steph Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Le vreau doar pentru strada. Nu prea am ocazia si nici timpul necesar pentru iesiri pe colcau. Am ajuns la 5 variante. Devine din ce in ce mai complicat. 1127 ron - Pirelli Scorpion Trail 1062 ron - Michelin Anakee 2 852 ron - Dunlop Trailmax tr 91 1093 ron - Metzeler Tourance EXP 992 ron - Continental Trailattack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 daca vrei doar pentru strada, probabil cele mai recomandate sunt anakee. sunt exceptionale pe uscat, foarte bune pe ud, senzatiade siguranta nu dispare nici pe ploaie torentiala. absolut nu pentru off chiar si drum de tara. aluneca rau si nu au grip deloc. 20-25000km. dar dupa 15000km incepe sa se simta uzura. daca vrei sa mai iesi si pe off incearca tourance, tin la fel de bine ca michelin-urile dar nu si daca exagerezi cu gazul. coboara fara probleme si ele pana la scarite dar daca iti place sa tragi tare de gaz aluneca mai repede. tin intre 25 si 30000km. dar dupa 20000 incep sa alunece rau. ok pe off chiar ceva mai mult decat un forestier. (crampoanele sunt mai evidenta fata de anakee). celelalte nu mi-au placut asa de mult. in ordine descrescatoare: pirelli, dunlop, continental. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 de trailmax poti abuza, adera foarte bine uscat sau umed, presupun ca tr91 are aceeasi compozitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 Si dupa ce m-am tot sucit am luat azi o pereche de Anakee 2. Poate reusesc sa le montez zilele astea. Daca nu, la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 Buna alegere ...sunt foarte laudate.Si eu sunt in aceas dilema (pregatesc mobra pt primavara ),doar ca eu as face un 20% off.Dupa ce le montezi astept cu interes un review. P.S..La ce pret le-ai luat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 1065 ron. 90/90/21 si 150/70/17, v-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 o sa vezi ce senzatie misto de incredere deplina iti dau anakeeurile pe asfalt, ud-uscat, nici nu mai conteaza daca esti insa pe ceva drum de pamant si ai norocul sa ploua...esti cu sania, nu cu mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat Decembrie 18, 2012 Share Postat Decembrie 18, 2012 Unde gasesc in RO un set de Dunlops D606 (90/90/21 si 120/90/18) pt WRR-ul din dotare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Decembrie 18, 2012 Share Postat Decembrie 18, 2012 Si le-am montat azi. Pe mazga par mai faine decat Scorpioanele vechi. Mai multe impresii cand se indreapta vremea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 23, 2012 Share Postat Decembrie 23, 2012 http://www.metzeler.com/site/uk/products/tyres-catalogue/Karoo-3.html noutati de la metzeler..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 nu inteleg de ce nu pot astia sa faca crestele mai adanci pe mijloc si mai putin pe margini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 Cred ca vor sa ia o felie din "tortul" K60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 Cred ca vor sa ia o felie din "tortul" K60 Interesant profil. Acum ramane de vazut cum sunt comparativ cu K60, care (cel putin in varianta Scout) sunt excelente. Aici cateva informatii despre ele.. http://www.metzeler.com/site/uk/products/tyres-catalogue/Karoo-3.html http://us.ridexperience.metzeler.com/2012/11/metzeler-introduces-the-new-karoo-3-at-eicma/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 cum sunt comparativ cu K60, care (cel putin in varianta Scout) sunt excelente. Ma rog, parerea mea - personala - rotesc 2 TKC-uri si ma simt bine cat un Scout cu morcov-n poponeata de la jumate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 28, 2012 Share Postat Decembrie 28, 2012 (editat) De ce zici asta, ca tot la o pereche de K60 Scout ma gandeam si eu pentru vita mea ? Parerea mea e pt 17" - la 18" cat are LC8 cred ca nu se aplica... e profilul diferit. La 140 pe 17, Scout are un fel de creasta pe mijloc care uneste crampoanele. Cand ajungi pe creasta aia s-a dus cauciucul.... il blochezi si fuge cand vrei si nu vrei. Desi teoretic ar trebui sa fie mai bun macar pe asfalt cand e mai necramponat in realitate nu e asa. Am senzatia ca din cauza ca nu mai sunt crampoane separate care sa se plieze un pic rupe direct aderenta. Unii au incercat s-o taie cu diverse ustensile... rezultatele cica sunt bune si se simte in bine. Mie mi se pare prea mare efort. Daca nu le bricolezi scoti din ele cam cat scoti si dintr-un TKC. In afara asfaltului mie mi se par mai bune cam pe toate suprafetele TKC-urile 130 fata de scout-uri pe 140 si k60 clasic pe 130. Comparand si ca profil nou si ca profil uzat in aceeasi masura. E adevarat ca la 140 17" TKCurile difera si ele un pic ca profil fata de 130 dar parca nu asa mult. Heidenau nu mai e nici chiar asa ieftin cum era inainte. Editat Decembrie 28, 2012 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 (editat) Parerea mea e pt 17" - la 18" cat are LC8 cred ca nu se aplica... e profilul diferit. La 140 pe 17, Scout are un fel de creasta pe mijloc care uneste crampoanele. Cand ajungi pe creasta aia s-a dus cauciucul.... il blochezi si fuge cand vrei si nu vrei. Desi teoretic ar trebui sa fie mai bun macar pe asfalt cand e mai necramponat in realitate nu e asa. Am senzatia ca din cauza ca nu mai sunt crampoane separate care sa se plieze un pic rupe direct aderenta. Unii au incercat s-o taie cu diverse ustensile... rezultatele cica sunt bune si se simte in bine. Mie mi se pare prea mare efort. Daca nu le bricolezi scoti din ele cam cat scoti si dintr-un TKC. In afara asfaltului mie mi se par mai bune cam pe toate suprafetele TKC-urile 130 fata de scout-uri pe 140 si k60 clasic pe 130. Comparand si ca profil nou si ca profil uzat in aceeasi masura. E adevarat ca la 140 17" TKCurile difera si ele un pic ca profil fata de 130 dar parca nu asa mult. Heidenau nu mai e nici chiar asa ieftin cum era inainte. Acum imi explic afirmatia ta de mai inainte. In momentul de fata, am pe motoreta Scout (130 pe spate, modelul care nu are creasta aia pe mijloc), anterior am avut Mitas E09. Sunt foarte multumit de ele.. pe asfalt (inclusiv ud, rece, etc) sunt excelente, pe drumuri de pamant, pamant cu pietris, pietris, noroi, etc, foarte bune, chiar surprinzator de bune, daca tinem cont de profilul all round. Doar pe iarba mi s-au parut un pic mai alunecoase. Evident, nu putem compara Scout cu orice alt pneu cramponat, in afara asfaltului. Cele cramponate sunt mai orientate spre off road si este firesc sa aiba un comportament superior. Editat Decembrie 29, 2012 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 Hidenau k60 scout s-a scumpit indecent de mult. Folosesc 130/80/17 si 90/90/21 Spatele a ajuns dublu fata de ce era inainte!!! Am pus un set nou de scout pe fierul meu in primavara. Diferenta de curbura se simte in bine desi primele senzatiinu sunt cele mai placute. Am fost cu ele pe cheia in prima mie de km (defapt cred ca in primii 500). Am mers huliganic si gumele astea au permis unghiuri de inclinare incredibile si accelerari puternice la iesirile din curbe - am ajuns acasa cu febra musculara la gat. Pe drum normal - viteza mare - gumele au tendinta mult mai mica de a urma dungile longitudinale din asfalt, Pe suprafata nasoala (zapada, nisip) - musca mai bine decat varianta anterioara - a se citi sapa mai bine si parca nu se incarca in aceleasi conditii. Totusi parca mobra nu parea chiar la acelasi nivel de stabilitate. Pe gheata in seleauri mici -gen iesit zilele astea de pe strazi- senzatia a fost putin mai de kko. Parea ca agata si fuge putin pana se aseaza. Nu pot face o comparatie foarte corecta aici - la k60 clasic am mers cu compozitia de iarna iarna, la scout am compozitia normala din pacate - nu vreau sa o schimb acum ca sunt la jumate gumele. Pe asfalt la 0 - 2 grade si conditii de mazga/umezeala/naiba sstie ce o mai fi pe acolo - comportament surprinzator de bun. Am facut ieri aprox 500 km din care vre-o 300 in ceata densa- vizibilitate cam 20 m. Umezeala maxima, racoare suficienta incat ceata givra pe absolut tot mobra/imbracaminte/viziera castii. - nu am simtit nici o ezitare din partea lor - vviteze de deplasare normale pe autostrada. Totusi: Guma de pe spate prezinta crapaturi adanci langa crampoanele de pe centru. Nu am pierdut nici unul, nu se simt in mers dar nu imi place asta, E o problema de compozitie si sau proiectare. Cu k60 clasic nu se intampla asa ceva decat cand guma avea uzura 90% si o abuzam pe pietris - oricum nu mai era relevant la stadiul ala. Grad de uzura- maxim 50 %; mers incarcat la viteze mari pentru perioade lungi de timp (drumuri la mare cu 160 - 170 kg peste cele 193 ale mobrei ), etc. Avand in vedere pretul care a venit la nivelul pietei si problemele de integritate ale gumelor - cred ca voi experimenta cu alternative (intr-o plaja de 50 lei pe bucata pot sa vad cum mai merge sahara in 2013 sau cum merge anakee2 care se zice ca ar avea compozitie smechera cu diferente pe laterale si pe centru). Am pomenit de tipul asta de gume pentru ca se potrivesc cel mai bine cu ce fac eu pe moto. Nu am uttilizare pentru cramponate agresive si merg tare pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 Nu stiu ce sa cumpar ?! ... vreau sa cumpar acum, imediat dupa sarbatori piese de schimb pentru o revizie majora la mobra. Printre piese se afla si o pereche de cauciucuri, care imi da mari batai de cap ! - Metzeler Karoo T (nu Karoo 3) - Continental TKC80 In ordinea asta. Sau mai offroad: - Metzeler Karoo (simplu, nu T) - Michelin T63 Desert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 Eu as incerca Karoo T pe fata si K60 pe spate, varianta M+S, compozitia mai moale... Si la mine, pe K60 de spate s-au crapat crampoanele la baza dar nu cred sa sara vreunul. Pe spate n-am nimic de reprosat. Fata merge foarte bine pe asfalt, insa in off-road nu agata deloc. O fi si din cauza motoretei care are rezervor de 30 litri si apasa foarte tare pe fata. Cred ca ar merge si o combinatie Karoo T pe fata, Karoo 3 pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 Mi-a sarit in ochi, in schimb, Metzeler Enduro 3 ! Parca imi inspira mai multa incredere pe asfalt ?! ..... dar parca seamana destul de mult cu K60 Scout ?! Pai dupa cum arata profilul, Enduro 3 este concurent direct pentru K60 (Scout sau nu), ca si noul Karoo 3. Ar mai fi o chestiune legata de cat de mult si in ce fel mergi on si off road. Daca mergi mai mult pe asfalt, ar fi mai potrivite Enduro 3, K60, Karoo 3 si altele din gama asta.. daca mergi mai mult macadam si mai agresiv, baga ceva cramponat, gen Karoo T sau similare de la alti producatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 Ca ,,aspect" ma cam incanta guma spate de Karoo T, insa imi este cam groaza de crampoanele alea rare ale cauciucului de fata ! Este clar ca o sa merg si pe asfalt, nu numai pe coclauri si nu vreau sa ma fac praf in vre'o curba sau la o franare mai viloenta ... altfel perechea Karoo T imi inspira destula incredere pentru ,,in afara soselei" ! Cat despre Karoo (simplu, fara T), nu am tupeu sa merg cu ele pe asfalt ! Nu ca le-as toci rapid, ci ca ma voi pansa garantat ! nici eu nu am curaj, pe fatza am Trailmax , dar nu se pune problema aderentei, sunt foarte aderente pt ca sunt M+S, d'aia se termina repede. Oricum , de la insi cu multi km rulati am auzit vorba asta : "nu cred ca voi mai cumpara altceva" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 Cramponatele pe asfalt nu sunt chiar de speriat. Nu pierd brusc aderenta dar nici nu o recapata brusc, asa cum se intampla cu stradalele cand intalnesc o portiune de nisip, de exemplu. Cu cramponate distantele de franare se maresc, inclinarile in viraje se reduc, dar marele dezavantaj ramane faptul ca se tocesc repede pe asfalt. Iar pentru o roata de 21" si 90 mm latime e cam exagerat sa ai pretentia sa fie aderenta pe asfalt, chiar si cu slick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 Cramponatele pe asfalt nu sunt chiar de speriat. Nici mie nu mi se pare ca dupa ce te ajustezi iti mai fac probleme. Aaaa... si faza cu trantele pe asfalt... singuru' mai cu crampoane care m-a dat jos pe asfalt e K60 clasic. Culmea cel mai "stradal" dintre astea cu ceva crampon. Am si eu o intrebare totusi. T63, Enduro 3... de ce nu sunt recomandate la vaci de >200kg? Ca vad ca au aceeasi indici de incarcare ca cele recomandate, unele culmea mai cramponate ( in cazul lui Metz chiar de la acelasi producator ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 O fi chestie de cuplu la roata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 (editat) "Nu stiu ce sa cumpar ?! ... vreau sa cumpar acum, imediat dupa sarbatori piese de schimb pentru o revizie majora la mobra. Printre piese se afla si o pereche de cauciucuri, care imi da mari batai de cap !" pe advrider am vazut multi posesori de lc8 ce folosesc d908rr pe spate. l-ai luat in considerare? Editat Decembrie 30, 2012 de Alexey04 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.