ovideu Postat Februarie 5, 2017 Share Postat Februarie 5, 2017 (editat) salut GSiști,am și eu un topic cu un set de Tourance Next de vânzare, dar aici am uitat sa fac prezentările.prefer totuși să mai las un 30% că e păcat să le țin degeaba in debara încă un sezon.așadar set 21/90/90 & 17/70/150 la prețul de 350lei. /index.php?/topic/743839-vand-set-metzeler-tourance-next-sh-1507017-909021-f-800-gs/&do=findComment&comment=4285797 Editat Februarie 5, 2017 de ovideu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 5, 2017 Share Postat Februarie 5, 2017 bine ca aveti doar d'alea de f800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 (editat) bine ca aveti doar d'alea de f800 avea un user michein anakee wild pentru v-strom....adica si pentru F700 /index.php?/topic/739540-michelin-anakee-wild/&do=findComment&comment=4205276 Editat Februarie 6, 2017 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claudiu_I Postat Februarie 8, 2017 Share Postat Februarie 8, 2017 Anvelopele le vand si separat. 350 lei spate 250 fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 Stie cineva ce solutie exista pentru a inveli suspensiile fata ? E vorba de F650 GS. La modelele vechi de enduro gen XTZ etc sunt niste burdufuri de cauciuc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 Aceleasi burdufuri de cauciuc/plastic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 Mai bine spus, stiti unde pot gasi asa ceva ? Chiar si universale ca n-are importanta..... am cautat fara rezultate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 La romimoto pe str liviu rebreanu nr 34 cred cluj napoca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Februarie 14, 2017 Share Postat Februarie 14, 2017 Mersi colegu ! Hai cu primavara .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Salve. Aveti idee unde as putea face un crash bar, doar partea de sus, cea care protejeaza carenele. Partea de jos, de la motor o am originala. Tnx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 EvilChop din Cluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul12 Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 Salutare, Mai are cineva un manual de utilizare si/sau un manual de service pentru F700GS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 Salutare, Mai are cineva un manual de utilizare si/sau un manual de service pentru F700GS? Manual de utilizare gasesti in format pdf pe net, de exemplu aici: https://ownersmanuals2.com/bmw/f-700-gs-2016-owner-s-manual-66111 Manual de service nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Martie 11, 2017 Share Postat Martie 11, 2017 https://d.transfer.ro/BMW_F800GS_service_manual-transfer_ro-11mar-be8d6f.iso » Post actualizat in 11 Mar 2017 06:34nu cred sa difere f. mult fata de 650, poate doar pe la carene si suporti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul12 Postat Martie 13, 2017 Share Postat Martie 13, 2017 Multumesc baieti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_dan Postat Martie 14, 2017 Share Postat Martie 14, 2017 Sa F650 1993-2001 https://www.olx.ro/i2/oferta/sa-bmw-f-650-1993-2001-ID7VVHF.html?ref%5B0%5D%5Bpath%5D%5B0%5D=117483035&ref%5B0%5D%5Bajax%5D=1&ref%5B0%5D%5Baction%5D=myaccount&ref%5B0%5D%5Bmethod%5D=details Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shogard Postat Aprilie 23, 2017 Share Postat Aprilie 23, 2017 Poate e cineva interesat: https://www.olx.ro/oferta/bmw-f800-gs-2011-38000km-carte-service-revizii-reprezentanta-ID8d1n9.html#a78105e449 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cabalero Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 Vreau sa trec pe un gs, 650, pentru ca din pacate la sub 1,70 nu ma pot intinde la alt model sau alte motociclete. Care ar fi sfatul vostru de achizitie? Sa merg pe principiul "cat mai nou posibil, in functie de cat ma tin buzunarele"? M-as putea intinde pe la 4000E cred, la anul. Tinand cont ca trebuie sa iau si echipament, cel de chopper nu prea merge pe gs ) Cat e de comod 650gs ul 2 cilindri de 800 cmc la drumuri mai lungi, gen 4-500 km pe zi? Sunt sei aftermarket mai confortabile? (dar in varianta low seat). Vreau sa pot merge si pe drumuri mai rele, nu neaparat pe dealuri, mai cate un drum de pamant, asfalt mai slab calitativ, etc iar cu chopperul nu prea pot face asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 Stie cineva ce solutie exista pentru a inveli suspensiile fata ? E vorba de F650 GS. La modelele vechi de enduro gen XTZ etc sunt niste burdufuri de cauciuc ... Unii pun burduf bieleta directie de Dacie. Urmează să pun si eu la agregat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Sau făcute din neopren, care se pot pune foarte ușor fără a mai demonta furca... Stima, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Sa merg pe principiul "cat mai nou posibil, in functie de cat ma tin buzunarele"? M-as putea intinde pe la 4000E cred, la anul. Tinand cont ca trebuie sa iau si echipament, cel de chopper nu prea merge pe gs Sunt sei aftermarket mai confortabile? (dar in varianta low seat). Normal ca ar fi bine cat mai nou dar la 4000 abia daca reusesti sa iei din primul an (2008) de fabricatie... pe care totusi l-as evita in general. Daca mnai cresti bugetul cu vreo 500 incepi sa ai sanse. Eu m-am uitat pe mobile.de In cazul tau as cauta chiar cu suspensia joasa, iar astea majoritatea au fost comandate si cu saua joasa. Da, exista si sei aftermarket joase, de exemplu la Touratech si Wunderlich dar nu sunt tocmai ieftine. Insa pot face diferenta mare la confort. http://www.wunderlich.de/shop/en/ergo-seats-aktivkomfort-low-25620-010-1.html Nu lua sub nicio forma moto fara ABS! Si da, F650GS s-ar potrivi bine la nevoile si drumurile descrise de tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Vreau sa trec pe un gs, 650, pentru ca din pacate la sub 1,70 nu ma pot intinde la alt model sau alte motociclete. Care ar fi sfatul vostru de achizitie? Sa merg pe principiul "cat mai nou posibil, in functie de cat ma tin buzunarele"? M-as putea intinde pe la 4000E cred, la anul. Tinand cont ca trebuie sa iau si echipament, cel de chopper nu prea merge pe gs ) Cat e de comod 650gs ul 2 cilindri de 800 cmc la drumuri mai lungi, gen 4-500 km pe zi? Sunt sei aftermarket mai confortabile? (dar in varianta low seat). Vreau sa pot merge si pe drumuri mai rele, nu neaparat pe dealuri, mai cate un drum de pamant, asfalt mai slab calitativ, etc iar cu chopperul nu prea pot face asta. In primul rand eu ti-as recomanda sa "man up" si sa-ti iei 800 nu 650. Si eu am sub 1.70 si ma descurc cu 800-le. Referitor la comoditate am mers in repetate randuri peste 1000 km/zi. Iar 500~800 pot face zile la rand, insa asta tine si de felul omului. Saua modificata la Dan din Timisoara, are un post ceva mai sus. Pe drumurile descrise de tine mergi si cu 650, dar probabil vei vrea mai mult, ceea ce se va intampla si cu 800 insa iti aloci mai mult timp pana vei reusii sa vrei mai mult decat poate mobra. Referitor la cat mai nou, eu as cauta cu cat mai putini km, anul pt mine nu e un stres. De ex cand o sa imi schimb 800-le [cel mai probabil cu alt 800] o sa caut unul pana in 2013, pt ca ulterior i-au schimbat furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 La 1.70 nu cred ca ai nevoie si de suspensie joasa, si de sa joasa (e suficient numai una). Mai ales ca ai si experienta pe moto. Eu la 1.75 pot sa pun ambele picioare jos (flat foot) la F700GS cu saua joasa si le tin chair indoite, probabil cu cea standard (820mm) ar fi numa bine (pt mine). In general evita sa iei motoare cu optiunea "low suspension" fiindca vei avea anumite restrictii in ceea ce priveste capacitatea maxima de incarcare. Daca gasesti o motocicleta asa, documenteaza-te temeinic inainte, sa nu regreti dupa aia. Iti zic caz concret: Triumph Tiger 800 XR: max weight 210 kg (deci suficient pt tine, pasagera si bagaje) Triumph Tiger 800 XR low: max weight 141 kg !!. In plus, pe varianta LOW nu se poate instala cric central. 140kg payload inseamna solo ride + bagaje sau tu + pasagera (ambii sa nu depasiti aceasta greutate full echipati). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cabalero Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 cu low seat 650 gs din 2010 vad ca are 79 cm, cu low suspension circa 77. Oare e cazul de low suspension? cred ca asta imi dau seama doar daca ma urc pe una. Am facut scoala pe suzuki gsr 600 care are 78 cm si am ajuns pe jos. Nu cu toata talpa..dar ajungeam. Dar daca ajungi cu sfert de talpa pe jos pe asfalt, pe offroad nu mai prea ajungi in unele situatii.. Suspensia se poate cobori cu oricat sau are incremente standard? Ca dezavantaj..imi imaginez ca va avea cursa mai scurta si va merge mai rau pe drumuri de pamant. Nu vreau sa fac enduro, doar sa pot merge si pe cate un drum de pamant pe care merg si masinile de ex sau carutele. Multam de raspunsuri. » Post actualizat in 02 May 2017 09:50ERU: inaltime sa la f800 85 cm (in varianta low). Cum crezi ca ajung pe jos daca la gsr cu sa de 78 eram cu jumate talpa...? totusi 7 cm e mult... Poate ai tu picioare mai mari.. nu stiu.. Km nu poti stii daca sunt reali... De regula cine ia motoarele astea cam face ture lungi. Se poate si sa o aiba de 2-3 ani si sa aiba 50 mii sau se poate sa o aiba de 6 ani sa aiba tot atatia. Ce au schimbat la furca dupa 2013? ovi_ice Da, cred totusi ca low suspension nu e cazul. Desi am vazut ceva clip cu o tipa de 1,60 care o avea coborata. O sa vad daca nu dau de ceva posesori prin Cluj de 650gs, chiar si cu sa normala sa ma urc pe ea. Oricum, achizitia nu e in buget anul acesta, asa ca am vreme sa ma documentez. E diferenta mare de capacitate de carat in varianta suspensie joasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 In general evita sa iei motoare cu optiunea "low suspension" fiindca vei avea anumite restrictii in ceea ce priveste capacitatea maxima de incarcare. In plus, pe varianta LOW nu se poate instala cric central. Recunosc ca nu am stiut chestia asta, acum am vazut la F700GS (deci cred ca similar si la 650): incarcare maxima 224 kg la cea normala si numai 137 kg la cea cu suspensia joasa. Asadar, daca nu merge cu pasager, e ok, daca da, de facut calcule. Cricul central nu mi se pare neaparat o pierdere, eu tocmai am luat 1200GS fara pt ca mi-am dat seama ca nu am nevoie de el insa atarna ceva la greutate si afecteaza minimal garda la sol. » Post actualizat in 02 May 2017 09:58 Nu cu toata talpa..dar ajungeam. Dar daca ajungi cu sfert de talpa pe jos pe asfalt, pe offroad nu mai prea ajungi in unele situatii.. Ca dezavantaj..imi imaginez ca va avea cursa mai scurta si va merge mai rau pe drumuri de pamant. Nu vreau sa fac enduro, doar sa pot merge si pe cate un drum de pamant pe care merg si masinile de ex sau carutele. pai asta e problema, ca nu mereu ai situatia optima de drum perfect drept si usor poti ajunge sa nu mai poti atinge. Cel mai bine ar fi daca ai ocazia sa probezi la altcineva. Eu cred ca si cea joasa, daca te decizi pt ea, face fata fara probleme la drumurile de care spui. Insa ideal ar fi sa-i pui scutul de motor din metal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.