ZIDU' Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 folositi dopuri de urechi daca zgomotul e problema. folosesc asa ceva la drumuri lungi si e foarte odihnitor. atentie mare - ca forma si marime trebuie sa alegeti ce se potriveste urechii voastre. e absolut obligatoriu. culoarea spune de obicei cat anume atenueaza si ce gama de frecvente - iarasi trebuie sa vedeti ce aveti nevoie. e posibil cu un dop care atenueaza frecvente joase sa nu auzi toba dar sa auzi clar un claxon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 intereseaza pe cineva astea? cam asa sta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roscatica Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 BMW F650GS - 2000, 63.000 km, culoare rosie, in stare foarte buna de functionare, intretinuta bine, tinuta pe perioada rece doar in garaj. Singurul proprietar in Romania din 2011. Revizie generala facuta in Februarie 2015 (furca, schimb integral de lichide, placute, anvelope noi Pirelli Scorpion Trail). Kit de lant + disc frana spate schimbate in februarie 2014, pompa de apa schimbata in 2012, cea de benzina in 2014. Se vinde cu: hand guard-uri, crash bar sw-motech, suport + topcase GIVI (negru). ITP valabil martie 2017, asigurare valabila noiembrie 2015. Singurul proprietar in Romania din 2011, am facut impreuna aproape 40.000 km fara probleme si s-a comportat foarte bine in orice situatie. Este varianta cu manere incalzite din fabrica si low-seat (76 cm in sa). Pret 1800 euro ( usor discutabil). http://www.bikeshop.ro/handler.php?src=db&act=view&tip=am&ID=603963 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordvali Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Salut baieti, care ar fi diferentele majore intre modelele Dakar pana in 2004 si dupa 2004? Compatibilitate intre piese de schimb, etc Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 chiulasa, carenaj, fir de ajutat pornirea, si parca injectia e facuta de altcineva. Motorul are cuplul cu 200 rpm mai jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 chiulasa, carenaj, fir de ajutat pornirea, si parca injectia e facuta de altcineva. Motorul are cuplul cu 200 rpm mai jos eu stiam ca e diferenta doar a bujie ! are si diferete la injectie ? Firul e ceva care nu te influenteaza daca ai o baterie buna ! PS:Ma dau si cu un 2 sparks din 2005 si merge mai lin ! eu dadeam vina pe toba pt ca a mea are o parte din catalizator scoasa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 (editat) firu ala e de mare ajutor, mai ales daca te bagi cu el prin locuri dubioase si faci 30 porniri pe ora Mersul mai lin provine probabil (in principal) de la versiunea de soft care o ai si in secundar de la cele 2 bujii. Vezi ca gasesti tabele cu feelingul fiecarei versiuni faptul ca are 2 bujii implica o gaura suplimentara in chiulasa deci e alta chiulasa. twin spark e euro 2 sa nu uit cca diferenta: catalizatorul nu mai are evacuare partiala = difera si toba » Post actualizat in 22 May 2015 04:02F Series- 2 Spark ignitionThe F 650 is powered by a BMW-designed, single-cylinder engine embodying technologies not seen on other “thumpers.” For 2006, the engine’s technological resume stretches to include 2 Spark ignition for the four-valve cylinder head and a new and advanced BMS-C II computerized engine-control unit that dynamically manages spark and fuel delivery to suit any riding condition. With these improvements, the liquid-cooled, 652cc engine produces fewer harmful exhaust emissions, is more fuel efficient, and has a torque peak at 4800 rpm instead of the previous model’s 5000 rpm. In addition, the 2 Spark ignition system offers increased drivability, stronger mid-throttle response and greater engine flexibility. As before, the GS uses a three-way catalyst in the updated, stainless-steel exhaust system to meet the stringent Euro2 exhaust emissions requirements. Although the GS may see different missions, it is available with BMW’s advanced ABS system, the only such single-cylinder bikes in this category for which this is true. To optimize the system for off-road use, the ABS may be switched off via a cockpit-mounted switch.BMW AccessoriesBMW owners, even those new to the fold, are staunch individualists, which is why there are so many options and accessories available for the new F 650 GS. These include:ABS II with rider-selectable defeat. Multiple seats. There is a taller dual seat as well as a lowered-suspension option using the standard seat. The GS can be fitted with a special black single seat with luggage rack that provides the same seat height as the standard saddle. Several soft- and hard-luggage options, including variable-thickness hard saddlebags (Vario), soft bags for passenger seat and luggage rack, a hard top case, as well as liners for the hard bags. A taller windscreen, similar to the F 650 GS Dakar’s. New hand guards. Heated hand grips. Anti-theft alarm. Engine protection kit. On-board computer installation kit. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_f650gs%2004.htm Editat Mai 22, 2015 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Multumesc de informatie dar dupa ce aveam ganduri marete ( sa schimb motorul sa ii pun telescoape ohlins pe fata si altele ) am realizat ce buna e mobra mea si tot ce trebuie e sa ii fac plinu si sa ma plimb cu ea ! PS: poate un upgrade la soft imi suna interesant ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 in functie de versiunea de soft poti avea diferente de consum de pana la 25% jucand in plaja de turatii (nu la top speed sau mers constant). Fun factor variaza in functie de asta si alte chestii. era pe chaningang un tabel bunicel. cea mai sigura varianta de a avea ultimu soft e sa faci o diagnoza la bavaria - procedura de fabrica implica update la soft . sa te asiguri ca e ceea ce vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_pustan Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 salutare! am nevoie de un buson de rezervor pentru Dakar, daca are cineva sau ma poate indruma...astept raspuns. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 tot ce e in poza sau ? http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0183-USA-03-2002-R13-BMW-F_650_GS_Dakar_00_0173,0183_&diagId=16_0743 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_new_guy Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Salut! Am o problema cu becul de la benzina... Imi sta tot timpul aprins, desi i-am facut plinul. Any ideas?.. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Desfa sensoru din mufe SI curate-l... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Salut ! Are cineva montata toba sport pe modelul Dakar din 2003 ? Ce firme produc tobe compatibile cu acest model ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 tin minte ca am vazut un studiu odata si cele mai bune rezultate pe dyno erau tot cu toba originala..... Am vazut trompete pe dakar / gs da nu pot spune ca m-au incantat. Ajuta greutatea castigata si spatiul pt o cutie de stocare cilindrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Salutare, are careva parbrizul asta de la MRA? 355 mm + aripioara. Dupa o tura lunga ieri ma cam doare gatul de la turbulente si nu gasesc variante gata facute si reglabile pe la mesterii de pe forum... am vazut modelul de la Bogdan Harea insa nu e reglabil nici acela. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgedede Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Salutare. Ma poate ajuta cineva cu informatia unde gasesc piesa de legatura intre oglinda si ghidon pt BMW F650 GS. am vazut ca, confectiona un baiat dar nu mai gasesc pagina respectiva pt a lua legatura cu el. VA MULTUMESC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Salutare, are careva parbrizul asta de la MRA? 355 mm + aripioara. Dupa o tura lunga ieri ma cam doare gatul de la turbulente si nu gasesc variante gata facute si reglabile pe la mesterii de pe forum... am vazut modelul de la Bogdan Harea insa nu e reglabil nici acela. mai asteapta cateva zile si poate o sa-ti placa ce vezi .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 OK, ma bucur ca mai lucrezi la varianta aia a ta, Madstad like... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 vicma are si oglinzi si piesa de care ai tu nevoie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Salutare. Ma poate ajuta cineva cu informatia unde gasesc piesa de legatura intre oglinda si ghidon pt BMW F650 GS. am vazut ca, confectiona un baiat dar nu mai gasesc pagina respectiva pt a lua legatura cu el. VA MULTUMESC. eu vreau sa iau asta pt oglinzi: http://www.stamel.ro/files/produse/fise-tehnice/1418635142_782.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Poate va pocnesc poftele si va vine cheful de julituri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 baieti sunt cutin derutat de informatia ce o gasesc pe net F650gs dakar are doar 18cm ground clearance? Imi pare foarte putin....pare sa aibe mai putin decat un 1100gs spre ex sau altceva care pare mai putin potent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_new_guy Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 (editat) intrebare pentru cunoscatori: Bulbul pentru indicarea presiunii uleiului, trebuie schimbat ( imi iese ulei pe langa fir si mi se aprinde becul in bord). Am inteles ca merge bulbul de la golf 4. Original BMW, costa undeva la 90$. Unul de golf e 25-30 lei. Acum intrebarea: Care din variantele de bulb pentru golf 4 se potriveste GS-ului?!.. Exista unul ce merge de la 0.3 bar pana la 1 si ceva (culoare galbena) si unul care merge de la 1 bar la 2 si ceva (culoare nearga), care merge la GS ?!.. Mai mult, cel pe care il am eu la motocicleta nu seamana cu cel din schita producatorului ( din 3 piese), ci are forma exact ca o bujie, prins direct in corpul motorului pe verticala, spre deosebire de cel pe care il arata producatorul in schite. Ma gandesc ca a fost schimbat. Schita producatorului: piesele 5,6,7 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0183-USA-05-2001-R13-BMW-F_650_GS_Dakar_00_0173,0183_&diagId=11_2933 Multumesc! Editat Mai 27, 2015 de da_new_guy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Eu zic ca e mai degraba de filet, sa se potriveasca... Inauntru are un soi de membrana, care atunci cand simte presiune de dinauntru, inchide sau deschide un circuit. Io zic ca sa il iei pe cel mai lesne care se potrive la filet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.