brake Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 A-ti schimbat careva pinionul de spate la un f650 gs,adica sa pui de 45 in loc de 47 cit e stoc.ce influente poate avea? consum ,trage mai bn,nu trage etc.mai schimbase cineva pe aici si zicea ca nu mai are asa vibratii sau nu stiu ce .ast si eu un rasp .ms si sa ne vedem sanatosi la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 (editat) ...de 45 in loc de 47 cit e stoc.ce influente poate avea? consum ,trage mai bn,nu trage etc.... Am pinion spate de 49 si-mi place mai mult la mersul prin oras. Pierzi putin la viteza maxima, in schimb demarajul e mai bun, devine mai agera. La drum lung am incercat 18/47. La aceeasi turatie creste viteza. Am facut si combinatia 16/49 si este de vis off-road. Urci pante intr-a doua de nu-ti vine sa crezi! Pe asfalt insa nu recomand; cu greu mai sare de 100km/h... Consumul nu-i influentat aproape deloc in nici una dintre variante... Editat Ianuarie 23, 2013 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Roobieb eu merg numai pe strada .si nu ajung niciodata la vit maxima 90-120 max. daca as pune 16 cu 45 nu demareaza mai repede? sau tb sa pun mai mare pt asta.merg putin prin oras. crezi k e mai bun 18/47 pt touring.ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 O combinatie foarte buna dpdv al duratei de viata a lantului este 17/47. Dar daca imi amintesc bine am citit pe undeva ca e destul de greu sa pui 17 pe GS din cauza spatiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 Pai cum o fi pus robbie de 18,daca 17 e greu de pus.intreb sa stiu pe care pinion sa cumpar,daca e sa fac o schimbare.cred k cel de spate ar tb schimbat pt un demaraj mai bun si vibratii mai putine. ms tuturor si mai intreb pina la primavara. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 Brake, pune ce recomanda producatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 Cred k asa am sa fac.dar mai intreb . ms tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanSC Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Salut, Ma bate gandul sa iau un F650GS de prin 2001/2002, insa am dat peste treaba asta: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=393785 Stiti pe cineva care sau ati avut probleme atat de grave cu furcile la modele pre 2003? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 (editat) Eu personal nu am vazut/auzit la NOI despre asa ceva. Am vazut patania tipului dar nu am luat-o in seama cind mi-am ales motorul. E virala pe net si advrider faza cu furca de BMW F650 GS plesnita. Cine vrea sa faca misto de marca BMW sau de alegerea facuta de unii, aduc in prim-plan ce a patit ala in USA. Personal, nu fac hard-enduro cu ea deci nu mi-as face mari probleme. Bafta la ales. Editat Ianuarie 26, 2013 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Am avut si eu un gs din 2001 timp de cativa ani. Nu am auzit nici eu pe nimeni de aici sa fi avut pb cu furca. Dar ti-as recomanda, daca poti, sa iei un gs cu ABS de dupa 2003, cu 2 bujii si celelalte mici imbunatatiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Salut, Ma bate gandul sa iau un F650GS de prin 2001/2002, insa am dat peste treaba asta: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=393785 Stiti pe cineva care sau ati avut probleme atat de grave cu furcile la modele pre 2003? Am un dakar 2005 cu multe pe el.0722318215.daca esti interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanSC Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 (editat) Dar ti-as recomanda, daca poti, sa iei un gs cu ABS de dupa 2003, cu 2 bujii si celelalte mici imbunatatiri. Si eu mi-as fii recomandat un gs cu ABS an cat mai nou, dar bugetul, cone Fanica... . Eu vreau ceva care sa faca decent si asfalt si drumuri desfundate (drumuri forestiere, drumuri pe care principalele vehicule ce circula sunt tractoarele samd).Ideea mea e de a-mi lua echipamentul foto si de a ajunge in locuri unde se ajunge mai greu cu automobilul.Pornisem pe Dominnatoaree si DR-uri, dar dupa o discutie cu cineva mai experimentat intr-ale motociclismului, am ajuns la concluzia ca ar fii mai buna ceva tehnologie mai noua, mai usor de intretinut si cu sanse mai mici sa ma lase in mijlocul nicaierului. @brake: Multumesc, dar cred ca Dakarul e mult prea inalt pentru mine (1.70m) Editat Ianuarie 26, 2013 de StefanSC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Si eu mi-as fii recomandat un gs cu ABS an cat mai nou, dar bugetul, cone Fanica... . Eu vreau ceva care sa faca decent si asfalt si drumuri desfundate (drumuri forestiere, drumuri pe care principalele vehicule ce circula sunt tractoarele samd). Ideea mea e de a-mi lua echipamentul foto si de a ajunge in locuri unde se ajunge mai greu cu automobilul. Pornisem pe Dominnatoaree si DR-uri, dar dupa o discutie cu cineva mai experimentat intr-ale motociclismului, am ajuns la concluzia ca ar fii mai buna ceva tehnologie mai noua, mai usor de intretinut si cu sanse mai mici sa ma lase in mijlocul nicaierului. @brake: Multumesc, dar cred ca Dakarul e mult prea inalt pentru mine (1.70m) atit am si eu1,70 Vreau sa schimb uleiul in jambe.Cit se pune la dakar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Si eu mi-as fii recomandat un gs cu ABS an cat mai nou, dar bugetul, cone Fanica... . Eu vreau ceva care sa faca decent si asfalt si drumuri desfundate (drumuri forestiere, drumuri pe care principalele vehicule ce circula sunt tractoarele samd). Ideea mea e de a-mi lua echipamentul foto si de a ajunge in locuri unde se ajunge mai greu cu automobilul. Pornisem pe Dominnatoaree si DR-uri, dar dupa o discutie cu cineva mai experimentat intr-ale motociclismului, am ajuns la concluzia ca ar fii mai buna ceva tehnologie mai noua, mai usor de intretinut si cu sanse mai mici sa ma lase in mijlocul nicaierului. @brake: Multumesc, dar cred ca Dakarul e mult prea inalt pentru mine (1.70m) Am un prieten care are semnificatv mai putini cm decat tine si se da pe Dakar de nu-ti vine sa crezi. Sfatul meu coincide partial cu ce ai mai primt. Vrei sa iesi de pe drum ia-ti Dakar 21 pe fata si cursa mai lunga. Daca se poate sa aiba si ABS e si mai bine [eu sunt adept declarat]. Iti recomand totusi sa fie modelul pana in 2004 adica cel cu o singura bujie , nu pt ca ar fi rau sa ai 2 bujii ci pt ca parbrizul de la modelul nou e o imbecilitate in schimb cel de la modelul sa-i zicem vechi e cel putin decent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dak Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Vreau sa schimb uleiul in jambe.Cit se pune la dakar. 550 ml in fiecare. 7.5w dupa carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 nu prea fluid 7,5? carte carte dar daca pun 10 w k nu merg pe coclauri, nu-i mai bn?deci este dakar furca mai lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dak Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Daca nu mergi pe coclauri merge 10W. O sa fie mai tare suspensia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 (editat) O combinatie foarte buna dpdv al duratei de viata a lantului este 17/47. Dar daca imi amintesc bine am citit pe undeva ca e destul de greu sa pui 17 pe GS din cauza spatiului. Ce are coada vacii cu ștampila primăriei?? Roobieb eu merg numai pe strada .si nu ajung niciodata la vit maxima 90-120 max. daca as pune 16 cu 45 nu demareaza mai repede? sau tb sa pun mai mare pt asta.merg putin prin oras. crezi k e mai bun 18/47 pt touring.ms Eu iti recomand combinatia asta pentru touring. Castigi cam 10Km/h la aceeasi turatie. Daca nu ai porniri/opriri dese (ca in oras de exemplu) e perfect. Pai cum o fi pus robbie de 18,daca 17 e greu de pus.intreb sa stiu pe care pinion sa cumpar,daca e sa fac o schimbare.cred k cel de spate ar tb schimbat pt un demaraj mai bun si vibratii mai putine. ms tuturor si mai intreb pina la primavara. . Pentru un pinion mai mare, trebuie scoasa protectia aia de pastic. Eu o am pe cea de la Touratech si e perfecta pentru asta. Dealtfel, uitati-va la specificatiile pentru modelul pregatit de Touratech pentru rally-raid si veti vedea ca are un alt raport decat cel "de strada"... Editat Ianuarie 28, 2013 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 (editat) Ce are coada vacii cu ștampila primăriei?? Daca raportul dintre numarul de dinti de pe fata si ala de pe spate e un numar intreg, lantul se uzeaza mai repede decat daca nu e Editat Ianuarie 28, 2013 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Brake, pune ce recomanda producatorul. Sa nu fi citit specificatiile producatorului amatorii astia de la Touratech? Daca raportul dintre numarul de dinti de pe fata si ala de pe spate e un numa intreg, lantul se uzeaza mai repede decat daca nu e Daca mai mergi si cand e luna plina, se duce naibii cat ai bate din palme!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Ceea ce am scris eu e adevarat, daca tu crezi sau nu e treaba ta E ca si cum cand trec soldatii pe un pod, nu se merge in cadenta, ci la pas normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Ceea ce am scris eu e adevarat, daca tu crezi sau nu e treaba ta E ca si cum cand trec soldatii pe un pod, nu se merge in cadenta, ci la pas normal Am crezut ca glumesti... Poate reusesti sa-mi explici altfel. Marturisesc ca n-am prea priceput parabola ta cu podul. Am terminat armata cu gradul de soldat neinstruit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Cand raportul la numarul de dinti e numar intreg, acelasi dinte va calca pe acelasi locas din lant mult mai des decat daca nu ar fi raportul numa intreg. E destul de greu de explicat in text, dar incearca sa iti imaginezi numai... La partea cu soldatii si podul, treaba s-a inatmplat pe vremea lui Napoelon, cand au cazut cu totii in apa "As soldiers cross a bridge march in step, the frequency of the marchingsteps may match the natural frequency of the oscillations of the bridge.In that situation, resonance will take place. Then the amplitudeof oscillations of the bridge will increase enormously which may causethe collapse of the bridge. To avoid this situation, soldiers areadvised to go out of step while marching on bridge. This speciallyhappens on suspended bridges." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Sa nu fi citit specificatiile producatorului amatorii astia de la Touratech? Asta e recomandarea mea pentru Brake. Nu incerc si nici nu mi-am propus sa te conving pe tine (sau altii) ca am dreptate sau nu. Fiecare face cum crede si recomanda ceea ce crede ca e mai bine. Cum am mai spus, sugestia mea e stict pentru cazul lui Brake, si daca e interesat de argumentele mele am sa i le explic personal. Are numarul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 (editat) Ce are coada vacii cu ștampila primăriei?? http://faq.f650.com/FAQs/SprocketsOtherSizesFAQ.htm Dan Cata cred ca vroia sa spuna numere prime. Editat Ianuarie 28, 2013 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.