielile lunare. Undeva pe la 50 de euro pe luna cheltuiam pe benzina si tutun.

 

Bagati un ochi pe www.workaway.info , poate va faceti un plan frumos de calatorit la vara, alegeti tara si sigur gasiti un program care sa va placa. Nu trebuie sa plecati cu lunile prin lume, dar daca nu aveti bani sa stati o luna intr-o tara, e o metoda excelenta de a nu fi doar turist si de a explora tara respectiva. Sa fii turist e mult mai scump. Asa te costa doar benzina sa ajungi acolo si sa te plimbi pe unde vrei.

 

Cum ziceam, mai multe detalii gasiti la mine pe blog: www.digitalnomad.ro

 

Ca idee: eu mi-am dat demisia in iulie 2011. De atunci am mai lucrat "la birou" doar o luna jumatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A desfacut careva cricul lateral la F 650 GS varianta dupa 2004 ?

post-40812-0-18398100-1358180017_thumb.png

Surubul 4 este cu sens normal sau pe invers ?

Am constatat ca am pierdut saiba(7) si siguranta(8) si vreau sa il dau jos de tot pentru curatenia de iarna...

Stima.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A desfacut careva cricul lateral la F 650 GS varianta dupa 2004 ?

attachicon.gifB0002961.png

Surubul 4 este cu sens normal sau pe invers ?

Am constatat ca am pierdut saiba(7) si siguranta(8) si vreau sa il dau jos de tot pentru curatenia de iarna...

Stima.

Filetul este normal,are o siguranta ,vezi usor cu intrerupatorul sal scoti si dupa iese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ARIETE astea de la LOUIS sunt replica dupa cele originale.

Mi se pare ca exista si pe varianta CU incalzire si pe varianta FARA incalzire.



Stie cineva unde pot gasi coliere de genul asta? Pentru teava de 22mm...

Norma RSGU1.22/20 (colier cauciucat pt teava de 22mm si lat de 20mm) sau Norma 1.22/15 (colier cauciucat pt teava de 22mm si lat de 15mm)

 

post-40812-0-08049100-1358344432_thumb.jpg

 

http://www.easttrade.ro/produse/Norma/Coliere%20fixare%20NORMAFIX%20RSGU%20RLGU.pdf

 

 

Stima.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A-ti schimbat careva pinionul de spate la un f650 gs,adica sa pui de 45 in loc de 47 cit e stoc.ce influente poate avea? consum ,trage mai bn,nu trage etc.mai schimbase cineva pe aici si zicea ca nu mai are asa vibratii sau nu stiu ce .ast si eu un rasp .ms si sa ne vedem sanatosi la primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...de 45 in loc de 47 cit e stoc.ce influente poate avea? consum ,trage mai bn,nu trage etc....

Am pinion spate de 49 si-mi place mai mult la mersul prin oras. Pierzi putin la viteza maxima, in schimb demarajul e mai bun, devine mai agera.

La drum lung am incercat 18/47. La aceeasi turatie creste viteza.

Am facut si combinatia 16/49 si este de vis off-road. Urci pante intr-a doua de nu-ti vine sa crezi! Pe asfalt insa nu recomand; cu greu mai sare de 100km/h...

Consumul nu-i influentat aproape deloc in nici una dintre variante...

Editat de RobbieB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roobieb eu merg numai pe strada .si nu ajung niciodata la vit maxima 90-120 max. daca as pune 16 cu 45 nu demareaza mai repede? sau tb sa pun mai mare pt asta.merg putin prin oras.

crezi k e mai bun 18/47 pt touring.ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O combinatie foarte buna dpdv al duratei de viata a lantului este 17/47. Dar daca imi amintesc bine am citit pe undeva ca e destul de greu sa pui 17 pe GS din cauza spatiului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cum o fi pus robbie de 18,daca 17 e greu de pus.intreb sa stiu pe care pinion sa cumpar,daca e sa fac o schimbare.cred k cel de spate ar tb schimbat pt un demaraj mai bun si vibratii mai putine. ms tuturor si mai intreb pina la primavara.

.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu personal nu am vazut/auzit la NOI despre asa ceva. Am vazut patania tipului dar nu am luat-o in seama cind mi-am ales motorul. E virala pe net si advrider faza cu furca de BMW F650 GS plesnita. Cine vrea sa faca misto de marca BMW sau de alegerea facuta de unii, aduc in prim-plan ce a patit ala in USA.

Personal, nu fac hard-enduro cu ea deci nu mi-as face mari probleme.

Bafta la ales.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu un gs din 2001 timp de cativa ani. Nu am auzit nici eu pe nimeni de aici sa fi avut pb cu furca. Dar ti-as recomanda, daca poti, sa iei un gs cu ABS de dupa 2003, cu 2 bujii si celelalte mici imbunatatiri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma bate gandul sa iau un F650GS de prin 2001/2002, insa am dat peste treaba asta:

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=393785

 

Stiti pe cineva care sau ati avut probleme atat de grave cu furcile la modele pre 2003?

Am un dakar 2005 cu multe pe el.0722318215.daca esti interesat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Dar ti-as recomanda, daca poti, sa iei un gs cu ABS de dupa 2003, cu 2 bujii si celelalte mici imbunatatiri.



Si eu mi-as fii recomandat un gs cu ABS an cat mai nou, dar bugetul, cone Fanica... :D.

Eu vreau ceva care sa faca decent si asfalt si drumuri desfundate (drumuri forestiere, drumuri pe care principalele vehicule ce circula sunt tractoarele samd).
Ideea mea e de a-mi lua echipamentul foto si de a ajunge in locuri unde se ajunge mai greu cu automobilul.
Pornisem pe Dominnatoaree si DR-uri, dar dupa o discutie cu cineva mai experimentat intr-ale motociclismului, am ajuns la concluzia ca ar fii mai buna ceva tehnologie mai noua, mai usor de intretinut si cu sanse mai mici sa ma lase in mijlocul nicaierului.

 

@brake:

Multumesc, dar cred ca Dakarul e mult prea inalt pentru mine (1.70m)

Editat de StefanSC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Si eu mi-as fii recomandat un gs cu ABS an cat mai nou, dar bugetul, cone Fanica... :D.

 

Eu vreau ceva care sa faca decent si asfalt si drumuri desfundate (drumuri forestiere, drumuri pe care principalele vehicule ce circula sunt tractoarele samd).

Ideea mea e de a-mi lua echipamentul foto si de a ajunge in locuri unde se ajunge mai greu cu automobilul.

Pornisem pe Dominnatoaree si DR-uri, dar dupa o discutie cu cineva mai experimentat intr-ale motociclismului, am ajuns la concluzia ca ar fii mai buna ceva tehnologie mai noua, mai usor de intretinut si cu sanse mai mici sa ma lase in mijlocul nicaierului.

 

@brake:

Multumesc, dar cred ca Dakarul e mult prea inalt pentru mine (1.70m)

atit am si eu1,70

 

Vreau sa schimb uleiul in jambe.Cit se pune la dakar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...