b374 Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 De 2 luni am schimbat Funduro cu Dakar si citesc cu interes despre cauciucuri. Pe dakar o sa trec pe cauciucuri mai agresive (am folosit Tourance). Pana acum m-am gandit spre K60 scout, dar vad ca si Mitas incepe sa iasa la iveala. Folosirea va fi 50/50. Ce am citit pana acum imi place, dar ma intereseaza si mersul pe asfalt. Nu neaparat gen curbe de circuit, ci un touring de 100-200 de km cu mitas-ul si tkc. tkc rocks! e pest k60 oriunde. costa peste dar nu mai e asa mare diferenta. si lifetime real e tot pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Eu daca imi permit sa vorbesc -- din umila mea experienta -- KTC80 se duce repede. EU as zice ca e important ca pe fata sa ai o guma buna -- care sa fie capabila sa reziste al franari mai agresive. Nu tre sa fie cel mai agresiv pattern dar sa fie ok Spatele zic ca tre sa fie mai agresiv si de asta merg pe E09 Mie mitas ul nu mi a parut ca aluneca deloc -- dar din nou -- nu am facut decat vreo 400km cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 O sa mai lecturez. O sursa pentru Mitas 09 dakar? Sa vad si niste preturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 http://www.chemtraders.ro/cauta.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Daca ai un profil mai putin agresiv pe fata, o sa ai probleme in off. Si acolo e important sa "reziste" fata la franari agresive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Eu cred ca vorbim de diferente mai putin sesizabile de catre un incepator. Cel mai jalnic cauciuc off road folosit de un cunoscator e peste cel mai bun cauciuc off road, bun la toate, neinventat inca, dar folosit de un incepator. Ca e tkc, ca e k60 scout sau ce-o mai fi. Cei ce ajung sa schimbe cateva gume, nu mai sunt incepatori. Din reviewurile citite, se pare ca tkc-ul e cel mai bun off road pentru vaci, ca se descurca cam oriunde, inclusiv pe sosea. Doar ca se duce repede...sau chiar foarte repede, daca e folosit mai mult pe sosea. tkc rocks! e pest k60 oriunde. costa peste dar nu mai e asa mare diferenta. si lifetime real e tot pe acolo. Asa ca, poate ca tks rocks si e putin mai scump decat un scout, dar daca in 15 mii de km schimbi trei tkc-uri, in loc de un singur scout...ei, diferenta e foarte mare. Iar daca esti incepator, insesizabila...nu si la bani S-auzim de bine! » Post actualizat in 06 Mar 2015 13:26Revin, ca am gasit niste foto cu ale mele...pentru ca in cele de pe net nu se vede atat de bine Am avut k60 simple(non scout), d903 si tw42. Baietii mi-au spus sa imi pun mitas e09 dakar, dar am tot citit pe net si am gasit cate ceva care sa ma faca sa ma razgandesc...de exemplu: http://www.horizonsunlimited.com/hubb/attachments/equipment-reviews/4042d1288917917-mitas-e-09-tyre-cannot-img_3569.jpg Tkc nu am avut, dar am citit ca isi cam pierd forma pe la 5 mii de km. Singurul laudat la rezisitenta este k60 scout, de asta am luat si sunt foarte multumit. Nu am acea banda centrala care e nepotrivita in off road, cum au cele de 150 B17...si cum o au si 150 B18 sau 140/17. La ultimele doua banda centrala se poate taia, pe masura ce se uzeaza. /index.php?/topic/224462-cauciucurile-onoff/?p=3925816 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 (editat) Calitatea mitas este mai buna de cativa ani ... cred ca pozele alea sunt vechi. E09 este M+S acum, deci aderent, o surpriza placuta pentru mine, nici nu stiam cand l-am comandat Editat Martie 6, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 tkc rocks! e pest k60 oriunde. costa peste dar nu mai e asa mare diferenta. si lifetime real e tot pe acolo. Pe asfalt ud sau/si rece ma indoiesc... N-am incercat, dar la cum arata ma indoiesc. Ma faceti de incerc si TKC-urile, asa, sa nu mor prost. Dar mi-e sa nu patesc la fel ca la Karoo3, sa trebuiasca sa le schimb la jumate ca a venit iarna si nu mai tin pe asfalt ud la sub 10 grade C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Am intalnit mai multi pe net care au ales pentru mai multe schimburi fata tkc80 spate k60 scout Pentru cine stie germana... https://www.youtube.com/watch?v=iSjVWEdAw7U Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 (editat) Am sa incerc si eu E09 dakar pe spate, avand deja pe fata karoo 3. Spatele de la karoo are 4500km si nu cred sa mai scot inca 2000 din el. In schimb fata pare sa mai duca vre-o 5-6000. Karoourile mi-au placut maxim, atat pe asfalt cat si pe offroad, fara prea multe noroaie, insa spatele nu trece de 6000 iar fata probabil 10000. Imi pare interesanta combinatia cu E09 spate, avand in vedere ca E09 fata e un pic prea agresiv ca profil pentru asfalt si inteleg ca nici nu rezista atat de bine. Karoo 3 in schimb pentru fata pare ideal, franeaza si se aseaza excelent in curbe pe asfalt si nici nu m-a dezamagit in off, avand posibilitatea sa duca undeva la 10000 - similar cu ce am citit de E90 spate. Mai vedem! » Post actualizat in 06 Mar 2015 21:21 Pe asfalt ud sau/si rece ma indoiesc... N-am incercat, dar la cum arata ma indoiesc. Ma faceti de incerc si TKC-urile, asa, sa nu mor prost. Dar mi-e sa nu patesc la fel ca la Karoo3, sa trebuiasca sa le schimb la jumate ca a venit iarna si nu mai tin pe asfalt ud la sub 10 grade C. Nu cred sa gasesti cramponate care sa faca treaba asta si sa nu se duca pana in 5000, deci TKC!» Post actualizat in 06 Mar 2015 21:30 . Editat Martie 6, 2015 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 (editat) Am avut k60 simple(non scout), d903 si tw42. Baietii mi-au spus sa imi pun mitas e09 dakar, dar am tot citit pe net si am gasit cate ceva care sa ma faca sa ma razgandesc...de exemplu: http://www.horizonsunlimited.com/hubb/attachments/equipment-reviews/4042d1288917917-mitas-e-09-tyre-cannot-img_3569.jpg Tkc nu am avut, dar am citit ca isi cam pierd forma pe la 5 mii de km. Singurul laudat la rezisitenta este k60 scout, de asta am luat si sunt foarte multumit. Nu am acea banda centrala care e nepotrivita in off road, cum au cele de 150 B17...si cum o au si 150 B18 sau 140/17. La ultimele doua banda centrala se poate taia, pe masura ce se uzeaza. /index.php?/topic/224462-cauciucurile-onoff/?p=3925816 Daca faci off road pe uscat, Scout isi face treaba ok. Nu ai tractiunea unui pneu cramponat, dar in majoritatea situatiilor performeaza bine. Este un all rounder excelent. Mare grija, insa, pe drumuri mocirloase, nu se descarca si se transforma in slic. In astfel de conditii, Mitas E09 sunt suverane. Doua probleme am sesizat la E09 (clasic, nu dakar):1. pe asfalt ud si rece trebuie grija mare; 2. cauciucul fata l-am uzat prematur si motocicleta a devenit foarte instabila atat in off cat si pe asfalt. Editat Martie 7, 2015 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Doua probleme am sesizat la E09 (clasic, nu dakar):1. pe asfalt ud si rece trebuie grija mare; 2. cauciucul fata l-am uzat prematur si motocicleta a devenit foarte instabila atat in off cat si pe asfalt. Sincer cred ca treaba asta nu mai e de actualitate, acum aproximativ 1 an, mi-am pus pe mobra E09 simple, că n-am gasit Dakar, si am mers 3 zile pline pe ploaie, basca si la temperaturi mici. Nu am simtit vre-o problema de aderenta, dar nici nu pot spune ca m-am dar racing. Si la mine s-a uzat disproportionat de tare fata[adica cam la fel ca spatele], dar asta si din cauza ca, abuzez de frâna fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Doua probleme am sesizat la E09 (clasic, nu dakar):1. pe asfalt ud si rece trebuie grija mare; 2. cauciucul fata l-am uzat prematur si motocicleta a devenit foarte instabila atat in off cat si pe asfalt. Sincer cred ca treaba asta nu mai e de actualitate, acum aproximativ 1 an, mi-am pus pe mobra E09 simple, că n-am gasit Dakar, si am mers 3 zile pline pe ploaie, basca si la temperaturi mici. Nu am simtit vre-o problema de aderenta, dar nici nu pot spune ca m-am dar racing. Si la mine s-a uzat disproportionat de tare fata[adica cam la fel ca spatele], dar asta si din cauza ca, abuzez de frâna fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 (editat) Sincer cred ca treaba asta nu mai e de actualitate, acum aproximativ 1 an, mi-am pus pe mobra E09 simple, că n-am gasit Dakar, si am mers 3 zile pline pe ploaie, basca si la temperaturi mici. Nu am simtit vre-o problema de aderenta, dar nici nu pot spune ca m-am dar racing. Si la mine s-a uzat disproportionat de tare fata[adica cam la fel ca spatele], dar asta si din cauza ca, abuzez de frâna fata. Daca este cum spui, as lua din nou Mitas-ul in calcul, cel putin pentru spate. Ma bate gandul la o combinatie TKC 80 sau Karoo T - fata, Mitas E09 - spate. Editat Martie 9, 2015 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Daca faci off road pe uscat, Scout isi face treaba ok. Nu ai tractiunea unui pneu cramponat, dar in majoritatea situatiilor performeaza bine. Este un all rounder excelent. Mare grija, insa, pe drumuri mocirloase, nu se descarca si se transforma in slic. In astfel de conditii, Mitas E09 sunt suverane. Doua probleme am sesizat la E09 (clasic, nu dakar):1. pe asfalt ud si rece trebuie grija mare; 2. cauciucul fata l-am uzat prematur si motocicleta a devenit foarte instabila atat in off cat si pe asfalt. Sper sa te pot contrazice. Weekendul urmator voi cauta cauta noroiul. Imi pare ca ar fi spatiu suficient intre crampoane, cat sa se poata elibera si sa nu se transforme in slic... Moneda de 5 bani incape complet, iar cea de 10 sta aproape lipita intre crampoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Sper sa te pot contrazice. Weekendul urmator voi cauta cauta noroiul. Imi pare ca ar fi spatiu suficient intre crampoane, cat sa se poata elibera si sa nu se transforme in slic... Moneda de 5 bani incape complet, iar cea de 10 sta aproape lipita intre crampoane Vorbesc din experienta directa. Folosesc de ceva vreme Scout, astfel incat le inteleg comportamentul si pot face comparatii. Desigur, mai este si o chestiune care tine de consistenta noroiului (prin zona mea sunt noroaie argiloase, grase, cum se spune, care adera foarte bine la pneu), dar sa fie clar, un Scout nu descarca asa cum o face un pneu cramponat. Scout este un all rounder, care face de toate, in niste limite, in timp ce profilele gen TKC 80, Karoo, E09, etc, sunt destinate preponderent suprafetelor neasfaltice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Daca este cum spui, as lua din nou Mitas-ul in calcul, cel putin pentru spate. Ma bate gandul la o combinatie TKC 80 sau Karoo T - fata, Mitas E09 - spate. am pe spate e09 dakar si in afara de zgomot nu am simtit ca este mai slab aderent pe asfalt decat tkc, dar am mers mai precaut pt ca ma asteptam sa fie, in enduro nu exista comparatie . Cumpara cu incredere e09 ! pe fatza am tw301... am mers si duminica cu 150 pe Valea Oltului Daca pui T63 astept pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 am pe spate e09 dakar si in afara de zgomot nu am simtit ca este mai slab aderent pe asfalt decat tkc, dar am mers mai precaut pt ca ma asteptam sa fie, in enduro nu exista comparatie . Cumpara cu incredere e09 ! pe fatza am tw301... am mers si duminica cu 150 pe Valea Oltului Daca pui T63 astept pareri. Pe E09 il cunosc bine, ma rog, varianta de acum cateva sezoane. Despre E09 Dakar nu stiu nimic. Colegul ERU spunea ca s-au mai schimbat treburile cu E09 si ca ar avea o aderenta mai buna pe asfalt, decat pana acum, de aceea ma gandeam sa revin la el. Despre T63 nu am informatii... ca profil pare sa joace in aceiasi liga cu E09. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 (editat) T63 e mai bun in off decat E09. Si mai bun si pe asfalt decat fostul E09. T63 mi s-a parut similar cu fostul Karoo simplu. Dar ambele, T63 si Karoo se tocesc muuult mai repede decat fostul E09. Despre actualul E09 nu pot sa zic nimic pt ca nu am folosit. Dar in off, astea 3 sunt cele mai bune din categoria cramponatelor pt vaci. Acum, pt AT, am doua randuri de cauciuce: T63 si Tourance. (n-am mai luat Escape, pana la urma; pt ca nu aveau pe stoc....) Si nu cred ca voi combina cauciuce: ce e valabil pt spate mi se pare valabil si pt fata. La fel cum pe asfalt simt nevoia de aderenta mai mare pe fata, si in off vreau sa ma bazez pr cauciucul fata. Deci ori cramponate amandoua, ori de asfalt amandoua. Editat Martie 9, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 Am dat peste cauciucurile astea pe advrider.. DIY trail tire ) La baza au Conti trail attack 2 si facute modelele cu tire groover Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 (editat) Am dat peste cauciucurile astea pe advrider.. DIY trail tire ) La baza au Conti trail attack 2 si facute modelele cu tire groover 060_zpsd52ce73f.jpg bine ca nu a modificat AT-urile din spate sa le puna pe mobra Editat Martie 12, 2015 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinush Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Am citit intr-o revista germana "TOUREN-FAHREN" despre cauciucurile pentru enduro cele mai actuale(Enduro-Reifen fur Strassen und Pisten): - AVON: - DISTANZIA 70% asfalt - 20% Offroad cca. 208e - STORM 3D X-M 100% asfalt cca. 227e - TRAILRIDER 80& asfalt - 20% offroad - BRIDGESTONE: - A40 ADVENTURE 85% asfalt - 15% offroad cca. 195e - BW501/BW502 85% asfalt - 15% offroad cca. 195e - T30 100% asfalt cca. 214e - CONTINENTAL: - TRAILATTACK 90% asfalt - 10 % offroad cca. 204e - TKC90 60% asfalt - 40% offroad cca. 220e - TKC80 30% asfalt - 70% offroad cca. 190e - DUNLOP: - ROADSMART 100% asfalt 127e - TRAILSMART 90%asfalt - 10%offroad cca. 215e - TRAILMAX 90%asfalt - 10%offroad cca. 207e - METZELER: - KAROO3 40% asfalt - 60% offroad cca. 157e - TOURANCE NEXT 90%asfalt - 10%offroad cca.203e - MICHELIN: - ANAKEE 3 90%asfalt - 10%offroad cca. 196e - PILOT ROAD 4 TRAIL 100% asfalt cca. 223e - PIRELLI: - SCORPION RALLY 30% asfalt - 70% offroad cca. 1985e - SCORPION TRAIL 90%asfalt - 10%offroad cca. 185e - SCORPION TRAIL II 90%asfalt - 10%offroad cca. 204e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 (editat) Aiurea, cel putin dpdv "cramponate". Adica TKC-urile - 60% asfalt 40% offroad si karoo 3 - 40% asfalt 60% offroad? . . . adica cum TKC90? acum am vazut.....cred ca e vorba de TKC70 si atunci inteleg, dar tot nu as da 40/60 pentru karoo3 Editat Martie 29, 2015 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 Aiurea, cel putin dpdv "cramponate". Adica TKC-urile - 60% asfalt 40% offroad si karoo 3 - 40% asfalt 60% offroad? Corect, mie mi se pare cel putin pe dos. Plus ca ce cauta la off-road alea 100% asfalt?! Doar ca exista pe dimensiuni potrivite vacilor?! Aiurea, cum spuneai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 Astept in continuare pareri despre Mitas e-09 dakar. Urmeaza sa inmatriculez Dakar-ul si sa il incalt cu ceva mai off decat Tourance. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.