Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Revin cu completari la problema mea!

 

Am fost cu motorul la diagnoza, nu a gasit erori sau alte balarii in calculator sau senzori! Mi-a resetat toti parametrii, inclusiv acceleratia! Problema persista!

 

Mi-a fost recomandat sa verific jocul supapelor, e posibil ca una sa nu inchida mereu bine; am constatat atunci cand am pornit-o fara AirBox, ca in momentul in care se opreste, da un rateu in admisie, face flama sub clapeta de acceleratie!

 

Ceva sfaturi? Vreau sa incep sa ma dau cu ea distante luungi, si nu vreau sa o chinui, tot sa-mi moara la stop si treceri de pietoni! :(

la mine bujia era varzapost-3819-0-28129800-1365652846_thumb.jpg

am pus iridium si merge prastie

dar probabil ai verificat deja la tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cine are de imprumut o presa pentru desfacerea magnetoului?Trebuie sa inlocuiesc rulmentul Free wheel(12117687777) si este cam scumpa de cumparat :(

Editat de pyter82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a fost o discutie mai demult despre filtrul de benzina

cam astea ar fi echivalentele care le-am gasit:

Factory Number
AUDI 6Q0201051A
AUDI 6Q0201051C
HENGST H155WK02
JP GROUP 201706002
MANN WK692
UFI 3183300

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare la radio erevan:

 

ce claxon se potriveste la motoarele noastra??(sa nu incurce remontarea aripei)

 

a decedat cel original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat ieri filtrul de benzina cu unul UFI 3183300 (cel vechi avea vreo 70.000 km), filtrul de aer (cel vechi era naclait tot cu ulei), cablurile de acceleratie si de ambreiaj. Acum parca e ride-by-wire, cred ca n-a avut in viata ei acceleratia atat de sensibila sau ambreiajul asa de usor de actionat si precis... :D

 

Daca ii schimb si bujia si fisa, mi-e sa nu porneasca singura prin parcare din cand in cand... :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat ieri filtrul de benzina cu unul UFI 3183300 (cel vechi avea vreo 70.000 km), filtrul de aer (cel vechi era naclait tot cu ulei), cablurile de acceleratie si de ambreiaj. Acum parca e ride-by-wire, cred ca n-a avut in viata ei acceleratia atat de sensibila sau ambreiajul asa de usor de actionat si precis... :D

 

Daca ii schimb si bujia si fisa, mi-e sa nu porneasca singura prin parcare din cand in cand... :))

Taie filtrul ce l-ai inlocuit...sunt curios si eu cum arata dupa 70 k. Nu de alta, dar si al meu se apropie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat ieri filtrul de benzina cu unul UFI 3183300 (cel vechi avea vreo 70.000 km), filtrul de aer (cel vechi era naclait tot cu ulei), cablurile de acceleratie si de ambreiaj. Acum parca e ride-by-wire, cred ca n-a avut in viata ei acceleratia atat de sensibila sau ambreiajul asa de usor de actionat si precis... :D

 

Daca ii schimb si bujia si fisa, mi-e sa nu porneasca singura prin parcare din cand in cand... :))

Salut.

Scuze de necunostinta mea, dar cautand pe net codul de la acel filtru de benzina am dat peste un pret de 90 RON si este valabil pentru filtru seat, skoda, audi.

Adica ceva de genu:

http://www.pieseauto.ro/filtru-benzina/audi/a3/filtru-benzina-ufi-2054172354.html

Sa inteleg ca este o alternativa la cel original?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul e de 4 bar in loc de 3.5 bar cum e originalul. Din cauza diferentei de presiune pe injector, teoretic ar trebui sa injecteze cu 7% mai multa benzina. Practic, calculatorul corecteaza asta, scazand durata de deschidere a injectorului. Oricum, intr-o saptamana, cand fac plinul, aflu daca a avut vreo influenta la consum.

 

 

Este 70 de lei filtrul. Ia legatura cu userul kex83, sau mergi aici: http://consumabile.bepagroup.ro/index.php?route=information/information&information_id=9

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are nici o influenta la consum.Eu il am de 3000 km si tot 3.3 consuma.L-am luat de la userul Albanezu,mi la trimis si l-am platit dupa la ceva timp.Om de mare valoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat ieri filtrul de benzina cu unul UFI 3183300 (cel vechi avea vreo 70.000 km), filtrul de aer (cel vechi era naclait tot cu ulei), cablurile de acceleratie si de ambreiaj. Acum parca e ride-by-wire, cred ca n-a avut in viata ei acceleratia atat de sensibila sau ambreiajul asa de usor de actionat si precis... :D

 

Daca ii schimb si bujia si fisa, mi-e sa nu porneasca singura prin parcare din cand in cand... :))

 

Macar uleiu' l-ai schimbat vreodata? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si acum..........o intrebare referitor la filtru,valoarea de 3,5- 4,......etc bari este pesiunea la care lucreaza filtrul sau este presiunea la care rezista? ca daca este presiunea la care lucreaza atuncia nu forteaza putin mai mult si pompa de benzina? si cu timpul sa nu se strice si aia!

 

are cineva un astfel de filtru montat si are si ceva mai multi km la activ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul are si rol de regulator de presiune pentru benzina care ajunge la injector, iar acei 3,5 / 4 bar, reprezinta exact asta, presiunea pe care o "asigura" filtrul. Pompa pompeaza cat poate (poate furniza o presiune mai mare de 4 bar), iar cand presiunea in filtru (si implicit intrarea liniei de combustibil in injector) depasteste pragul de 3,5 / 4 bar, se deschide o "supapa", iar surplusul de benzina se intoarce in rezervor prin unul din furtunase.

 

In concluzie, se poate spune ca pompa de benzina ar lucra ceva mai mult, pentru ca trebuie sa pompeze pana la o presiune mai mare, dar in practica, nu cred sa influenteze semnificativ rata aparitiei defectelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Scuze de necunostinta mea, dar cautand pe net codul de la acel filtru de benzina am dat peste un pret de 90 RON si este valabil pentru filtru seat, skoda, audi.

Adica ceva de genu:

http://www.pieseauto.ro/filtru-benzina/audi/a3/filtru-benzina-ufi-2054172354.html

Sa inteleg ca este o alternativa la cel original?

Multumesc.

am vazut ca mai multi si-au pus si n-am auzit pe nimeni sa se plinga de el

e de fapt filtru auto, gasesti pe la magazinele de piese

 

Taie filtrul ce l-ai inlocuit...sunt curios si eu cum arata dupa 70 k. Nu de alta, dar si al meu se apropie...

am 48.000 km

motorul e din 2001

filtrul e fabricat in 2004

deci probabil a fost schimbat pe la 20.000 si are 28.000 mers cu el

post-3819-0-46486500-1366133787_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hartia aceea filtranta era alba de noua?daca da ,pai e cam mizerabil!! unde pot sa vad anul de fabricatie pe filtru? pt ca si moto meu are 50.000 si nu stiu daca a fost schimbat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hartia aceea filtranta era alba de noua?daca da ,pai e cam mizerabil!! unde pot sa vad anul de fabricatie pe filtru? pt ca si moto meu are 50.000 si nu stiu daca a fost schimbat .

pai de obicei e galbena sau portocalie....

 

la cel vechi data e stantat pe lateral

post-3819-0-22248900-1366139461_thumb.jpg

la cel nou parca n-am vazut sa fie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare la radio erevan:

 

ce claxon se potriveste la motoarele noastra??(sa nu incurce remontarea aripei)

 

a decedat cel original.

L-ai verificat si este ars ?

Si eu am avut probleme cu claxonul si s-a dovedit a fi de vina mufa claxonului. Care mufa nu mai facea contact cum trebuie. Am taiat mufa, am lipit 2 fire pe pinii claxonul si asta e. Merge ca nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-ai verificat si este ars ?

Si eu am avut probleme cu claxonul si s-a dovedit a fi de vina mufa claxonului. Care mufa nu mai facea contact cum trebuie. Am taiat mufa, am lipit 2 fire pe pinii claxonul si asta e. Merge ca nou.

sau alta problema comuna e sa fie sectionat cablul

chiar in fata locului de prindere al pachetului de cabluri de axul ghidonului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau alta problema comuna e sa fie sectionat cablul

chiar in fata locului de prindere al pachetului de cabluri de axul ghidonului

Am avut firul sectionat acum 3 ani.

De data asta a "ragusit" si dupa 2 luni de raceala a murit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...