ow3x3xpr3ss Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Cam orice motor se incalzeste cel mai bine si cel mai repede in sarcina. Ideea e ca, dupa ce ai plecat, sa nu ii dai turatii foarte mari cat timp este inca rece. Daca incalzesti motorul doar la relanti, va trece prea mult timp pana se va incalzi. V-a functiona prea mult timp rece. Iar dupa ce v-a atinge temperature optima, imediat v-a incepe sa se supraincalzeasca, neexistand nici un curent de aer necesar racirii. nu era vb cand se incalzeste mai repede,normal ca in sarcina se incalzeste mai repede. Ideea era sa il lesi putin sa se incalzeasca sa se dilate si piesele acelea din motor ca nu degeaba exista termostat si de ce nu este indicat sa nu il accelrezi la turati mari cand ai pornit exact de aceea pt ca motorul sa ajunga la o temp cat mai optima de functionare si aia este mult mai mare fata de momentul cand tu ai pornit motorul. si stai linistit ca pot lasa motorul si 1 ora la relanti si iti garantez ca nu se supra incalzeste asta insemnand ca nu se aprinde becul de temp. putem incerca daca doresti de ce chiar aicea pe forum se dau sfaturi ca pe timp de iarna daca nu pleci cu mobra nu are rost sa o tot pornesti la anumite intervale de timp? pt ca doar produci uzura prematura a motorului degeaba(foarte mica ce-i drept dar exista). si eu la asta ma refer cand spun ca e ok sa lasi motorul sa mearga putin la relanti,+ca compresia este mai buna la un motor cald decat la unul "rece" eu pe tema asta nu mai am ce discuta ca nu are rost ,face cum vrea fiecare ,eu tot asa am sa fac ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 cum ? ca tevaraia de la ABS trece exact in fata surubului la 1-2 cm si spre exterior nu ai loc de cadru... demontezi conducta de frana ,dupa acea o tubulara de 22(cred),cardanul cu prelungitor si desfaci surubul.. dupa terminarea lucrari aerisesti! cam atata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 lume cam cat costa servisarea furcii??? eu singur mi-am schimbat semeringurile si uleiul ,cred ca te-ai descurca si tu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Gata, dat comanda de lant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) In principiu, oricine are 2 maini si cheile necesare poate sa faca mecanica la motocicleta. Dar daca nu stii ce faci sau nu ai chemare pt asa ceva, poti produce stricaciuni scumpe: mie, cineva mi-a scos simeringurile cu prea multa indarjire si mi-a zgariat furca. Dupa aceea se ciupeau simeringurile in termen relative scurt de la montare. In final am schimbat o parte din furca. Editat Iunie 20, 2013 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Gata, dat comanda de lant corect ar fi sa schimbi si pinioanele. se poate si fara v-a merge foarte bine si asa ,dar cu siguranta scurtezi durata de viata a lantului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Schimb discurile de frana zilele astea... am demontat roata spate, am desfacut 5 suruburi care prind discul, iar pe al 6-lea l-am rotunjit e surub de M6x20 cu cap inbus. o sa-l scot cu extractor de suruburi daca nici incalzit nu iese, dar intrebarea era alta: - refolosesc suruburile vechi? sau le schimb la fiecare schimbare de disc? Suruburile originale costa cam 2 usd bucata, deci pt 12 suruburi ajungi cam pe la 100 de lei, ceea ce mi se pare totusi exagerat. Daca iau aceleasi suruburi (M6x20 clasa 10.9) de la BADI, de exemplu, sunt sigur ca ma costa maxim 20 de lei. Insa suruburile pe care le-am scos aveau un "guler" de 2-3 mm nefiletat, langa capul surubului... o fi contand? n-o fi contand? pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Gasesti al FABORY.ro suruburi metric 6 din inox cu cap imbus. Nu merita sa le refolosesti. Mai asteapta pareri si fa cum crezi ca e mai bine . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Hai bre, toata lumea zice ca pompa de apa cade usor la gsuri n-are nimeni pinioanele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 corect ar fi sa schimbi si pinioanele. se poate si fara v-a merge foarte bine si asa ,dar cu siguranta scurtezi durata de viata a lantului... Mai bine tot setul, lantul si pinioane s-au uzat uniform, impreuna, iar acum lantul nou nu stiu cum ar "calca" pe pinioanele vechi; e o carpeala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 (editat) Mai stiti pe careva care dezmembreaza F 650-uri? Am reusit sa ii rup scarita pasager dreapta. Sau daca are cineva una in plus.... Editat Iunie 21, 2013 de CuCun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Hai bre, toata lumea zice ca pompa de apa cade usor la gsuri n-are nimeni pinioanele? nici macar Bavaria nu tine piese pe stoc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 are cineva de dat o toba (dreapta) de f650gs ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Mai stiti pe careva care dezmembreaza F 650-uri? Am reusit sa ii rup scarita pasager dreapta. Sau daca are cineva una in plus.... Baiatul asta dezmembreaza un F650 GS 2004 /index.php?/topic/696931-dezmembrez-bmw-f-650-gs-an-2004/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 nici macar Bavaria nu tine piese pe stoc... Da, stiu. Dar ma gandeam ca si-a luat cineva o pompa (preventiv) si-mi poate "imprumuta" pinioanele pana vin ale mele (sa nu stau fara motor inca o saptamana si ceva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanSC Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Intrebare intrebacioasa: voi ce folositi pentru top-box (rack/cutie) si de unde le-ati luat? Ca as avea nevoie de unul in care sa imi las casca/geaca cand ies la poze dar ce am vazut eu pana acum vin la niste preturi fabuloase(>1500 ron). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Intrebare intrebacioasa: voi ce folositi pentru top-box (rack/cutie) si de unde le-ati luat? Ca as avea nevoie de unul in care sa imi las casca/geaca cand ies la poze dar ce am vazut eu pana acum vin la niste preturi fabuloase(>1500 ron). Moto Detail de la Louis http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10025915 e vreo 500 de lei cu suport cu tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 (editat) Intrebare intrebacioasa: voi ce folositi pentru top-box (rack/cutie) si de unde le-ati luat? Ca as avea nevoie de unul in care sa imi las casca/geaca cand ies la poze dar ce am vazut eu pana acum vin la niste preturi fabuloase(>1500 ron). http://bikeshop.ro/handler.php?src=db&act=view&tip=ac&ID=194694 Editat Iunie 22, 2013 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 din ce-mi aduc eu aminte, toata teraba e sa se potriveasca prinderile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Baiatul asta dezmembreaza un F650 GS 2004 /index.php?/topic/696931-dezmembrez-bmw-f-650-gs-an-2004/ L-am vazu...dar scaritele sunt date de mult Thank's anyway Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 Ieseala in compania a doua Transalpuri, la Varful lui Roman Horezu...GeSu a facut admirabil fata, purtand in carca un megaaa incepator... O noua poza, care imi place extrem de mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 la furca trebuie neaparat simering de la magazine moto? are ceva daca pun unul oarecare de la magazine de simering-uri? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Daca gasesti fix la aceleasi cote. In cel mai rau caz, platesti/faci manopera mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Pune exact ce tb.Sunt pe stoc la mag moto si nu sunt scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Pune exact ce tb.Sunt pe stoc la mag moto si nu sunt scumpe. apai iti dai seama ca pun aceleasi dimensiuni dar imi trebuie unul singur, am schimbat acum o luna si are scapari unul ori a fost afectat la montaj, ori tubul are deformari intrebarea era daca difera cele din magazinele moto de cele uzuale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.