Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

Astept in continuare pareri despre Mitas e-09 dakar. Urmeaza sa inmatriculez Dakar-ul si sa il incalt cu ceva mai off decat Tourance.

 

Io zic, ca in loc sa astepti, mai bine ti le cumperi si ti-o faci. Bine, asta cu achizitia, s-ar putea sa se dovedeasca o chestie mai indelungată decât perioada in care le vei toci, dar in fine, ai prins mesajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dunlop Trailmax (nu TR91) cam 75 asfalt 25% off. Si cam in aceeasi gama de preturi. Eu le am deja de ~8000 km si inca nu au ajuns la jumate, asa ca sunt multumit de ce am luat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Dunlop Trailmax (nu TR91) cam 75 asfalt 25% off. Si cam in aceeasi gama de preturi. Eu le am deja de ~8000 km si inca nu au ajuns la jumate, asa ca sunt multumit de ce am luat.

pe monocilindru spatele tine 9000 km si fatza 20-22 k km. Daca te pishi la roata nu mai merge ... pe iarba la fel.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! In primul rand ma inclin...v-am vazut fotografiile pe net. As fi vrut sa aflu si povestea sau sa stiu macar ce ati scris in dreptul fiecarei fotografii de pe fbk.

Sunt la al doilea rand de k60, Al meu arata asa de uzat undeva pe la 13-15000 km. Dar rar am avut pasager, iar bagajele mi-au fost putine si usoare, cel mult 15 kg plus 100 ale mele :)

Am vazut ca ai mai avut un rand de k60 scout de rezerva. In afara de acea uzura prematura si ghinionul cu despartirea de crampoane, ce poti sa mai spui despre comportamentul cauciucului on sau off road?

Crezi ca celelelate tipuri de cauciuc ar fi fost mai potrivite? Crezi ca cu un TKC80 ai fi ajuns sa mergi macar 5000 de km? Ori un E09 Dakar...ca sa nu mai zic de T63 sau Karoo care se tocesc cu muuult mai repede?

Din cate am tot citit, multi dintre calatorii care pleaca la celalalt al pamantului folosesc K60 SCOUT, doi dintre ei spuneau ca au facut 100.000 km cu 4 astfel de cauciucuri si le faceau cumva reclama intr-un interviu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La uzura unei anvelope , trebuie tinut cont de stilul de condus , de greutatea motocicletei , de greutatea transportata , de nr de km facuti cu pasager sau fara , de tipul de drum pe care se ruleaza cu preponderenta , etc . Nu stiu cat de bine se vede , dar anvelopele mele au cca 4500 km in momentul de fata pe care as putea sa-i impart aproximativ , astfel : 2000 cu pasager si cca 20 kg bagaje , 1000 singur cu cca 20 kg bagaje si 1500 singur fara bagaje , fara pasager . pe drum forestier sau de tara , cred ca am max 200 km . Toti km au fost facuti la + 15*C si de felul meu condus este unul destul de lejer . Anvelopele sunt K60 Scout .

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! In primul rand ma inclin...v-am vazut fotografiile pe net. As fi vrut sa aflu si povestea sau sa stiu macar ce ati scris in dreptul fiecarei fotografii de pe fbk.

Sunt la al doilea rand de k60, Al meu arata asa de uzat undeva pe la 13-15000 km. Dar rar am avut pasager, iar bagajele mi-au fost putine si usoare, cel mult 15 kg plus 100 ale mele :)

Am vazut ca ai mai avut un rand de k60 scout de rezerva. In afara de acea uzura prematura si ghinionul cu despartirea de crampoane, ce poti sa mai spui despre comportamentul cauciucului on sau off road?

Crezi ca celelelate tipuri de cauciuc ar fi fost mai potrivite? Crezi ca cu un TKC80 ai fi ajuns sa mergi macar 5000 de km? Ori un E09 Dakar...ca sa nu mai zic de T63 sau Karoo care se tocesc cu muuult mai repede?

Din cate am tot citit, multi dintre calatorii care pleaca la celalalt al pamantului folosesc K60 SCOUT, doi dintre ei spuneau ca au facut 100.000 km cu 4 astfel de cauciucuri si le faceau cumva reclama intr-un interviu.

Salut.Scout-ul sa comportat exemplar atat pe asfalt,cat si pe macadam.Problemele au aparut cand am ajuns in Kazahstan,unde era un asfalt extrem de dur,adica era cu pietre de marimea unei nuci,si aveau muchii,si pe deasupra era o caldura de peste 40 C,mai precis la o benzinarie termometrul arata 44 C.Aici am observat prima data ca incep sa se desprinda cateva crampoane.Prietenul meu cu care eram,avea acelasi tip de guma si nu avea probleme.La el a rezistat aproape pana la sfarsitul calatoriei,adica 19000km,urmand sa doneze mie undeva in Rusia si restul drumului a facut pe motocicleta mea.Trebuie sa mentionez ca dupa ce am montat pe Transalpul meu,iarasi au inceput sa crape crampoanele dar inca nu sa rupt nici unul.Dupa 22000km a ajuns la capatul vietii.Asadar pot sa declar ca greutatea era de vina.Tkc80 nu cred ca e potrivit 100%pt asfalt,mai mult pt off.Guma cu care am pornit era un anakee2 uzat cam 10-20% si ma tinut pana la Novosibirsk adica in jur de 8000 km.Eu zic ca pentru cei care merg solo si cu bagaje e ideal Scout-ul,dar cu pasager la spate, e cam suprasolicitat.

Poze si explicati despre drumul nostru gasesti in limba romana pe http://www.transalp.ro/forum/22000-km-pana-la-ghenghis-khan-si-inapoi-t2404.html

Editat de etzmz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasesti la anvelopemoto.eu

Eu am luat un set in Noiembrie 2014 si aveau DOT de prin August 2014.

am gasit doar spatele insa 90/90/21 nu gasesc neam ! as lua un Metzler tourance in loc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Scout-ul sa comportat exemplar atat pe asfalt,cat si pe macadam.Problemele au aparut cand am ajuns in Kazahstan,unde era un asfalt extrem de dur,adica era cu pietre de marimea unei nuci,si aveau muchii,si pe deasupra era o caldura de peste 40 C,mai precis la o benzinarie termometrul arata 44 C.Aici am observat prima data ca incep sa se desprinda cateva crampoane.Prietenul meu cu care eram,avea acelasi tip de guma si nu avea probleme.La el a rezistat aproape pana la sfarsitul calatoriei,adica 19000km,urmand sa doneze mie undeva in Rusia si restul drumului a facut pe motocicleta mea.Trebuie sa mentionez ca dupa ce am montat pe Transalpul meu,iarasi au inceput sa crape crampoanele dar inca nu sa rupt nici unul.Dupa 22000km a ajuns la capatul vietii.Asadar pot sa declar ca greutatea era de vina.Tkc80 nu cred ca e potrivit 100%pt asfalt,mai mult pt off.Guma cu care am pornit era un anakee2 uzat cam 10-20% si ma tinut pana la Novosibirsk adica in jur de 8000 km.Eu zic ca pentru cei care merg solo si cu bagaje e ideal Scout-ul,dar cu pasager la spate, e cam suprasolicitat.

Poze si explicati despre drumul nostru gasesti in limba romana pe http://www.transalp.ro/forum/22000-km-pana-la-ghenghis-khan-si-inapoi-t2404.html

Foarte faina calatoria...drumul. Sunt putini cei care indraznesc sa isi doreasca sa faca un drum atat de lung. Si extrem de putini cei care au mijloacele necesare si care chiar o fac. Bravo voua!

Imi pare rau ca ati fost furati...si imi pare si mai rau ca tocmai romanii au fost autorii. Eu cel mai mult in tara noastra ma pazesc de hoti. Ma mai pazesc in Ungaria si in Bulgaria...si oriunde in Europa vad ca e o zona bantuita de nord-africani...marocani, libanezi, tunisieni, algerieni nici nu opresc, decat cel mult sa alimentez. Pacat!

Legat de k60 scout...banuiam ca au fost supuse la greutati mari...bagajele pe care le-ati avut voi au fost foarte grele si voluminoase...unde mai pui ca ai avut si pasagera... Nu imi imaginez cat de greu trebuie sa iti fi fost atata drum cu asa greutate... Cu siguranta placerea a fost mai mare... Felicitari! BRavo voua! :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut.Scout-ul sa comportat exemplar atat pe asfalt,cat si pe macadam.Problemele au aparut cand am ajuns in Kazahstan,unde era un asfalt extrem de dur,adica era cu pietre de marimea unei nuci,si aveau muchii,si pe deasupra era o caldura de peste 40 C,mai precis la o benzinarie termometrul arata 44 C.Aici am observat prima data ca incep sa se desprinda cateva crampoane.Prietenul meu cu care eram,avea acelasi tip de guma si nu avea probleme.La el a rezistat aproape pana la sfarsitul calatoriei,adica 19000km,urmand sa doneze mie undeva in Rusia si restul drumului a facut pe motocicleta mea.Trebuie sa mentionez ca dupa ce am montat pe Transalpul meu,iarasi au inceput sa crape crampoanele dar inca nu sa rupt nici unul.Dupa 22000km a ajuns la capatul vietii.Asadar pot sa declar ca greutatea era de vina.Tkc80 nu cred ca e potrivit 100%pt asfalt,mai mult pt off.Guma cu care am pornit era un anakee2 uzat cam 10-20% si ma tinut pana la Novosibirsk adica in jur de 8000 km.Eu zic ca pentru cei care merg solo si cu bagaje e ideal Scout-ul,dar cu pasager la spate, e cam suprasolicitat.

Poze si explicati despre drumul nostru gasesti in limba romana pe http://www.transalp.ro/forum/22000-km-pana-la-ghenghis-khan-si-inapoi-t2404.html

In primul rand felicitari pentru n-spe miile de de km si tot ceea ce a-ti trait. Altfel a-ti plecat cu ce trebuie in tura, cu cele mai fiabile motocilete all road construite vreodata. Ca piese de schimb ajunge sa-ti pui o pompa de benzina, un relu de incarcare si o pereche de membrane si e ok.

Si noi am testat de-a lungul anilor diverse gume constatand ca sunt in general dedicate, adica cele de strada nu prea merg "off" si invers. Asta pana cand au aparut scout-urile. Daca varianta clasica de heidenau nu tine mai mult de 10k km all road, scout-ul tine 15-18 mii all roud, dupa care inca 10 mii asfalt. Eu asa umblu de 7 ani cu africana, am facut minimum 25 k km cu fiecare guma scout (4 sau 5 pana acum). Este drept ca umblu aproape intotdeuna singur pe motor, dar nu am constatat la nici una dintre ele cea mai mica problema de rupere sau crapare crampoane. Dar am mai auzit si de la altii (Tafu) ca pe motoare grele si supraincarcate cu bagaje si 2 pasageri ar fi probleme.

 

Nu cred insa ca m-asi porni la un asemenea drum cu alt set de gume decat heidenau scout din simplul motiv ca sigur nu m-ar tine pana la capat !

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi aminteam de pareri pozitive despre t63... dupa ce am terminat un spate, fatza ar mai tine la ceva... nu-s ce sa zic...dar, in fine, parerea mea:

 

- pe asfalt sub tkc80 - poate nu cu mult, dar nu dau senzatia de siguranta pe care o are tkc80, zgomot mai mare si tendinta de voblat fatza; spatele, okish, desi parca are un fel de oscilatii cand ajungi pe crampoanel de pe margine spre deosebire de tkc... nu neap ceva problematic la spate totusi; nu pot sa zic ca am detectat ceva dubios pe ud; totusi cu astea nu cred ca as ajunge sa dau cu bocancul de asfalt cu pasager... lipseste siguranta.

- pe camp, n-am avut parte de noroaie tepene dar pe piatra / criblura / pamant nu am sesizat diferente.

- viata, comparat cu aceeasi mobra (poate mai usoara de bagaje / rider / etc cu 15-20kg si poate cu presiunea mai sus cu vreo 0.1 / 0.2 la tkc)... sub tkc... terminat spatele in sub 3k; tkc ramasese cu profil mai mare. baza crampoanelor cu crapaturi la t63, fara la tkc.

- 60% ca pret comparat cu tkc sau in jur de... vb de 90/90 21 si 130/70 17;

- 130/70 17 nu prea cred ca e exact ca err bord (cititor pe pinion) vs gps era mai mare...

 

deocamdata pe vaca cred ca o sa ma intorc la tkc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

Ce parere aveti de Continental ESCAPE pentru un transalp(120 90 17) . Merg aprox. 30% pe drumuri forestiere si poteci . Astept pareri daca a folosit cineva modelul.

Mersi

aderenta foarte buna pe asfalt,ploaie.m-au tinut 20.000km,fata mai ducea dar eu le schimb pe amandoua.din cei 20000 km cam jumatate au fost cu pasager.

pe macadam ,forestiere uscate sunt ok,la noroi se incarca,la iarba uda esti pe jos(fuge spatele)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare.

Am neveoie de un set nou de cauciucuri pentru un BMW F800GS.

Ma intereseaza aderenta pe asfalt uscat, umed si pe drumuri forestiere uscate - 80/20 road/off-road.

Ma gindeam la un Metzeler Tourance.

Singurul lucru care imi da dubii e fata - are index de viteza H (210) pe cind BMW recomanda minim V (240).

Nu va fi o problema daca voi folosi un cauciuc care nu are viteza maxima egala cu cea recomandata de producator ?

Am in vedere probleme legale - ITP, asigurare in caz de accident si insasi comportamentul cauciucului la viteze apropiate de limita lui.

Nas zice ca merg foarte repede - 130kmh (ocazional 160kmh) pe DN-uri.

150kmh pe autostrada, maxim 180kmh in cazul depasirilor.

 

Problema alegerii ar fi fost foarte simpla daca idiotii de la Michelin mai aveau Anakee 2 in productie. Fata de 21 90/90 nu mai gasesc in vinzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce cauciuc de fata sa aleg ...care sa mearga bine cu un E09 pe spate! :D

Am ca asteptari sa tina foarte bine pe asfalt in special pe franare...sa nu alunece....si de asemenea sa stea cel putin decent in off

--

Ma gandeam ca TKC80 e deja prea mult! -- asta ca idee. O varianta era Karoo3. Sau poate MITAS E07?

Astept parerile voastre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...