Sari la conținut

Pasionati de fotografie


urzica
 Share

Postări Recomandate

Hai sa va plictisesc si eu cu niste poze facute de un american care are 2 pasiuni:

- mersul cu motocicleta

- fotografiatul

 

Si le face simultan..

 

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=536451

 

Explicatii si povesti incep pe la pagina 11, pana acolo savurati fotografiile si aduceti-va aminte de asta vara... eu de 2 zile mai uit la ele si nu ma mai satur.

(nu eu le-am gasit, le-am primit, deci nu am chiar nici un merit)

superb! precaut in acelasi timp, nu ia camera in mana decat sub 60KM/H

sticla isi spune cuvintul in imagini, omul detine o sticla de ceea mai buna claitate,avntajat apoi de lumina .albastrul cerului, te sfasie....talentul lui.

frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Un mic amendament, americanii au motocicletele cu displayul in MILE/ora, deci ce vezi tu 60 sunt 60M/h. Deci cam 96km/h reprezinta acel 60... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

superb! precaut in acelasi timp, nu ia camera in mana decat sub 60KM/H

sticla isi spune cuvintul in imagini, omul detine o sticla de ceea mai buna claitate,avntajat apoi de lumina .albastrul cerului, te sfasie....talentul lui.

frumos!

Am citit tot topicul, si am ramas mai impresionat de civilizatia discutiei decat de fotografii (care sunt absolut superbe!!).

Pentru cei lipsiti de rabdarea sau timpul liber necesar: pozele sunt facute partial cu un Canon 5D, apoi cu un 5D Mark II, cu un obiectiv 16-35 f2.8. Deci atat sticla, cat si aparatul sunt.. deosebite.. :lol:

Face pozele tinand hardughia aia (5d/5dII sunt greutze bine, daca mai punem si sticlutza, ajungem la ~1kg) in mana stanga, fara a avea macar o curelusa de siguranta la aparat (ca sa nu interfereze cu obiectivul de la flushturari). Omul e mecanic auto de niste ani, deci are ceva forta si dexteritate in mana respectiva.

Foarte important: are cativa ani de track-racing (plus cateva premii, deci are experienta serioasa pe moto), si mult mai multi ani de motociclism per total! Belbody are dreptate, cifra aia e in mile.. Are cam 5 ani de cand face poze in acest fel..

 

In mare, aparatul este setat pe Shutter priority, intre 1/80 si 1/250, el sustinand ca 1/125 este aproximativ balanta ideala intre focusare corecta pe bike-ul din fata/spate si motion-blur-ul atat de reusit. Sigur, totul tine foarte mult de conditiile atmosferice. ISO-ul il tine in principal in 100, dar il mai schimba daca nu are suficienta lumina. Cand are soarele in obiectiv, schimba in Manual. Aici tine mult de cat de bine iti cunosti aparatul/lentila.. Aperture-ul nu l-a mentionat (oricum presupun ca variaza, avand in vedere ca e pe Shutter priority), dar ochiometric as spune ca sare intre f8 - f16.

 

De asemenea, mentioneaza de mai multe ori ca intotdeauna face pozele burst, niciodata nu se uita la aparat, ci numai la drum! si avertizeaza amatorii de astfel de fotografie ca nu e deloc recomandat sa incerce asa ceva.. :cheers:

 

Nush daca am uitat ceva, dar trebuie sa recunosc ca foarte multi din cei care l-au laudat pe topic au avut perfecta dreptate: cata vreme am urmarit acele imagini, am fost efectiv acolo, aplecandu-ma pe curbe, urmand un FJR sau un GSXR, sau... sau.. :lol:

 

Nu-mi place de el, insa, ca a spus ca nu i-a placut R1200GS-ul pe dirt.. :D

Editat de Just_John
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit tot topicul, si am ramas mai impresionat de civilizatia discutiei decat de fotografii (care sunt absolut superbe!!).

Pentru cei lipsiti de rabdarea sau timpul liber necesar: pozele sunt facute partial cu un Canon 5D, apoi cu un 5D Mark II, cu un obiectiv 16-35 f2.8. Deci atat sticla, cat si aparatul sunt.. deosebite.. :lol:

Face pozele tinand hardughia aia (5d/5dII sunt greutze bine, daca mai punem si sticlutza, ajungem la ~1kg) in mana stanga, fara a avea macar o curelusa de siguranta la aparat (ca sa nu interfereze cu obiectivul de la flushturari). Omul e mecanic auto de niste ani, deci are ceva forta si dexteritate in mana respectiva.

Foarte important: are cativa ani de track-racing (plus cateva premii, deci are experienta serioasa pe moto), si mult mai multi ani de motociclism per total! Belbody are dreptate, cifra aia e in mile.. Are cam 5 ani de cand face poze in acest fel..

 

In mare, aparatul este setat pe Shutter priority, intre 1/80 si 1/250, el sustinand ca 1/125 este aproximativ balanta ideala intre focusare corecta pe bike-ul din fata/spate si motion-blur-ul atat de reusit. Sigur, totul tine foarte mult de conditiile atmosferice. ISO-ul il tine in principal in 100, dar il mai schimba daca nu are suficienta lumina. Cand are soarele in obiectiv, schimba in Manual. Aici tine mult de cat de bine iti cunosti aparatul/lentila.. Aperture-ul nu l-a mentionat (oricum presupun ca variaza, avand in vedere ca e pe Shutter priority), dar ochiometric as spune ca sare intre f8 - f16.

 

De asemenea, mentioneaza de mai multe ori ca intotdeauna face pozele burst, niciodata nu se uita la aparat, ci numai la drum! si avertizeaza amatorii de astfel de fotografie ca nu e deloc recomandat sa incerce asa ceva.. :cheers:

 

Nush daca am uitat ceva, dar trebuie sa recunosc ca foarte multi din cei care l-au laudat pe topic au avut perfecta dreptate: cata vreme am urmarit acele imagini, am fost efectiv acolo, aplecandu-ma pe curbe, urmand un FJR sau un GSXR, sau... sau.. :lol:

 

Nu-mi place de el, insa, ca a spus ca nu i-a placut R1200GS-ul pe dirt.. :D

 

asa este! la un mic popas a gindiri mi-a picat fisa ca americani sunt cu mile-le.

pe acolo 8-16 cind da in lumina mai multa poate si mai mult 22.

burst? ......rafala!?setat pe rafala?

cum tine atunci camera daca nu are cordeluta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eixsta si variante mai sigure de pozat. Iti poti face un suport care sa se prinda de ghidon, crash bar sau de suporturile de coburi, la el adaugat un prelungitor si in capat un cap cu bila. Pe langa asta mai ii nevoie de o telecomanda, dar sansele de a pica sau de a scapa aparatul sunt mult mai mici.

 

Totusi ceva ma retine in idea cu pozatul pe motocicleta. Daca prinzi o musca grasa pe aparat sau pe obiectiv(filtru), o sa ai de munca sa o dai jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello!

Mai sus am citit o multime de detalii "tehnice" legate de aparatul americanului si de setarile folosite. Totusi am o nelamurire : cat de mult conteaza toate chestiunile astea ? Adica eu cred ca pana la urma poti sa faci niste poze grozave si cu un aparat mai putin sofisticat avand in vedere ca le pui pe un forum si nu faci din ele postere sau mai stiu eu ce. Iar in astfel de cazuri nu cred ca mai conteaza ca e iesita din focus un pic sau ca nu e incadrata dupa toate regulile fotografiei. Cred ca pana la urma mesajul conteaza si nu faptul ca e impecabila fotografia.

Sa auzim de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eixsta si variante mai sigure de pozat. Iti poti face un suport care sa se prinda de ghidon, crash bar sau de suporturile de coburi, la el adaugat un prelungitor si in capat un cap cu bila. Pe langa asta mai ii nevoie de o telecomanda, dar sansele de a pica sau de a scapa aparatul sunt mult mai mici.

 

Totusi ceva ma retine in idea cu pozatul pe motocicleta. Daca prinzi o musca grasa pe aparat sau pe obiectiv(filtru), o sa ai de munca sa o dai jos.

Si pozele din spate cum le mai face?

Riscant neriscant omul le face super meserias.

Chiar el spune ca are 25 de ani de mers pe moto din care mare parte pe circuit.

Omul e super meserias la mersul pe moto, pentru el facutul de poze cu mana stanga pe motocicleta la viteza de strada e un mizilic... dar nu recomanda altora.

Tot el spune ca se pot face super poze in stilul asta cu un aparat mai mic gen point-an-shoot... dar el prefera asa.. fiind pasionat de fotografie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Face pozele tinand hardughia aia (5d/5dII sunt greutze bine, daca mai punem si sticlutza, ajungem la ~1kg) in mana stanga, fara a avea macar o curelusa de siguranta la aparat (ca sa nu interfereze cu obiectivul de la flushturari). Omul e mecanic auto de niste ani, deci are ceva forta si dexteritate in mana respectiva.

Hardughia cu tot cu obiectiv are chiar 1.5kg si sare de 150mil, are ceva tupeu omu sa o tina asa neasigurata. Dupa ce am citit topicul ala am incercat si eu in casa sa vad daca reusesc sa tin D90-ul (care cu tot cu 16-85 are tot pe la 1.5kg daca nu mai mult ) cu stanga si sa apas pe declansator: nici o sansa , sigur l-as scapa . Am vazut si poza in care se vede cum lucreaza, si se observa ca are o mana mult mai mare decat a mea.

Daca v-au placut pozele astea uitati-va si la cele de aici , mi se par si mai si :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Impresionante sunt culorile, cu aparatul meu nu pot obtine culorile alea fara sa nu le fac ori hdr, ori sa umblu la levels in ps si sa mai dau ceva sharp (nu avem de unde sti ca nu sunt putin prelucrate in ps), ce ma obsedeaza cel mai mult, este culoarea cerului, eu obtin culorile alea la cer doar cu un filtrul polarizator si dupa ce-l "setez".

 

Tinutul aparatului in mana am incercat si merge, degetele mici le bagi sub blitz-ul incorporat, si degetul mare il pui peste viewfinder, e f. ok de tinut, dar ma intreb cum o fi in mers pe moto... nu cred ca o sa incerc

 

Varianta care s-a mentionat cu fixatul aparatului pe tot felul de suporti, cam pica, am incercat si vibratiile de la motor se simt in aparat destul de bine incat sa-ti iasa un mare rahat.

 

Momentan eu zic sa ne multumim ca avem ce vedea si sa stam cuminti :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pozez numai cu aparatul pe suport in timp ce merg pe moto. Imi pare cel mai in siguranta asa si nu as poza in felul ala nici sa ma pici cu ceara. Cat despre vibratii... depinde si de motocicleta, de suportul folosit, de drumul pe care mergi. Eu nu am probleme cu pozele miscate, asa ca pozatul pe suport is the way to go.

 

Cateva exemple de pozat in deplina siguranta...

 

3806359911_a52958d291_o.jpg

 

3807177876_3829cbee8a_o.jpg

 

3806359817_96f18771e6_o.jpg

 

3085207430_8c7936de0c_o.jpg

 

3368147988_057ec6279d_o.jpg

 

3367324319_99a0473095_o.jpg

 

3367324469_49282e5e3d_o.jpg

 

3368148108_6bcbe4603b_o.jpg

 

3368148274_15522bd388_o.jpg

 

3367324605_2863e02955_o.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello!

Mai sus am citit o multime de detalii "tehnice" legate de aparatul americanului si de setarile folosite. Totusi am o nelamurire : cat de mult conteaza toate chestiunile astea ? Adica eu cred ca pana la urma poti sa faci niste poze grozave si cu un aparat mai putin sofisticat avand in vedere ca le pui pe un forum si nu faci din ele postere sau mai stiu eu ce. Iar in astfel de cazuri nu cred ca mai conteaza ca e iesita din focus un pic sau ca nu e incadrata dupa toate regulile fotografiei. Cred ca pana la urma mesajul conteaza si nu faptul ca e impecabila fotografia.

Sa auzim de bine!

Depinde de preferintele fiecaruia, Mircea! Majoritatea oamenilor sunt perfect multumiti de pozele pe care si le fac cu camera telefonului.. altora nu le ajunge nici D3s/5DmarkIV!! :D

 

Sigur ca poti face astfel de fotografii (ca si compozitie) pana si cu un telefon, dar ramane numai la latitudinea fotografului daca ii sunt suficiente, sau daca vrea cat mai multa calitate.. Pana la urma, suntem "Pasionati de FOTO", nu? :cheers:

 

Impresionante sunt culorile, cu aparatul meu nu pot obtine culorile alea fara sa nu le fac ori hdr, ori sa umblu la levels in ps si sa mai dau ceva sharp (nu avem de unde sti ca nu sunt putin prelucrate in ps), ce ma obsedeaza cel mai mult, este culoarea cerului, eu obtin culorile alea la cer doar cu un filtrul polarizator si dupa ce-l "setez".

Daca citesti topicul, o sa vezi ca 3-4 au banuit ca e vorba de 5D numai dupa culoarea cerului.. :lol:

 

Una peste alta, eu mai am de clicait niste ani buni pana sa scot astfel de imagini chiar si de pe trepied, nu ma grabesc sa fac fotografii din mana stanga, din mersul mobretului.. :D

 

LE: Piccolino, ti-as admira pozele de mai sus daca n-as avea o fobie crunta catre ultrawide-uri.. :lol:

Editat de Just_John
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e ultrawide ci fisheye... :cheers: (ti-e frca de ultrawide-uri?)

Si pozele tipului de pe ADV sunt facute cu un ultrawide, alea iti plac? E logic ca nu poti face poze de pe motocicleta decat cu un ultrawide sau un fisheye (care sunt mai compacte ca dimensiuni), pentru ca un tele ti-ar cam limita posibilitatile... pfff

Editat de piccolino
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e ultrawide ci fisheye... :cheers:

Mea culpa, i meant no disrespect! :D Sunt la munca, am scris pe fuga..

 

 

 

 

 

 

Oricum nu-mi place.. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oooo...nuuu! o sa imbaatranesti la cozi! plus ca...nesimtitii de la primaria sinaia au inchis drumul catre cota 1400 pe perioada weekendului ca cica este impracticabil! drum mai deszapezit ca ala nu au nici pe soseaua principala din Sinaia! am urcat cu 50 la ora ieri! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Pasionati de fotografie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...