Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Nu pot sa le combin deloc ,la evacuare nu este ok la o supapa 0,25 mm nu intra deloc (adica limita min. admisa). Am sa dau comanda de 2 pastile pt ca si la cealalta 0,25 intra greu tare !

 

 

Mersi ,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se pare ca revizia de primavara mi-a ridicat mai multe probleme decat credeam. Astazi, din dorinta de a scoate motocicleta de la iernat, m-am apucat sa ii schimb cele necesare inceperii sezonului (ulei, filtre, placute), dar dupa ceva timp m-am blocat intampinand urmatoarele probleme:

 

1. Rulmentii de la roata spate erau gripati. Am zis asta este, nu pot sa ies cu moto astazi, ies saptamana viitoare ca nu am de unde sa cumpar acum rulmenti, dar macar sa ii dau jos. Am scos semering de praf, siguranta, iau o tubulara de 30 si incep sa bat la rulment, bat ce bat nimic...dupa ceva timp ma dau batut.

 

Acum intrebari: Ce rulmenti ati folosit voi cand i-ati schimbat?

Ce metoda ati folosit sa scoateti rulmentii din butuc? Ma gandesc sa merg cu roata la cineva care are scule speciale.

 

2. Placutele de frane spate una era foita de unde trag eu concluzia ca daca s-a tocit doar una inseamna ca a ramas pistonasul blocat. Bun iau sa curat pistonasul, apas pe el sa intre de tot in etrier, fac doua pedale sa iasa, il mai ung cu WD40 si repet asta de vreo cateva ori pana ce la un moment dat am scos prea mult pistonul (cred) astfel incat am apasat pe el cu tot ce se putea apasa, am dat cu ciocanul, am strambat chei facand parghie....pur si simplu nu mai vrea sa se retraga pistonasul in etrier, nu mai vrea nu stiu ce are.

 

Acum intrebari: Ce poate sa impiedice pistonul sa nu mai intre inapoi in etrier?

 

M-am gandit ca poate a trecut de o garnitura si nu ii mai da voie garnitura...totusi e un cauciuc.

Este o solutie sa scot de tot pistonasul si sa ii schimb garniturile??

 

Din pacate trebuie sa mai stau o saptamana pe bara, dar asta este macar stiu ca va fi noua dupa asta si ceva km nu o sa mai am probleme :)

 

Va salut ,

George Draghici


» Post actualizat in 14 Mar 2015 21:36

Am uitat sa mentionez ca Moto are ABS si in momentul in care o sa schimb garniturile pistonasului din etrier o sa intre ceva aer pe circuit, dar eu cred ca se rezolva cu o aerisire normala a franelor. Aici imi este putin frica, deoarece multi m-au speriat ca daca prinde aer centrala de abs se intampla nasoale.... A mai facut cineva asta pana acum la moto cu ABS?

Editat de Straic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut George, nu am facut personal aceste schimbări dar am asistat pe lângă mecanic. Se pare ca te-ai blocat asa ca sfatul meu e sa apelezi la cineva mai priceput :)

La rulmenti s-a folosit o lampa cu gaz pentru încălzit butucul pe lângă ei la demontat iar rulmenții noi ținuti la congelator inainte de montaj.

Cu etrierul am patit-o la fel si eu - o plăcută mai uzata ca cealaltă. Verifica daca etrierul culiseaza pe cei doi "pini" pe care sta. Se pare ca motorul meu a stat pe bara niste ani buni inainte de a ajunge la mine si pinii s-au gripat. Astfel la frânare in loc sa se centreze cele doua plăcute pe disc era presata numai pe o parte. Mecanicul nu a reușit cu niciun chip sa deblocheze pinii asa ca a trebuit sa-mi iau un etrier nou. Verifica si asta, daca totuși culiseaza poate scapi mai ieftin, cu verificarea pistonului si eventual garnituri noi.

Frânele au fost aerisite fără MoDiTec, scula care actioneaza ABS-ul. Pompa de vid si totul OK. Am ieșit pe ceva praf, am pornit de câteva ori ABS pe fata si spate si iarăși aerisite frânele cu lichid nou. Astfel se "primeneste" si lichidul de frâna vechi din pompa ABS.

 

Bănuiesc ca o sa primesti mai multe sfaturi de la colegi pricepuți, bafta! Eventual citește si f650.com, e o întreaga enciclopedie acolo despre mobrele noastre...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

George,

Rulmentii de la roti se scot si se baga doar la cald. conform manualului butucul trebuie adus butucul la 100 grade celsius. Asta se masoara cu termomentru infrarosu. Folosesti pistol cu aer cald pentru operatiune.

 

Daca s-a blocat frana spate si nu mai intra pistonasul in etrier - inspecteaza corpul pompei de frana - sa nu fie blocat pistonasul sus. Asta e un punct ff important pt revizie - curatati si ungeti bine acolo + ca trebuie sa fie vaselina in cauciucul de protectie. Poti sa verifici daca e din pompa de frana si daca desfaci aerisitorul -- daca intra la loc usor pompa e pe butuci.

 

Mobrele au etrieri flotanti - ei aluneca pe niste stifturi (pinii aia). In cazul in care ai avut uzura simetrica a placutelor trebuie desfacut, curatat si uns. (sistemul e diferit de majoritatea sportivelor care au etrier fix si disc flotant).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri,abia cand am ajuns acasa a observat ca butucul trebuie incalzit pentru a scoate rulmentii. Dar neavand scule adecvate, m-am decis sa merg cu roata la un atelier sa imi inlocuiasca rulmentii.

De etrier nu stiu ce sa zic pentru ca pe el nu pot sa il desfac de moto sa merg la cineva mai priceput, asa ca m-am decis sa cumpar garniturile pistonasului si sa le schimb. O sa incerc sa nu pierd mult lichid si sa nu se goleasca rezervorul, poate nu intra aer pe instalatie. Am verificat cum si spus tu ZIDU si tot nu intra pistonasul, de acolo trag concluzia ca sunt garniturile, ca daca pistonasul a trecut de prima garnitura si ea s-a expandat in spatele lui nu ii mai da voie sa intre la loc (teoria mea).

O sa scot pinii sa ii curat/gresez si pe ei.

 

Multumesc si sa ne vedem pe strada cat mai curand :)


» Post actualizat in 15 Mar 2015 18:13

P.S. Rulmentii de la roata spate sunt la fel cu cei de la roata fata?

Pe rulmentii actuali de pe spate scrie 6203-2RSH.

 

311.png

 

Garniturile pistonasului sunt marcate cu 10 - cod 34217651957?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot se vorbeste de pompa de spate.

Anul trecut am patit-o si eu, acel mic burduf s-a gaurit de la freacarea cu cizmele si nu am bagat de seama decat prea tarziu.

Am incercat cu un kit de reparatie luat de pe Ebay, am demontat cu greu ce era in pompa, am curatat, am inlocuit, insa cred ca e moarta pompa.

 

Ca sa ajung si la subiect - unde gasesc si eu de cumparat o pompa de frana spate la un buget decent - stiu ca a mai fost folosita si pe alte modele (Ducati, Guzzi)

Dezmembrari preferabil dar daca e musai o iau si noua.

Am cautat pe motorworks dar nu au decat noua si la cat costa cu transport cu tot, mai bine o iau de la noi.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Rulmentii de la roata spate erau gripati. Am zis asta este, nu pot sa ies cu moto astazi, ies saptamana viitoare ca nu am de unde sa cumpar acum rulmenti, dar macar sa ii dau jos. Am scos semering de praf, siguranta, iau o tubulara de 30 si incep sa bat la rulment, bat ce bat nimic...dupa ceva timp ma dau batut.

 

Acum intrebari: Ce rulmenti ati folosit voi cand i-ati schimbat?

Ce metoda ati folosit sa scoateti rulmentii din butuc? Ma gandesc sa merg cu roata la cineva care are scule speciale.

Foloseste pentru rulmenti conespan pt betoane. Il bagi, il infloresti si bati cu ciocanul in el printr-ul prelungitor gen bara metalica, etc...Merge foarte bine si nu mai e nevoie sa incalzesti butucul. Inainte poti da cu wd 40 intre rulment si camasa butucului. Chiar anul trecut i-am schimbat si eu, asa frumos...la malul marii :))).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa ajung si la subiect - unde gasesc si eu de cumparat o pompa de frana spate la un buget decent - stiu ca a mai fost folosita si pe alte modele (Ducati, Guzzi)

Pompa a fost folosita pe foarte multe modele. Da un search dupa codul corpului - e scris pe laterala (28 si ceva) si diametrul pistonasului - exista 3 diametre utilizate pe corpul ala.

La alegere poti folosi acelasi diametru sau diferite (schimband astfel comportamentul franei spate)

Eu nici nu mai tin minte de la ca baubau am pompa mea. parca o aprilia RS sau ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompa a fost folosita pe foarte multe modele. Da un search dupa codul corpului - e scris pe laterala (28 si ceva) si diametrul pistonasului - exista 3 diametre utilizate pe corpul ala.

La alegere poti folosi acelasi diametru sau diferite (schimband astfel comportamentul franei spate)

Eu nici nu mai tin minte de la ca baubau am pompa mea. parca o aprilia RS sau ceva

 

merci de info, am sa ma uit la ceva dezmembrari de aprilia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am iesit o tura azi pe asfalt si prin padure si cand trageam de gaz mai brusc de la turatii mici, parca "imi dadea in nas" sau mai dadea cate-un rateu; apoi smuncea putin si pleca bine . E normala chestia asta sau mi se intampla doar mie ? Am facut revizia de primavara care a inclus ulei+filtru si filtru de aer. Un prieten zicea ca poate e de la bezina. Intr-adevar e de anul trecut. In rest merge foarte bine, n-are treaba, trage stas.

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot se vorbeste de pompa de spate.

Anul trecut am patit-o si eu, acel mic burduf s-a gaurit de la freacarea cu cizmele si nu am bagat de seama decat prea tarziu.

Am incercat cu un kit de reparatie luat de pe Ebay, am demontat cu greu ce era in pompa, am curatat, am inlocuit, insa cred ca e moarta pompa.

 

Ca sa ajung si la subiect - unde gasesc si eu de cumparat o pompa de frana spate la un buget decent - stiu ca a mai fost folosita si pe alte modele (Ducati, Guzzi)

Dezmembrari preferabil dar daca e musai o iau si noua.

Am cautat pe motorworks dar nu au decat noua si la cat costa cu transport cu tot, mai bine o iau de la noi.

 

Been there, done that, ca sa zic asa.

 

Eu de aici am luat: http://www.stein-dinse.biz/. Nu m-am complicat sa iau de 13 sau alte diametre si am luat fix standard ce era. Din cate tin minte 11.

 

Nu mai gasesc mailul exact dar a fost undeva la 180 de lei cu transport in germania. Am luat si chit de reparatie cu vreo 15 euro parca, dar a fost pe back order si mi-a ajuns dupa vreo 4 luni.

 

Si ai grija ce pompa iei, ca sa nu gresesti cum e putza respectiva pozitionata. Ca altfel te stergi la fund cu ea. Poate vreun coleg reuseste sa iti explice mai bine ce vreau sa zic, ca vad ca mie nu imi prea iese.

Editat de fadrianradu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Been there, done that, ca sa zic asa.

 

Eu de aici am luat: http://www.stein-dinse.biz/. Nu m-am complicat sa iau de 13 sau alte diametre si am luat fix standard ce era. Din cate tin minte 11.

 

Nu mai gasesc mailul exact dar a fost undeva la 180 de lei cu transport in germania. Am luat si chit de reparatie cu vreo 15 euro parca, dar a fost pe back order si mi-a ajuns dupa vreo 4 luni.

 

Si ai grija ce pompa iei, ca sa nu gresesti cum e putza respectiva pozitionata. Ca altfel te stergi la fund cu ea. Poate vreun coleg reuseste sa iti explice mai bine ce vreau sa zic, ca vad ca mie nu imi prea iese.

 

Multumesc de link, daca nu o sa gasesc second pe la ceva dezmembrari de Aprilia sau Ducati, o sa comand la ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vând următoarele pentru F650GS:

 

- set oglinzi - 50€ ambele (una are burduful ciupit, model 2000)

- tank bag BMW - 100€

- topcase BMW model twinspark - 150€

- coburi + sistem de prindere BMW - 400€

- maneta de frana (necesita vopsire) - 30€

- sa înaltă - 130€

 

Detalii pe PM, poze imediat cum le fac.

» Post actualizat in 21 Mar 2015 22:21

Vând următoarele pentru F650GS:

 

- set oglinzi - 50€ ambele (una are burduful ciupit, model 2000)

- tank bag BMW - 100€

- topcase BMW model twinspark - 150€

- coburi + sistem de prindere BMW - 400€

- maneta de frana (necesita vopsire) - 30€

- sa înaltă - 130€

 

Detalii pe PM, poze imediat cum le fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand

BMW F 650 GS Dakar 2000

 

Stare buna.
AN 2000
In Romania a avut un singur proprietar.

Inmatriculata in Romania in 2012 la 34400km.
km reali 54428
ITP Mai 2016
Cauciucurile Michelin Anakee 2 sunt la 60%.

Baterie noua yuasa - cumparata si instalata pe 17.03.2015.
Schimbat ulei, filtru, antigel, placute de frina fata in august 2014 cind motocicleta avea 53739.

Nu are ABS

 

Crash Bar-uri si Rack-uri de la Heavy Duties.

 

0740876075

 

 

Editat de ItsiBitsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand

BMW F 650 GS Dakar 2000

 

Stare buna.

AN 2000

In Romania a avut un singur proprietar.

Inmatriculata in Romania in 2012 la 34400km.

km reali 54428

ITP Mai 2016

Cauciucurile Michelin Anakee 2 sunt la 60%.

Baterie noua yuasa - cumparata si instalata pe 17.03.2015.

Schimbat ulei, filtru, antigel, placute de frina fata in august 2014 cind motocicleta avea 53739.

Nu are ABS

 

Crash Bar-uri si Rack-uri de la Heavy Duties.

 

0740876075

 

 

Si halatu' ?

Cât e halatu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand

BMW F 650 GS Dakar 2000

 

Stare buna.

AN 2000

In Romania a avut un singur proprietar.

Inmatriculata in Romania in 2012 la 34400km.

km reali 54428

ITP Mai 2016

Cauciucurile Michelin Anakee 2 sunt la 60%.

Baterie noua yuasa - cumparata si instalata pe 17.03.2015.

Schimbat ulei, filtru, antigel, placute de frina fata in august 2014 cind motocicleta avea 53739.

Nu are ABS

 

Crash Bar-uri si Rack-uri de la Heavy Duties.

 

0740876075

Am uitat cel mai important PRETUL

2250 Euro

10000 RON

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand BMW F650GS Dakar productie 07.2005 model monocilindru twinspark (2 bujii)

Primul proprietar in tara de cand a ajuns motocicleta (17 feb 2012), am toate facturile/bonurile (unde a fost cazul) pentru tot ce s-a cheltuit cu ea de la intrarea in țară

Manșoane încălzite
ABS decuplabil
Cric central
Proiectoare ceață 2*55W H3
Priza 12V
Priza USB ascunsa in buretele de pe ghidon
Bec LED H4 REV2 Advmonster 2800/3000lm (impreuna cu un bec H4 standard si clema de plastic de prindere)
Prindere coburi BMW
Saua a fost retapitata in Italia. Este mai lata si mult mai confortabila la drum lung atat pentru pilot cat si pentru pasager. (la cerere se poate inlocui cu saua originala)
Oglinzi pliabile (foarte utile pe offroad si la strecurat prin trafic)
Placute de frana schimbate pe finalul sezonului trecut
Cauciucurile au in jur de 800 km cel de pe față si 1000 km cel de pe spate
Baterie noua Yuasa, schimbată pe 21 martie
Revizie facuta in februarie la care s-au schimbat/verificat urmatoarele:
- Kit lanț
- Kit pompa de apa
- Bujii
- Antigel
- Ulei MOTUL + filtru ulei
- Filtru de aer
- Lichid de frana
- Verificat si gresat rulmenți bascula
- Curatat corp clapeta admisie

Motocicleta este in perfectă stare de functionare mecanic/electric si este pregătită pentru sezon, avand doar minore defecte optice, de aceea pretul este doar ușor negociabil, 4000 EUR

Motivul vanzarii: F800GS

KM - 67500, se poate verifica la BMW serie ZL39599

La motocicleta se mai pot adăuga:
- crash bar: 70€
- topcase BMW : 100€
- tank bag BMW : 70€
- coburi BMW (genti laterale): 350€
Preturile la accesorii sunt valabile doar impreuna cu motocicleta

 

Detalii pe PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca e deja un trend de trecere de la 650 mono [in special Dakar] la F800.

Eu de multe ori ma gândesc cu nostalgie la monocilindru, de obicei in offroad, dar mna acum fiecare stie ce-si doreste.

Eu unul mi-as dori un GP 450, ca sa fiu sincer ca a doua mobra. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ERU-le, stiu ce zici, si am pus in balanta 800-le cu un wr250. Stiu ca sunt clase diferite dar eu imi petrec cei mai multi km pe asfalt, chiar daca as vrea sa fie invers raportul, si de cele mai multe ori am si pasager.

 

Cand am iesit pe offroad mai serios (nu doar un drum fosrestier) eram impreuna, si cred ca m-a ajutat mult motoreta ca sa ma tin de tine (skillul sigur nu :P). Nu neg; e o motocicleta foarte reusita, dar am mers pe un 800 si mi s-a pus pata.

 

Sunt sigur ca voi avea momente in care o sa-mi para rau. Nu le putem avea pe toate, cu atat mai mult o motoreta perfecta la toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...