zigzag Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 Cea originala cred ca se poate indrepta, spitata si centrata din nou. Cred ca este varianta cea mai ieftina. --------- Si eu as face la fel. Nu cred ca merita aruncati banii pe alta. --------- Pana la urma, mesteru' Rabinu' mai e in tara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 Si eu as face la fel. Nu cred ca merita aruncati banii pe alta. Depinde de cate ori ajungi sa o indrepti. Daca ajungi sa o indrepti mai des decat schimbi cauciucurile nu prea mai e rentabil si/sau convenabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 Depinde de cate ori ajungi sa o indrepti. Daca ajungi sa o indrepti mai des decat schimbi cauciucurile nu prea mai e rentabil si/sau convenabil. --------- Vorbim de cazuri concrete si nu facem filozofia lu' peste. In cazul de fata, nu cred ca a mai indreptat vreodata, si nicidecum nu indreapta mai des decat schimba. Asa ca hai sa nu mai vorbim doar ca sa ne auzim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 (editat) Vorbim de cazuri concrete si nu facem filozofia lu' peste. In cazul de fata, nu cred ca a mai indreptat vreodata, si nicidecum nu indreapta mai des decat schimba. Asa ca hai sa nu mai vorbim doar ca sa ne auzim. Nu vorbesc aiurea. Vorbesc de un F800 pe care-l stii si tu si la care propietarul ar trebui sa faca a doua indreptare intr-un an... si se gandeste sa schimbe pe excel ca sa nu mai aiba probleme. Si ERU are tot 800 si lumea se plange de jantele de 800 in general... Deci nu, nu vorbesc aiurea. Editat Ianuarie 16, 2013 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Vorbesc de un F800 pe care-l stii si tu si la care propietarul ar trebui sa faca a doua indreptare intr-un an... si se gandeste sa schimbe pe excel ca sa nu mai aiba probleme. Si ERU are tot 800 si lumea se plange de jantele de 800 in general... pai sa-l dea la schimb cu un xchallenge! sa vezi acolo jante made in japan ) glumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 pai sa-l dea la schimb cu un xchallenge! sa vezi acolo jante made in japan ) glumesc. ----- Pai cred si eu ca glumesti. Trebuie sa fii nebun ca sa dai X-u' pe F800! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Da si eu cred la fel ...sau invers ..... . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 (editat) ...sau invers ..... . ------------ Ai aruncat deja banii pe F. Inteleg ca te mai imbarbatezi si tu ca ai facut o alegere buna, dar in adancul sufletelului tau mic si negru stiu ca plangi. Sa te vad dupa ce-ti vei lua WR-ul. O sa radiezi de fericire, ca un ghiocel Nu vorbesc aiurea. Vorbesc de un F800 pe care-l stii si tu si la care propietarul ar trebui sa faca a doua indreptare intr-un an... si se gandeste sa schimbe pe excel ca sa nu mai aiba probleme. Si ERU are tot 800 si lumea se plange de jantele de 800 in general... Deci nu, nu vorbesc aiurea. --------------- Mai draga, inteleg ce spui, ca poate jantele F-ului 800 sunt dintr-un aliaj mai slab. Dar, daca dai ca berbecu' cu mobra de gard, nicio janta nu rezista. Continui sa cred ca varianta indreptatului e cea mai facila. Si, exceptie facand chestiile inevitabile, daca mergi mai cu mila prin gropile asfaltului, cred ca te descurci foarte bine si cu jantele originale. Intr-adevar, daca n-ai ce face cu banii, poti schimba/adauga multe. Editat Ianuarie 18, 2013 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 Suflet ce e ala suflet? Dar plans ? Momentan WR-ul la luat b374....pana la al meu mai e cale din ce in ce mai lunga, asa ca m-am decis sa imi schimb suspensiile la F. Daca stiti oameni care se ocupa cu asa ceva da-ti de stire. Cred ca cel mai bine deschid un topic .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Cred ca gresesti....ia-ti un wr ....vei iesi mult mai castigat atat material cat si spiritual ....adica at cand nu mai cauti perfectiunea la alta mobra fiind constient ca gs-ul e o mobra cu greutate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Mda ....ce sa zic asa am facut si cu casca. Mi-am luat Uvex Enduro care in mod evident e mult mai proasta ca Schubert-ul pe care-l aevam insa cumva de cand mi-am luat Uvex-ul nu prea-l mai dau jos din cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 ... de cand mi-am luat Uvex-ul nu prea-l mai dau jos din cap. -------- Deci tu erai ala care canta la dus cu casca pe cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 ultimele cauciucuri discutate chiar merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Probabil.Dar tot mai bune sunt acelea pe care nu a vrut să le cumpere pentru că se tocesc repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 trebuie sa iau o decizie zilele astea in privinta achizitionarii de gume noi pt tenerele meu. am de ales intre un set dunlop trailmax la 750 lei (promotie ), pirelli scorpion mt90 si michelin sirac. cei care le-ati incaltat, ce sfat imi dati ? merg 80% pe asfalt si 20%forestiere. nu caut noroaie sau cataroaie, asa ca ma limitez la genul asta de anvelope. anakee-urile stiu ca sunt bune, dar nu-mi inspira incredere la iesirea pe dep asfalt. despre dunlop trailmax ce parere aveti ? http://www.performance-shop.ro/anvelope-pirelli-seturi-la-oferta/1661-set-trailmax-90-90-21-130-80-17-dunlop.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 (editat) nu esti singurul care ma sfatuieste sa ma feresc de "scorpioance"... Editat Februarie 2, 2013 de dot977 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 evita si anakee-urile daca iesi catusi de putin de pe strada. pe cat sunt de ok pe asfalt atat sunt de praf pe oricealtceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Eu am dunlop trailmax pe un dakar.Am mers numai pe strada pt k asa merg si nu intru pe off road,poate o portine de forestier asa usor sa ajung la asfalt.Deci pot spune k stau f bn pe asfalt uscat si ud.Acum na,nu stiu daca vrei sa atingi cu scarita soseaua,dar mers normal sunt f bune .Nu aluneca nici pe ud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Nu vreau să fiu Gică contra, dar cu Anakee2 poţi face destule şi în offroad. Pe urcări sunt varză daca este pe jos noroi sau iarbă ( chiar şi uscată ), în rest merg surprinzător de bine. ( nu se compară evident nici de departe cu cramponatele, dar se descurcă daca le înveţi ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 evita si anakee-urile daca iesi catusi de putin de pe strada. pe cat sunt de ok pe asfalt atat sunt de praf pe oricealtceva. Anakee mi s-au parut la fel de "bune" ca Tourance pe alte suprafete decat asfaltul. Nu vreau să fiu Gică contra, dar cu Anakee2 poţi face destule şi în offroad. Pe urcări sunt varză daca este pe jos noroi sau iarbă ( chiar şi uscată ), în rest merg surprinzător de bine. ( nu se compară evident nici de departe cu cramponatele, dar se descurcă daca le înveţi ). De acord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 (editat) Nu vreau să fiu Gică contra, dar cu Anakee2 poţi face destule şi în offroad. Pe urcări sunt varză daca este pe jos noroi sau iarbă ( chiar şi uscată ), în rest merg surprinzător de bine. ( nu se compară evident nici de departe cu cramponatele, dar se descurcă daca le înveţi ). nu mai ramane decat pamantul batatorit. eu nu am reusit sa merg cu ele nici pe un amarat de drum cu piatra concasata. fugea mobra in toate partile fara nici un fel de control. din pacate forma alungita a crampoanelor care se comporta admirabil pe asfalt, fie uscat sau ud, pe orice altceva nu poate sa faca mare lucru. daca el face 20% off probabil va intalni ceva mai mult decat o poteca batatorita sau un drum de tara, iar in alte conditii decat cele numite o sa ai fie ceva mai greu. eu faceam referire si la ce vrea el. ma rog fiecare are opinia lui iar eu am spus-o pe a mea. Editat Februarie 2, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Pe pietriș fug roțile chiar dacă ai avea ventuze în loc de crampoane. Trebuie să lași ghidonul mai liber ca să valseze mobra în voie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Pe pietriș fug roțile chiar dacă ai avea ventuze în loc de crampoane. Trebuie să lași ghidonul mai liber ca să valseze mobra în voie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Sau iti pui un "steering damper". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 ma rog fiecare are opinia lui iar eu am spus-o pe a mea. Total de acord, fiecare după cum s-a învăţat ( sau 'a învăţat' ) cauciucurile ! Sau iti pui un "steering damper". Acel acaret este folositor doar la voblaje de intesitate ( frecventa ) mare, în situatia descrisă, in care mobra trebuie lăsată să-şi vadă de drum, tot ce poţi să faci mai bun este să menţii cel puţin viteza de mers constantă; asemeni mersului pe nisip. Până la urmă fiecare-şi ştie limitele, fiecare este învăţat cu anumite cauciucuri şi afirmaţia aceasta dpmdv ( ! ) este definitorie discuţiei. Unii pot ajunge cu gume de stradă unde (destui) nu pot ajunge cu gume offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.