raoulserban Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 @SUN_83, tot la furca ta imi e gandul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 (editat) Si ti-am zis sa o iei la pachet cu mobra... Editat August 17, 2017 de SUN_83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 a mai patit cineva sa-i curga benzina in momentul cand face plinul?daca pun pana sare pistolul o data, nu curge, orice pun in plus, adica mai mult ... imi curge destul de tare, pana la un punct, este un supraplin si e normal?mentionez ca asta face in principiu cu mobra pe cricul lateral.mi-e frica sa nu iau foc sau ceva ... multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tungus Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 a mai patit cineva sa-i curga benzina in momentul cand face plinul?. Da, eu. De atunci i-am facut plinul pe cricul lateral, fara a forta si n-au mai fost probleme. S-a intamplat acum 3 ani. Nu retin pe unde a dat afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 (editat) Daca vrei neaparat sa faci plin cat scrie la carte, sau sa bagi cat mai multa benzina in rezervor, trebuie sa o mai hâţâi cat sta pe cricul lateral de cateva ori dupa ce pare ca ar fi rezervorul plin "ochi"...si o sa mai intre ceva dupa aia. Dureaza ceva mai mult timp pana faci un plin obsesiv-compulsiv...doar ca imediat dupa, trebuie sa decolezi si sa incepi sa consumi benzina...caci daca nu...o sa curga pe la prea-plin...fiind ceva comun la toate mobrele astea. Iar cum descrii tu treaba cu "pana sare pistolul odata" lasa de interpretat...dar probabil ca nu e ceva in neregula si doar curge pe la prea-plin. Editat August 18, 2017 de fratelescris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 (editat) A reusit careva sa-si invioreze preload-ul La mine pre-load-ul mergea in gol cam 15 pozitii din 40. Motiv pentru care motorul incarcat cu 3 case-uri si 2 oameni se simtea ciudat pe spate. Am facut pasii din poze si acum am doar primele 2 pozitii in gol si de la a 3-a se simte ca invarti de robinet. Acum pot intarii arcul mai bine pentru o incarcatura mai mare. E o operatiune simpla daca ai rabdare si esti atent. Editat August 21, 2017 de iridiu192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 Multumesc, ma lovesc fix de aceiasi problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 fa o incercare. ai sanse sa fie ok inelele de compresie si atunci e ca nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 Totusi, ar trebui să știm ce lichid este acolo. Să nu facem vreo combinație care sa strice garniturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 sunt 2 clase mari de fluide care se folosesc in locuri de soiul asta: lichid de frana si ulei hidraulic. Daca instalatia are in ea ulei atunci orice soi de ulei hidraulic ar trebui sa fie ok . Daca era lichid de frana discutia se complica putin . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 Nu e lichid de frana, este un ulei subtire. M-am gandit si eu un pic inainte sa completez. Eu personal am adaugat aprox 1.2mL de ulei. Sunt multe raportari pe alte forumuri ca au folosit ulei de furca si ulei hidraulic si totul a fost OK. Sunt de acord ca nu e bine sa amesteci diverse lichide cand nu sti exact ce tip de lichid este dar in cazul asta e OK. Acel lichid este complet static, singurul lui rol este sa mentina arcul comprimat la pozitia dorita si sa nu se degradeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 semnalizari de scuter de la targ - au forma absolut iddentica cu cele originale. Ideal mai dai o tura de scoci peste ele pt ca au obiceiul sa le crape surubul de retinere. Ai grija sa iei varianta cu fixare cu surub lateral. Maneta - daca nu ai nevoie de reglaj ia una fara, preferabil originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 Cauta semnale "Vicma" aproape identice cu cele originale la aproximativ 25lei/buc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat August 24, 2017 Share Postat August 24, 2017 (editat) salutare, vineri este programat sa plecam 4 motoare in nordul Italiei, problema este ca unul din noi a facut o buba alaltaieri, si a ramas fara blocul electric din stanga de pe ghidon,ne poate ajuta contra cost cu unul? sau macar o carcasa (macar jumatatea cu contactele) si contactul/butonul de semnalizare?multumesc anticipat. Editat August 24, 2017 de andriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordvali Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 Salut baieti. Am pus un termostat (ca nu aveam deloc) si i-a trecut supraincalzirea. Am ajuns in Almaty de vreo 2 zile si ma pregatesc pt Pamir highway. Mersi inca o data de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 Salutare, Am ramas cu trotineta in drum si nu mai vrea nicicum sa porneasca. Invarte dar nu da niciun semn de pornire. Am verificat si benzina din pompa pleaca sigurantele sunt ok, nu am scule sa desfac carenele sa verific bujia. A mai patit cineva asa ceva? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dorel Oprea Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 Buna ziua, poate cineva sa-mi spuna care sunt dimensiunile de la : - arcurile de la cricul central si de la cele doua bucsi unde se fixeaza cricul pe cadru ? Multumesc » Post actualizat in 25 Aug 2017 07:50Pt arc - daca se poate : diametru exterior arc diametru sarma lungime arc fara brate lungime brate arc Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 @AdiRadulescu Benzina mai ai? Pompa de benzina porneste cand pui contactul? (asculti - ar trebui sa faca zgomot cam 2 secunde) Da scanteie? (scoti bujia sau pui o bujie in fisa si o sprijini de motor in timp ce dai ala automat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 @AdiRadulescu Benzina mai ai? Pompa de benzina porneste cand pui contactul? (asculti - ar trebui sa faca zgomot cam 2 secunde) Da scanteie? (scoti bujia sau pui o bujie in fisa si o sprijini de motor in timp ce dai ala automat Am benzina. O sa vad acum cu pompa numai sa ajung la motocicleta. Are siguranta pe pompa? Daca e dusa pompa merge sa pun o pompa de altceva? pt ca ma gandesc ca o pompa originala e o caruta de bani. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 parca pompa de solenta mergea. oricum sigur de la ceva Dacia. pompa se buleste daca mergi mult pe rezerva sau daca ramai fara benzina si pui contactul de prea multe ori. Asa se intampla la toate agregatele pe injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 parca pompa de solenta mergea. oricum sigur de la ceva Dacia. pompa se buleste daca mergi mult pe rezerva sau daca ramai fara benzina si pui contactul de prea multe ori. Asa se intampla la toate agregatele pe injectie De cand am motocicleta cred ca de 2 ori am mers cu becul de la benzina aprins...nu stiu ce a fost inaintea mea pt ca a avut o viata destul de grea inainte sa ajunga la mine. Desfac maine sa vad ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 nu e problema daca mergi din cand in cand pe rezerva. de aia e acolo. Necazuri apar daca mergi frecvent pana la ultima jumatate de kil. Nu ai nimic de desfacut. Trebuie sa asculti cand pui contactul. Trebuie sa faca un zgomot de motoras electric pt aprox 2 secunde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 Eu am patit-o cu firele de la pompa, in rezervor, a cedat unul dintre ele (la 15mii) dar asa cum spuneau antevorbitorii nu se mai aude pompa la contact. Doi, verifica firele care intra in contact si acolo se intampla minuni, a mea pornea cu ghidonul maxim stanga ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 Eu am patit-o cu firele de la pompa, in rezervor, a cedat unul dintre ele (la 15mii) dar asa cum spuneau antevorbitorii nu se mai aude pompa la contact. Doi, verifica firele care intra in contact si acolo se intampla minuni, a mea pornea cu ghidonul maxim stanga )Am reusit sa o recuperez acum seara si intradevar nu se mai aude pompa la punerea contactului. Maine sper sa ii dau de cap. In ultima vreme tot am blocat ghidonul pentru ca nu am mai tinut-o in garaj ci in fata blocului....poate o fi si la mine ceva fir. Instalatia electrica am schimbat-o in primavara cand am pus si sistem abs(a mea nu avea din fabrica)...pana acum a pornit si a mers ok. Sa vad ce reusesc maine. Va multumesc pentru raspunsuri. Seara buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat August 26, 2017 Share Postat August 26, 2017 (editat) Buna ziua, poate cineva sa-mi spuna care sunt dimensiunile de la : - arcurile de la cricul central si de la cele doua bucsi unde se fixeaza cricul pe cadru ? Multumesc » Post actualizat in 25 Aug 2017 07:50 Pt arc - daca se poate : diametru exterior arc diametru sarma lungime arc fara brate lungime brate arc Multumesc diametru exterior arc = 10mm diametru sarma = 2mm lungime arc fara brate = 80mm lungime brate arc totala = 123mm (capete simetrice) Editat August 26, 2017 de iridiu192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.