Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

De 2 luni am schimbat Funduro cu Dakar si citesc cu interes despre cauciucuri. Pe dakar o sa trec pe cauciucuri mai agresive (am folosit Tourance). Pana acum m-am gandit spre K60 scout, dar vad ca si Mitas incepe sa iasa la iveala. Folosirea va fi 50/50.

Ce am citit pana acum imi place, dar ma intereseaza si mersul pe asfalt. Nu neaparat gen curbe de circuit, ci un touring de 100-200 de km cu mitas-ul si tkc.

 

tkc rocks! e pest k60 oriunde. costa peste dar nu mai e asa mare diferenta. si lifetime real e tot pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu daca imi permit sa vorbesc -- din umila mea experienta -- KTC80 se duce repede. EU as zice ca e important ca pe fata sa ai o guma buna -- care sa fie capabila sa reziste al franari mai agresive. Nu tre sa fie cel mai agresiv pattern dar sa fie ok

Spatele zic ca tre sa fie mai agresiv si de asta merg pe E09

 

Mie mitas ul nu mi a parut ca aluneca deloc -- dar din nou -- nu am facut decat vreo 400km cu el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai un profil mai putin agresiv pe fata, o sa ai probleme in off. Si acolo e important sa "reziste" fata la franari agresive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca vorbim de diferente mai putin sesizabile de catre un incepator. Cel mai jalnic cauciuc off road folosit de un cunoscator e peste cel mai bun cauciuc off road, bun la toate, neinventat inca, dar folosit de un incepator.

Ca e tkc, ca e k60 scout sau ce-o mai fi. Cei ce ajung sa schimbe cateva gume, nu mai sunt incepatori. Din reviewurile citite, se pare ca tkc-ul e cel mai bun off road pentru vaci, ca se descurca cam oriunde, inclusiv pe sosea. Doar ca se duce repede...sau chiar foarte repede, daca e folosit mai mult pe sosea.

 

tkc rocks! e pest k60 oriunde. costa peste dar nu mai e asa mare diferenta. si lifetime real e tot pe acolo.

Asa ca, poate ca tks rocks si e putin mai scump decat un scout, dar daca in 15 mii de km schimbi trei tkc-uri, in loc de un singur scout...ei, diferenta e foarte mare. Iar daca esti incepator, insesizabila...nu si la bani :)

S-auzim de bine!


» Post actualizat in 06 Mar 2015 13:26

Revin, ca am gasit niste foto cu ale mele...pentru ca in cele de pe net nu se vede atat de bine

 

Am avut k60 simple(non scout), d903 si tw42. Baietii mi-au spus sa imi pun mitas e09 dakar, dar am tot citit pe net si am gasit cate ceva care sa ma faca sa ma razgandesc...de exemplu:

http://www.horizonsunlimited.com/hubb/attachments/equipment-reviews/4042d1288917917-mitas-e-09-tyre-cannot-img_3569.jpg

Tkc nu am avut, dar am citit ca isi cam pierd forma pe la 5 mii de km. Singurul laudat la rezisitenta este k60 scout, de asta am luat si sunt foarte multumit. Nu am acea banda centrala care e nepotrivita in off road, cum au cele de 150 B17...si cum o au si 150 B18 sau 140/17. La ultimele doua banda centrala se poate taia, pe masura ce se uzeaza.

/index.php?/topic/224462-cauciucurile-onoff/?p=3925816

 

post-18139-0-86894400-1425648055_thumb.jpg

post-18139-0-41030900-1425648057_thumb.jpg

post-18139-0-07709500-1425648059_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calitatea mitas este mai buna de cativa ani ... cred ca pozele alea sunt vechi. E09 este M+S acum, deci aderent, o surpriza placuta pentru mine, nici nu stiam cand l-am comandat

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tkc rocks! e pest k60 oriunde. costa peste dar nu mai e asa mare diferenta. si lifetime real e tot pe acolo.

Pe asfalt ud sau/si rece ma indoiesc... N-am incercat, dar la cum arata ma indoiesc.

Ma faceti de incerc si TKC-urile, asa, sa nu mor prost. Dar mi-e sa nu patesc la fel ca la Karoo3, sa trebuiasca sa le schimb la jumate ca a venit iarna si nu mai tin pe asfalt ud la sub 10 grade C.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa incerc si eu E09 dakar pe spate, avand deja pe fata karoo 3. Spatele de la karoo are 4500km si nu cred sa mai scot inca 2000 din el. In schimb fata pare sa mai duca vre-o 5-6000. Karoourile mi-au placut maxim, atat pe asfalt cat si pe offroad, fara prea multe noroaie, insa spatele nu trece de 6000 iar fata probabil 10000. Imi pare interesanta combinatia cu E09 spate, avand in vedere ca E09 fata e un pic prea agresiv ca profil pentru asfalt si inteleg ca nici nu rezista atat de bine. Karoo 3 in schimb pentru fata pare ideal, franeaza si se aseaza excelent in curbe pe asfalt si nici nu m-a dezamagit in off, avand posibilitatea sa duca undeva la 10000 - similar cu ce am citit de E90 spate. Mai vedem!

» Post actualizat in 06 Mar 2015 21:21

Pe asfalt ud sau/si rece ma indoiesc... N-am incercat, dar la cum arata ma indoiesc.

Ma faceti de incerc si TKC-urile, asa, sa nu mor prost. Dar mi-e sa nu patesc la fel ca la Karoo3, sa trebuiasca sa le schimb la jumate ca a venit iarna si nu mai tin pe asfalt ud la sub 10 grade C.

Nu cred sa gasesti cramponate care sa faca treaba asta si sa nu se duca pana in 5000, deci TKC!

» Post actualizat in 06 Mar 2015 21:30

.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut k60 simple(non scout), d903 si tw42. Baietii mi-au spus sa imi pun mitas e09 dakar, dar am tot citit pe net si am gasit cate ceva care sa ma faca sa ma razgandesc...de exemplu:

http://www.horizonsunlimited.com/hubb/attachments/equipment-reviews/4042d1288917917-mitas-e-09-tyre-cannot-img_3569.jpg

Tkc nu am avut, dar am citit ca isi cam pierd forma pe la 5 mii de km. Singurul laudat la rezisitenta este k60 scout, de asta am luat si sunt foarte multumit. Nu am acea banda centrala care e nepotrivita in off road, cum au cele de 150 B17...si cum o au si 150 B18 sau 140/17. La ultimele doua banda centrala se poate taia, pe masura ce se uzeaza.

/index.php?/topic/224462-cauciucurile-onoff/?p=3925816

Daca faci off road pe uscat, Scout isi face treaba ok. Nu ai tractiunea unui pneu cramponat, dar in majoritatea situatiilor performeaza bine. Este un all rounder excelent. Mare grija, insa, pe drumuri mocirloase, nu se descarca si se transforma in slic. In astfel de conditii, Mitas E09 sunt suverane. Doua probleme am sesizat la E09 (clasic, nu dakar):1. pe asfalt ud si rece trebuie grija mare; 2. cauciucul fata l-am uzat prematur si motocicleta a devenit foarte instabila atat in off cat si pe asfalt.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doua probleme am sesizat la E09 (clasic, nu dakar):1. pe asfalt ud si rece trebuie grija mare; 2. cauciucul fata l-am uzat prematur si motocicleta a devenit foarte instabila atat in off cat si pe asfalt.

 

Sincer cred ca treaba asta nu mai e de actualitate, acum aproximativ 1 an, mi-am pus pe mobra E09 simple, că n-am gasit Dakar, si am mers 3 zile pline pe ploaie, basca si la temperaturi mici.

Nu am simtit vre-o problema de aderenta, dar nici nu pot spune ca m-am dar racing.

Si la mine s-a uzat disproportionat de tare fata[adica cam la fel ca spatele], dar asta si din cauza ca, abuzez de frâna fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doua probleme am sesizat la E09 (clasic, nu dakar):1. pe asfalt ud si rece trebuie grija mare; 2. cauciucul fata l-am uzat prematur si motocicleta a devenit foarte instabila atat in off cat si pe asfalt.

 

Sincer cred ca treaba asta nu mai e de actualitate, acum aproximativ 1 an, mi-am pus pe mobra E09 simple, că n-am gasit Dakar, si am mers 3 zile pline pe ploaie, basca si la temperaturi mici.

Nu am simtit vre-o problema de aderenta, dar nici nu pot spune ca m-am dar racing.

Si la mine s-a uzat disproportionat de tare fata[adica cam la fel ca spatele], dar asta si din cauza ca, abuzez de frâna fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer cred ca treaba asta nu mai e de actualitate, acum aproximativ 1 an, mi-am pus pe mobra E09 simple, că n-am gasit Dakar, si am mers 3 zile pline pe ploaie, basca si la temperaturi mici.

Nu am simtit vre-o problema de aderenta, dar nici nu pot spune ca m-am dar racing.

Si la mine s-a uzat disproportionat de tare fata[adica cam la fel ca spatele], dar asta si din cauza ca, abuzez de frâna fata.

Daca este cum spui, as lua din nou Mitas-ul in calcul, cel putin pentru spate. Ma bate gandul la o combinatie TKC 80 sau Karoo T - fata, Mitas E09 - spate.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca faci off road pe uscat, Scout isi face treaba ok. Nu ai tractiunea unui pneu cramponat, dar in majoritatea situatiilor performeaza bine. Este un all rounder excelent. Mare grija, insa, pe drumuri mocirloase, nu se descarca si se transforma in slic. In astfel de conditii, Mitas E09 sunt suverane. Doua probleme am sesizat la E09 (clasic, nu dakar):1. pe asfalt ud si rece trebuie grija mare; 2. cauciucul fata l-am uzat prematur si motocicleta a devenit foarte instabila atat in off cat si pe asfalt.

Sper sa te pot contrazice. Weekendul urmator voi cauta cauta noroiul. Imi pare ca ar fi spatiu suficient intre crampoane, cat sa se poata elibera si sa nu se transforme in slic... Moneda de 5 bani incape complet, iar cea de 10 sta aproape lipita intre crampoane :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa te pot contrazice. Weekendul urmator voi cauta cauta noroiul. Imi pare ca ar fi spatiu suficient intre crampoane, cat sa se poata elibera si sa nu se transforme in slic... Moneda de 5 bani incape complet, iar cea de 10 sta aproape lipita intre crampoane :)

Vorbesc din experienta directa. Folosesc de ceva vreme Scout, astfel incat le inteleg comportamentul si pot face comparatii. Desigur, mai este si o chestiune care tine de consistenta noroiului (prin zona mea sunt noroaie argiloase, grase, cum se spune, care adera foarte bine la pneu), dar sa fie clar, un Scout nu descarca asa cum o face un pneu cramponat. Scout este un all rounder, care face de toate, in niste limite, in timp ce profilele gen TKC 80, Karoo, E09, etc, sunt destinate preponderent suprafetelor neasfaltice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este cum spui, as lua din nou Mitas-ul in calcul, cel putin pentru spate. Ma bate gandul la o combinatie TKC 80 sau Karoo T - fata, Mitas E09 - spate.

am pe spate e09 dakar si in afara de zgomot nu am simtit ca este mai slab aderent pe asfalt decat tkc, dar am mers mai precaut pt ca ma asteptam sa fie, in enduro nu exista comparatie . Cumpara cu incredere e09 ! pe fatza am tw301... am mers si duminica cu 150 pe Valea Oltului :) Daca pui T63 astept pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pe spate e09 dakar si in afara de zgomot nu am simtit ca este mai slab aderent pe asfalt decat tkc, dar am mers mai precaut pt ca ma asteptam sa fie, in enduro nu exista comparatie . Cumpara cu incredere e09 ! pe fatza am tw301... am mers si duminica cu 150 pe Valea Oltului :) Daca pui T63 astept pareri.

Pe E09 il cunosc bine, ma rog, varianta de acum cateva sezoane. Despre E09 Dakar nu stiu nimic. Colegul ERU spunea ca s-au mai schimbat treburile cu E09 si ca ar avea o aderenta mai buna pe asfalt, decat pana acum, de aceea ma gandeam sa revin la el. Despre T63 nu am informatii... ca profil pare sa joace in aceiasi liga cu E09.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

T63 e mai bun in off decat E09. Si mai bun si pe asfalt decat fostul E09. T63 mi s-a parut similar cu fostul Karoo simplu. Dar ambele, T63 si Karoo se tocesc muuult mai repede decat fostul E09. Despre actualul E09 nu pot sa zic nimic pt ca nu am folosit. Dar in off, astea 3 sunt cele mai bune din categoria cramponatelor pt vaci.

Acum, pt AT, am doua randuri de cauciuce: T63 si Tourance. (n-am mai luat Escape, pana la urma; pt ca nu aveau pe stoc....)

Si nu cred ca voi combina cauciuce: ce e valabil pt spate mi se pare valabil si pt fata. La fel cum pe asfalt simt nevoia de aderenta mai mare pe fata, si in off vreau sa ma bazez pr cauciucul fata. Deci ori cramponate amandoua, ori de asfalt amandoua.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am citit intr-o revista germana "TOUREN-FAHREN" despre cauciucurile pentru enduro cele mai actuale(Enduro-Reifen fur Strassen und Pisten):

- AVON: - DISTANZIA 70% asfalt - 20% Offroad cca. 208e

- STORM 3D X-M 100% asfalt cca. 227e

- TRAILRIDER 80& asfalt - 20% offroad

- BRIDGESTONE: - A40 ADVENTURE 85% asfalt - 15% offroad cca. 195e

- BW501/BW502 85% asfalt - 15% offroad cca. 195e

- T30 100% asfalt cca. 214e

- CONTINENTAL: - TRAILATTACK 90% asfalt - 10 % offroad cca. 204e

- TKC90 60% asfalt - 40% offroad cca. 220e

- TKC80 30% asfalt - 70% offroad cca. 190e

- DUNLOP: - ROADSMART 100% asfalt 127e

- TRAILSMART 90%asfalt - 10%offroad cca. 215e

- TRAILMAX 90%asfalt - 10%offroad cca. 207e

- METZELER: - KAROO3 40% asfalt - 60% offroad cca. 157e

- TOURANCE NEXT 90%asfalt - 10%offroad cca.203e

- MICHELIN: - ANAKEE 3 90%asfalt - 10%offroad cca. 196e

- PILOT ROAD 4 TRAIL 100% asfalt cca. 223e

- PIRELLI: - SCORPION RALLY 30% asfalt - 70% offroad cca. 1985e

- SCORPION TRAIL 90%asfalt - 10%offroad cca. 185e

- SCORPION TRAIL II 90%asfalt - 10%offroad cca. 204e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aiurea, cel putin dpdv "cramponate". Adica TKC-urile - 60% asfalt 40% offroad si karoo 3 - 40% asfalt 60% offroad?

.

.

.

adica cum TKC90? acum am vazut.....cred ca e vorba de TKC70 si atunci inteleg, dar tot nu as da 40/60 pentru karoo3

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aiurea, cel putin dpdv "cramponate". Adica TKC-urile - 60% asfalt 40% offroad si karoo 3 - 40% asfalt 60% offroad?

Corect, mie mi se pare cel putin pe dos.

Plus ca ce cauta la off-road alea 100% asfalt?! Doar ca exista pe dimensiuni potrivite vacilor?!

Aiurea, cum spuneai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...