zeroo Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 Domnilor, asta e Petre inainte sa ajunga in tara si sa se plimbe in cele 4 zari pe bucatele: asa, de iarna lunga inca mai sunt ceva piese plimbate din Petrica prin lume, la vanzare adica, nu ramase pe coclauri... Si inca un video, ca sa intelegeti mai bine cum sta treaba. E iarna si ma arde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 Zeroo-ule, marfa calatorie ai avut ! Respect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 Saru-mana conasule. Ce e mai fain la toata treaba e asta: e atat de ieftin incat oricine cu putina minte poate sa o faca oricand. Eu am plecat cu banii de salar pe o luna si un pic in plus. Cat dadeam sa traiesc aici in Bucuresti o luna mi-a ajuns pentru 6 luni prin Europa. Toata afacerea m-a costat 1300 de euro. Da-da! 1300 de euro pentru 15.000 de km, 12 tari si 6 luni minunate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 Dar ce ai mancat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 Pai am mancat mancare. Ca voluntar primesti cazare si trei mese pe zi pentru 20 de ore de munca pe saptamana. Cat muncim noi aici ca sa mancam in fiecare zi? Cat muncim ca sa platim chiria? Ne mai ajunge si sa ne plimbam? Nu prea.Iar cele 20 de ore de munca nu sunt munca silnica, si nici aceeasi munca in fiecare zi. Tu alegi ce muncesti, pentru ca tu iti alegi voluntariatul, in functie de ce te intereseaza pe tine. Stii cat e de bine sa faci "ce vrei" in loc sa faci "ce trebuie" sa faci? O multime de avantaje are voluntariatul asta. Intrati pe blog la mine ca sa nu scriu pe topicul asta explicatii despre un subiect care nu are neaparat legatura cu motociclismul. Tot ce mai vreau sa zic e legat de cheltuielile lunare. Undeva pe la 50 de euro pe luna cheltuiam pe benzina si tutun. Bagati un ochi pe www.workaway.info , poate va faceti un plan frumos de calatorit la vara, alegeti tara si sigur gasiti un program care sa va placa. Nu trebuie sa plecati cu lunile prin lume, dar daca nu aveti bani sa stati o luna intr-o tara, e o metoda excelenta de a nu fi doar turist si de a explora tara respectiva. Sa fii turist e mult mai scump. Asa te costa doar benzina sa ajungi acolo si sa te plimbi pe unde vrei. Cum ziceam, mai multe detalii gasiti la mine pe blog: www.digitalnomad.ro Ca idee: eu mi-am dat demisia in iulie 2011. De atunci am mai lucrat "la birou" doar o luna jumatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 A desfacut careva cricul lateral la F 650 GS varianta dupa 2004 ? Surubul 4 este cu sens normal sau pe invers ? Am constatat ca am pierdut saiba(7) si siguranta(8) si vreau sa il dau jos de tot pentru curatenia de iarna... Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 A desfacut careva cricul lateral la F 650 GS varianta dupa 2004 ?B0002961.png Surubul 4 este cu sens normal sau pe invers ? Am constatat ca am pierdut saiba(7) si siguranta(8) si vreau sa il dau jos de tot pentru curatenia de iarna... Stima. Filetul este normal,are o siguranta ,vezi usor cu intrerupatorul sal scoti si dupa iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 Are careva idee de unde imi pot cumpara mansoane fara incalzire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 Are careva idee de unde imi pot cumpara mansoane fara incalzire? Eu pe astea le-am luat: http://www.louis.de/_200cc667d3501beb4cd33a58ac92bd3ce2/index.php?topic=artnr&artnr=10020021 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 par ok, dar as vrea asemanatoare cu cele originale. astea mi se par mai scurte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 (editat) ARIETE astea de la LOUIS sunt replica dupa cele originale. Mi se pare ca exista si pe varianta CU incalzire si pe varianta FARA incalzire. Stie cineva unde pot gasi coliere de genul asta? Pentru teava de 22mm... Norma RSGU1.22/20 (colier cauciucat pt teava de 22mm si lat de 20mm) sau Norma 1.22/15 (colier cauciucat pt teava de 22mm si lat de 15mm) http://www.easttrade.ro/produse/Norma/Coliere%20fixare%20NORMAFIX%20RSGU%20RLGU.pdf Stima. Editat Ianuarie 16, 2013 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 par ok, dar as vrea asemanatoare cu cele originale. astea mi se par mai scurte... Sunt exact ca cele originale. Eu nu mi-am dau seama de nicio diferenta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 A-ti schimbat careva pinionul de spate la un f650 gs,adica sa pui de 45 in loc de 47 cit e stoc.ce influente poate avea? consum ,trage mai bn,nu trage etc.mai schimbase cineva pe aici si zicea ca nu mai are asa vibratii sau nu stiu ce .ast si eu un rasp .ms si sa ne vedem sanatosi la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 (editat) ...de 45 in loc de 47 cit e stoc.ce influente poate avea? consum ,trage mai bn,nu trage etc.... Am pinion spate de 49 si-mi place mai mult la mersul prin oras. Pierzi putin la viteza maxima, in schimb demarajul e mai bun, devine mai agera. La drum lung am incercat 18/47. La aceeasi turatie creste viteza. Am facut si combinatia 16/49 si este de vis off-road. Urci pante intr-a doua de nu-ti vine sa crezi! Pe asfalt insa nu recomand; cu greu mai sare de 100km/h... Consumul nu-i influentat aproape deloc in nici una dintre variante... Editat Ianuarie 23, 2013 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Roobieb eu merg numai pe strada .si nu ajung niciodata la vit maxima 90-120 max. daca as pune 16 cu 45 nu demareaza mai repede? sau tb sa pun mai mare pt asta.merg putin prin oras. crezi k e mai bun 18/47 pt touring.ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 O combinatie foarte buna dpdv al duratei de viata a lantului este 17/47. Dar daca imi amintesc bine am citit pe undeva ca e destul de greu sa pui 17 pe GS din cauza spatiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 Pai cum o fi pus robbie de 18,daca 17 e greu de pus.intreb sa stiu pe care pinion sa cumpar,daca e sa fac o schimbare.cred k cel de spate ar tb schimbat pt un demaraj mai bun si vibratii mai putine. ms tuturor si mai intreb pina la primavara. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 Brake, pune ce recomanda producatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 Cred k asa am sa fac.dar mai intreb . ms tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanSC Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Salut, Ma bate gandul sa iau un F650GS de prin 2001/2002, insa am dat peste treaba asta: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=393785 Stiti pe cineva care sau ati avut probleme atat de grave cu furcile la modele pre 2003? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 (editat) Eu personal nu am vazut/auzit la NOI despre asa ceva. Am vazut patania tipului dar nu am luat-o in seama cind mi-am ales motorul. E virala pe net si advrider faza cu furca de BMW F650 GS plesnita. Cine vrea sa faca misto de marca BMW sau de alegerea facuta de unii, aduc in prim-plan ce a patit ala in USA. Personal, nu fac hard-enduro cu ea deci nu mi-as face mari probleme. Bafta la ales. Editat Ianuarie 26, 2013 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Am avut si eu un gs din 2001 timp de cativa ani. Nu am auzit nici eu pe nimeni de aici sa fi avut pb cu furca. Dar ti-as recomanda, daca poti, sa iei un gs cu ABS de dupa 2003, cu 2 bujii si celelalte mici imbunatatiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Salut, Ma bate gandul sa iau un F650GS de prin 2001/2002, insa am dat peste treaba asta: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=393785 Stiti pe cineva care sau ati avut probleme atat de grave cu furcile la modele pre 2003? Am un dakar 2005 cu multe pe el.0722318215.daca esti interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanSC Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 (editat) Dar ti-as recomanda, daca poti, sa iei un gs cu ABS de dupa 2003, cu 2 bujii si celelalte mici imbunatatiri. Si eu mi-as fii recomandat un gs cu ABS an cat mai nou, dar bugetul, cone Fanica... . Eu vreau ceva care sa faca decent si asfalt si drumuri desfundate (drumuri forestiere, drumuri pe care principalele vehicule ce circula sunt tractoarele samd).Ideea mea e de a-mi lua echipamentul foto si de a ajunge in locuri unde se ajunge mai greu cu automobilul.Pornisem pe Dominnatoaree si DR-uri, dar dupa o discutie cu cineva mai experimentat intr-ale motociclismului, am ajuns la concluzia ca ar fii mai buna ceva tehnologie mai noua, mai usor de intretinut si cu sanse mai mici sa ma lase in mijlocul nicaierului. @brake: Multumesc, dar cred ca Dakarul e mult prea inalt pentru mine (1.70m) Editat Ianuarie 26, 2013 de StefanSC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Si eu mi-as fii recomandat un gs cu ABS an cat mai nou, dar bugetul, cone Fanica... . Eu vreau ceva care sa faca decent si asfalt si drumuri desfundate (drumuri forestiere, drumuri pe care principalele vehicule ce circula sunt tractoarele samd). Ideea mea e de a-mi lua echipamentul foto si de a ajunge in locuri unde se ajunge mai greu cu automobilul. Pornisem pe Dominnatoaree si DR-uri, dar dupa o discutie cu cineva mai experimentat intr-ale motociclismului, am ajuns la concluzia ca ar fii mai buna ceva tehnologie mai noua, mai usor de intretinut si cu sanse mai mici sa ma lase in mijlocul nicaierului. @brake: Multumesc, dar cred ca Dakarul e mult prea inalt pentru mine (1.70m) atit am si eu1,70 Vreau sa schimb uleiul in jambe.Cit se pune la dakar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.