Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

pe stanga nu e nici un restrictor. Canistra aia de pe stanga este catalizatorul si modelele euro 1 - cele pana in 2003 au evacuare partiala din catalizator. Scoti dopu - nu mai lucreaza calumea catalizatorul, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Are cineva toba aftermarket ?

 

Am eu un Leo Vince luat de la un KTM LC4 640. Motivul schimbarii a fost greutatea mare a tobelor originale.

Consumul nu a crescut absolut deloc (la 90-100 pe sosea imi ia 3,5) si se simte un cuplu mai bun in ture joase si medii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus un Scorpion in locul tobelor originale. Pana acum nu am gasit niciun "minus". A rulat in toate conditiile ( o am de vreo 2-3 ani) si nu as mai renunta la ea pentru nimic in lume!

Mentionez insa ca este modelul facut/recomandat pentru motorul meu si nu o improvizatie. Cred ca si asta are o oarecare importanta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o lista cu filtrele auto compatibile cu 650 gs. poate este folositor pt cei care intentioneaza sa il schimbe ,au de unde alege in functie de pret si de dimensiune (cea ce este foarte important la modelul cu abs) ca nu prea este loc .

 

eu am ales unul de la COMLINE fiind mai mic ca dimensiune decat UFI sau MANN

 

ALCO -SP2156
BLUE PRINT -ADV182306
BOSCH -F026403006
CHAMPION - L488/606
CLEAN -MBNA1556
COOPERS -FT5785
COOPERSFIA -FT5785
FEBI -30754
FIAAM- FT5785
FILTRON -PP836/2
FRAM -G10147
HENGST- H155WK02
HENGST- HW155WK02
KOLBENSCHM- 50014289
MAHLE -KL156/3
MANN- WK69/2
MEAT&DORIA -4351
MECAFILTER -ELE6101
MEYLE -100 323 0003
MOTAQUIP VFF556
MULLERFILT FB295
PBR AG-6131
PURFLUX -EP204
SCT ST -6108
SOFIMA -S 1833 B
SWAG -30 93 0754
TECNOCAR- B77
UFI -3183300

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna treaba asta cu filtrele; la mine UFI abia o incaput acolo, tot cu stuturi taiate la jumatate; la un model cu abs sigur nu incape! Aveti in vedere ce cumparati aftermarket!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BENZINA...... chiar asa de greu era de inteles! trebuia cautat un filtru din lista dupa cod si se observa imediat despre ce este vb.

 

da este adevarat trebuia sa specific si eu,sorry!

Editat de ow3x3xpr3ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce cod are cel de la COMLINE?

EFF144

 

mie imi pare parca o idee mai mic ,eu am reusit sa il inghesui acolo si sta si arata foarte ok, este adevarat ca am taiat tevile foarte scurt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee de unde as putea procura ansamblul de fixare al basculei (bolt, saibe, piulita)? De preferat in Bucuresti sau Brasov.

De la Contempo Brasov, daca vrei. Imi dai codurile si daca iti convine pretul te duci la contempo si le iei cand ajunge comanda.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0176&mospid=51607&btnr=33_1045&hg=33&fg=35 banuiesc ca ai nevoie de 2,3,4,5,13,14,15

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

axul rotii din fata e montat corect asa?

post-3819-0-13775700-1378139044_thumb.jpg

imi pare cam ciudat spatiul de linga furca

in partea cealalta arata asa:

post-3819-0-38874600-1378139082_thumb.jpg

pare sa corespunda cu ce e pe realoem

(a trebuit sa o duc la schimbat rulmentii in Constanta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

axul rotii din fata e montat corect asa?

 

imi pare cam ciudat spatiul de linga furca

in partea cealalta arata asa:

 

pare sa corespunda cu ce e pe realoem

(a trebuit sa o duc la schimbat rulmentii in Constanta)

e ok,

axul rotii are un guler si strange pe distantier cand il infiletesi in jamba stanga. Jamba dreapta are penseta care se strange pe ax.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

axul rotii din fata e montat corect asa?

attachicon.gifPhoto0053.jpg

imi pare cam ciudat spatiul de linga furca

in partea cealalta arata asa:

attachicon.gifPhoto0056.jpg

pare sa corespunda cu ce e pe realoem

(a trebuit sa o duc la schimbat rulmentii in Constanta)

 

Pare a fi corect. Asa ramane spatiul acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari posesori de F650, sunt posesorul unei Honda Hornet model 2006, o motocicleta foarte buna si foarte frumoasa apx. 20k de km petrecuti impreuna si sunt foarte multumit de ea.

Toate bune si frumoase dar aud numai vorbe frumoase despre de BMW F650GS. Am rugamintea sa ma sfatuiti si pe mine deoarece Imi doresc de mult un BMW dar pana zilele trecute credeam ca nu imi permit o asemenea bijuterie. Am observat pe internet ca se gasesc GS-uri si pe la 2500 de euro.

Eu as vrea sa vand hornetul meu si sa trec la un GS, dar ma intreb daca GS-ul pot sa il folosesc si prin oras la fel de usor ca un naked (sa merg la serviciu cu el zilnic). Tind sa cred ca da, dar poate ma convinge cineva :)

Prietenii mei cu care mai ies in plimbari au numai motociclete de asfalt (VFR, Hornet) oare pot sa merg in rand cu ei cu GS-ul?

Bugetul meu este de 2500 de euro, cam ce an imi recomandati?

 

Posesorii de F650GS se intalnesc in vreo zi in Bucuresti, as vrea sa ma urc pe un GS sa vad daca mi se potriveste. Imi place foarte mult ca aceasta motocicleta se poate folosi pe orice fel de drum.

 

Va multumesc pentru sfaturi, drumuri bune sa avem.

 

P.S. Rotile la GS nu trebuie centrate din cand in cand fiind pe spite? Eu asa faceam la bicicleta cand eram mic :)

Editat de Straic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Eu merg zilnic pe un Dakar si pot sa zic ca nu am probleme in trafic. Chiar ma ajuta destul de mult unghiul mare de bracaj. Daca vrei sa vezi cum e GS-ul am unul din 2000 la vanzare. Te invit sa te dai pe el sa vezi cum iti "vine" Daca iti place bine, daca nu, la fel de bine. Singura problema e ca nu mai are numere, deci e putin limitata zona de plimbare :) Si se incadreaza si in buget, sau il facem sa se incadreze

 

Eu de 16000 km cu dakarul nu am centrat rotile...

 

Da-mi un PM daca te tenteaza...

Editat de Atomykatt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rotile necesita centraj doar daca o comiti grav. - sarit cu el, luat sine de cale ferata pe la 120, treburi ja care ai sparge cu succes jante din aliaj.

Pe autostrada si drum bun te tii pana la 160 de prietenii tai. mai sus nu poate prea mult. cand se strica drumu - ei plang tu mergi cu 160 in continuare :)

in oras sunt ok pt ca ai vizibilitate mult mai buna de pe gs - datorita pozitiei. Bounus - controlabil pe ud, zapada, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe langa faptul ca ai pozitie buna si vizibilitate ai si un consum ff bun, evident daca mergi un pic mai normal cu ia fata de Hornetul care consuma ceva, eu la un mers de 100-110 km am ajuns si la 3 litri la suta de km, asa ca merita GS-ul asta daca nu te deranjeaza putin ca este mono cilindru si se simte putin fata de Hornet, dar te vei obisnui.

Cand o sa faci un traseu de vreo 1000 km o sa realizezi ce afacerea ai facut lundu-ti un GS. bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...