ZIDU' Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 (editat) am pus lucas organice pe fatza si sunt foarte ok. -1mil am avut ferodo sinterizate si intr-adevar frana aiurea si scartia urat. la mine au tinut 10 mii km. au atacat discul, etc placute brembo de fatza - de la reprezentanta aprilia - 1,2 mil - pt un pegaso. si etrierul e identic Editat Aprilie 28, 2009 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 si robbieb are lucas, si am inteles ca sunt ok. eu nu le-am incercat, de aia nu imi dau cu parerea. E bine de stiut ca pretul difera la reprezentante diferite... si , pt ca te vad aici, DE CE AI VANDUT KTM-ul breeeee extremusski? mobra de care m-am indragostit eu.... de ce nu m-ai intrebat si pe mine ceva poate faceam o treaba impreuna.... porcule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Eu am luat zilele trecute pentru F-ul meu placute fata spate de la Bavaria. 158 lei fata si 142 spatele. Nu am intrebat de pretul pentru GS ...dar nu cred sa fie o diferenta foarte mare de pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 deci: am facut restart-ul motocicleta merge la fel (adica se ineaca cand ii dai blana, se opreste dupa 4-5000 rot/min, si acul turometrului "cade" in partea dreapta la maximum) ma duc la AB sa cotizez baldy.gif oricum multumesc de sfaturi! beer.gif ham aflat ce are mobra mea s-a F(650gs)utut senzorul de turatie numa' 667 lei (fara TVA) vreo 1000 lei distractia (senzor, garnitura, service) F(650g)suck Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 ham aflat ce are mobra meas-a F(650gs)utut senzorul de turatie numa' 667 lei (fara TVA) vreo 1000 lei distractia (senzor, garnitura, service) F(650g)suck mda, cam nasol nu prea am auzit sa se strice asa ceva oricum..nasol si pe mine ma paste o vizita la AB..sa vad de ce merge in hopuri intr-a 2-a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Salut Revin pe topicul asta intrucat in loc de F650 simplu mi-am luat GS din 2001 . Mobra e bestiala dar are cateva mici probleme . Cea mai grava e ca pierde ulei la furca. Fostul proprietar mi-a dat si o pereche de semeringuri. As dori sa stiu daca imi mai trebuie si alte piese si de asemenea ce fel de ulei trebuie sa cumpar pt furca. Mi-ar mai prinde bine un hint despre unde se poate face chestia asta cu schimbatul uleilui in cazul in care prietenul meu mecanic face pe nebunu' :-) Multumesc anticipat . @Zeroo .....extremusski si-a vandut cam de mult KTM-ul si asta evident din dragoste pt BMW [acum are un Dakar] desi a trecut si printr-o Yamaha naked [caci incurcate sunt caile domnului catre BMW-urile fiilor lui :-))] cred ca ajung profet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Salut Revin pe topicul asta intrucat in loc de F650 simplu mi-am luat GS din 2001 . Mobra e bestiala dar are cateva mici probleme . Cea mai grava e ca pierde ulei la furca. Fostul proprietar mi-a dat si o pereche de semeringuri. As dori sa stiu daca imi mai trebuie si alte piese si de asemenea ce fel de ulei trebuie sa cumpar pt furca. Mi-ar mai prinde bine un hint despre unde se poate face chestia asta cu schimbatul uleilui in cazul in care prietenul meu mecanic face pe nebunu' :-) In mod normal, se schimba si capacele de praf de deasupra simeringurilor. Setul complet (capace + simeringuri) e 165 RON la Bavaria. Uleiul original e 10W. Iar de schimbat, o poti face la orice service. Incearca la KawaMotors la Razoare. Asta daca nu vrei Bavaria... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 A zis bine Robbie, dar mai poti sa le schimbi foarte frumos si la nea Nicu pe Viilor 14, langa KTM, inauntru in dreapta. Mecanici seriosi. Eu acolo le-am schimbat si sunt foarte multumit de treaba facuta. Se vede cand sunt mecanici seriosi si cand sunt niste pustani cu ciocane si leviere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gory Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 din cate stiu eu, lantul original e de tip "seamless" adica gata nituit si necesita demontarea basculei.cele aftermarket sunt in majoritate cu master link Salut, vezi la link-ul de mai jos pentru coduri Schema coduri Incearca sa dai un telefon la Automobila Bavaria www.bmw-motorrad.ro Ei ar trebuis a aiba cu siguranta piesa. aia e o garnitura de capac chiuloasa,garnitura de chiuloasa e mai jos...e mai complicata treaba ...ar trebui un mecanic totusi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mountainbikefreak_99 Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 aia e o garnitura de capac chiuloasa,garnitura de chiuloasa e mai jos...e mai complicata treaba ...ar trebui un mecanic totusi! salut, merci. Am rezolvat, e demontat, acum astept sa vad daca Nomad Timiosara imi poate aduce piesele de care am nevoie. Vreau sa schimb multe: toate garniturile, pompa apa, termosta, termocupla, filtru aer, filtru ulei, scarite pasager, oglizi,mansoanemaner, si nu mi le mia aduc amite pe toate Multumesc si celui care a pus aici pe forum manualul de reparatii in engleza. La re-auzire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbish Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Salutare la toata lumea, Dupa cum spuneam si in titlul topicului sunt incepator in domeniul motoarelor ( la 41 de ani ) si fericitul posesor al unui f 650 gs - 2003. Din plimbarile pe care am apucat sa le fac din Martie pana acum, aproape 1000 km , mi-am dat seama ca am nevoie de un parbriz, pt ca la viteze mai mari de 70 km/ h te cam da vantul pe spate. Nu am avut ocazia sa calaresc o alta mobra cu parbriz sa-mi fac o idee cam ce fel de parbriz ar trebui sa montez pe a mea. V-as fi recunoscator daca ma puteti ajuta cu un sfat in legatura cu o marca de parbriz si mai ales inaltimea lui avand in vedere ca eu am 1,73 inaltime. M-am tot uitat pe net dupa mai multe modele dar nu-mi dau seama care ar fi mai eficace. Va multumesc anticipat si va doresc asfalt uscat si numai bine la toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 (editat) In topicul de BMW F 650 2000 + se discuta despre mai multe modele de parbriz. Il mai las cateva ore, dupa care am sa mut postul tau, acolo avand cele mai mari sanse sa gasesti raspuns la aceasta intrebare. Editat Aprilie 30, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbish Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 In topicul de BMW F 650 2000 + se discuta despre mai multe modele de parbriz. Il mai las cateva ore, dupa care am sa mut postul tau, acolo avand cele mai mari sanse sa gasesti raspuns la aceasta intrebare. Ok, multumesc de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 Salutare la toata lumea,Dupa cum spuneam si in titlul topicului sunt incepator in domeniul motoarelor ( la 41 de ani ) si fericitul posesor al unui f 650 gs - 2003. Din plimbarile pe care am apucat sa le fac din Martie pana acum, aproape 1000 km , mi-am dat seama ca am nevoie de un parbriz, pt ca la viteze mai mari de 70 km/ h te cam da vantul pe spate. Nu am avut ocazia sa calaresc o alta mobra cu parbriz sa-mi fac o idee cam ce fel de parbriz ar trebui sa montez pe a mea. V-as fi recunoscator daca ma puteti ajuta cu un sfat in legatura cu o marca de parbriz si mai ales inaltimea lui avand in vedere ca eu am 1,73 inaltime. M-am tot uitat pe net dupa mai multe modele dar nu-mi dau seama care ar fi mai eficace. Va multumesc anticipat si va doresc asfalt uscat si numai bine la toti. Ai PM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 ai zona special pt incepatori si ai si pentru motorul tau. da cu search si dupa citeva ore de cotrabait prin forum ai sa fii mai vesel. bine ai venit in randurile noastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbish Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 Ai PM! Am citit PM-ul multumesc de sfat si da voi veni Miercuri la arc si mai vad acolo. Asfalt uscat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbish Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 ai zona special pt incepatori si ai si pentru motorul tau. da cu search si dupa citeva ore de cotrabait prin forum ai sa fii mai vesel. bine ai venit in randurile noastre. Eu ma asteptam sa primesc sfaturi de la cei mai experimentati, nu de la incepatori, in legatuta cu problema mea. Am cotrobait destul pe forum si nu am gasit un raspuns la intrebarea mea. Am intrat si pe forumurile de afara si parerile sunt foarte impartite in legatura cu modelul parbrizului, ceia ce ma face sa cred ca pana la urma decizia o voi lua mai mult la "ghici". Nici una dintre firmele de renume care se ocupa cu acest domeniu nu a iesit detasat in fata cu un model de parbriz, asa incat sa ma faca sa ma indrept spre ceva anume. Oricum multumesc pt sfat si atentia acordata. Asfalt uscat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 Eu ma asteptam sa primesc sfaturi de la cei mai experimentati, nu de la incepatori, in legatuta cu problema mea. Am cotrobait destul pe forum si nu am gasit un raspuns la intrebarea mea.Am intrat si pe forumurile de afara si parerile sunt foarte impartite in legatura cu modelul parbrizului, ceia ce ma face sa cred ca pana la urma decizia o voi lua mai mult la "ghici". Nici una dintre firmele de renume care se ocupa cu acest domeniu nu a iesit detasat in fata cu un model de parbriz, asa incat sa ma faca sa ma indrept spre ceva anume. Oricum multumesc pt sfat si atentia acordata. Asfalt uscat !!! Fii atent : http://www.ztechnik.com/ Nu-ti spune nimic , stiu ,..dar vei cauta pe net si o sa-ti iei un parbriz foarte bun, de la americani Uita de Givi ,...,uita de alte modele... O sa gasesti si o prezentare asupra diferentei dintre acril si policarbonat... Primeste sfatul meu ,am GS modelul din 2000 ,tot in 3 suruburi , am fost si eu la fel ca tine incepator la ..41.. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbish Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 Fii atent : http://www.ztechnik.com/ Nu-ti spune nimic , stiu ,..dar vei cauta pe net si o sa-ti iei un parbriz foarte bun, de la americani Uita de Givi ,...,uita de alte modele... O sa gasesti si o prezentare asupra diferentei dintre acril si policarbonat... Primeste sfatul meu ,am GS modelul din 2000 ,tot in 3 suruburi , am fost si eu la fel ca tine incepator la ..41.. Bafta ! Uraaa !!! In sfarsit cineva la obiect Sa sti ca si eu incepusem sa ma indrept tot spre Ztechnik dupa ce am citit pe forumurile de afara.Se pare ca-si face cel mai bine treaba. Bafta si tie si asfalt uscat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Pentru ca ma stropeam foarte tare, am modificat aripa fata a GS-ului meu. Iata rezultatul: Completarea este o aripa fata identica cu cea de pe motocicleta, pe care am taiat-o si am prins-o cu suruburi de cea existenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiuss2 Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 salut ficiori! am un dakar de dat...e din 2005 cu 40 de mii km facuti, kit lant nou, placute noi, gume noi, abs, manere incalzite .. e in stare f buna. eu nu am cum sa o calaresc anul asta ca nu stau in tara decat ft putin si mi-e mila de ea sa o tin ascunsa. moto l-am adus de la jermanica si i-am facut 10 mii in tara.. astept o oferta pe care sa nu o pot refuza moto e in cluj si se poate vedea.. daca deranjez ...astept mesaje pe privat. mersi si ride for fun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 Cu privire la problemele mele legate de statul la ralanty ramas la ralanty nitel deasupra lui 1500, stat pe la 1400 si mers neregulat, toate porcariile - > pana la urma am schimbat TPS - face 260ron unul. acum pare alta mobra. senzorul asta nu iesea ca fiind defect la nici o diagnoza, isi revenea pt aprox 1000 km dupa binecunoscuta operatiune de curatare a injectiei, r ramane de vazut cum se comporta cu asta nou in cateva mii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 Are cineva un cric central de F650 GS de vanzare? PM pls. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 Cu privire la problemele mele legate de statul la ralanty ramas la ralanty nitel deasupra lui 1500, stat pe la 1400 si mers neregulat, toate porcariile - > pana la urma am schimbat TPS - face 260ron unul. acum pare alta mobra. senzorul asta nu iesea ca fiind defect la nici o diagnoza, isi revenea pt aprox 1000 km dupa binecunoscuta operatiune de curatare a injectiei, r ramane de vazut cum se comporta cu asta nou in cateva mii Ce e TPS ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 trottle position sensor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.