yuk Postat Mai 12, 2019 Share Postat Mai 12, 2019 (editat) La 09.05.2019 la 22:41, b374 a spus: nu e bre echiparea standard de la keteme. keteme venea cu metzler sahara standard din nascare (parca) pana mi-a pasat mie. ai tu mana prea grea pe gaz pt caucicuc respectiv... care pe alte mobre / maini (nu neaparat responsabile dar limitate) tine.. .. zi serios, nu i-ai dat span sa simta? gen cam ce-ai face cu mobra pe care-s puse? asta e ... sunt consumaible. io am pe spate, dar alta dimensiune si mobra puturoasa, de ceva timp.. cat era nou am zis ca ce plm de cauciuc e asta ca ma intepenesc cand dau frana spate, s-a mai uzat si acu e mai amuzant ca macar aluneca si el... ok, s-a mancat. dar crampoanele sunt nerupte. etc poate merita sa vezi pneurlile de rally raid pt mixt si gaz si forja? negustorul a scris pe raft omologare pentru strada. Baietii de la divizia de cercetare anvelope auto din Slatina au zis ca l-am montat pe o janta de o dimensiune nepotrivita, ca are "talonul" deteriorat de mine (am fost la vulcanizare, nu l am montat eu) si ca am pus o presiune incorecta. Inclusiv curierul trimis de ei a facut figuri, a bagat vina ca nu am awb ul si nu l-am impachetat corect, desi nu eu l-am chemat. Nu aveam nici o asteptare de la niste baieti din slatina care se ocupa de anvelope auto, ca nu vor da vina pe mine. In Romania, Pirelli nu are cercetare pt moto. Din acest motiv nu l-am dat jos dupa 500 km si l-am tinut pana cand am considerat ca devine periculos. Ma gandesc pe viitor sa ma orientez spre alt magazin, desi anvelopemoto.eu mi-au facut discount 50 lei pt un mitas. A mai fost gratuita si expedierea, dar vulcanizarea nu. Editat Mai 12, 2019 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Mai 14, 2019 Share Postat Mai 14, 2019 Dau un set de Motoz Tractionator GPS, 110/80R-19 si 150/70R-17, preferabil in Bucuresti. Mai multe detalii in link-ul de mai jos, contact prin PM pe forum sau mesaj pe OLX. https://www.olx.ro/oferta/anvelope-motoz-tractionator-gps-noi-IDcppBk.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Iunie 25, 2019 Share Postat Iunie 25, 2019 După 850 km cu Pirelli Scorpion Rally STR pe Tiger, mă declar mulțumit. Foarte stabile pe asfalt uscat și ud, precum și pe macadam tasat, cu nisip și bălți. Pe noroi cam alunecă, dar mă așteptam. Pe pietriș mare dansează o țâră, însă am mers cu presiune de stradă nu de off. Singurul lucru deranjant e zgomotul, foarte pregnant începând de la 50-60 km/h. La viteze de autostradă e acoperit de zgomotul vântului (am mizeria de parbriz stock). Probabil se vor uza destul de repede, având în vedere profilul și compoziția cauciucului, dar deja știu cu ce le voi înlocui (Metzeler Karoo Street). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Iulie 10, 2019 Share Postat Iulie 10, 2019 spatele la Pirelli Scorpion Rally STR m-a tinut 13.700km . tot felul de drumuri din Ro pana in Tajikistan si in apoi. fata inca o am, am peste 15k cu ea si inca e ok. sunt foarte ok cauciucurile . inainte de astea am avut Metzeler Karoo Street, dupa 3.000 km nu am mai avut aderenta cu ele. Pirelli sunt mult peste ca aderenta, eu zic sa ramai pe Pirelli. Zgomotul e acelasi la ambele modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuInCV Postat Iulie 10, 2019 Share Postat Iulie 10, 2019 Pareri in legatura cu Anakee Adventure ? Ma bate gandul ca incalt Tigrul cu ele la anul (dimensiunea pe fata apare abia in august si mi-am mai luat un set de Tourance Next). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Iulie 10, 2019 Share Postat Iulie 10, 2019 le-a pus un prieten pe un V-strom si a zis ca Pirelli Rally Str sunt mai ok decat AA ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuInCV Postat Iulie 10, 2019 Share Postat Iulie 10, 2019 Mai ok din ce punct de vedere : comportament pe strada comportament offroad durabilitate etc .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Iulie 11, 2019 Share Postat Iulie 11, 2019 Deocamdata doar la comportament pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariustig Postat Septembrie 6, 2019 Share Postat Septembrie 6, 2019 (editat) Salut. Am un dl 650 si nu stiu ce anvelopr sa-mi iau. Un coleg cunoscator cand i-am zis ca mi-am lut Metzeler Adventure a inceput sa rada si m-a sfatuit sa-mi iau de la Bridgestone sau Dunlop. Acum ramane de vazut ce model ... Ai incercat vreodata aceste firme de anvelope ? Sau ceva sfaturi ... tinand cont ca merg 90% pe asfalt Ms frumos Editat Septembrie 6, 2019 de mariustig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Septembrie 6, 2019 Share Postat Septembrie 6, 2019 Daca citesti macar ultimele 10 pagini din topicul asta cred ca iti poti face o idee destul de clara despre ce gume ti s-ar potrivi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariustig Postat Septembrie 6, 2019 Share Postat Septembrie 6, 2019 (editat) Am citit dar pana la pag. 95 si m-am oprit, pentru ca erau postari din 2016 si ma gandeam ca or mai fi aparut ceva modele noi de anvelope. Principala idee era despre firmele de anvelope ...Bridgestone/Dunlop ... daca a folosit cineva si cum s-au comportat fata de Metzeler, Mitas etc. Scuze de deranj. Editat Septembrie 6, 2019 de mariustig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Septembrie 6, 2019 Share Postat Septembrie 6, 2019 Acum 40 minute, mariustig a spus: Am citit dar pana la pag. 95 si m-am oprit, pentru ca erau postari din 2016 si ma gandeam ca or mai fi aparut ceva modele noi de anvelope. Principala idee era despre firmele de anvelope ...Bridgestone/Dunlop ... daca a folosit cineva si cum s-au comportat fata de Metzeler, Mitas etc. Scuze de deranj. Cele mai uzuale gume pentru motocicleta ta sunt Pirelli Scorpion Trail și Metzeler Tourance Next. Bagă un ochi și pe topicul dedicat V-Strom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Septembrie 11, 2019 Share Postat Septembrie 11, 2019 La 17.03.2019 la 15:24, yuk a spus: Pirelli ... indice 70R . Am luat teapa. Ia-ti anakee adventure wild, daca la mine la 160 cp a supraviețuit la sandalele pe care le-a primit înseamnă ca tine. Adevărat ca s-au dus la 3000 km din care maxim 1000 pe asfalt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Septembrie 23, 2019 Share Postat Septembrie 23, 2019 Pirelli Scorpion Rally STR sau Mitas E-07 ? Despre Pirelli am citit numai de bine pe advrider (gen https://advrider.com/f/threads/pirelli-scorpion-rally-str.1241493/), ma incanta faptul ca au grip bun pe asfalt, atat pe uscat cat si pe ud. Mitas E-07 sunt laudate ca tin foarte mult (bune pentru trip-uri f lungi) si ca descurca bine pe off. Dar ar avea ca punct slab comportamentul pe ud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Septembrie 23, 2019 Share Postat Septembrie 23, 2019 Acum 11 minute, ovi_ice a spus: Pirelli Scorpion Rally STR sau Mitas E-07 ? Despre Pirelli am citit numai de bine pe advrider (gen https://advrider.com/f/threads/pirelli-scorpion-rally-str.1241493/), ma incanta faptul ca au grip bun pe asfalt, atat pe uscat cat si pe ud. Vezi mai sus pe pagină păreri depre STR. Le-am testat inclusiv pe traseul vostru de ieri. ;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Septembrie 23, 2019 Share Postat Septembrie 23, 2019 Acum 3 ore, Doctor X a spus: Vezi mai sus pe pagină păreri depre STR. Le-am testat inclusiv pe traseul vostru de ieri. Am citit, cum sa nu . Totusi, Mitas E-07 nu a incercat nimeni pe aici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Septembrie 23, 2019 Share Postat Septembrie 23, 2019 sunt bune in general,merg si pe asfalt,mai putin pe namol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Septembrie 24, 2019 Share Postat Septembrie 24, 2019 Acum 10 ore, ovi_ice a spus: Am citit, cum sa nu . Totusi, Mitas E-07 nu a incercat nimeni pe aici ? Am folosit E07, pe spate, la Transalp. A fost foarte ok, multumit pe deplin pentru ce am avut nevoie. Fusesem putin cam optimist in privinta procentului de offroad pe care il voi avea, dar nu a fost. A tinut 10000+ si mai ducea 3000 cel putin. Comparativ cu Tourance pe care il am acum, nu se compara (pozitiv gandind). Desi ar trebui sa fie in castig de cauza Tourance. Nu stiu ce naiba are asta, dar am avut, de 3 ori in Macedonia si de 2 in Albania, momente de alunecare si nici macar nu eram la limita, chicken stripe-ul e virgin. Presiunea a fost verificata, nu influenta, calitatea asfaltului, posibil, dar nu a fost similar in cele 5 cazuri. Pe fata am pus E08 de la Mitas. Multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Septembrie 24, 2019 Share Postat Septembrie 24, 2019 (editat) Acum 11 ore, ovi_ice a spus: Totusi, Mitas E-07 nu a incercat nimeni pe aici ? Am avut eu pe F650GS Mitas E-07 Dakar pe fata si varianta simpla pe spate. Cel de pe fata absolut ok, nimic de reprosat, ramforsat lateral. Cel de pe spate a tinut peste 15 000 km, nu am avut vreun incident cu el, uscat sau ud, dar merg mai precaut de fel...mai ales ca 90% din km ii fac incarcat maxim...pasager + genti laterale si topcase. Offroad era bunicel, chiar si pe ceva noroi mergea. Singura "problema" a fost ca s-a crapat la baza fiecarui crampon de pe centru...dar crapaturi nu gluma...defapt sunt mai multe poze pe net cu problema asta. Cu toate ca nu s-a intamplat nimic pana cand s-a uzat definitiv, parca aveam un stres de la crapaturile alea. Daca nu mergi asa incarcat poate nu apar crapaturi...habar n-am. Varianta Dakar posibil sa nu mai aiba problema asta...parca l-as cumpara sa-l pun pe spate la V-strom acum iar... Editat Septembrie 24, 2019 de fratelescris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Septembrie 24, 2019 Share Postat Septembrie 24, 2019 Dintre versiunea standard si cea Dakar, as inclina spre prima. Citez din review-ul de aici: Citat When I bought the first set of tires I did not know the difference between the Dakar and the Standard model. The Dakar version has an additional belt to add more durability and stiffness, which makes sense for heavier riders on big(ger) ADV bikes, like the R1200GS who mount hard luggage and load their bikes to the hilt. That’s not me. The “Standard” version makes more sense for a lightweight rider on a Tiger 800. That said, there is an argument for mounting the stiffer tire on bikes with cast (as opposed to spoked) wheels to protect them from getting damaged over sharp rocks. In afara de cele de mai sus (care sunt oarecum mai putin importante), "buba" principala la versiunea Dakar ar fi ca sunt foarte foarte greu de montat (din cauza peretelui rigid) si mi-e sa nu-mi ciobeasca jantele astia de la service in timp ce incearca sa le puna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Septembrie 24, 2019 Share Postat Septembrie 24, 2019 Tocmai ranforsarea aia laterala imi surade in caz de pana pe undeva prin salbaticie sau la zeci de km pana la o vulcanizare...sa nu mai vorbim de o piatra sanatoasa care poate sa ciupeasca cu usurinta din janta moale de 800GS... Daca mergi la un service decent, nu o sa ciupeasca nimic din janta, pentru ei trebuie sa fie rutina, am acum pe spate varianta Dakar de la Mitas E-09...nu a fost nici cea mai mica problema sa il puna pe janta un copil de 16-17 ani la service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Septembrie 24, 2019 Share Postat Septembrie 24, 2019 Comparativ pe cifre ar fi asa (pt un set de 90/90 - R21 + 150/70 - R17): Pirelli Scorpion Rally STR: Pret 910 ron - Greutate F/R: 4539g / 7299g Mitas E-07: Pret 690 ron - Greutate F/R: 2900g / 7320g Mitas E-07 Dakar: Pret 727 ron - Greutate F/R: 4240g / 7890g Diferenta foarte mare de greutate in favoarea E-07 (varianta normala) pe fata (asta daca nu cumva e o greseala in specs-uri). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Septembrie 24, 2019 Share Postat Septembrie 24, 2019 Deci nu te intereseaza ce face cauciucu, te intereseaza gramele in minus...in sfarsit...aici ma opresc, spor la cumparaturi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 24, 2019 Share Postat Septembrie 24, 2019 Eu am pus E-09... Azi, pe ploaie, mi-a intrat bine de tot în power slide în treapta 3. Cred că eram pe la 3500 de ture când a început. Nu mai pun Mitas veci Nici pe iarba nu-s strălucite, chiar și pe pietre curate alunecă. Ce prind pe noroi (crampoane) și pământ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilie.ardeias Postat Septembrie 24, 2019 Share Postat Septembrie 24, 2019 Nu stiu cu e09 dar la e07 cam asa se intampla in primele cateva sute de km.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.