Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

axul rotii din fata e montat corect asa?

 

imi pare cam ciudat spatiul de linga furca

in partea cealalta arata asa:

 

pare sa corespunda cu ce e pe realoem

(a trebuit sa o duc la schimbat rulmentii in Constanta)

e ok,

axul rotii are un guler si strange pe distantier cand il infiletesi in jamba stanga. Jamba dreapta are penseta care se strange pe ax.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

axul rotii din fata e montat corect asa?

attachicon.gifPhoto0053.jpg

imi pare cam ciudat spatiul de linga furca

in partea cealalta arata asa:

attachicon.gifPhoto0056.jpg

pare sa corespunda cu ce e pe realoem

(a trebuit sa o duc la schimbat rulmentii in Constanta)

 

Pare a fi corect. Asa ramane spatiul acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari posesori de F650, sunt posesorul unei Honda Hornet model 2006, o motocicleta foarte buna si foarte frumoasa apx. 20k de km petrecuti impreuna si sunt foarte multumit de ea.

Toate bune si frumoase dar aud numai vorbe frumoase despre de BMW F650GS. Am rugamintea sa ma sfatuiti si pe mine deoarece Imi doresc de mult un BMW dar pana zilele trecute credeam ca nu imi permit o asemenea bijuterie. Am observat pe internet ca se gasesc GS-uri si pe la 2500 de euro.

Eu as vrea sa vand hornetul meu si sa trec la un GS, dar ma intreb daca GS-ul pot sa il folosesc si prin oras la fel de usor ca un naked (sa merg la serviciu cu el zilnic). Tind sa cred ca da, dar poate ma convinge cineva :)

Prietenii mei cu care mai ies in plimbari au numai motociclete de asfalt (VFR, Hornet) oare pot sa merg in rand cu ei cu GS-ul?

Bugetul meu este de 2500 de euro, cam ce an imi recomandati?

 

Posesorii de F650GS se intalnesc in vreo zi in Bucuresti, as vrea sa ma urc pe un GS sa vad daca mi se potriveste. Imi place foarte mult ca aceasta motocicleta se poate folosi pe orice fel de drum.

 

Va multumesc pentru sfaturi, drumuri bune sa avem.

 

P.S. Rotile la GS nu trebuie centrate din cand in cand fiind pe spite? Eu asa faceam la bicicleta cand eram mic :)

Editat de Straic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Eu merg zilnic pe un Dakar si pot sa zic ca nu am probleme in trafic. Chiar ma ajuta destul de mult unghiul mare de bracaj. Daca vrei sa vezi cum e GS-ul am unul din 2000 la vanzare. Te invit sa te dai pe el sa vezi cum iti "vine" Daca iti place bine, daca nu, la fel de bine. Singura problema e ca nu mai are numere, deci e putin limitata zona de plimbare :) Si se incadreaza si in buget, sau il facem sa se incadreze

 

Eu de 16000 km cu dakarul nu am centrat rotile...

 

Da-mi un PM daca te tenteaza...

Editat de Atomykatt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rotile necesita centraj doar daca o comiti grav. - sarit cu el, luat sine de cale ferata pe la 120, treburi ja care ai sparge cu succes jante din aliaj.

Pe autostrada si drum bun te tii pana la 160 de prietenii tai. mai sus nu poate prea mult. cand se strica drumu - ei plang tu mergi cu 160 in continuare :)

in oras sunt ok pt ca ai vizibilitate mult mai buna de pe gs - datorita pozitiei. Bounus - controlabil pe ud, zapada, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe langa faptul ca ai pozitie buna si vizibilitate ai si un consum ff bun, evident daca mergi un pic mai normal cu ia fata de Hornetul care consuma ceva, eu la un mers de 100-110 km am ajuns si la 3 litri la suta de km, asa ca merita GS-ul asta daca nu te deranjeaza putin ca este mono cilindru si se simte putin fata de Hornet, dar te vei obisnui.

Cand o sa faci un traseu de vreo 1000 km o sa realizezi ce afacerea ai facut lundu-ti un GS. bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand si Hornet in curte pot sa-ti spun parerea mea. In oras este la fel de manevrabil,poti sa intri cu el pe orice drum prost, consuma mai putin. Ca defecte, merge si se aude ca un tractor,o sa duci dorul celor 97 cai in demaraje si franelor de pe Hornet. Dupa 45000 km pe Hornet pot sa zic ca nu ma mai atrage; m-am plictisit de el. . Ca viteza de drum eu stau in 100 sau sub, dar merge bine si la 140. Sa mergi cu 160 mi se pare cam chinuiala pt o motocicleta care prinde 170;e ca si cum ai merge cu Hornetul cu 220 pt ca prinde 230(desi de la 180 te intinzi pe rezervor pt ca incepe sa-ti bataie casca in cap de la curent).Tractorasul asta in schimb mi-a deschis iar dorul de plimbari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc foarte mult pentru pareri/sfaturi, am primit multe mesaje si pe privat va multumesc tuturor.

Dupa multe cautari si intrebari m-am hotarat o sa schimb hornetica (cu toate ca ii jurasem credinta pana la 100k km) cu un GS, imi doresc aceasta motocicleta.

 

Salutari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Edi,

sub 100 cu a 5-a il chinui.

cu GS se poate merge fara probleme la 95% - 98 din ce poate. Vara se mai aprinde becu la apa in regim de autostrada la 100% din putere pentru mai mult de 15 - 20 minute (bine, nici nu am cel mai curat radiator posibil).

La 95 % din putere = 160 - nu are nici pe dracu.

Am trecut de 96 mii cu al meu, prima reglare la supape a fost necesara la 92 mii (au fost inlocuite pastile doar la evacuare admisia in tolerante normale ) Verificarile anterioare au fost doar .... verificari



btw - sebes - ploiesti 3.8 l/100 km; bucuresti sebes cu pasager - 4.2 4.3 cu trecut pe transalpina. GS-ul meu a inceput sa consume mai putin :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici gand. Atinge top speed fara nici o problema, trage ca la carte, ambreiajul a patinat pe la 80 mii si l-am schimbat kit complet (da, am mers si in teren cu ea, a vazut cariere de pietris, etc - doar de aia e dakar). Seaua a necesitat retapitare ca ma durea C***, semeringurile de furca au tinut 40 mii - cu burdufe, cablurile de acceleratie ssi de ambreiaj - tot cam asa tin - 40 mii; discul fata - inlocuit dupa ce l-am fisurat in multiple locuri - nu mai stiu cand (verificati in jurul gaurelelor de racire daca ati facut coborari foarte lungi si ati trecut prin rau dupa :D); 4 spite inlocuite pe fata dupa ce am luat o cale ferata in plin langa varna (nu toate odata - s-au rupt la intervale de 500 km ) in rest treburi obisnuite- pompa de apa - pe la 70 mii (nu stiu daca fusese schimbata inainte) galeria de admisie - la 6 ani - probabil pica si a 2-a acusica; senzoru clapetei - cand avea mobra 50 mii (ma dispera cu opritu la semafor - nici o problema dupa aia). Rulmentii de la bascula si suspensie spate - pe la 85 mii au cerut schimbare (neunsi muuuuuuuulta vreme ) Rulmentii din roti nu au fost schimbati niciodata in ultimii 70 mii km si nu dau semn de oboseala. la fel filtrul de benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate imi aduc eu aminte(scrie in carte) motorul poate functiona sustinut si neintrerupt fara probleme la 7000 rpm deci poate. eu am mers cu el si cu aproape 180 (acul indica foarte aproape de 180) sustinut cam 30 km!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

are cineva are de vanzare un amortizor spate? (pt f650gs, 2001) ---sau poate stiti un service care reconditioneaza asa ceva...

 

merci! :)

intreaba-l pe userul adi_radu. parca el avea la vanzare asa ceva ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate imi aduc eu aminte(scrie in carte) motorul poate functiona sustinut si neintrerupt fara probleme la 7000 rpm deci poate. eu am mers cu el si cu aproape 180 (acul indica foarte aproape de 180) sustinut cam 30 km!

nu ajunge pe bune la 180 decat la vale. Vitezometrul de GS are obiceiul sa minta. Al meu incepe sa minta rau cand ma apropii de rezerva. Indiciul cel mai clar e ca in a 5-a acele nu mai sunt paralele. A ajuns si la 200 acu ala :)

Problema provine de la un contact imperfect undeva in mufe sau cablaj. Toate o au, la unele se vede mai mult la altele mai putin. Eu unul nu imi mai bat capul cu duma asta

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da am eu unu . de dakar il dau la promotie 1000 ron doar amortizoru si cu 1200 iti dau si un arc progresiv (nou ) pentru spate .

Daca le eiambele iti mai dau : placute spate (sunt ok dar eu am schimbat discu si am pus noi ) un set de aparatori praf ( la fel am pus noi o data cu simeringurile ) si cam atata .

Vreau sa fac curatenie pt a face bani de mers in Delta ( cu moto evident )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...