ZIDU' Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 (editat) trecand peste pozele de reclame si greturi de dinamica (asta e daca se misca mai vioi) Cum se comporta daca dai cu el pe jos ? ca daca e facut la fel ca dakaru te pisi pe el (nu exista ocazie de studiat planeta la care sa nu distrig semnale, stop spate, scarite, carene, codita, ghidon, oglinzi, etc. Sa nu mai zic ca dupa 3 borduri am razuit unu din arcurile de la cricul lateral). Chiat si cu crasbar touratech am crapat un plastic - prima orizontala a indoit crasbar stanga care a crapat nitel semicarena si a saltat-o 3 cm desi nu am dat prea tare de asfalt. daca e enduro ar trebui sa tina nitel la activitati de gen Editat Aprilie 9, 2009 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Angi si vrei sa zici ca ai trcut raul ala? Sau ai chemat scafandrii sa iti scoata mobra din mlastini? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Angi si vrei sa zici ca ai trcut raul ala? Sau ai chemat scafandrii sa iti scoata mobra din mlastini? Nu sunt eu ala. Nu sunt chiar asa dus cu........pluta... Am gasit poza pe net si am zis sa vedeti si voi ce le trece unora prin cap sa faca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 (editat) ca sa va mai tai din bucuria de a va dori asa o mobra, care e din pacate cam scumpa...... uite ce a gasit tata pe net, din intamplare. cutie de viteze explodata, pt ca erau montate aiurea din fabrica discurile de ambreiaj. mdah. am impresia tot mai clara ca bmw face mobrele in china, sau daca nu acolo, are angajati chinezi in fabrica. ah si omul mergea linistit cu mobra, pe drumurile patriei, nu la noi, ci in state. Imi inchipui ce o fi simtit cand i-a explodat motorul (nou) sub curutz... Editat Aprilie 22, 2009 de zeroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 ca sa va mai tai din bucuria de a va dori asa o mobra, care e din pacate cam scumpa...... uite ce a gasit tata pe net, din intamplare. cutie de viteze explodata, pt ca erau montate aiurea din fabrica discurile de ambreiaj. mdah. am impresia tot mai clara ca bmw face mobrele in china, sau daca nu acolo, are angajati chinezi in fabrica. ah si omul mergea linistit cu mobra, pe drumurile patriei, nu la noi, ci in state. Imi inchipui ce o fi simtit cand i-a explodat motorul (nou) sub curutz... Chiar bai Plescoiule!! Ce cacao de mobra ti-ai luat si tu... La ce riscuri te expui.... Nu vrei sa facem schimb??? :D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 ba da, orice schimb favorabil mie imi convine... va tampit mielul cu trichina de Paste...sa moara Sanda...hai ca ne dregem diseara poate va vine mintea la cap. Bai Zeroo mai pune mana pe o carte, mai fa un cornet ca te-a innebunit calculatorul ala, mai iesi cu mobra la aer ca numai povesti cu pitici ai inceput sa vezi...nu mai mancati paine ca prosteste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 ba da, orice schimb favorabil mie imi convine... Tinand cont de faptul ca in curand o sa-ti explodeze si tie trotineta aia chinezeasca cu totul si mai e si zgariata de alcolistu' ala de Robi, eu iti propun sa-ti dau la schimb Dakaru' ala al meu care va dainui o eternitate. Dar tinand cont de datele problemei, cred ca ar mai trebui sa-mi dai o diferenta. Cu vreo 2-3 mii de euro in buzunar, te scap eu de parnaia aia de mobra. E, ce zici, te combin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Cred ca putem sa ne asteptam din ce in ce mai des la surprize de astea. Anul trecut lui Irascibil i-a exlplodat KTM-ul dupa 1500 km luat nou de la reprezentanta. I-au schimbat motorul, ca avea niste gauri in cartere cat pumnul. Parca s-a rupt biela. Deocamdata stau linistit, ca la V-Strom nu au aparut probleme, dar ce fac la anul ca vreau sa-l schimb si nu prea am cu ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Trebui sa aibe si service-urile alea ceva de facut. Daca se fac mobre beton...atunci ei din ce mai castiga. La fel ca la masini de altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Trebui sa aibe si service-urile alea ceva de facut. Daca se fac mobre beton...atunci ei din ce mai castiga.La fel ca la masini de altfel. mare adevar ai grait ! offtopic: se zice ca cea mai dezastruoasa afacere marca mercedes, s-a numit cobra ! se stricau deosebit de greu si castigau "ciuciu" din mentenanta ! bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rs-rider Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 http://www.realoem.com/bmw/index.do Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 interesant catalogul dar nu are toate modelele, se opreste prin 2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 geva vesti noi de la posesorii de f800gs? probleme intalnite. consum de benzina sau ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 Nu se pune problema de consum de ulei. Daca iti iei 800gs, faci totu la intervalele din carte si primii 30.000km nu ai probleme. excludem aici problemele de fabricatie care au fost remediate in timp (inclusiv prin rechemari). Consumul as fi si eu curios sa-l aflu, desi daca as avea 12 mii de coco pentru una nu m-as mai gandi cat consuma. Si asa la ora actuala nu are nici un concurent modern... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 geva vesti noi de la posesorii de f800gs? Pai din ceea ce stiu eu Plescoi are unul si poate el sa zica una alta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 geva vesti noi de la posesorii de f800gs? probleme intalnite. consum de benzina sau ulei Salve, Consumul este exagerat de mic, pe calculatorul ei da un consum mixt de 4,6, cel real (facut la pompa) este un maxim de 4,8 la o exploatare mai serioasa (turatii si viteza pe autostrada). Eu o am de la 9.400 de km luata din Germania cu prima revizie facuta chiar atunci. I-am facut-o pe urmatoarea la Bavaria in Bucuresti (ulei, filtre, si lichidele de frana). Nu am avut nicio problema tehnica cu ea. Acum are 23.000. Nu consuma ulei, trage foarte bine, pasagerul sau bagajele nu se simt, motocicleta poate mai mult decat ii dau eu. E o motocicleta duala foarte reusita. Am bagat-o in teren de multe ori (Babadag-Bucuresti numai offroad, Transalpina si multe altele) se comporta uimitor pe offroad dar necesita putin skill (e foarte nervoasa si trebuie stapanita bine pe off) si mai ales pentru teren cu probleme (noroi) recomand ca proprietarul sa fie putin mai inalt decat mine (1,70). La touring nu mi-a creat niciun discomfort, nu te doare popoul e zvelta si se lasa bine in curbe (atat cat ii permite roata de 21 pe fata) nu as compara-o la touring cu un 1200 sau cu un Varadero. Suspensii foarte bune (are reglaj si pe inaltime si la rebound). Pentru pretentiosi se pot schimba arcurile din furca fata cu unele mai tari (se lasa de fata la frane bruste) ABS si pe fata si pe spate, lucreaza exceptional, m-a scos din situatii limita. Cauciucurile Michelin Anakee au tinut 12.000 de km si mai merg ceva pe asfalt. Fata se toceste mai repede decat spatele (asa era si cand am luat-o) Piesele de schimb sunt mai ieftine la orice reprezentanta din Germania fata de Bavaria-Bucuresti cu 40%. Ca si concluzie: tehnic: no problems offroad (rally raid): o recomand touring: as baga-o in clasa Africa Twin, KTM 990 factorul funn: dupa ce te obisnuiesti cu ea iti face toate poftele... asa ca, cu plusurile si cu minusurile si mai ales cu obisnuinta fiecaruia de a o pilota o recomand, mi se pare cea mai fiabila/duala motocicleta. Daca mai aveti intrebari, nu ezitati. Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 Mda.......misto........ Si eu visam la una, dar din pacate mai jos de 8000 euro la mana a doua n-am gasit...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 mda...foarte fain si io mai astept pana sper ca va ajunge pe la 5000 euroi peste vreo cativa ani...pana atunci 650 Dakar isi face treaba cu brio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 ABS si pe fata si pe spate Am vazut de mai multe ori exprimarea asta... exista motociclete care au ABS doar pe spate sau doar pe fata?? Cel putin la BMW nu am auzit de asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 [...]La touring nu mi-a creat niciun discomfort, nu te doare popoul e zvelta si se lasa bine in curbe (atat cat ii permite roata de 21 pe fata) nu as compara-o la touring cu un 1200 sau cu un Varadero. [...] uf, m-am mai linistit. m-am intrebat de cateva ori de ce naiba am luat al doilea 12GS in loc de 800. in subconstient exact asta era raspunsul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 Salve, Consumul este exagerat de mic, pe calculatorul ei da un consum mixt de 4,6, cel real (facut la pompa) este un maxim de 4,8 la o exploatare mai serioasa (turatii si viteza pe autostrada). Eu o am de la 9.400 de km luata din Germania cu prima revizie facuta chiar atunci. I-am facut-o pe urmatoarea la Bavaria in Bucuresti (ulei, filtre, si lichidele de frana). Nu am avut nicio problema tehnica cu ea. Acum are 23.000. Nu consuma ulei, trage foarte bine, pasagerul sau bagajele nu se simt, motocicleta poate mai mult decat ii dau eu. E o motocicleta duala foarte reusita. Am bagat-o in teren de multe ori (Babadag-Bucuresti numai offroad, Transalpina si multe altele) se comporta uimitor pe offroad dar necesita putin skill (e foarte nervoasa si trebuie stapanita bine pe off) si mai ales pentru teren cu probleme (noroi) recomand ca proprietarul sa fie putin mai inalt decat mine (1,70). La touring nu mi-a creat niciun discomfort, nu te doare popoul e zvelta si se lasa bine in curbe (atat cat ii permite roata de 21 pe fata) nu as compara-o la touring cu un 1200 sau cu un Varadero. Suspensii foarte bune (are reglaj si pe inaltime si la rebound). Pentru pretentiosi se pot schimba arcurile din furca fata cu unele mai tari (se lasa de fata la frane bruste) ABS si pe fata si pe spate, lucreaza exceptional, m-a scos din situatii limita. Cauciucurile Michelin Anakee au tinut 12.000 de km si mai merg ceva pe asfalt. Fata se toceste mai repede decat spatele (asa era si cand am luat-o) Piesele de schimb sunt mai ieftine la orice reprezentanta din Germania fata de Bavaria-Bucuresti cu 40%. Ca si concluzie: tehnic: no problems offroad (rally raid): o recomand touring: as baga-o in clasa Africa Twin, KTM 990 factorul funn: dupa ce te obisnuiesti cu ea iti face toate poftele... asa ca, cu plusurile si cu minusurile si mai ales cu obisnuinta fiecaruia de a o pilota o recomand, mi se pare cea mai fiabila/duala motocicleta. Daca mai aveti intrebari, nu ezitati. Andrei mersi pentru raspunsul cuprinzator. am fix 1,70 da am picioarele scurte am probleme cu saua de la TDm imi imaginezi ca la f800 e mai grav stai cumva pe la electroaparataj? ca am vazut acolo un f800s galben negru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 mersi pentru raspunsul cuprinzator. am fix 1,70 da am picioarele scurte am probleme cu saua de la TDm imi imaginezi ca la f800 e mai grav stai cumva pe la electroaparataj? ca am vazut acolo un f800s galben negru Nu, stau in Drumul Taberei si al meu e gri cu negru. Daca chiar vrei sa-ti cumperi poate ne vedem intr-o zi fara zapada sa ti-l dau sa vezi cum ajungi de pe el. Eu am 1,70 si ma descurc mai bine decat cu Africana. numai bine Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 Nu, stau in Drumul Taberei si al meu e gri cu negru.Daca chiar vrei sa-ti cumperi poate ne vedem intr-o zi fara zapada sa ti-l dau sa vezi cum ajungi de pe el. Eu am 1,70 si ma descurc mai bine decat cu Africana. numai bine Andrei ms de oferta, ne vedem in primavara sa ti-o incalec putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 Salutare. La un 650 twin care are suspensia joasa din fabrica,ce ar trebui facut sa devina standard? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 pai sunt prea multe diferente in primul rand roata fata este de 19. fata de 21 cat este la f800gs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.