zeroo Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 spuma care o gasesti pe interiorul capacului de la rezervorul de ulei, din cate am citit pe f650.com, se produce daca ai completat uleiul din rezervor cu alt ulei de la alta firma, chiar daca are aceleasi specificatii...gen, ai castrol 15w40 in rezervor si pui 100 ml de elf 15w40. poate mai sunt si alte cauze, eu insa stiu ca aveam asa ceva, si stiu ca am completat cu alt ulei fata de ce aveam initial, chiar daca putin, uite ca face figura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandel Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Despre asta este vorba? http://89.42.110.203/accesoriu.aspx?pID=1602 Se pare ca asta e mufa. Multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 gabrielleru, dupa ce am colmpletat cu alt ulei, imi pierde pe la buson, am gasit spuma in jurul capacului. oricum, o vizita la medic ar' tre sa rezolve bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 (editat) gabrielleru, dupa ce am colmpletat cu alt ulei, imi pierde pe la buson, am gasit spuma in jurul capacului. Pentru a mai citi si alte opinii, uite aici un topic al unui baiat (posesor F650 2005) care a amestecat si el marcile de ulei: /index.php?showtopic=301025 Surplusul care da pe afara + spuma pot fi din doua motive : - Ai apa in ulei = a crescut cantitatea de fluid din motor si acum da pe afara. Uleiul amestecat cu apa face si el spuma. Apa intra in ulei prin zona garniturilor uzate. - Ai pus alta marca de ulei dar ai si depasit cantitatea maxima de ulei. In cazul celei de a doua, nu e nevoie sa mergi la mecanic. Schimbi singur uleiul si gata. Daca vrei, poti folosi solutie de spalare a motorului. Era pe sectiunea aceasta un domn cu un 1150 Gs care spunea ca el foloseste un amestec de motorina si ulei (proportie 3 la 1, parca) pentru a spala motorul atunci cand schimba uleiul. Nu ma pronunt, dar e idee in legatura cu care te poti documenta. Pe de alta parte, gandeste-te ca la o schimbare a uleiului cu o alta marca mai ramane intotdeauna o parte din cel vechi in motor. Incalzeste bine motorul inainte de schimb pentru a te asigura ca se va scurge cat mai mult. Editat Februarie 8, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 nu e bine sa amesteci marcile de ulei. o faci doar in caz de forta majora. cand te hotarasti sa schimbi marca - scurgi tot si schimbi si filtru de ulei - acolo se afla cam 200ml de ulei. nu e envoie sa te complici cu spalat, eventual faci primul schimb cu noua marca nitel mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 nu e bine sa amesteci marcile de ulei. o faci doar in caz de forta majora.cand te hotarasti sa schimbi marca - scurgi tot si schimbi si filtru de ulei - acolo se afla cam 200ml de ulei. nu e envoie sa te complici cu spalat, eventual faci primul schimb cu noua marca nitel mai repede ma dusei la doctorr cu ea si am internat-o... toate garniturile pompa cabluri gaz si ambreaj ce mai inspectie totala. am avut de-a face si cu un releu de incarcare cu bube . incarca cam putin(12 v) apoi am dat de 2 baterii stricate, puse noi , a 3-a tot noua a mers. au si astia de la germania niste baterii... le-am dat cu ele de tejghea ca mi-a mancat 4-5 zile din viata cu bateriile lor.(louis si pollo) solutia a fost polo-mottorad. intradevar am completat cu ulei de alta calitate dar acelasi w . ma duc maine la neamt sa vad ce a facut cu bizonul meu. merci pentru idei sugestii si raspunsuri la toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Salut, In afara de xenon care e cea mai buna solutie dar expensive now, cel mai mare bec care l-ati pus pe farul normal de cati watts a fost si de unde l-ati cumparat ? fara sa omorati bateria...dar sa bata cat mai sanatos! De varianta cu proiectoare de la Touratech sau Louis o stiu de la Taxi...still expensive for the moment... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Salut, In afara de xenon care e cea mai buna solutie dar expensive now, cel mai mare bec care l-ati pus pe farul normal de cati watts a fost si de unde l-ati cumparat ? fara sa omorati bateria...dar sa bata cat mai sanatos! De varianta cu proiectoare de la Touratech sau Louis o stiu de la Taxi...still expensive for the moment... Stefan, Nu fa compromisuri, mai mult pierzi! "Lumina galbena" - indiferent de puterea becului - nu te va satisface! Ba mai mult - pentru ca si eu am avut f 650 gs, si stiu - oglinda de la far nu te ajuta (prea) mult, in comparatie cu cea de la modelele noi. Ca atare, daca vrei sa ai ceva cu care "sa tii steagul sus" - fara a mai fi nevoie de proiectoare suplimentare - pune-ti xenon! Banuiesc ca simbata ai vazut la Ian ce lumina avea ...! Trebuie insa verificat daca se poate pune xenon pe f - pentru ca din cite imi amintesc, parca are doar un singur bec, cu doua faze! Pot sa-ti mai spun ca vara trecuta am fost la mare cu doi prieteni - un moto guzzi si un f 650 gs. Desi ei au mers in spatele meu - destul de aproape - si desi moto guzzi-ul a mers tot timpul cu ambele faze aprinse, amindoi ... mergeau in lumina mea! Nu o spun in nume de lauda, da' atit oglinda pe care o are gs-ul 1200, cit si xenonul ... "schimba radical datele problemei"! Eu unul mi-am pus pe ambele faze xenon, si cind le aprind pe amindoua ... se face ziua! Daca stii ca mergi mult noaptea, parerea mea este ca se merita efortul! Toate bune, Aurelian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 (editat) Mersi fain TAU pt. raspunsuri se poate pune xenon pe 650 GS... are Robbie si merge super bine da costa o lecuta... iar binenteles... "avionul" lui Ian nu se poate compara cu astea, normal ca bateau "binisor" lui ii mai trebuie doar o cafetiera si un televizor pe ea... si o sonerie sa te trezeasca la destinatie... Stefan, Nu fa compromisuri, mai mult pierzi! "Lumina galbena" - indiferent de puterea becului - nu te va satisface! Ba mai mult - pentru ca si eu am avut f 650 gs, si stiu - oglinda de la far nu te ajuta (prea) mult, in comparatie cu cea de la modelele noi. Ca atare, daca vrei sa ai ceva cu care "sa tii steagul sus" - fara a mai fi nevoie de proiectoare suplimentare - pune-ti xenon! Banuiesc ca simbata ai vazut la Ian ce lumina avea ...! Trebuie insa verificat daca se poate pune xenon pe f - pentru ca din cite imi amintesc, parca are doar un singur bec, cu doua faze! Pot sa-ti mai spun ca vara trecuta am fost la mare cu doi prieteni - un moto guzzi si un f 650 gs. Desi ei au mers in spatele meu - destul de aproape - si desi moto guzzi-ul a mers tot timpul cu ambele faze aprinse, amindoi ... mergeau in lumina mea! Nu o spun in nume de lauda, da' atit oglinda pe care o are gs-ul 1200, cit si xenonul ... "schimba radical datele problemei"! Eu unul mi-am pus pe ambele faze xenon, si cind le aprind pe amindoua ... se face ziua! Daca stii ca mergi mult noaptea, parerea mea este ca se merita efortul! Toate bune, Aurelian Editat Februarie 9, 2009 de Stefan GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 am luat proiectoare cu lupa cu 70 ron urmeaza sa le montez si sa iau xenoane pt ele cand o sa am timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 cu grija la proiectoare, si eu mi-am luat si mi-au supt atat de bine bateria, ca era sa raman in drum. De la giurgiu pana la bucuresti aprinse, bateria goala, nici car nu mai facea dupa pauza de o tigara. si de ramas, am ramas in drum. deci, iti pot sugera ca odata cu proiectoarele sa iti iei si o remorca. sau macar un numar de telefon.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 cu grija la proiectoare, si eu mi-am luat si mi-au supt atat de bine bateria, ca era sa raman in drum. De la giurgiu pana la bucuresti aprinse, bateria goala, nici car nu mai facea dupa pauza de o tigara. si de ramas, am ramas in drum. deci, iti pot sugera ca odata cu proiectoarele sa iti iei si o remorca. sau macar un numar de telefon.... daca pun xenon pe ele vor papa cat papa manerele incalzite daca pun xenon si pe farul principal - consumul cu toate luminile aprinse va fi de 90w - mai mult decat ok pt un alternator de 400w Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 daca pun xenon pe ele vor papa cat papa manerele incalzite daca pun xenon si pe farul principal - consumul cu toate luminile aprinse va fi de 90w - mai mult decat ok pt un alternator de 400w ahaaaa destept baiatu' intrebare, bagi si instalatia de xenon, sau doar becul? ca sa stiu si je ce fac-ce iau.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 am luat proiectoare cu lupa cu 70 ronurmeaza sa le montez si sa iau xenoane pt ele cand o sa am timp Te-ai gandit cum le prinzi si unde? De care ai luat pana la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 http://faq.f650.com/GSFAQs/AftermarketGSLightsFAQ.htm pt solutii de montaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 ahaaaadestept baiatu' intrebare, bagi si instalatia de xenon, sau doar becul? ca sa stiu si je ce fac-ce iau.... trebuie toata instalatia HID Te-ai gandit cum le prinzi si unde? De care ai luat pana la urma? pun poze cand ajung acasa. probabil o sa le pun pe crashbar in interior, dakaru meu mai ajunge si jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 instalatia completa xenon e sfanta, dar pana la ea as incerca un Philips H7 Extreme Power - 4500 k sau H13 care cica are 8000 k... ati incercat careva H7 Philips ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 cu grija la proiectoare, si eu mi-am luat si mi-au supt atat de bine bateria, ca era sa raman in drum. De la giurgiu pana la bucuresti aprinse, bateria goala, nici car nu mai facea dupa pauza de o tigara. si de ramas, am ramas in drum. deci, iti pot sugera ca odata cu proiectoarele sa iti iei si o remorca. sau macar un numar de telefon.... In cazul acesta ai o problema fie la releu, fie la alternator! Dupa cum se stie, din momentul in care motorul a pornit, alternatorul este cel ce genereaza curent pentru consumatori. Daca s-a ajuns sa ti se descarce acumulatorul, inseamna ca: -fie ai avut un consum mai mare decit ceea ce-ti poate genera alternatorul - asta inseamna consumatori multi, si nu cred c-a fost cazul. -fie ai o problema la alternator / releu - nu baga, si atunci ai mers pe baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 instalatia completa xenon e sfanta, dar pana la ea as incerca un Philips H7 Extreme Power - 4500 k sau H13 care cica are 8000 k... ati incercat careva H7 Philips ? H7 si H13 nu se potrivesc, gs-ul are conector pentru H4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 H7 si H13 nu se potrivesc, gs-ul are conector pentru H4. Aha, je compris. MULTUMESC. Am vazut ca multa lume si-a pus H4 bixenon de la Luigi Vicol si sunt multumiti. Si alarma cu pager. Asa cred ca o sa imi pun si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 zidule, baga si tu o poza cu proiectoarele te rog, eventual zi de unde le-ai cumparat ! Multumesc, Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nils Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Aha, je compris. MULTUMESC. Am vazut ca multa lume si-a pus H4 bixenon de la Luigi Vicol si sunt multumiti. Si alarma cu pager. Asa cred ca o sa imi pun si eu. Edi, care a fost cu noi sambata la mare , pleaca la sf lui febr n germ si aduce diverse. Daca vrei si nu te grabesti f tare ii putem spune sa se uite si de astea, caci si eu vreau si acolo banuiesc ca sunt mai ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 sunt luate din targ de la vitan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nevemore_adi Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Salut, Am mers ieri dimineata cand era mai ud si cand am ajuns in mizeria de pipera, peste tot pe jos era un namol subtire care a sarit pe toata motocicleta de mi-a acoperit-o. Asta nu e o problema, chiar mi se pare ca arata mai bine asa , problema e ca namolul mi-a acoperit toata furca si asta m-a cam pus pe ganduri ca ar cam trebui sa imi iau niste burdufe. Voi aveti burdufe pe ale voastre? Neopren sau cauciuc? Acum ar mai fi o chestie, ca unele GS-uri(vorbesc de cele 00-08), mai au imediat deasupra rotii o aripioara mica, pe care eu nu am... Oare asta ar fi suficienta sa nu mai stropeasca furca atat de tare sau poate m-ar ajuta doar sa nu se mai acopere cu namol farul? Multam! Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Salut, Am mers ieri dimineata cand era mai ud si cand am ajuns in mizeria de pipera, peste tot pe jos era un namol subtire care a sarit pe toata motocicleta de mi-a acoperit-o. Asta nu e o problema, chiar mi se pare ca arata mai bine asa , problema e ca namolul mi-a acoperit toata furca si asta m-a cam pus pe ganduri ca ar cam trebui sa imi iau niste burdufe. Voi aveti burdufe pe ale voastre? Neopren sau cauciuc? Acum ar mai fi o chestie, ca unele GS-uri(vorbesc de cele 00-08), mai au imediat deasupra rotii o aripioara mica, pe care eu nu am... Oare asta ar fi suficienta sa nu mai stropeasca furca atat de tare sau poate m-ar ajuta doar sa nu se mai acopere cu namol farul? Multam! Adi La noroiul de pe strazile noastre poti sa ai si aparatori si zici ca-i deltaplan. Tot te faci porc. Din ce am citit si se aplica mai ales la F-ul clasic dar in destula masura si la GS, sa nu pui burdufe de cauciuc gen cele de la Honde. Cica muta aerul care ar trebui sa ajunga la radiator si da cafeaua in fiert foarte repede. Din nou, e vorba de citite de pe F650.com, eu nu am incercat. Asa ca aparatorile dn neopren sunt cele recomandate. Daca gasesti ceva da un link si aici, m-ar pasiona si pe mine un set. Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.