Razvan G Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Ok, astept o poza si un preț pe PM, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 (editat) Pacanit ciudat din dreptul oalei de ambreiaj, imediat dupa ce pornesc la rece. Se aude doar atunci cand apas maneta de ambreiaj. Cand eliberez maneta, pacanitul se opreste. Dispare de tot dupa cateva minute, cand uleiul incepe sa se incinga. Motoreta are 35.000 de kilometri. Pareri? Editat Martie 30, 2014 de tiyuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Amestec de ulei cam putin probabil. Revizia a fost facuta la Bavaria acum 2 saptamani. Nu cred totusi sa fi pus uleiuri diferite. Dar cine stie .. ce am vrut sa spun aseara ( in afara de faptul ca ma c..a..c pe el de telefon): eu am patit asa , la xchallenge, de la amestecul de ulei. Mi-au ramas cam 100 ml de ulei vechi in motor ( un prieten destept) si tot sezonul a facut spume. Dar, la cat i-am aat in goarna si cat am dat cu ea de pamant nu a facut nicio figura notabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 A facut cineva drumul Valea Doftanei - Poiana Tapului (http://goo.gl/maps/znM4J) ? E practicabil? In street view, la iesirea de pe DJ101S pare sa fie asfalt, dar presupun ca se termina repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 pana in secaria (si mai departe in comarnic ) e asfalt. Secaria - busteni - pamant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Daca e pamant, e bine, si cu noroiul ma mai descurc. Bolovani sa nu fie. Multumesc de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Pacanit ciudat din dreptul oalei de ambreiaj, imediat dupa ce pornesc la rece. Se aude doar atunci cand apas maneta de ambreiaj. Cand eliberez maneta, pacanitul se opreste. Dispare de tot dupa cateva minute, cand uleiul incepe sa se incinga. Motoreta are 35.000 de kilometri. Pareri? Am gasit pe YouTube pacanitul dar habar n-am de unde vine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Daca e pamant, e bine, si cu noroiul ma mai descurc. Bolovani sa nu fie. Multumesc de raspuns. Ai o portiune in urcare cu bolovani cam cand depasesti nivelul padurii. Se recomanda a se merge cu picioarele in scarite si ridicat din sa. Daca mergi in sa si cu picioarele pe jos, vei dansa stanga-dreapta si, inevitabil, vei sfarsi cu roata spate blocata inaintea unui bolovan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Mulțumesc Andrei de sfaturi, stiu tehnica, doar ca nu imi face foarte mare placere mersul pe astfel de teren. Daca nu e foarte mult, ma descurc. Presupun ca putina zapada care a fost anul asta s-a topit deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 (editat) E scurta portiunea cu bolovani iar zapada nu e. La gol alpin poti sa urmaresti creasta matematic (ai urme de ATV) daca cumva mai e zapada pe drum. Eu am facut drumul cu Tenere, mai demult. Editat Martie 30, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Am gasit pe YouTube pacanitul dar habar n-am de unde vine. Citeste aceasta pagina. posibil sa gasesti raspunsul. Eu banuiesc ca ar fi un rulment dar e numai o banuiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 placile e ambreiaj uzate joaca in oala. daca nu patineaza ambreiajul nu ai treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 (editat) placile e ambreiaj uzate joaca in oala. daca nu patineaza ambreiajul nu ai treaba Multumesc. Ambreiajul nu patineaza. faq.f650.com zice "Actual cause unknown, but it could be the Compression Releaser Turn up your idle a notch or the Cam Chain; Citeste aceasta pagina. posibil sa gasesti raspunsul. Eu banuiesc ca ar fi un rulment dar e numai o banuiala. Cesar, multumesc dar care pagina? Editat Martie 31, 2014 de tiyuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Cesar, multumesc dar care pagina? Scuze! http://faq.f650.com/FAQs/StrangeNoises.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 la minea disparut dupa ce am schimbat ambreiajul. cam la 30mii km dupa ce aparuse. Ambreiajul patina nitel de la 160 la 170 cand motoru era fierbinte, de aia l-am schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanSC Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) Intrebare referitoare la o posibila problema (daca s-a mai lovit cineva de ea): 650GS din 2002, l-am tras pe dreapta anul trecut pe motiv de baterie moarta si lipsa de timp pentru a o corecta. Zilele astea m-am gandit sa il pornesc din nou, asa ca i-am luat baterie, am conectat-o si am pus contactul. Bordul s-a aprins complet, toata electrica parea sa functioneze. Dau de kill-switch, totul ok (martorul in bord, pompa de benzina). Astept cateva secunde sa se stinga martorul, dau de butonul de start... nimic. Nu tu starter, nimic. P.S: am repetat procedura de start si nimic nimic... Editat Aprilie 1, 2014 de StefanSC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 incepe cu sigurantele . sunt undeva in dreapta bateriei intr-o cutie neagra . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Intrebare referitoare la o posibila problema (daca s-a mai lovit cineva de ea): 650GS din 2002, l-am tras pe dreapta anul trecut pe motiv de baterie moarta si lipsa de timp pentru a o corecta. Zilele astea m-am gandit sa il pornesc din nou, asa ca i-am luat baterie, am conectat-o si am pus contactul. Bordul s-a aprins complet, toata electrica parea sa functioneze. Dau de kill-switch, totul ok (martorul in bord, pompa de benzina). Astept cateva secunde sa se stinga martorul, dau de butonul de start... nimic. Nu tu starter, nimic. P.S: am repetat procedura de start si nimic nimic... Cricul lateral l-ai tras inauntru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanSC Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Cricul lateral l-ai tras inauntru? Era pe cricul central, in neutru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 La mine, la un moment dat , pastila care face contact in butonul de pornire se umpluse cu JEG. Pornirea o faceam foarte greu si apasand foarte tare pe buton pentru a face contact. Verifica butonul de contact si eventual curata cu spray de contact. (mare grija ca acolo ai un arculet si o bilutza - sa nu le pierzi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 nu se aude nimic nimic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanSC Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Se aude (cred) pompa de benzina cum porneste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Dau de kill-switch poate e un "no brainer" dar pe ce pozitie e kill-switch-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanSC Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 (editat) Problem solved[kind of]. Multumesc pentru sfaturi! Am luat la curatat contactele de la baterie, am verificat sigurantele si nimic. Ca atare, am deschis cutia butonului de start si, surpriza surpriza, am scos bucatele de shrapnel din ea. Unul din lagarele care tin placuta de contact cedase fizic, placuta era undeva mai sus si in vecii vecilor nu mai facea contact (plus ca bumbul metalic era negru de jeg ). Am inchis contactul cu arcul si a pornit motorul imediat(mai repede decat a pornit vreodata )si s-a asezat la un idle de ~1500 de rpm-uri. Urmeaza sa ii sun pe hotii de la Bavaria sa vad daca au un buton de start cu tot cu lagare pe stoc si cat o mana si un picior costa... Editat Aprilie 2, 2014 de StefanSC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Compara si cu motorworks.co.uk. Poate ai o surpiza la pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.