crazvy Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Revin cu completari la problema mea! Am fost cu motorul la diagnoza, nu a gasit erori sau alte balarii in calculator sau senzori! Mi-a resetat toti parametrii, inclusiv acceleratia! Problema persista! Mi-a fost recomandat sa verific jocul supapelor, e posibil ca una sa nu inchida mereu bine; am constatat atunci cand am pornit-o fara AirBox, ca in momentul in care se opreste, da un rateu in admisie, face flama sub clapeta de acceleratie! Ceva sfaturi? Vreau sa incep sa ma dau cu ea distante luungi, si nu vreau sa o chinui, tot sa-mi moara la stop si treceri de pietoni! la mine bujia era varza am pus iridium si merge prastie dar probabil ai verificat deja la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Intreb aici pentru ca as vrea sa cunosc mai multi posesori de F650GS din Ploiesti. Merge cineva la salon Sambata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 si daca nu mergem la salon ,nu ai vrea sa cunosti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pyter82 Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 (editat) Cine are de imprumut o presa pentru desfacerea magnetoului?Trebuie sa inlocuiesc rulmentul Free wheel(12117687777) si este cam scumpa de cumparat Editat Aprilie 13, 2013 de pyter82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 eu am de F 650 carburatie. Nu stiu daca se potriveste, dar ti-o pot imprumuta. 0728.312.869 *o poti face la strung. te costa ~50 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 a fost o discutie mai demult despre filtrul de benzina cam astea ar fi echivalentele care le-am gasit: Factory NumberAUDI 6Q0201051AAUDI 6Q0201051CHENGST H155WK02JP GROUP 201706002MANN WK692UFI 3183300 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Aprilie 14, 2013 Autor Share Postat Aprilie 14, 2013 intrebare la radio erevan: ce claxon se potriveste la motoarele noastra??(sa nu incurce remontarea aripei) a decedat cel original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Am schimbat ieri filtrul de benzina cu unul UFI 3183300 (cel vechi avea vreo 70.000 km), filtrul de aer (cel vechi era naclait tot cu ulei), cablurile de acceleratie si de ambreiaj. Acum parca e ride-by-wire, cred ca n-a avut in viata ei acceleratia atat de sensibila sau ambreiajul asa de usor de actionat si precis... Daca ii schimb si bujia si fisa, mi-e sa nu porneasca singura prin parcare din cand in cand... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Am schimbat ieri filtrul de benzina cu unul UFI 3183300 (cel vechi avea vreo 70.000 km), filtrul de aer (cel vechi era naclait tot cu ulei), cablurile de acceleratie si de ambreiaj. Acum parca e ride-by-wire, cred ca n-a avut in viata ei acceleratia atat de sensibila sau ambreiajul asa de usor de actionat si precis... Daca ii schimb si bujia si fisa, mi-e sa nu porneasca singura prin parcare din cand in cand... ) Taie filtrul ce l-ai inlocuit...sunt curios si eu cum arata dupa 70 k. Nu de alta, dar si al meu se apropie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Am schimbat ieri filtrul de benzina cu unul UFI 3183300 (cel vechi avea vreo 70.000 km), filtrul de aer (cel vechi era naclait tot cu ulei), cablurile de acceleratie si de ambreiaj. Acum parca e ride-by-wire, cred ca n-a avut in viata ei acceleratia atat de sensibila sau ambreiajul asa de usor de actionat si precis... Daca ii schimb si bujia si fisa, mi-e sa nu porneasca singura prin parcare din cand in cand... ) Salut. Scuze de necunostinta mea, dar cautand pe net codul de la acel filtru de benzina am dat peste un pret de 90 RON si este valabil pentru filtru seat, skoda, audi. Adica ceva de genu: http://www.pieseauto.ro/filtru-benzina/audi/a3/filtru-benzina-ufi-2054172354.html Sa inteleg ca este o alternativa la cel original? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Filtrul e de 4 bar in loc de 3.5 bar cum e originalul. Din cauza diferentei de presiune pe injector, teoretic ar trebui sa injecteze cu 7% mai multa benzina. Practic, calculatorul corecteaza asta, scazand durata de deschidere a injectorului. Oricum, intr-o saptamana, cand fac plinul, aflu daca a avut vreo influenta la consum. Este 70 de lei filtrul. Ia legatura cu userul kex83, sau mergi aici: http://consumabile.bepagroup.ro/index.php?route=information/information&information_id=9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Nu are nici o influenta la consum.Eu il am de 3000 km si tot 3.3 consuma.L-am luat de la userul Albanezu,mi la trimis si l-am platit dupa la ceva timp.Om de mare valoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Am schimbat ieri filtrul de benzina cu unul UFI 3183300 (cel vechi avea vreo 70.000 km), filtrul de aer (cel vechi era naclait tot cu ulei), cablurile de acceleratie si de ambreiaj. Acum parca e ride-by-wire, cred ca n-a avut in viata ei acceleratia atat de sensibila sau ambreiajul asa de usor de actionat si precis... Daca ii schimb si bujia si fisa, mi-e sa nu porneasca singura prin parcare din cand in cand... ) Macar uleiu' l-ai schimbat vreodata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 nu, eu decat (sic!) completez cand se intepeneste motorul (semn ca s-o gătat uleiul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 si acum..........o intrebare referitor la filtru,valoarea de 3,5- 4,......etc bari este pesiunea la care lucreaza filtrul sau este presiunea la care rezista? ca daca este presiunea la care lucreaza atuncia nu forteaza putin mai mult si pompa de benzina? si cu timpul sa nu se strice si aia! are cineva un astfel de filtru montat si are si ceva mai multi km la activ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Filtrul are si rol de regulator de presiune pentru benzina care ajunge la injector, iar acei 3,5 / 4 bar, reprezinta exact asta, presiunea pe care o "asigura" filtrul. Pompa pompeaza cat poate (poate furniza o presiune mai mare de 4 bar), iar cand presiunea in filtru (si implicit intrarea liniei de combustibil in injector) depasteste pragul de 3,5 / 4 bar, se deschide o "supapa", iar surplusul de benzina se intoarce in rezervor prin unul din furtunase. In concluzie, se poate spune ca pompa de benzina ar lucra ceva mai mult, pentru ca trebuie sa pompeze pana la o presiune mai mare, dar in practica, nu cred sa influenteze semnificativ rata aparitiei defectelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Salut. Scuze de necunostinta mea, dar cautand pe net codul de la acel filtru de benzina am dat peste un pret de 90 RON si este valabil pentru filtru seat, skoda, audi. Adica ceva de genu: http://www.pieseauto.ro/filtru-benzina/audi/a3/filtru-benzina-ufi-2054172354.html Sa inteleg ca este o alternativa la cel original? Multumesc. am vazut ca mai multi si-au pus si n-am auzit pe nimeni sa se plinga de el e de fapt filtru auto, gasesti pe la magazinele de piese Taie filtrul ce l-ai inlocuit...sunt curios si eu cum arata dupa 70 k. Nu de alta, dar si al meu se apropie... am 48.000 km motorul e din 2001 filtrul e fabricat in 2004 deci probabil a fost schimbat pe la 20.000 si are 28.000 mers cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 hartia aceea filtranta era alba de noua?daca da ,pai e cam mizerabil!! unde pot sa vad anul de fabricatie pe filtru? pt ca si moto meu are 50.000 si nu stiu daca a fost schimbat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 eu cand am pornit mobra prima oara anul asta la scurt timp imi curgea benzina pe la filtru, am oprit mobra si am portnito peste 5 min, n-a mai curs ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 hartia aceea filtranta era alba de noua?daca da ,pai e cam mizerabil!! unde pot sa vad anul de fabricatie pe filtru? pt ca si moto meu are 50.000 si nu stiu daca a fost schimbat . pai de obicei e galbena sau portocalie.... la cel vechi data e stantat pe lateral la cel nou parca n-am vazut sa fie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 intrebare la radio erevan: ce claxon se potriveste la motoarele noastra??(sa nu incurce remontarea aripei) a decedat cel original. L-ai verificat si este ars ? Si eu am avut probleme cu claxonul si s-a dovedit a fi de vina mufa claxonului. Care mufa nu mai facea contact cum trebuie. Am taiat mufa, am lipit 2 fire pe pinii claxonul si asta e. Merge ca nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 si daca nu mergem la salon ,nu ai vrea sa cunosti? Normal ca da, ca e cam naspa sa ma plimb singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 L-ai verificat si este ars ? Si eu am avut probleme cu claxonul si s-a dovedit a fi de vina mufa claxonului. Care mufa nu mai facea contact cum trebuie. Am taiat mufa, am lipit 2 fire pe pinii claxonul si asta e. Merge ca nou. sau alta problema comuna e sa fie sectionat cablul chiar in fata locului de prindere al pachetului de cabluri de axul ghidonului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Aprilie 18, 2013 Autor Share Postat Aprilie 18, 2013 sau alta problema comuna e sa fie sectionat cablul chiar in fata locului de prindere al pachetului de cabluri de axul ghidonului Am avut firul sectionat acum 3 ani. De data asta a "ragusit" si dupa 2 luni de raceala a murit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Cred ca ar merge orice claxon de auto care are 2 fire (deci nu are masa la carcasa). Totusi e bine de masurat locul ala unde vine claxonul la F650 GS, pentru ca mi se pare cam stramt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.