vice Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 Cu astea am incalata vaca de ~2 ani. Performantele sunt ok pt pretul ce-l dai pe ele. Pe asfalt uscat sunt mai mult decat decente (am ~5000km cu ele si nici nu zici ca sunt folosite). Pe ud... mergi ceva mai incet (oricum vei merge mai incet decat normal, asa ca nu te va afecta). In schimb, in afara asfaltului... sunt groaznice inca de pe un drum de pamant... fuge spatele in toate partile; iar daca ai si ceva iarba uda... zici ca esti pe gheata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 (editat) Pe iarba udă nu faci treabă nici cu cramponate pentru motociclete grele ( TKC, Karoo ), aÂşa că nu vă aÂşteptați la mari diferențe în cazul acestor suprafețe. Mitas sunt recunoscute Âşi confirmate ca fiind nonaderente pe multe suprafețe ( în general umed / rece ); am înțeles că au schimbat de ceva vreme rețeta dar tot nu mă încântă gândul de a le încerca. Dai un ban ( da, Âştiu că se fac greu ), dar stai liniÂştit Âşi faci tot ce vrei pe asfalt cu alte cauciucuri mai bune. Editat Noiembrie 17, 2012 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 trebuie sa imi iau un cauciuc pe spate si m-am gandit la mitas E08 (pretul ma influnetat),ce spune-ti? este bunicel merita ,a incercat cineva asa ceva . precizez ca mai mult de 90% din drumuri sant pe asfalt. multumesc anticipat pe asfalt uscat sunt ok, dar daca ploua sunt periculoase Pe iarba udă nu faci treabă nici cu cramponate pentru motociclete grele ( TKC, Karoo ), aşa că nu vă aşteptaţi la mari diferenţe în cazul acestor suprafeţe. eu am alta parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 Mitas = cauciuc tare: se toceste greu dar aderenta sufletul. Pe altceva in afara de asfalt sau stanca conteaza mai mult profilul decat compozitia cauciucului in ceea ce priveste aderenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 pai atunci trebuie sa mai ma gandesc. ca de multe ori pe curbe am atins cu cricul central pe jos si ma gandesc atuncia serios! ca nu vreau sa am surprize cand sant aplecat mai tare ,pt ca chiar am sa ma pierd atuncia daca putin macar imi fuge spatele. mai ales ca deobicei nu sant singur pr motor. atunci va trebui sa aman schimbarea lui sa strang ceva banuti,am sa vad eu ............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Cu Mitas nu o sa mai atingi cu cricul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 eu am alta parere Nu mă deranjează, tot ce e posibil să avem alt stil de condus Âşi alte aÂşteptări. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Mitas = cauciuc tare: se toceste greu dar aderenta sufletul. Pe altceva in afara de asfalt sau stanca conteaza mai mult profilul decat compozitia cauciucului in ceea ce priveste aderenta. Cu Mitas nu o sa mai atingi cu cricul. Gresit. Mitas a schimbat reteta incepand din saptamana 35 2010 si acum si ei produc M+S-uri moi si aderente. Este topic dedicat pe advrider cu suport tehnic direct de la Mitas, de unde vine si informatia. Eu am o pereche de E07-uri pe mobra care nu vor tine mai mult de 10000 cu toate ca eu sunt bland cu cauciucurile. Si da, poti freca cu ele scarita de asfalt (uscat). Pe asfalt ud am reusit sa derapez, dar nu sunt sigur ca nu a fost pe marcaj. La 560 de lei perechea, cred totusi ca a fost o investitie buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 (editat) da,ma bucur ca am pus intrebarea . pana la primavara mai este putin (oricum trebuie sa iau ceva neaparat),am sa mai citesc si pe advrider cu toate ca nu stau super cu engleza si ma decid ce iau. acum am metzler tourance (asa am luat motorul) erau uzate mai mult de 70% cred si eu am mai facut aprox 20.000 km si inca nici acuma nu a disparut profilul de pe el ,nici pe mijloc macar. deci presupun ca nu am un stil de condus prea"brutal",ideea este sa nu fie foarte tare compozitia pt ca ,cu anvelopele care sant acuma pe el am destula incredere in mine (cu altceva nu am mers) si nu vreau sa o patesc ! oricum foarte probabil ca daca voi alege E08 voi fi mult mai prudent la inceput. asfalt uscat va doresc........ Editat Noiembrie 18, 2012 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 (editat) da,ma bucur ca am pus intrebarea . pana la primavara mai este putin (oricum trebuie sa iau ceva neaparat),am sa mai citesc si pe advrider cu toate ca nu stau super cu engleza si ma decid ce iau. acum am metzler tourance (asa am luat motorul) erau uzate mai mult de 70% cred si eu am mai facut aprox 20.000 km si inca nici acuma nu a disparut profilul de pe el ,nici pe mijloc macar. deci presupun ca nu am un stil de condus prea"brutal",ideea este sa nu fie foarte tare compozitia pt ca ,cu anvelopele care sant acuma pe el am destula incredere in mine (cu altceva nu am mers) si nu vreau sa o patesc ! oricum foarte probabil ca daca voi alege E08 voi fi mult mai prudent la inceput. asfalt uscat va doresc........ Bre Ovidiule acu' pe bune, daca esti multumit de tourance ca aderenta si comportament pentru felul in care iti folosesti motocicleta nu ai nevoie de nimic mai mult si daca te-au tinut peste 20000km la ce te mai orientezi catre altceva? Mitasurile sunt ok pentru banii dati. Cu E09 am mers doar pe uscat si pe offroad cu africa twin si mi-au placut. cu E08 pe un transalp pe ploaie si m-au ingrozit desi erau peste 90% profil fugeau ca pe gheata, probabil pe uscat nu ar fi fost probleme. Daca vrei ceva mai de buget care au aderenta buna cauta Heidenau K76 Ca ai si distribuitor la Ploiesti si scapi de taxe suplimentare Editat Noiembrie 19, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 (editat) Poate nu e aici locul, dar vreau sa va intreb: voi de unde va luati Mitas E09? As fi si eu interesat de un set: 90/90/21 cu 120/90/17 (sau 130/80/17) Multumesc anticpat! Editat Noiembrie 19, 2012 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 (editat) Poate nu e aici locul, dar vreau sa va intreb: voi de unde va luati Mitas E09? As fi si eu interesat de un set: 90/90/21 cu 120/90/17 (sau 130/80/17) Multumesc anticpat! Chemtraders Bucuresti. Acum vreo 2 ani luam legatura direct cu un baiat ce se ocupa de anvelope moto la numarul acesta - 0723.558.667 Editat Noiembrie 19, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Bre Ovidiule acu' pe bune, daca esti multumit de tourance ca aderenta si comportament pentru felul in care iti folosesti motocicleta nu ai nevoie de nimic mai mult si daca te-au tinut peste 20000km la ce te mai orientezi catre altceva? Mitasurile sunt ok pentru banii dati. Cu E09 am mers doar pe uscat si pe offroad cu africa twin si mi-au placut. cu E08 pe un transalp pe ploaie si m-au ingrozit desi erau peste 90% profil fugeau ca pe gheata, probabil pe uscat nu ar fi fost probleme. Daca vrei ceva mai de buget care au aderenta buna cauta Heidenau K76 Ca ai si distribuitor la Ploiesti si scapi de taxe suplimentare pai,crede-ma ca nu ma orientez spre altceva asa doar pt ca gasi ceva mai bun,cum ai spus si tu pt ce fac eu cu motorul sant super multumit de ce am acum . dar situatia financiara este de asa natura ca na.................intelegi si tu . pai daca nu te deranjeaza mai spre primavara cand voi avea ceva banuti poate te caut la tel. sa imi explici mai amanuntit ce si cum. mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Trebuie sa schimb anvelopele si sunt intr-o mica dilema... Am trei variante pana acum (sunt bine venite si alte sugestii). Pirelli Scorpion Trail Michelin Anakee 2 Dunlop Trailmax TR 91 Pana acum nu am avut dintre cele 3 decat Pirelli si au fost decente. Aderenta ok atat pe uscat cat si pe ploaie. Ca durata de viata au fost absolut decente, dar acum la 18k+ se cer schimbate. Practic durata de viata este si o conditie eliminatorie pentru ca nu as vrea sa schimb anvelope de 2 ori pe an. Are rost sa incerc altceva sau raman pe Pirelli? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Are rost să încerci Anakee dacă doreşti performanţe mai bune decât 'decente' în orice condiţii pe asfalt. Şi Trailmax sunt lăudate, unii le ridică-n slăvi mai ceva ca şi pe Anakee, dar e un model relativ nou. Ca şi anduranţă, Anakee pot ţine lejer 15k km . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Chiar as fi curios de Trailmax pentru ca e o diferenta decenta de pret intre ele si Scorpioane. 1127ron - Scorpion Trail1062ron - Anakee 2852ron -Trailmax tr 91 Toate au indice de viteza V (240km/h) mai putin trailmaxul pentru roata fata care are 210km/h dar sunt convins ca pot sa traiesc cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Am si eu aici ceva : /index.php?/topic/688055-cauciucuri-endurocross/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Trebuie sa schimb anvelopele si sunt intr-o mica dilema... Am trei variante pana acum (sunt bine venite si alte sugestii). Pirelli Scorpion Trail Michelin Anakee 2 Dunlop Trailmax TR 91 Pana acum nu am avut dintre cele 3 decat Pirelli si au fost decente. Aderenta ok atat pe uscat cat si pe ploaie. Ca durata de viata au fost absolut decente, dar acum la 18k+ se cer schimbate. Practic durata de viata este si o conditie eliminatorie pentru ca nu as vrea sa schimb anvelope de 2 ori pe an. Are rost sa incerc altceva sau raman pe Pirelli? Legat de problema mea, un site de review-uri pentru anvelope moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 A zis bine omu', cramponate pt mobra ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 poti sa incerci metzeler torance. ajung la 25ooo-30oookm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 vis`ule nu cred ca am nevoie de cramponate Legat de tourance, cum sunt la capitolul aderenta? Nu sunt cam dure daca duc atat de multi km. Eu sunt multumit daca ma tin un sezon (15-20k). Ca pret sunt tot p`acolo. Cam 1100 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 STEPH.Eu am pe bmw gs dun trailmax.Bune si pe uscat si pe ud,dar daca o iei si pe aratura nu prea merg.Eu merg numai pe asfalt,desi am dakar ,dar nu vreau noroi pe ea.M anakee sunt f scumpe si f bune,dar tot numai de strada sunt,bune si M tourance. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Le vreau doar pentru strada. Nu prea am ocazia si nici timpul necesar pentru iesiri pe colcau. Am ajuns la 5 variante. Devine din ce in ce mai complicat. 1127 ron - Pirelli Scorpion Trail 1062 ron - Michelin Anakee 2 852 ron - Dunlop Trailmax tr 91 1093 ron - Metzeler Tourance EXP 992 ron - Continental Trailattack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 daca vrei doar pentru strada, probabil cele mai recomandate sunt anakee. sunt exceptionale pe uscat, foarte bune pe ud, senzatiade siguranta nu dispare nici pe ploaie torentiala. absolut nu pentru off chiar si drum de tara. aluneca rau si nu au grip deloc. 20-25000km. dar dupa 15000km incepe sa se simta uzura. daca vrei sa mai iesi si pe off incearca tourance, tin la fel de bine ca michelin-urile dar nu si daca exagerezi cu gazul. coboara fara probleme si ele pana la scarite dar daca iti place sa tragi tare de gaz aluneca mai repede. tin intre 25 si 30000km. dar dupa 20000 incep sa alunece rau. ok pe off chiar ceva mai mult decat un forestier. (crampoanele sunt mai evidenta fata de anakee). celelalte nu mi-au placut asa de mult. in ordine descrescatoare: pirelli, dunlop, continental. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 de trailmax poti abuza, adera foarte bine uscat sau umed, presupun ca tr91 are aceeasi compozitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.